En dan gaan we verkiezingen houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef Ruis het volgende:
wanneer stopt er nou weer eens een mod?
Ik ben al bezig met mijn afscheidsmailtje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef Ruis het volgende:
wanneer stopt er nou weer eens een mod?
Ik heb geen ander plaatje meerquote:
alleenheerser jij ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Moet ik nou echt nog een keer verkozen worden voor jullie inzien dat ik de enige acceptabele alleenheerser word van dit nietige forum?
Je hebt gelijk, ik zal nog wat andere blauwen om me heen moeten tolereren om het grut in de gaten te houden natuurlijk.quote:
je mag kiezen uit TLK en mij als je opvolgers want wij vinden je vet cool !!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met mijn afscheidsmailtje.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:57 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
je mag kiezen uit TLK en mij als je opvolgers want wij vinden je vet cool !!!!![]()
O sorry, heb ik jouw topic op slot gedaan? Dat moet vast een vergissing zijn, want Onzin is echt een verzoekjes forum.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:41 schreef Paperclipjes het volgende:
Hee, doe dat topic van mij is open. Begrijp niet waarom je hem sluit. Ik heb zelf gezocht maar niets kunnen vinden. Misschien dat een van de Users de lijst heeft.
Dank u
O sorry, het is alleen maar een echt onzin onderwerp, en ik heb gezocht maar neit gevonden en er zullen zeker wel users zijn die dit dingetje voor mij hebben. We hebben dus een verschil, en jij hebt mij niet overtuigd, dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O sorry, heb ik jouw topic op slot gedaan? Dat moet vast een vergissing zijn, want Onzin is echt een verzoekjes forum.![]()
Nee natuurlijk gaat ie niet open, als je iets zoekt, dan kan je er lekker zelf naar op zoek. Voordat je het weet staat half onzin vol met verzoekjes omdat iemand iets niet kan vinden.
Jij hebt gezocht zei je?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:56 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
O sorry, het is alleen maar een echt onzin onderwerp, en ik heb gezocht maar neit gevonden en er zullen zeker wel users zijn die dit dingetje voor mij hebben. We hebben dus een verschil, en jij hebt mij niet overtuigd, dus....
ja wat een onzin hehquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
Zo, heeft iemand de intxaurragatie van Bush nog gezien?![]()
![]()
Neh, voor een conflict zijn bu pa tuh bupaaldu bepaalde omstandigheden nodig.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:32 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat daar geen conflicten ontstaan...
![]()
Als die vuile kut search eens normaal zou werkenquote:Dirkh (Moderator) - vrijdag 21 januari 2005 @ 18:08]
Jezus, nummer zoveel.
Fetch!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:13 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
Als die vuile kut search eens normaal zou werken
* naar het riet loopt, gooi dat kluitje maar na*
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef Croupouque het volgende:
En mij negeren ze al-tijd, hè.
De reacties ná dat ik had voorgesteld om het niet in FB te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Dirkh, je verwijdert mijn reacties in FB.
Terwijl de helft offtopic is.
De pic was leuk, stond op GS. Verder niks mis mee. Maar daar kan je verder niks mee. Je zou het dan centraal kunnen dumpen, maar verder heeft het geen topic potentie.quote:
En dan heb je het nog niet eens gehad over de spelfouten in het plaatje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De pic was leuk, stond op GS. Verder niks mis mee. Maar daar kan je verder niks mee. Je zou het dan centraal kunnen dumpen, maar verder heeft het geen topic potentie.
* TLK geeft applaus en een hosti.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:31 schreef the_real_joontje het volgende:
Woehoei ik heb een topic vol Fok!-moskee alleen cadeau-bonnen a.u.b.
Oke, baas.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De reacties ná dat ik had voorgesteld om het niet in FB te doen.
Nietes!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:48 schreef the_real_joontje het volgende:
Deel 2 is open: "Fok!moskeetrix reloaded -->haal hier moslims uit de shit<---"
nu niet meer neequote:
Wacht, begrijp ik het nu goed?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:53 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh flikker ik had het verdiend ik heb mijn topic vol gekregen loop niet zo te mekkeren man. Er zijn namelijk heel veel mensen die wel humor hebben die hem leuk vonden !!!!!!!!!!!!!
lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wacht, begrijp ik het nu goed?
Omdat een (slowchat)topic na een week vol is verdien jij een deel 2?
In dit geval verdien jij een klap voor je kont als jij zo durft te denken.
Hij was ook leuk, deel één. In het begin.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:53 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh flikker ik had het verdiend ik heb mijn topic vol gekregen loop niet zo te mekkeren man. Er zijn namelijk heel veel mensen die wel humor hebben die hem leuk vonden !!!!!!!!!!!!!
We komen toevallig soms in dezelfde topics.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:52 schreef tommy4487 het volgende:
toch vreemd dat na een reactie van TLK altijd TRJ reageert en visa versa
ok dan... maar.. maar...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij was ook leuk, deel één. In het begin.
Toen kwam het verval. En is het, nadat het vol is gepost, op een waardige manier tot stoppen gebracht.
Daarom zei ik ook in de sluitpost, tijd voor wat nieuws. Je bent creatief genoeg om weer wat leuks te verzinnen. Toch?
Die 20 seconden is eigenlijk wel de dooddoenerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:58 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
lekkerwil je mijn adres
ik had heel lang over dat plaatje gedaan 20sec en daarom ben ik zo boos
maar goed ik zal jullie wel weer verassen met een veel leuker topic
Ik ga de hele nacht nadenken en dan mischien morgen of zondag of..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die 20 seconden is eigenlijk wel de dooddoener
Maar ga je gang.. Verbaas ons.. Zorg dat Dirkh van verbazing zijn vrouw eens bij haar echte naam bij hem roept om het topic te laten zien
Ik mail je wel op het adres van je gebannede account.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:29 schreef henkdevries het volgende:
Croupouque, nog even over je zus...
maar dat is henk helemaal nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik mail je wel op het adres van je gebannede account.
Je doet niks fout, het is een leuk topic.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:02 schreef the_real_joontje het volgende:
help Dirkh !!!! wat doe ik fout ik verzin iets leuks en ik krijg alleen maar gespam
tnx ik ga zelf ook weer ff soepen zodat er tenminste nog iemand postquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je doet niks fout, het is een leuk topic.
Daarom had ik al wat bagger reacties verwijdert en zal dat blijven doen. Maar niet om de tien seconden, ik zal het regelmatig ff opschonen en desnoods een handje "helpen".
Dat topic gaat echt neeeeeeeeeeeeeeeeergens over..... logisch dat het dicht isquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:56 schreef Heintje het volgende:
Tennis
Ik zou hier graag wat meer uitleg over willen? Ik heb de FAQ gelezen en ik heb niet kunnen vinden dat het posten van lange verhalen verboden is.
Nou post ik normaal nooit in ONZ dat geef ik toe. Maar ik had dat verhaal van de week geschreven en wilde het graag met julie delen. Van alle mogelijke fora leek ONZ mij de beste keus. Maar om 1 of andere reden vinden julie mijn topic toch niet leuk.
Of is het omdat ik heb ook al op de FP heb gezet toen het forum down was?
De sluitpost zegt mij iig niks omdat het een behoorlijk anti tennis verhaal is.
Ik heb dat verhaal van jou al vaker op het forum/fp gezien (ik weet even niet waar). Om dat verhaal nu overal te gaan spammen is net iets teveel. Daarom heb ik hem dicht gegooid.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:56 schreef Heintje het volgende:
Tennis
Ik zou hier graag wat meer uitleg over willen? Ik heb de FAQ gelezen en ik heb niet kunnen vinden dat het posten van lange verhalen verboden is.
Nou post ik normaal nooit in ONZ dat geef ik toe. Maar ik had dat verhaal van de week geschreven en wilde het graag met julie delen. Van alle mogelijke fora leek ONZ mij de beste keus. Maar om 1 of andere reden vinden julie mijn topic toch niet leuk.
tja het was niet echt grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:56 schreef Heintje het volgende:
Tennis
En hier heb je trouwens nog een reden...quote:
Mijn complimenten voor dat filmtopic!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:18 schreef the_real_joontje het volgende:
Tessje ik heb nagedacht en een topic gepost
tnxquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor dat filmtopic!
Maar wil je niet iedere keer in het Feedbacktopic posten wanneer je een nieuw topic geopend hebt, als ik me niet vergis heb ik gisteren ook al wat reacties van je verwijderd.
Ik heb hem gezien, en ik vind hem leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:18 schreef the_real_joontje het volgende:
Tessje ik heb nagedacht en een topic gepost
Het grote fout filmnamen topic
vanochtend jammer genoeg alleen irritante spammers maar gelukkig was Dirkh wakkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, en ik vind hem leuk!
Ik vind het jammer dat ik op mijn laptop geen photoshop heb anders had ik het zeker geprobeert.
Als je dit ooit aan m'n vriendin verteld ontvoer ik je en verkracht ik je maanden lang zo hard dat je 5 jaar lang nog steeds niet kan poepen zonder te huilen van de pijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:10 schreef Ruis het volgende:
weer eenhomo
in de crew, net nu jogy er eindelijk uit is
Ja precies, en als je mij ook nog een keer 'homo' noemt dan ontvoer ik zowel Jogy als jij en sluit jullie op in mijn slaapkamer, alwaar ik jullie naakte lichamen in zal smeren met slagroom en de intieme plekjes zal decoreren met aardbeien, waarna ik ze er op tedere wijze er af zal likken!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dit ooit aan m'n vriendin verteld ontvoer ik je en verkracht ik je maanden lang zo hard dat je 5 jaar lang nog steeds niet kan poepen zonder te huilen van de pijn![]()
heb je dat in die hele minuut geleerd dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe wel grappig ik wist helemaal niet dat anosmie "reukdoof" was. Zo leert een mens nog eens wat![]()
ANOSMIA comes from the Greek; an [no] -osmia [smell]. This website is devoted to the loss and disturbance of the sense of smell and is intended as a resource for sufferers from olfactory disorders.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
heb je dat in die hele minuut geleerd dan?
ik wist t wel, ooit een topic over gezien in LIF/R&P/EIL/[random vaag subforum]quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ANOSMIA comes from the Greek; an [no] -osmia [smell]. This website is devoted to the loss and disturbance of the sense of smell and is intended as a resource for sufferers from olfactory disorders.idd
nou ik niet dusquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik wist t wel, ooit een topic over gezien in LIF/R&P/EIL/[random vaag subforum]
Dat is niks vergeleken met die streek die jij ons geleverd hebt, Tessje mod laten worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dit ooit aan m'n vriendin verteld ontvoer ik je en verkracht ik je maanden lang zo hard dat je 5 jaar lang nog steeds niet kan poepen zonder te huilen van de pijn![]()
de homo'squote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:33 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met die streek die jij ons geleverd hebt, Tessje mod laten worden..
Dat was een volledig democratisch gebeuren mênquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:33 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met die streek die jij ons geleverd hebt, Tessje mod laten worden..
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja precies, en als je mij ook nog een keer 'homo' noemt dan ontvoer ik zowel Jogy als jij en sluit jullie op in mijn slaapkamer, alwaar ik jullie naakte lichamen in zal smeren met slagroom en de intieme plekjes zal decoreren met aardbeien, waarna ik ze er op tedere wijze er af zal likken!
Whut you talkin'bout, I ain't no kloon.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:48 schreef Ancient het volgende:
Sinds waneer zijn klonen van moderators ook gelijk moderators? Is had dat eigenlijk nog nooit opgemerkt maar opeens werd ik verlicht [afbeelding].
Dizzle to da shizzle.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan iemand hier deel CCCXLVIII van maken De GPD [Deel CCCXLVIII] - Niet vooruit te branden!
-edit-quote:Op maandag 24 januari 2005 13:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
Goedemiddag lieve medefokkertjes
Is hier nog wat leuke bagger, een nieuwe TTT of een bashbare user te vinden?
Romeo is da shizzle yo.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:47 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
dus jij vond hem ook zo grappig
ik haat rappers en wannabe rappers.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:47 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
dus jij vond hem ook zo grappig
yo yo ik ben joontje en ik eet een danoontje..............quote:Op maandag 24 januari 2005 13:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik haat rappers en wannabe rappers.
Het is allemaal nep gedoe.
dat bedoel ikquote:Op maandag 24 januari 2005 13:52 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
yo yo ik ben joontje en ik eet een danoontje..............in da house yeah
hey bedankt weet je !quote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:08 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie vandaag ook zo leuk sneeuwpoppen kunnen maken?
Wanneer kunnen ze/we die bestellen?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:49 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh ik heb een Dirkh-fan poster ontworpen
[afbeelding]
ik zet m heel groot op mn site en dan mag je hem zelf uitprintenquote:
Tis gewoon een kankerhond. Met kanker aan zijn hond, enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:32 schreef tommy4487 het volgende:
en dat offtopic gelul over die poster laat ie wel staan
typisch
quote:Op maandag 24 januari 2005 22:49 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh ik heb een Dirkh-fan poster ontworpen
[afbeelding]
volgens dirkh lopen topics over hem nooit goedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:54 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Misschien moet er maar eens een Dirkh-fan topic geopend worden
Dirkh, wil je mijn topic even terug opengooien?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:13 schreef Dirkh het volgende:
TRJ en TLK zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit feedback topic niet te gebruiken als SC topic?
kquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:13 schreef Dirkh het volgende:
TRJ en TLK zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit feedback topic niet te gebruiken als SC topic?
Dat: 'Ik ben lief' topic?quote:
Jij bent een racistquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:51 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
[..]
Weet je waarom ze jouw topic op slot deden? Discriminatie!!
Okequote:Op woensdag 26 januari 2005 15:59 schreef Dirkh het volgende:
TurkboY15 en NeKraNomaKoN stop eens met jullie gebagger zowel op het forum als in het feedback topic.
I K H E B N O G 2 7 6 G M A I L I N V I T E Squote:Op woensdag 26 januari 2005 17:58 schreef Conflict het volgende:
N I E T B A G G E R E N A U B ! ! !
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
Ik vind ONZ zwaar kut de laatste tijd,
dank u.
tijd voor nieuwe mods!quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
Gemiddelde bovenkant AT ONZ de laatste tijdquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
lefgozer, zoiets onder een kloon postenquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:00 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Gemiddelde bovenkant AT ONZ de laatste tijd![]()
[HOMO] 1130 - kuisheidsgordels vast alstublieft, we...
Eindhoven 726 - Over transexuelen en jezelf verkopen...
Enschede topic 267. Met bier. En bijna een diploma
Pim Pam Pet met Plaatjes - deeltje 44 - Just another...
944 Gijsjes doen de Surfer diss
De GPD [Deel CCCXLVIII] - Niet vooruit te branden!
![]()
nepperdquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
ik zei toch sorryquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
Zei de kloon...quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef Ruis het volgende:
[..]
lefgozer, zoiets onder een kloon posten
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef gfree het volgende:
Het grote foute filmnamen topic [afbeelding]
Hoeveel fantopics denk je dat voldoende is? Soms dat denk je, nou okay, laten we niet gaan mierenneuken en gewoon iets z'n gang laten gaan. En voila, voordat je het weet heb je een rijtje fantopics.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:09 schreef Renmaestro het volgende:
Dirkh (of een andere mod), kan dit topic misschien weer open? Ik moet toch ergens mijn lofbetuigingen voor hem kwijt. En ik zie trouwens maar twee open fantopics in dit forum, gooi die twee dan maar op slot als 3 fantopics al teveel is.
Ja, dat snap ik. Een beetje.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Hoeveel fantopics denk je dat voldoende is? Soms dat denk je, nou okay, laten we niet gaan mierenneuken en gewoon iets z'n gang laten gaan. En voila, voordat je het weet heb je een rijtje fantopics.
Snap je een beetje wat ik bedoel?
Dat zal hij vast heel erg waarderen. Maar een lofbetuiging op een forum bereikt meer mensen en laat hen de ogen openen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Als jij je lof wil betuigen, dan is het misschien een idee om een lief mailtje te sturen naar Intxaurraga te sturen.
Nog niet, terwijl ik toch al zeker een week geen eten meer naar de kelder heb gebracht.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:58 schreef Ruis het volgende:
zijn croupouque en knut dood?
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:58 schreef Ruis het volgende:
zijn croupouque en knut dood?
Nee die lama was een weggehaalde post.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:37 schreef Tessje het volgende:
Omdat je daarom vroeg..
Ten minste, dat haalde ik uit je 'laat maar'.
Als hij open had moeten blijven dan moet je het zeggen en gooi ik hem open
Kleine miscommunicatie.
Omdat het bagger was..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom is de AH prijskrassentopic nou verdwenen? Nergens meer te vinden.....![]()
Maar indien die topic een slotje had gekregen, zou het nog in my active topics staan, nietwaar? En die topic is toch een aantal dagen actief geweest, dus dat noem ik geen bagger.....quote:
dat topic.........quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar indien die topic een slotje had gekregen, zou het nog in my active topics staan, nietwaar? En die topic is toch een aantal dagen actief geweest, dus dat noem ik geen bagger.....
Het is de topic, dus ook die topic.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:57 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
dat topic.........
graag gedaan
Stond dat topic in onzin dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar indien die topic een slotje had gekregen, zou het nog in my active topics staan, nietwaar? En die topic is toch een aantal dagen actief geweest, dus dat noem ik geen bagger.....
Het topic en dat topic net zoals HET schaap en DAT schaap en niet DE schaap en DIE schaap Handige tipsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is de topic, dus ook die topic.....
you're welcome
Ja, er was een heus AH prijskrassen: pats hier met je prijs-topic, dat toch al een dag of 3 open was. Maar het is compleet verdwenen en ook met the search niet terug te vinden.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Stond dat topic in onzin dan?
Ik heb het niet gezien. Het kan altijd zijn dat het desbetreffende modje het topic per ongeluk verwijderd heeft, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Het topic dat ik net op slot gooide was bagger.
AH Krasweken Je topic is gemerged met het topic in GC. Daarom kon je hem niet vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, er was een heus AH prijskrassen: pats hier met je prijs-topic, dat toch al een dag of 3 open was. Maar het is compleet verdwenen en ook met the search niet terug te vinden.....
Oke, dankjewelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
AH Krasweken Je topic is gemerged met het topic in GC. Daarom kon je hem niet vinden.
Maar jouw topic had je geopend in onzin?quote:
Dat eerste topic? Weet ik niet, ik heb het zelf niet geopend. Ik dacht het wel, maar hij was sowieso onvindbaar...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maar jouw topic had je geopend in onzin?
*nacontrole*
Hoi Joontje, leuk dat je probeert correct gebruik van de Nederlandse taal te bevorderen. Heel nobel en zo. Jammer alleen dat je het niet goed doet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:06 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Het topic en dat topic net zoals HET schaap en DAT schaap en niet DE schaap en DIE schaap Handige tips
![]()
of gewoon op www.vandale.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoi Joontje, leuk dat je probeert correct gebruik van de Nederlandse taal te bevorderen. Heel nobel en zo. Jammer alleen dat je het niet goed doet.
Ik stel voor dat je De topic of het topic? even doorleest en dan met name De topic of het topic? . Daar wordt namelijk wel op basis van kennis van zaken gesproken.
quote:to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoi Joontje, leuk dat je probeert correct gebruik van de Nederlandse taal te bevorderen. Heel nobel en zo. Jammer alleen dat je het niet goed doet.
Ik stel voor dat je De topic of het topic? even doorleest en dan met name De topic of het topic? . Daar wordt namelijk wel op basis van kennis van zaken gesproken.
Ik vind dat die topic of op zijn minst de conclusie van de Nederlandse Taalunie (dikgedrukt vanwege autoriteit) een plaats in de algemene Fok!-regels moet krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik vind dat die topic of op zijn minst de conclusie van de Nederlandse Taalunie (dikgedrukt vanwege authoriteit) een plaats in de algemene Fok!-regels moet krijgen.
Tevens moet Pepijn ere-mod van TTK worden.
Nou, laten we Zijne Heiligheid Pepijn niet overal voor lastigvallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
Momentje, even Pepijn mailen en vragen of het nou 'authoriteit' of 'autoriteit' is.
Weledele heer Karboenkeltje,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook wel hoor. En jij ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou, laten we Zijne Heiligheid Pepijn niet overal voor lastigvallen.
Hooggeachte Heer Oontje,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:03 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Weledele heer Karboenkeltje,
Mijn posts waren enkel en alleen bedoeld ter bevordering van onze prachtige taal. Toch zal u moeten toegeven dat het gebruik van het woordje "die" als aanduiding voor het woord topic vrij ongepast was.
mijn excuses voor het ongemak
Hoogachtend,
J. Oontje
![]()
Ik moet helaas toegeven dat ik al mijn hele leven die "h" in "autoriteit" plaatste.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook wel hoor. En jij ook.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik moet helaas toegeven dat ik al mijn hele leven die "h" in "autoriteit" plaatste.
Mijn spelling is echt heel beroerd voor iemand die zichzelf een gematigd taalpurist noemt. Ik Fok! eigenlijk altijd met een woordenboek (of een geopend www.vandale.nl venster) bij de hand.
Waarde heer Boenkeltje,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hooggeachte Heer Oontje,
met gepast ontzag en bewondering voor uw motieven moet ik helaas stellen dat het gebruik van "die" toch correct was. Nederlands grootste en meest gezaghebbende autochtone taalinstituut bevestigt dit door middel van het Woord Van Pepijn.
Ik vergeef u echter uw dwalingen, ge wist blijkbaar niet beter.
Met vriendelijke groet,
K. Boenkeltje.
[..]
Ik moet helaas toegeven dat ik al mijn hele leven die "h" in "autoriteit" plaatste.
Mijn spelling is echt heel beroerd voor iemand die zichzelf een gematigd taalpurist noemt. Ik Fok! eigenlijk altijd met een woordenboek (of een geopend www.vandale.nl venster) bij de hand.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:23 schreef Dirkh het volgende:
Zo precies ze op de letter van de taal zijn, zo slordig gaan ze om met dit feedbacktopic.
Misschien is TTK een geschiktere plek om de conversatie verder te laten plaatsvinden.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij zijn hier om jou en andere Fok!kers te corrigeren!!
Je zou juist dankbaar moeten wezen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:03 schreef the_real_joontje het volgende:
mijn ecxuses voor het ongemak
en toch is het foutquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
En dan zeuren over mijn correct taalgebruik....
Denk je dat de doelgroep van deze verheven roeping tot het bevorderen van correct taalgebruik in TTK komt? Nee, daar beheerst men het Nederlands al op niveau.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:23 schreef Dirkh het volgende:
Zo precies ze op de letter van de taal zijn, zo slordig gaan ze om met dit feedbacktopic.
Misschien is TTK een geschiktere plek om de conversatie verder te laten plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Denk je dat de doelgroep van deze verheven roeping tot het bevorderen van correct taalgebruik in TTK komt? Nee, daar beheerst men het Nederlands al op niveau.
Daarbij is de discussie allang (meerdere malen) gevoerd en rest ons nog slechts het verspreiden van het Woord Van Pepijn. Jehova's gaan toch ook niet uitsluitend bij andere Jehova's langs?
Geachte heer Conflict,quote:
Beste Dirkiequote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geachte heer Conflict,
In antwoord op uw vraag waarom het door u genoemde topic dicht is, het volgende.
Dat is het logische gevolg van een slotje.
Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet.
Dirkh
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses dat ik niet meteen geantwoord heb.
Nee!
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Het was een leuk topic.
Nou, het topic is een beetje oud en werd gekicked, en toen heeft Inso het topic gesloten. En als het topic nu weer open gaat, wordt deze weer gekicked en dat is niet de bedoeling.quote:
Dan open ik 'm opnieuw.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, het topic is een beetje oud en werd gekicked, en toen heeft Inso het topic gesloten. En als het topic nu weer open gaat, wordt deze weer gekicked en dat is niet de bedoeling.
Lees de faq...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
Het grote, ik lust wel een biertje kikoooooo, topic
Dit is bagger, en t Ik ga. topic van conflict niet?W
Huisregels Onzin voor je Leven!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
Het grote, ik lust wel een biertje kikoooooo, topic
Dit is bagger, en t Ik ga. topic van conflict niet?W
Blij maken met een dooie mus?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:53 schreef Dagonet het volgende:
Omdat ik nu BSB eindelijk blij kan maken..
Én, omdat slowchatten met BSB veel lurkbaarder is dan het gemiddelde slowchatbaggertopic..
Cabernetje uit 84?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:59 schreef Dagonet het volgende:
Nee hoor, ik denk dat hij nu meer kans maakt..
En natuurlijk drink ik wijn, het ligt er maar net aan welke.
Mijn voorstellen zijn netjes van aardquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef Dagonet het volgende:
Da's dan ook het enige dat ik zal bevredigen.
Onoirbare voorstellen zo laat op de avond. Bah, zo had ik je niet ingeschat.
Maar goed, Cabernet? Mwach. Vooruit dan maar, het zal maar moeten, hoewel mijn huidige favoriet eigenlijk toch wel een simpele Springbok Chenin Blanc is. Niet te gecompliceerd doen.
Maar goed, natuurlijk maakt de taalkunstenaar BSB meer kans, hij is eigenlijk toch wel de waardigste opvolger nadat ik stopte. Vooral als je z'n flexibiliteit meerekent waardoor hij ook mee zou kunnen helpen in POL en NWS.
Ik persoonlijk raak vermoeider van het lezen van cijfers als letters. Cijfers & Letters was een leuk spelletje maar dit is overdreven.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef B4CO het volgende:
Worden jullie nou niet een beetje moe van Conflict ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
Ik hoorde dat er iemand liefde zocht?
Stel je vraag, man. Stel je vraag.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:13 schreef Conflict het volgende:
ik heb een vraag over een topic.
Waarom is íe dicht?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Stel je vraag, man. Stel je vraag.
kutreden, dat weet jij ookquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Omdat God's toorn anders op mij neer zal dalen.
Hitler???Hitler???quote:Op zondag 30 januari 2005 03:10 schreef Maanvis het volgende:
Zeg jongens doe dat slowchatten ergens anders!
By the way, wat doet die hitler in jouw Icoon, Crouwpouwqwe?
Er schuilt een hitler in iedereen. Dat zou jij als cultuurdeskundige toch moeten weten.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hitler???Hitler???
Jij vergelijkt Hercule Poirot met Hitler???
Wat je nu zegt is één en al quatsch!! En IK kan het weten, want ik ben dé oppercultuurdeskundige...ein Volch, ein FOK!, ein cultuurdeskundige!!!!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 03:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er schuilt een hitler in iedereen. Dat zou jij als cultuurdeskundige toch moeten weten.
quote:Op zondag 30 januari 2005 03:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat je nu zegt is één en al quatsch!! En IK kan het weten, want ik ben dé oppercultuurdeskundige...ein Volch, ein FOK!, ein cultuurdeskundige!!!!!!
Die is dus nu weg.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:05 schreef Maanvis het volgende:
Inso, wat doet dat plaatje van yvonne in jouw icoon?
Misschien snap ik het gewoon niet, wat was de bedoeling van je topic dan?quote:Op zondag 30 januari 2005 14:22 schreef No-One-Special het volgende:
@Croupouque waarom is deze dicht? Waar blijf je nou??
Open het boek op hoorfdstuk één / kan het zijn dat je leven pas begonnen is / eeuwig met je duistere gedachten / al je geleerd is beschouwendquote:Op zondag 30 januari 2005 14:22 schreef No-One-Special het volgende:
@Croupouque waarom is deze dicht? Waar blijf je nou??
Je kan toch gewoon hier verder? Ok, jullie krijgen jullie zin!quote:Op zondag 30 januari 2005 14:27 schreef No-One-Special het volgende:
Misschien snap ik het niet, maar zo'n raar topic was het niet.. Gewoon dagelijkse onzin.. zoals onzin hier toch bekend staat?
Gewoon ouwehoeren..
ik ben aandachtsgeil, dus hoopte op aandacht, maar niet deze aandacht
Ah, oke. Dan meld ik hier wel ff dat ik een keer langskomquote:Op zondag 30 januari 2005 14:31 schreef No-One-Special het volgende:
@Karboenkeltje: ik geloof niet in Britse filo's.. alleen in mezelf, dat is filo genoeg...
@Stinkie: hier dus blijkbaar...
Een topic met één zin die (voor mij althans) nergens op slaat mag dan wel onzinnig zijn, het wil niet zeggen dat het in het Onzin-forum thuishoort. Wat dat 'gezellig ouwehoeren' betreft, er was nog een topic van je open. Dat is op zich al een privilege.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:27 schreef No-One-Special het volgende:
Misschien snap ik het niet, maar zo'n raar topic was het niet.. Gewoon dagelijkse onzin.. zoals onzin hier toch bekend staat?
Gewoon ouwehoeren..
ik ben aandachtsgeil, dus hoopte op aandacht, maar niet deze aandacht
Dat waren omstandigheden buiten onze schuldquote:Op zondag 30 januari 2005 14:41 schreef No-One-Special het volgende:
Het topic was bedoeld, omdat Tessje dus zat te kloojen. Dus waar blijft zij nou.. En Stinkie wilde gisteren langskomen, wat ook niet doorging.. En zo nog wat dingen.. DUS JA.. Waar blijf je nou.. Met je opmerkingen.. Met langskomen.. Met beloftes. Tevens heb ik die personen op msn.. Van een paar heb ik het telefoonnummer dat klopt.. Maar ja.. leek mij zo veel leuker!
En ik slaap niet met sokken aan.. krijg je zweetkakkers van.
Nee, wat mij betreft is dit theekransje voorbij.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:55 schreef No-One-Special het volgende:
@ stinkie: wil je dat even toelichten??
Waar het ons vooral om gaat is dat er aan onzin bepaalde regels vastzitten. En zo'n topic wordt niet getolereerd. Anders is het hek van de dam en is onzin straks een grote poel der verderf.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:52 schreef No-One-Special het volgende:
Tessje, ik heb het woord gisteren ook niet in mijn mond gehad! *leest de bovenstaande post's nog eens door* sorry wel gisteren gezegd, maar niet in jouw verband bedoeld. Ik was gisteren niet eens online, ik was bij mijn schoonfamilie, dus dat kan kloppen!
Overgens kon ik ook niet 123 mijn topic terug vinden.
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:06 schreef No-One-Special het volgende:
Wel typisch dat mijn andere twee topic's open blijven, terwijl dat ook klinkklare onzin was..
Maar goed, jullie krijgen jullie zin, ik ga mijn topic wel volbouwen..
Vraagje: Mag ik als ie vol is, wel een nieuwe openen?
Soms laten we inderdaad topics open, omdat ze OF heel goed lopen, OF er wordt door de users wat leuks van gemaakt. Voorlopig vermaakte iedereen zich wel in die topics.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:06 schreef No-One-Special het volgende:
Wel typisch dat mijn andere twee topic's open blijven, terwijl dat ook klinkklare onzin was..
Maar goed, jullie krijgen jullie zin, ik ga mijn topic wel volbouwen..
Vraagje: Mag ik als ie vol is, wel een nieuwe openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |