Dizzle to da shizzle.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan iemand hier deel CCCXLVIII van maken De GPD [Deel CCCXLVIII] - Niet vooruit te branden!
-edit-quote:Op maandag 24 januari 2005 13:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
Goedemiddag lieve medefokkertjes
Is hier nog wat leuke bagger, een nieuwe TTT of een bashbare user te vinden?
Romeo is da shizzle yo.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:47 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
dus jij vond hem ook zo grappig
ik haat rappers en wannabe rappers.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:47 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
dus jij vond hem ook zo grappig
yo yo ik ben joontje en ik eet een danoontje..............quote:Op maandag 24 januari 2005 13:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik haat rappers en wannabe rappers.
Het is allemaal nep gedoe.
dat bedoel ikquote:Op maandag 24 januari 2005 13:52 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
yo yo ik ben joontje en ik eet een danoontje..............in da house yeah
hey bedankt weet je !quote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:08 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie vandaag ook zo leuk sneeuwpoppen kunnen maken?
Wanneer kunnen ze/we die bestellen?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:49 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh ik heb een Dirkh-fan poster ontworpen
[afbeelding]
ik zet m heel groot op mn site en dan mag je hem zelf uitprintenquote:
Tis gewoon een kankerhond. Met kanker aan zijn hond, enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:32 schreef tommy4487 het volgende:
en dat offtopic gelul over die poster laat ie wel staan
typisch
quote:Op maandag 24 januari 2005 22:49 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh ik heb een Dirkh-fan poster ontworpen
[afbeelding]
volgens dirkh lopen topics over hem nooit goedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:54 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Misschien moet er maar eens een Dirkh-fan topic geopend worden
Dirkh, wil je mijn topic even terug opengooien?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:13 schreef Dirkh het volgende:
TRJ en TLK zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit feedback topic niet te gebruiken als SC topic?
kquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:13 schreef Dirkh het volgende:
TRJ en TLK zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit feedback topic niet te gebruiken als SC topic?
Dat: 'Ik ben lief' topic?quote:
Jij bent een racistquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:51 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
[..]
Weet je waarom ze jouw topic op slot deden? Discriminatie!!
Okequote:Op woensdag 26 januari 2005 15:59 schreef Dirkh het volgende:
TurkboY15 en NeKraNomaKoN stop eens met jullie gebagger zowel op het forum als in het feedback topic.
I K H E B N O G 2 7 6 G M A I L I N V I T E Squote:Op woensdag 26 januari 2005 17:58 schreef Conflict het volgende:
N I E T B A G G E R E N A U B ! ! !
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
Ik vind ONZ zwaar kut de laatste tijd,
dank u.
tijd voor nieuwe mods!quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
Gemiddelde bovenkant AT ONZ de laatste tijdquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
lefgozer, zoiets onder een kloon postenquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:00 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Gemiddelde bovenkant AT ONZ de laatste tijd![]()
[HOMO] 1130 - kuisheidsgordels vast alstublieft, we...
Eindhoven 726 - Over transexuelen en jezelf verkopen...
Enschede topic 267. Met bier. En bijna een diploma
Pim Pam Pet met Plaatjes - deeltje 44 - Just another...
944 Gijsjes doen de Surfer diss
De GPD [Deel CCCXLVIII] - Niet vooruit te branden!
![]()
nepperdquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
ik zei toch sorryquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
Zei de kloon...quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:04 schreef Ruis het volgende:
[..]
lefgozer, zoiets onder een kloon posten
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hoi,
dank u.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef gfree het volgende:
Het grote foute filmnamen topic [afbeelding]
Hoeveel fantopics denk je dat voldoende is? Soms dat denk je, nou okay, laten we niet gaan mierenneuken en gewoon iets z'n gang laten gaan. En voila, voordat je het weet heb je een rijtje fantopics.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:09 schreef Renmaestro het volgende:
Dirkh (of een andere mod), kan dit topic misschien weer open? Ik moet toch ergens mijn lofbetuigingen voor hem kwijt. En ik zie trouwens maar twee open fantopics in dit forum, gooi die twee dan maar op slot als 3 fantopics al teveel is.
Ja, dat snap ik. Een beetje.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Hoeveel fantopics denk je dat voldoende is? Soms dat denk je, nou okay, laten we niet gaan mierenneuken en gewoon iets z'n gang laten gaan. En voila, voordat je het weet heb je een rijtje fantopics.
Snap je een beetje wat ik bedoel?
Dat zal hij vast heel erg waarderen. Maar een lofbetuiging op een forum bereikt meer mensen en laat hen de ogen openen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Als jij je lof wil betuigen, dan is het misschien een idee om een lief mailtje te sturen naar Intxaurraga te sturen.
Nog niet, terwijl ik toch al zeker een week geen eten meer naar de kelder heb gebracht.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:58 schreef Ruis het volgende:
zijn croupouque en knut dood?
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:58 schreef Ruis het volgende:
zijn croupouque en knut dood?
Nee die lama was een weggehaalde post.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:37 schreef Tessje het volgende:
Omdat je daarom vroeg..
Ten minste, dat haalde ik uit je 'laat maar'.
Als hij open had moeten blijven dan moet je het zeggen en gooi ik hem open
Kleine miscommunicatie.
Omdat het bagger was..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom is de AH prijskrassentopic nou verdwenen? Nergens meer te vinden.....![]()
Maar indien die topic een slotje had gekregen, zou het nog in my active topics staan, nietwaar? En die topic is toch een aantal dagen actief geweest, dus dat noem ik geen bagger.....quote:
dat topic.........quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar indien die topic een slotje had gekregen, zou het nog in my active topics staan, nietwaar? En die topic is toch een aantal dagen actief geweest, dus dat noem ik geen bagger.....
Het is de topic, dus ook die topic.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:57 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
dat topic.........
graag gedaan
Stond dat topic in onzin dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar indien die topic een slotje had gekregen, zou het nog in my active topics staan, nietwaar? En die topic is toch een aantal dagen actief geweest, dus dat noem ik geen bagger.....
Het topic en dat topic net zoals HET schaap en DAT schaap en niet DE schaap en DIE schaap Handige tipsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is de topic, dus ook die topic.....
you're welcome
Ja, er was een heus AH prijskrassen: pats hier met je prijs-topic, dat toch al een dag of 3 open was. Maar het is compleet verdwenen en ook met the search niet terug te vinden.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Stond dat topic in onzin dan?
Ik heb het niet gezien. Het kan altijd zijn dat het desbetreffende modje het topic per ongeluk verwijderd heeft, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Het topic dat ik net op slot gooide was bagger.
AH Krasweken Je topic is gemerged met het topic in GC. Daarom kon je hem niet vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, er was een heus AH prijskrassen: pats hier met je prijs-topic, dat toch al een dag of 3 open was. Maar het is compleet verdwenen en ook met the search niet terug te vinden.....
Oke, dankjewelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
AH Krasweken Je topic is gemerged met het topic in GC. Daarom kon je hem niet vinden.
Maar jouw topic had je geopend in onzin?quote:
Dat eerste topic? Weet ik niet, ik heb het zelf niet geopend. Ik dacht het wel, maar hij was sowieso onvindbaar...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maar jouw topic had je geopend in onzin?
*nacontrole*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |