Is dat niet If I Ever Feel Better van Phoenix? Ook al eerder in dit topic ergens genoemd.quote:Er schiet me net een house nummer te binnen van een aantal jaar geleden, maar heb hem nooit kunnen vinden. Het is volgens mij een club-house-achtig nummer met een dame die de hele tijd " I can try, I can Try, I can Try, I can try" zingt.

Nee, die bedoel ik niet. Maar via dat nummer kwam ik er wel op, omdat volgens die quote van dit nummer gejat is. In het nummer wat ik bedoel wordt de hele tijd "I can try, I can try, I can try, I can Try" gezongen. Het is wel een echte house-plaat.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:50 schreef Penny_Lane het volgende:
[..]
Is dat niet If I Ever Feel Better van Phoenix? Ook al eerder in dit topic ergens genoemd.

Dave McCullen - Bitchquote:Op maandag 31 januari 2005 17:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zit de hele tijd met een liedje in mijn kop wat ik een paar keer op de radio heb gehoord, maar waarvan ik de titel niet heb meegekregen. Heel vervelend. Het is een dance-nummer met geloof ik maar een zinnetje:
I just want to caaaaall you my bitch...
Welk nummer is dat?

Is volgens mij Jo Lemaire + Flouzequote:Op maandag 31 januari 2005 00:03 schreef zjosken het volgende:
Nogmaals, nou moet 'ie het doen, wie is deze band? Ik heb geen idee of het Nederlanders zijn of niet, moet wel een 20 tot 30 jaar geleden zijn.
[afbeelding]

u96 - club bizarrequote:Op maandag 31 januari 2005 21:45 schreef nXn het volgende:
hey mensen ik zoek het nummer wat in dit nummer bij "radio check" (1:28) zit...
iets waar ze zeggen: "maybe we can join the crowd" iets in die zin
alvast bedankt

Kijk anders hier eens: http://www.amazon.com/exe(...)407-4996117?v=glancequote:Op maandag 31 januari 2005 21:55 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zoek een langzaam nummer dat voorkomt in de film shall we dance. Ik versta niet goed wat ze zingen in de trailer aangezien er doorheen gekletst wordt.
Iets met I want to give you everything. In de trailer van de film is dat nummer als laatste te horen.
Weet iemand hoe dit nummer heet??

Ik heb hier nog wel wat vrolijke riedeltjes, die uit the sims komen. Met zo'n tokkelgitaartje.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zoek een standaard de-leukste-thuis achtig muziekstukje. Zo'n hele vrolijke, die je dan hoort terwijl kinderen hun nek breken. Iemand tips?

En weet iemand al welke song ik bedoel?quote:Op maandag 31 januari 2005 15:09 schreef Dennis121 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik niet zo lang geleden op de TV zag.
Het was een vrouw met een saxofoon die zo'n beetje de hele tijd het zelfde melodietje speelde.
Als ik het me goed herinner was ze schaars aangekleed en was het een beetje een donkere omgeving.
Iemand een idee welk nummer dit kan zijn? Heb weer niet opgelet toen de titel in beeld kwam.

saxofoon, schaars gekleed, Jennifer Lopez - Get Right ?quote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
En weet iemand al welke song ik bedoel?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |