Whahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:50 schreef No-One-Special het volgende:
@Aventura: je hebt mij alleen in je wilde dromen gezien...
Als allerhande mensen je hier op fok kennen ben je wat mij betreft een fokster hoor. Bovendien post je toch hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:50 schreef No-One-Special het volgende:
@Aventura: je hebt mij alleen in je wilde dromen gezien...
@Ripley: ik ben geen fokker... of fokster!
Neequote:
Bellend met mij?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:00 schreef Aventura het volgende:
Ok, nu moet ik dus naar huis voordat mijn nieuwsgierigheid is bevredigd.
Hoe overleef ik de terugtocht
Ik had het toch goed uitgelegd?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef Tessje het volgende:
Ik had mail
En ik weet het nog steeds niet
Dan hoef je mij niet te verdenken want ik heb geen tepelpiercingquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:06 schreef Tessje het volgende:
Okay.. Nu schieten we op.. Je hebt dus een tepelpiercing..
*Alle mensen met een tepelpiercing afgaat*
Hey, die ken ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:01 schreef No-One-Special het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet of het is toe gestaan, mocht het niet mogen.. modje.. ga je gang haal hem maar weg.
en daar vermaken jullie je hier mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:28 schreef Tessje het volgende:
Lieve onzin users..
Help mij mee deze kloon te ontmaskeren, en zorg ervoor dat ik weer gewoon rustig op de bank kan hangen zonder steeds na te moeten denken over wie dit is..
Kusjes,
Tessje
Al langquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:04 schreef Janetje het volgende:
Weet iemand het al?
Gisteren moest ik nog iemand wegbrengen en jij moest werken.....quote:Op zondag 30 januari 2005 15:03 schreef No-One-Special het volgende:
naar aanleiding van het feedbacktopic, dan maar hier.. want 't andere topic van mij is door C...blahblah.. dicht gegooid...
WAAR BLIJF JE NOU?????
En Stinkie, wil je het hier dan ff toelichten?
Ja, maar dan had ik alsnog voor een dichte deur gestaan want je was werkenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:08 schreef No-One-Special het volgende:
Die kon ook met de trein gaan zei je!
Eerst even dit: Voorlopig vermaakte, kan niet.. Voorlopig kan niet in verband met vermaakte, want vermaakte is verleden tijd. Terwijl voorlopig zitten we nu in en tevens is dat ook wat de tijd zal brengen.quote:Soms laten we inderdaad topics open, omdat ze OF heel goed lopen, OF er wordt door de users wat leuks van gemaakt. Voorlopig vermaakte iedereen zich wel in die topics.
Maar nu, in je laatst geopende topic ging het nergens over, althans dat viel nergens uit te halen, dus gooide mijn gewaardeerde collega er een slotje op.
Elk topic word van geval tot geval bekeken. Dus of je volgende open blijft kan ik niet zeggen, maar je mag gewoon hierna gerust er nog 1 openen, maar ik kan niets garanderen. Ook niet van mijn collega's uit.
Ik kreeg op een gegeven moment wel vrij! DUHHHquote:Op zondag 30 januari 2005 15:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik alsnog voor een dichte deur gestaan want je was werken
Echte newbie-opmerking!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:17 schreef No-One-Special het volgende:
Garanties op fok is hetzelfde als een garantie voor de toekomst.
Moeten we nu echt gaan mierenneuken over grammaticale fouten?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:17 schreef No-One-Special het volgende:
tessje dan maar even hier, in de hoop dat je dit leest:
Jij schreef:
[..]
Eerst even dit: Voorlopig vermaakte, kan niet.. Voorlopig kan niet in verband met vermaakte, want vermaakte is verleden tijd. Terwijl voorlopig zitten we nu in en tevens is dat ook wat de tijd zal brengen.
Nu een reactie:
Ja, het topic liep goed, wie zegt dat het gesloten topic niet goed zou lopen. Garanties op fok is hetzelfde als een garantie voor de toekomst.
HA! niet durven. Komende vrijdag kom ik langs, je zorgt maar dat je er benquote:Op zondag 30 januari 2005 15:19 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
Ik kreeg op een gegeven moment wel vrij! DUHHH
Je durfde gewoon niet! En mijn vriendin was niet thuis, die is bij haar ouders blijven plakken en tevens ook daar blijven slapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |