Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:58 schreef Ruis het volgende:
zijn croupouque en knut dood?
Nee die lama was een weggehaalde post.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:37 schreef Tessje het volgende:
Omdat je daarom vroeg..
Ten minste, dat haalde ik uit je 'laat maar'.
Als hij open had moeten blijven dan moet je het zeggen en gooi ik hem open
Kleine miscommunicatie.
Omdat het bagger was..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom is de AH prijskrassentopic nou verdwenen? Nergens meer te vinden.....![]()
Maar indien die topic een slotje had gekregen, zou het nog in my active topics staan, nietwaar? En die topic is toch een aantal dagen actief geweest, dus dat noem ik geen bagger.....quote:
dat topic.........quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar indien die topic een slotje had gekregen, zou het nog in my active topics staan, nietwaar? En die topic is toch een aantal dagen actief geweest, dus dat noem ik geen bagger.....
Het is de topic, dus ook die topic.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:57 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
dat topic.........
graag gedaan
Stond dat topic in onzin dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar indien die topic een slotje had gekregen, zou het nog in my active topics staan, nietwaar? En die topic is toch een aantal dagen actief geweest, dus dat noem ik geen bagger.....
Het topic en dat topic net zoals HET schaap en DAT schaap en niet DE schaap en DIE schaap Handige tipsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is de topic, dus ook die topic.....
you're welcome
Ja, er was een heus AH prijskrassen: pats hier met je prijs-topic, dat toch al een dag of 3 open was. Maar het is compleet verdwenen en ook met the search niet terug te vinden.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Stond dat topic in onzin dan?
Ik heb het niet gezien. Het kan altijd zijn dat het desbetreffende modje het topic per ongeluk verwijderd heeft, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Het topic dat ik net op slot gooide was bagger.
AH Krasweken Je topic is gemerged met het topic in GC. Daarom kon je hem niet vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, er was een heus AH prijskrassen: pats hier met je prijs-topic, dat toch al een dag of 3 open was. Maar het is compleet verdwenen en ook met the search niet terug te vinden.....
Oke, dankjewelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
AH Krasweken Je topic is gemerged met het topic in GC. Daarom kon je hem niet vinden.
Maar jouw topic had je geopend in onzin?quote:
Dat eerste topic? Weet ik niet, ik heb het zelf niet geopend. Ik dacht het wel, maar hij was sowieso onvindbaar...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maar jouw topic had je geopend in onzin?
*nacontrole*
Hoi Joontje, leuk dat je probeert correct gebruik van de Nederlandse taal te bevorderen. Heel nobel en zo. Jammer alleen dat je het niet goed doet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:06 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Het topic en dat topic net zoals HET schaap en DAT schaap en niet DE schaap en DIE schaap Handige tips
![]()
of gewoon op www.vandale.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoi Joontje, leuk dat je probeert correct gebruik van de Nederlandse taal te bevorderen. Heel nobel en zo. Jammer alleen dat je het niet goed doet.
Ik stel voor dat je De topic of het topic? even doorleest en dan met name De topic of het topic? . Daar wordt namelijk wel op basis van kennis van zaken gesproken.
quote:to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoi Joontje, leuk dat je probeert correct gebruik van de Nederlandse taal te bevorderen. Heel nobel en zo. Jammer alleen dat je het niet goed doet.
Ik stel voor dat je De topic of het topic? even doorleest en dan met name De topic of het topic? . Daar wordt namelijk wel op basis van kennis van zaken gesproken.
Ik vind dat die topic of op zijn minst de conclusie van de Nederlandse Taalunie (dikgedrukt vanwege autoriteit) een plaats in de algemene Fok!-regels moet krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik vind dat die topic of op zijn minst de conclusie van de Nederlandse Taalunie (dikgedrukt vanwege authoriteit) een plaats in de algemene Fok!-regels moet krijgen.
Tevens moet Pepijn ere-mod van TTK worden.
Nou, laten we Zijne Heiligheid Pepijn niet overal voor lastigvallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
Momentje, even Pepijn mailen en vragen of het nou 'authoriteit' of 'autoriteit' is.
Weledele heer Karboenkeltje,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook wel hoor. En jij ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou, laten we Zijne Heiligheid Pepijn niet overal voor lastigvallen.
Hooggeachte Heer Oontje,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:03 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Weledele heer Karboenkeltje,
Mijn posts waren enkel en alleen bedoeld ter bevordering van onze prachtige taal. Toch zal u moeten toegeven dat het gebruik van het woordje "die" als aanduiding voor het woord topic vrij ongepast was.
mijn excuses voor het ongemak
Hoogachtend,
J. Oontje
![]()
Ik moet helaas toegeven dat ik al mijn hele leven die "h" in "autoriteit" plaatste.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook wel hoor. En jij ook.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik moet helaas toegeven dat ik al mijn hele leven die "h" in "autoriteit" plaatste.
Mijn spelling is echt heel beroerd voor iemand die zichzelf een gematigd taalpurist noemt. Ik Fok! eigenlijk altijd met een woordenboek (of een geopend www.vandale.nl venster) bij de hand.
Waarde heer Boenkeltje,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hooggeachte Heer Oontje,
met gepast ontzag en bewondering voor uw motieven moet ik helaas stellen dat het gebruik van "die" toch correct was. Nederlands grootste en meest gezaghebbende autochtone taalinstituut bevestigt dit door middel van het Woord Van Pepijn.
Ik vergeef u echter uw dwalingen, ge wist blijkbaar niet beter.
Met vriendelijke groet,
K. Boenkeltje.
[..]
Ik moet helaas toegeven dat ik al mijn hele leven die "h" in "autoriteit" plaatste.
Mijn spelling is echt heel beroerd voor iemand die zichzelf een gematigd taalpurist noemt. Ik Fok! eigenlijk altijd met een woordenboek (of een geopend www.vandale.nl venster) bij de hand.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:23 schreef Dirkh het volgende:
Zo precies ze op de letter van de taal zijn, zo slordig gaan ze om met dit feedbacktopic.
Misschien is TTK een geschiktere plek om de conversatie verder te laten plaatsvinden.

Wat hij zegtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij zijn hier om jou en andere Fok!kers te corrigeren!!
Je zou juist dankbaar moeten wezen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:03 schreef the_real_joontje het volgende:
mijn ecxuses voor het ongemak
en toch is het foutquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
En dan zeuren over mijn correct taalgebruik....
Denk je dat de doelgroep van deze verheven roeping tot het bevorderen van correct taalgebruik in TTK komt? Nee, daar beheerst men het Nederlands al op niveau.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:23 schreef Dirkh het volgende:
Zo precies ze op de letter van de taal zijn, zo slordig gaan ze om met dit feedbacktopic.
Misschien is TTK een geschiktere plek om de conversatie verder te laten plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Denk je dat de doelgroep van deze verheven roeping tot het bevorderen van correct taalgebruik in TTK komt? Nee, daar beheerst men het Nederlands al op niveau.
Daarbij is de discussie allang (meerdere malen) gevoerd en rest ons nog slechts het verspreiden van het Woord Van Pepijn. Jehova's gaan toch ook niet uitsluitend bij andere Jehova's langs?
Geachte heer Conflict,quote:
Beste Dirkiequote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geachte heer Conflict,
In antwoord op uw vraag waarom het door u genoemde topic dicht is, het volgende.
Dat is het logische gevolg van een slotje.
Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet.
Dirkh
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses dat ik niet meteen geantwoord heb.
Nee!
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Het was een leuk topic.
Nou, het topic is een beetje oud en werd gekicked, en toen heeft Inso het topic gesloten. En als het topic nu weer open gaat, wordt deze weer gekicked en dat is niet de bedoeling.quote:
Dan open ik 'm opnieuw.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, het topic is een beetje oud en werd gekicked, en toen heeft Inso het topic gesloten. En als het topic nu weer open gaat, wordt deze weer gekicked en dat is niet de bedoeling.
Lees de faq...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
Het grote, ik lust wel een biertje kikoooooo, topic
Dit is bagger, en t Ik ga. topic van conflict niet?W
Huisregels Onzin voor je Leven!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
Het grote, ik lust wel een biertje kikoooooo, topic
Dit is bagger, en t Ik ga. topic van conflict niet?W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |