quote:Op maandag 24 januari 2005 20:20 schreef TETSU het volgende:
Ik wil graag weten hoe het nummer heet dat gedraaid wordt tijdens de aftiteling van het tvprogramma "Campinglife"
nee, het was zeer zeker geen del shanon..quote:Op maandag 24 januari 2005 10:08 schreef gfree het volgende:
Vorig deel: HELP! Ik zoek een nummer/artiest deel 128
[..]
Del Shannon - Runaway?
[..]
Nada surf - Popular?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:05 schreef kattuhbak het volgende:
hoi allen,
ik zoek een nummer van een jaar of 5 geleden (denk ik). Het is zo´n soort van higschool rock met in de clip een cheerleader die een beetje met zon quarterback zit te bekken, en de leraar zit er een beetje educationele wartaal doorheen te lullen. Ik weet dat het een beetje onlogisch klinkt, maar ik kan er ook nix meer van maken.
iig bedankt!
[nutteloos]quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:35 schreef Nyluzzz het volgende:
ik zoek een nummer met de volgende tekst in het refrein: want verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan, ....., we wisten niet van houden van.
VOF de kunst of zo? Zou dat kunnen?
Het is van Guus Meeuwis en het zal wel iets van verliefd heten ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:35 schreef Nyluzzz het volgende:
ik zoek een nummer met de volgende tekst in het refrein: want verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan, ....., we wisten niet van houden van.
VOF de kunst of zo? Zou dat kunnen?
bijna goed, de titel is verliefd zijnquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is van Guus Meeuwis en het zal wel iets van verliefd heten ofzo.
ook het enige nummer van boston waar ik de titel van kenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:31 schreef PAA-053 het volgende:
In een keer goed!!! Mijn dank is groot en onuitputtelijk![]()
Ook HET nummer wat op iedere verzamelaar staat!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
ook het enige nummer van boston waar ik de titel van ken![]()
Het lijkt in ieder geval op: King Bee - Back By Dope Demandquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:40 schreef El_Rolando het volgende:
DJ Promo - Hardcore Gangster, hoe heet nummer in de intro, het lijkt op een hip hop nummer
oh ja amanda. Zeiknummer. Toch al geen fan van dat soort muziekquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:42 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ook HET nummer wat op iedere verzamelaar staat!![]()
(Amanda en Don't look back zijn trouwens andere nummers van ze)
Een nummer dat daar weer van afgeleid is, is Klint - Diamond.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:18 schreef gfree het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval op: King Bee - Back By Dope Demand
die komt dacht ik oorspronkelijk van de soundtrack van de film amelie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:16 schreef gbm het volgende:
muziek op de achtergrond van deze reclame zoek ik dus:
http://www.nalaten.nl/video/nalaten_01.wmv
Phoenix - If I ever feel betterquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:57 schreef Mattt het volgende:
Hoi !ik zoek het nummer wat je op de achtergrond bij deze movie
http://www.acsg-corporation.com/videos/perso/amsterdam2.wmv
Hij is wel bekent geloof ik.. wie weet het ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |