Del Shannon - Runaway?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:38 schreef danni het volgende:
Ik was v/d de week in bioscoop Arena (amsterdam), en voor het programma begon
speelde er een nummer (vóór het nummer "black betty")
Een soulfull nummer met daarin het refrein met iets van: "I wonder wonder wonder wonder why"
of mischien was het "wondrin' wondrin' wiondrin' wondrin' why.."
Klonk als een vrij bekend disco/soul achtig nummer,
Maar ik heb geen idee van de titel nog de artiest..
iemand ?
quote:I'm a-walking in the raintears are falling and I feel a
painWishing you were here by meto end this misery and I wonderI
wa-wa-wa-wa- wonder why,why-why-why-why-whyshe ran away, and I
wonderwhere she will stay-yay,my little
Runaway,a-run-run-run-run-runaway.
quote:Ik zoek de muziek die bij de videoclip van HP Invent op Discovery wordt gedraaid, voor het programma Virtual History / Virtual Face. De clip laat een draadmodel zien van Churchill's gezicht. De clip kun je hier bekijken, en vooral beluisteren:
http://www.hpbroadband.com/program.cfm?key=X38NPJ424Q
Wie maakt de muziek, wie is de componist?
Op www.Discoverychannel.co.uk loopt er ook een thread over:
http://community.discoverychannel.co.uk/eve/ubb.x?a=tpc&s=552102&f=6271044&m=1591077
Maar tot dusver geen resultaat.
Nick MacKenzie met "hello, Goodmorning, how are you"quote:Op maandag 24 januari 2005 14:39 schreef zanzibar het volgende:
Ik zoek de naam en de artiest van hello good morning how are you tu tu ..........
Hij staat hier niet tussen?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:03 schreef Shalbo het volgende:
@Scandalous
T was helaas niet t nummer dat ik bedoelde (wel leuk nummer btw)
Dus nogmaals:
Een liedje dat naar mijn idee werd gedraaid tijdens de (nederlandse) trailer van de film "the punisher" (2004) Her is een beetje rockachtig nummer.
WIE HELPT?
The white stripes - Seven Nation Armyquote:Op maandag 24 januari 2005 20:05 schreef spacewagon_glxi het volgende:
Het liedje "Oh O O O Oh Ooh" van "D-Me" is een danceversie van het origineel.
Weet iemand de titel en de artiest van dit originele liedje?
Tja. Earth Wind And Fire - Let's Groove?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:38 schreef cb_17 het volgende:
- beetje pop/dance muziek uit jaren '80 of '90
- vrouw en mannen stem komen er allebei in voor
Veelvoorkomende tekst:
"It's allright, allright, allright" en dan iets in de zin van "come this far".
Ook hoor je nog een man iets zingen in een soort alien stem "boogie night" ofzo?
Yess! Bedanktquote:Op maandag 24 januari 2005 20:38 schreef gfree het volgende:
[..]
The white stripes - Seven Nation Army
misschien : Monotones - who wrote the book of lovequote:Op maandag 24 januari 2005 01:38 schreef danni het volgende:
Ik was v/d de week in bioscoop Arena (amsterdam), en voor het programma begon
speelde er een nummer (vóór het nummer "black betty")
Een soulfull nummer met daarin het refrein met iets van: "I wonder wonder wonder wonder why"
Klonk als een vrij bekend disco/soul achtig nummer,
Maar ik heb geen idee van de titel nog de artiest..
iemand ?
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tja. Earth Wind And Fire - Let's Groove?
..misschien I wonder, wonder, wonder, wonder who?quote:Een soulfull nummer met daarin het refrein met iets van: "I wonder wonder wonder wonder why"
'dit lied is voor jou' - Mark Dakrietquote:Op maandag 24 januari 2005 21:46 schreef R0hberrt het volgende:
he
tijdje terug is het nummer van elthon john 'your song' vertaald in het nederlands en het wordt gezonge door zo'n gast die in re-play zat.... hoe heet het nummer en artist?
bvd,
robbert![]()
Da's "8Ball - Phunky Muzic"...quote:ik zoek een nr. dat vanmiddag vlak voor vieren bij Jeroen niewenhuize op 538 te horen was.
Een trance achtig nr. waarin de volgende tekst werd gezongen :
I like it when it feels this way
(en ertussen door werd er "funky music makes me happy" gezongen"
beetje ron van den beuken/ paul van dyk nr.
iemand enig idee?
Ja ik zou zo niet precies weten welk nummer je bedoelt..gezien het feit dat Josie wel in meerdere nummers van hun voorkomt....Our daily reminders, misschien?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:51 schreef U het volgende:
okee, een vage en ik geef 't weinig kans.. maar eeuwen geleden had ik 'n opname van het optreden van Zita Swoon op Pinkpop 1999 (ok, geen eeuwen); hier speelden ze een mooi nummer, waar hij zong over een meisje genaamd Josie of Jody of iets dergelijks. Het nummer is niet josiewitchgirl trouwens... Ik vraag me af of iemand de setlist heeft van dit optreden op Pinkpop '99 of weet over welk nummer ik het heb, ik zoek al 'n geruime tijd hiernaar
hoera! in 1 keer goed! dankbaar ben ik!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:39 schreef HV het volgende:
[..]
Ja ik zou zo niet precies weten welk nummer je bedoelt..gezien het feit dat Josie wel in meerdere nummers van hun voorkomt....Our daily reminders, misschien?
Het is idd een beetje een 'herdenkingsnummer', beetje droevig maar wel mooiquote:Ik zoek naar een Pianonummer
Op oudejaarsnacht was er 10 minuten voor middernacht een terugblik op 2004 op Nederland 1.
Ik ben op zoek naar de naam of auteur van de pianomuziek die men bij deze terugblik gebruikte.
Het is echt hele mooie muziek. Beetje droevige muziek, maar erg mooi. Heel simpel pianomelodietje dat zich telkens snel herhaald.
Ik hoorde vandaag dezelfde pianomuziek weer in een clip over een overleden motorrijder in de herhaling van de Dakarrace van 2 december.
Weet iemand meer?
Alvast bedankt.
Sterker nog, dat is het ook...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:59 schreef Skv het volgende:
Het lijkt een beetje op George Gershwin - Rhapsody in blue.
Kun je de mensen van dat dakar programma niet een mailtje sturen?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:55 schreef gbm het volgende:
ff quote van iemand uit deel 127, kon geen antwoord vinden en ik zoek dus hetzelfde nummer:
[..]
Het is idd een beetje een 'herdenkingsnummer', beetje droevig maar wel mooi
Per Spoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:08 schreef Orealo het volgende:
ik zoek dat ene nummer van Guus Meeuwis...
die zo gaat van "kdekedeng kdekedeng ooehhoooee!!"
![]()
Nee, er is toch een verschil tussen het nummer dat ik heb, en het nummer uit fantasia.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is het ook...
Het kan een vrije interpretatie zijn, maar het nummer wordt toch echt zo aangekondigd. Ik heb 't nog even voor je gecheckt..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, er is toch een verschil tussen het nummer dat ik heb, en het nummer uit fantasia.
Wat het is weet ik niet precies.. kan het zijn dat er meerdere versies van zijn?
The Strokes - 12h51"quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:35 schreef Martijntj het volgende:
http://www.Smart2.nl/VOC001.WAV
Sorry voor het onduidelijke, maar als je hem hard zet hoor je aan het begin 't nr wat ik bedoel. Wie helpt? Hij is redelijk bekend..
Hij staat in ieder geval in die uitvoering op de S&M CD.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:08 schreef furanku het volgende:
Ik zoek het nummer "One" van metallica, maar dan een live versie. In deze versie hoor je aan het begin dikke kanonschoten, het publiek hoor je, dan begint het geschiet, en daarna pas de muziek. Vooral die kanonschoten doen het hem. Wie weet uit welk concert of welk album dit nummer staat / komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |