Gangsta's Paradise van Coolio weetje. Fo Shizzle!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:17 schreef jpzegthallo het volgende:
De viool (onder andere de intro!!) in Blue - Curtains Fall. Het komt me zoooooo bekend voor, maar ik weet het niet meer
Is nog in dit topic voorbij gekomen, maar dan andersom.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:30 schreef Razer het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje met uitgaan, en volgens mij was het een mix van een leidje wat ook in The Trip word gebruikt (openingstune van The Trip). Iemand enig idee hoe deze plaat heet?
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:05 schreef spacewagon_glxi het volgende:
Het liedje "Oh O O O Oh Ooh" van "D-Me" is een danceversie van het origineel.
Weet iemand de titel en de artiest van dit originele liedje?
Stevie Wonder - Pastime Paradise (1976)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:46 schreef gfree het volgende:
[..]
Gangsta's Paradise van Coolio weetje. Fo Shizzle!
Nou, volgens mij was het een van de apostelen van jezus die destijds rond het jaar 21 het origineel hakte in een rots.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:38 schreef rosstek het volgende:
[..]
Stevie Wonder - Pastime Paradise (1976)![]()
Thxquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:37 schreef gfree het volgende:
[..]
Is nog in dit topic voorbij gekomen, maar dan andersom.
[..]
Vangelis - Chariots of fire (titles) [1982]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 07:23 schreef WebJaap het volgende:
Hoe heet dit nummer (met geluidsfragment!)
Zo'n 18 seconden uit een aflevering van CSI. Bekend toontje, ik zou heel erg graag willen weten wie dat zingt en hoe het nummertje heet.
Duidelijker kan ik het niet geven:
(LINK OOK WEGGEHAALD IVM DATAVERKEER BIJ WEBJAAP)
Paparazzi? al was dat in 1996.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:15 schreef Tha_T het volgende:
Xzibit heeft 4 jaar terug een hit gehad maar ik ben dus volledig de titel kwijt. Iemand die een idee heeft ondanks deze wazige omschrijving? (De titel dus he)
Het kan zo simpel zijn hequote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:26 schreef gfree het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een hitje gehad met "X" geloof ik.
Mory Kante - Yeke Yeke [1988]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:36 schreef SmilingPeter het volgende:
Wie helpt mij aan de titel en uitvoerende van dit beginstukje muziek?
Geweldig, ik zocht mij een ongeluk erna... (was aan het zoeken op Kejeke)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:19 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mory Kante - Yeke Yeke [1988]
"Sanvean: I am your shadow" van Lisa Gerrard.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:28 schreef latislos het volgende:
Ok nu komt het: Op Discovery en ook wel op MTV heb je vaak een reclame van greenpeace? wnf? ofoziets.. je ziet dan een hert lopen onder een viaduct en een specht die tegen een lantaarnpaal tikt..
En dat nummer op de achtergrond zoek ik. (klassiek achtig) dat klinkt zooooo lekker.
iemand een idee?
Air - Sexy boy [1998]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:40 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vandaag op ID&T hoorde, heb er nog net een stukje van op kunnen nemen: http://temp.phserver.net/nummer.mp3
Weet iemand de titel van dit nummer?
komt dit nummer uit een of andere film (gladiator ofzo)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Sanvean: I am your shadow" van Lisa Gerrard.
Net gezien!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:20 schreef TETSU het volgende:
Ik wil graag weten hoe het nummer heet dat gedraaid wordt tijdens de aftiteling van het tvprogramma "Campinglife"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |