Nee, volgens mij niet. Lisa Gerrard heeft wel voor die film muziek gemaakt, maar het nummer wat je zoekt staat op haar cd 'The Mirror Pool' uit 1995.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:44 schreef latislos het volgende:
[..]
komt dit nummer uit een of andere film (gladiator ofzo)
Hey, waar is je huilende zigeunertjequote:Op zondag 30 januari 2005 00:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Lisa Gerrard heeft wel voor die film muziek gemaakt, maar het nummer wat je zoekt staat op haar cd 'The Mirror Pool' uit 1995.
Dat nummer:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:30 schreef Razer het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje met uitgaan, en volgens mij was het een mix van een leidje wat ook in The Trip word gebruikt (openingstune van The Trip). Iemand enig idee hoe deze plaat heet?
paar maanden terug was er ook iemand die het achtergrondmuziekje van voetballer zocht.. ik kan uw filmpje wel niet openen, maar ik heb zo'n gevoel dat het een remix is van "notch - nottin no go so"quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:55 schreef Hakna het volgende:
Heey mensen,
Ik heb hier een filmpje van een voetballertje (die overigens heel goed kan voetballen), alleen ik zoek de naam van da nr wat erbij word afgespeelt...
http://www.adapcm.com.br/vd/resumo/XXXXXXXXXXXXXX.wmv
dat is de url waar het filmpje te download is (is 8 mb)
alvast bedankt
nog steeds niemand die me kan helpen? heb al gehoord dat het lijkt op iets van dillinga maar ik vind het nog steeds nietquote:iemand die wat van drumandbass kent? ik zoek het liedje op de achtergrond van deze trailer
http://www.capitalsthlm.com/media/mov/ff/ff_trailer.wmv
Je beschrijft ongeveer 20% van alle hiphopnummers hierboven..quote:Op zondag 30 januari 2005 14:19 schreef Rob_22 het volgende:
Hallo! Gezien het feit dat 99% van de gezochte platen hier wel wordt gevonden, wil ik ook graag een poging wagenHet gaat om een R&B/hip hop achtig nummer waarin een sample (soort violendeuntje // motown-achtig) in voor komt. Overigens zingt een kerel in t begin 'la la la..'
(ja, daar heb je wat aan!). Klinkt iig erg funky, deze bewerking! Iemand??
Daarnaast wil ik gbm even helpen: jij zocht op pagina 2 van deze thread een beetje een droevig nummer (gedraaid met oud en nieuw) >> wellicht is het een stukje uit Neil Young - Philadelphia ....
Bedankt iig!!!
groeten, Rob
parade electrical is het niet...ik had ook verwacht dat het dat liedje was, maar was een anderequote:Op zondag 30 januari 2005 16:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor de mensen die dat dfisneyparade liedje zochten.
er zijn er 2:
frans en engelse naam maar even
-la parade eleqtrique de main street
main street electrical parade
-les feux de la fée clochette
tinker bell's fantasy in the sky fireworks
misschien komen jullie daar wat verder mee
Dat nummer is trouwens wel bijna onmogelijk te vindenquote:Op zondag 30 januari 2005 00:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Lisa Gerrard heeft wel voor die film muziek gemaakt, maar het nummer wat je zoekt staat op haar cd 'The Mirror Pool' uit 1995.
Rechtsklikken op de link en dan 'opslaan als'.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:26 schreef Gose het volgende:
@saviour: die link doet het nie bij mij, me IE blijft iig hangen als ik um open
titel : "Electrical Parade''quote:Op zondag 30 januari 2005 16:26 schreef Gose het volgende:
24 en 25 december 2004. Je had 2 parades (muv de studios). Een kerstparade en een parade op het einde in de mainstreet. die werd helemaal donker en dan kwamen er praalwagens die allemaal met lichtjes waren versierd. het liedje wat daarbij werd gedraaid wil ik hebben
@saviour: die link doet het nie bij mij, me IE blijft iig hangen als ik um open
Misschien Natasha Thomas - It's over nowquote:Op zondag 30 januari 2005 16:11 schreef Lievelientje het volgende:
Mensen, ik zoek een nummer! Kwam hele tijd voorbij in de reclame tussen de finale van het mannen tennis. Het hoort bij de reclame van Lacoste en wordt gezongen door een meisje. Stukje van de tekst: 'I don't wanna believe that it over now, nananananana'
Hmmz..iemand enig idee?
John Legend - Used to love U?quote:Hallo! Gezien het feit dat 99% van de gezochte platen hier wel wordt gevonden, wil ik ook graag een poging wagen Het gaat om een R&B/hip hop achtig nummer waarin een sample (soort violendeuntje // motown-achtig) in voor komt. Overigens zingt een kerel in t begin 'la la la..' (ja, daar heb je wat aan!). Klinkt iig erg funky, deze bewerking! Iemand??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |