Pfft, dit is van dusdanige kwaliteit dat C. dit nooit zou durven te registreren!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:30 schreef The_Langolier het volgende:
Croupouque, of moet ik honingdropje zeggen.![]()
Doe het voor mijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:37 schreef Pool het volgende:
Alleen interessante klonen zijn leuk om te ontmaskeren.
Deze valt daar duidelijk buiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:37 schreef Pool het volgende:
Alleen interessante klonen zijn leuk om te ontmaskeren.
Neem mij eens niet in de malingquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:39 schreef The_Langolier het volgende:
Ohh, ik snap het al!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie grap Buup
Dat zou ik toch nooit durven.quote:
Leg es uit hoe je kan sms'en op onmogelijke tijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:18 schreef No-One-Special het volgende:
Mijn facts:
- Ik woon samen met mijn vriendin, samen met 2 cavia's en 3 konijnen.
- Ik heb al 4 jaar een relatie met haar, waarvan we nu 1 1/2 jaar bij elkaar wonen.
- Ik ben inderdaad een newbie, zoals BE het al zei.
- Ik sms niet echt veel, maar als ik sms doe ik dat op onmogelijke tijden, met daarbij nog eens de "pech" dat ik daarmee mensen stoor.
- Ik ben niet lesbisch, ik ben BI.
En zoals ik al zei, gooi je vragen in 1 post.. Dan antwoord ik ze!
groetjes,
N-O-S
Geef een hint of ik haal je TTT wegquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit durven.
Ik herinnerde me toevallig een voorvalletje dat de zaak voor mij klip en klaar maakte, maar ik zeg verder niets. My lipps are sealed.![]()
Dat moet ik eerst even met een zekere onbekende persoon overleggen. Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:48 schreef Tessje het volgende:
Geef een hint of ik haal je TTT weg
Mail het me maar anders
WTF??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:39 schreef The_Langolier het volgende:
Ohh, ik snap het al!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie grap Buup
- Ze belt ook regelmatig en langquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:18 schreef No-One-Special het volgende:
Mijn facts:
- Ik woon samen met mijn vriendin, samen met 2 cavia's en 3 konijnen.
- Ik heb al 4 jaar een relatie met haar, waarvan we nu 1 1/2 jaar bij elkaar wonen.
- Ik ben inderdaad een newbie, zoals BE het al zei.
- Ik sms niet echt veel, maar als ik sms doe ik dat op onmogelijke tijden, met daarbij nog eens de "pech" dat ik daarmee mensen stoor.
- Ik ben niet lesbisch, ik ben BI.
En zoals ik al zei, gooi je vragen in 1 post.. Dan antwoord ik ze!
groetjes,
N-O-S
Ja, bakt hij ze? Koken? Stomen?quote:
Tuurlijk niet, ik zei toch dat ze lekkere tieten heeft, Heatwave HEEFT niet eens tietenquote:
Wie heeft jou gesmst tijdens de sex?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik zei toch dat ze lekkere tieten heeft, Heatwave HEEFT niet eens tieten
Ik ben toch niet Biquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En nou is N-O-S off-line, dat is vrij ondoorzichtig.

Zie nou wel, Langeslurfquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef No-One-Special het volgende:
Nee, ik ben niemands kloon, ik ben gewoon ik.
Tessje, vanwaar die vragen?
Is dit een theorie examen voor de politieschool?
Ik ga hier geestelijk aan onderdoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef No-One-Special het volgende:
Nee, ik ben niemands kloon, ik ben gewoon ik.
Tessje, vanwaar die vragen?
Oh ja, potjandikkie. Tja dan houdt het op.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben toch niet Bi [afbeelding]
En ik heb een schurfthekel aan cavia's [afbeelding]
En ik heb geen mobiel [afbeelding]
En euh..Me, Myself and Irene ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Oh ja, potjandikkie. Tja dan houdt het op.
Maaruh Dr. Jeckyl en Mr. Hyde waren toch ook heel verschillend.

Wat nou caviaMAN???? Even goed in mijn profiel kijken MEVROUW!quote:
Aha! The plot thickens!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:14 schreef Bupatih het volgende:
En ik vind dit een toffe smiley [afbeelding]
Oké? [afbeelding]
Trouwens, als newbie zijnde had je dit nooit kunnen wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef No-One-Special het volgende:
Alsof Stinkie mijn beroep gaat vertellenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:21 schreef No-One-Special het volgende:
Tessje je profiel: Ambtenaar
En buiten dat.. heb ik in mijn eerste post gezegd, dat ik wel eens lurkte! En nog verder daarbuiten.. Ik ken stinkie!
Koop een lolly en ga het vierenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:14 schreef Bupatih het volgende:
En ik vind dit een toffe smiley [afbeelding]
Oké? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:29 schreef No-One-Special het volgende:
Toevallig wel, dat ik er op die manier was achter gekomen!
N-O-S: "jeetje, wat is Tessje aan het ondervragen!"
Stinkie: "Ja, vind je het gek daar leert ze voor."
1+1= 2 dus moet het wel de politieschool zijn.
N-O-S
No One Special
Klinkhamerstraat 44
telefoonnummer 06 *******
sex in de natuur, sex in de woonkamer, sex in de keuken, sex onder de douche.
ik zal lief zijn en de ****** niet prijsgevenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:29 schreef No-One-Special het volgende:
Toevallig wel, dat ik er op die manier was achter gekomen!
N-O-S: "jeetje, wat is Tessje aan het ondervragen!"
Stinkie: "Ja, vind je het gek daar leert ze voor."
1+1= 2 dus moet het wel de politieschool zijn.
N-O-S
No One Special
Klinkhamerstraat 44
telefoonnummer 06 *******
sex in de natuur, sex in de woonkamer, sex in de keuken, sex onder de douche.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:22 schreef Tiemie het volgende:
Bupatihahahahaha kap es met die verkleurde kutPI's. [afbeelding]
Conservatieveling
Doe eens? Kan ik terugpestenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:32 schreef stinkie het volgende:
ik zal lief zijn en de ****** niet prijsgeven
Dat staat in mijn profiel jaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:36 schreef No-One-Special het volgende:
zegt de woonplaats dinteloord je wat Tessje?
Ik probeer uit te zoeken wiens kloon henkdevries is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:28 schreef Tessje het volgende:
Lieve onzin users..
Help mij mee deze kloon te ontmaskeren, en zorg ervoor dat ik weer gewoon rustig op de bank kan hangen zonder steeds na te moeten denken over wie dit is..
Kusjes,
Tessje
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik probeer uit te zoeken wiens kloon henkdevries is.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:38 schreef No-One-Special het volgende:
BE, Jaloersheid siert je niet!
Je komt hier anders aardig over alsof je ook graag gebeld wilt worden.. Geeft niets hoor.. Ik wil je best een keer bellen, als je om aandacht verlegen zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit jaloersheid is, dan ken je me niet goed... Oh wacht, dat klopt, ik jou ook niet.
Is echt geen jaloersigheid hoor... Is een soort van grapje tussen stinkie en mij...
Het was namelijk een paar keer nogal ehm... nou ja, never mind... Je snapt me vast wel...
Ik niet BE, vertelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit jaloersheid is, dan ken je me niet goed... Oh wacht, dat klopt, ik jou ook niet.
Is echt geen jaloersigheid hoor... Is een soort van grapje tussen stinkie en mij...
Het was namelijk een paar keer nogal ehm... nou ja, never mind... Je snapt me vast wel...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef No-One-Special het volgende:
als je om aandacht verlegen zit.
Ik kom niet net uit de luiers die nog moet leren om gevat over te komen.. Hou toch op.. Ik weet gewoon dat op elk fora je een plekje moet zien te krijgen, zeker in zo'n fokkliek als dit. En wat heb je eraan om over je heen te laten lopen door een stel fokkers?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:49 schreef Tessje het volgende:
Iemand die zo gevat is kan gewoonweg geen newbie zijn
Als je tieten hebt mag je mij ook weleens bellen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
Je komt hier anders aardig over alsof je ook graag gebeld wilt worden.. Geeft niets hoor.. Ik wil je best een keer bellen, als je om aandacht verlegen zit.
Je bijt van je afquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:59 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
Ik kom niet net uit de luiers die nog moet leren om gevat over te komen.. Hou toch op.. Ik weet gewoon dat op elk fora je een plekje moet zien te krijgen, zeker in zo'n fokkliek als dit. En wat heb je eraan om over je heen te laten lopen door een stel fokkers?
Ik heb een paar keer gebeld dat ze op het punt stond om klaar te komen.. (aangezien ik weet dat ik stoorde, gooi ik het daar maar op) En daar baalt ze van!quote:
Dus op het moment supreme belde jijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:00 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gebeld dat ze op het punt stond om klaar te komen.. (aangezien ik weet dat ik stoorde, gooi ik het daar maar op) En daar baalt ze van!
Nou weet je lieve meid...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef No-One-Special het volgende:
Je komt hier anders aardig over alsof je ook graag gebeld wilt worden.. Geeft niets hoor.. Ik wil je best een keer bellen, als je om aandacht verlegen zit.
Ga toch weg.. jij houdt van piemols!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als je tieten hebt mag je mij ook weleens bellen hoor
Wrong... hij stond op het punt van...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:00 schreef No-One-Special het volgende:
Ik heb een paar keer gebeld dat ze op het punt stond om klaar te komen.. (aangezien ik weet dat ik stoorde, gooi ik het daar maar op) En daar baalt ze van!
Jij ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:04 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
Ga toch weg.. jij houdt van piemols!!!
komt wel over, maar waarschijnlijk dan verkeerd..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou weet je lieve meid...
Ik probeerde eigenlijk alleen maar even met een knipoog aan te geven naar jou, een soort van ons kent ons, dat je een paar keer op een behoorlijk ongelegen moment sms'te of belde... Maar goed, dat komt dus blijkbaar niet over... jammer... my bad waarschijnlijk.
Ik bedoelde het iig met een vette knipoog. Zo van 'weet je nog'... vooral om wat olie op het vuur te gooien bij Tessje die er toch al geen hout van snapt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:09 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
komt wel over, maar waarschijnlijk dan verkeerd..
Dat scheelt weer.. Dan heb ik ook niet echt gestoord.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wrong... hij stond op het punt van...
Dat heb ik inderdaad vakerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik bedoelde het iig met een vette knipoog. Zo van 'weet je nog'... vooral om wat olie op het vuur te gooien bij Tessje die er toch al geen hout van snapt.
Maar goed, mislukt dus.
Wij rijmen. Mag ik nou ook meedoen met de bitchfight?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:10 schreef stinkie het volgende:
Zo, wat leuk. Een bitchfight om mij
Meisjes meisjes, ik hou van jullie allebei hoor
Who cares.quote:
Daar hebben we 7 pagina's lang om gevraagdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Who cares.
Naaktfoto's posten of opzouten.
Ja je zit onder een kloonquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:15 schreef No-One-Special het volgende:
Geeft niet hoor Tessje! Het is je vergeven dat je me niet herkent.
van mij wel hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:13 schreef Twinky het volgende:
[..]
Wij rijmen. Mag ik nou ook meedoen met de bitchfight?
Je wordt niet herkend omdat je niet boeit, suffe.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:15 schreef No-One-Special het volgende:
Geeft niet hoor Tessje! Het is je vergeven dat je me niet herkent.
MUUSquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Who cares.
vanavond worden ze ge-upload.. nog ff geduld!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Who cares.
Jammer, aan z'n bifi hadden we hem allemaal ws. zo herkendquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je wordt niet herkend omdat je niet boeit, suffe.
En aangezien je volgens Tessje ook geen naaktfoto's plaatst, boei je zelfs nóg minder.
Hostile eliminatedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
MUUS![]()
Wat zij zegt uiteraard
Ik vind je overigens nogal hostile overkomen N_O_S, of ligt dat aan mij?
Een bekende van moi?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:21 schreef No-One-Special het volgende:
nee, ik zit niet onder een kloon.. ik ben een bekende van je suffie!
Jaja, echt van die honingdropje zoethoudertjesquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:20 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
vanavond worden ze ge-upload.. nog ff geduld!
Mop, het is een vrouwquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jammer, aan z'n bifi hadden we hem allemaal ws. zo herkend
Een aantal kutten hier op Fok zijn ook redelijk bekend.quote:
Nikky is veel te lief om zo bitchy te doen volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:25 schreef Aventura het volgende:
Het is Nikky!!!
MUUS, enige gedachte over wie dit kan zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een aantal kutten hier op Fok zijn ook redelijk bekend.
Nee, maar ik heb dan ook nog niet eens de OP gelezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
MUUS, enige gedachte over wie dit kan zijn?
Nikky en cavia's?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:25 schreef Aventura het volgende:
Het is Nikky!!!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een aantal kutten hier op Fok zijn ook redelijk bekend.
Jij hebt een instinctief iets als het naaktfoto's betreft?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook nog niet eens de OP gelezen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:28 schreef No-One-Special het volgende:
Tessje toch.. Wat voor rechercheur moet je worden?
Heb jij een bifi dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
Zie nou wel dat ik het niet ben.
Dan wil het deksel van mijn scanner niet meer dicht.quote:
Ik heb ze welquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je wordt niet herkend omdat je niet boeit, suffe.
En aangezien je volgens Tessje ook geen naaktfoto's plaatst, boei je zelfs nóg minder.
Tastbaar bewijs is ook okay..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wil het deksel van mijn scanner niet meer dicht.
Het is een gave.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Wat omschrijf je dat...plastisch
Ja, die plaatjes ken ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Tastbaar bewijs is ook okay..
Ik heb nog wat foto's van een dude die zijn bewijs ook tastbaar maakt door iets af te snijden
Ik kan morgen een pakketje verwachten?quote:
Pridemeid.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:37 schreef Aventura het volgende:
Tastbaar bewijs
* Aventura gaat in het 'wie neukt wie'-lijstje even de grootste vrouwlijke snol uitzoeken.
b.r.b.
www.tpgpost.nl :quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik kan morgen een pakketje verwachten?
quote:
Dat lijstje heb jij gewoon in je hoofd zitten he?
Hij past er niet in?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
www.tpgpost.nl :
20-30 kg 13,27
Let op:
Maximumformaat: 100 x 50 x 50 cm;
klinkhamerstraat 44quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
www.tpgpost.nl :
20-30 kg 13,27
Let op:
Maximumformaat: 100 x 50 x 50 cm;
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:39 schreef No-One-Special het volgende:
Aventura, daar sta ik niet bij..
Nee. Al voelde dat bubbeltjesplastic wel lekker aan.quote:
Logisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:43 schreef No-One-Special het volgende:
dat is een dwarsstraat van Klinknagelstraat.
In dat prachtige stadje hier niet zo ver vandaanquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:47 schreef Aventura het volgende:
Ik weet wie je bent!!! Ik weet het! Ik weet het!!
ik ben er 1quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]Noem eens wat fokkers die haar tietenfoto's kunnen herkennen?
Durfde je geen kuttenfoto's te zeggen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]Noem eens wat fokkers die haar tietenfoto's kunnen herkennen?
Whahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:50 schreef No-One-Special het volgende:
@Aventura: je hebt mij alleen in je wilde dromen gezien...
Als allerhande mensen je hier op fok kennen ben je wat mij betreft een fokster hoor. Bovendien post je toch hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:50 schreef No-One-Special het volgende:
@Aventura: je hebt mij alleen in je wilde dromen gezien...
@Ripley: ik ben geen fokker... of fokster!
Neequote:
Bellend met mij?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:00 schreef Aventura het volgende:
Ok, nu moet ik dus naar huis voordat mijn nieuwsgierigheid is bevredigd.
Hoe overleef ik de terugtocht
Ik had het toch goed uitgelegd?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef Tessje het volgende:
Ik had mail
En ik weet het nog steeds niet
Dan hoef je mij niet te verdenken want ik heb geen tepelpiercingquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:06 schreef Tessje het volgende:
Okay.. Nu schieten we op.. Je hebt dus een tepelpiercing..
*Alle mensen met een tepelpiercing afgaat*
Hey, die ken ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:01 schreef No-One-Special het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet of het is toe gestaan, mocht het niet mogen.. modje.. ga je gang haal hem maar weg.
en daar vermaken jullie je hier mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:28 schreef Tessje het volgende:
Lieve onzin users..
Help mij mee deze kloon te ontmaskeren, en zorg ervoor dat ik weer gewoon rustig op de bank kan hangen zonder steeds na te moeten denken over wie dit is..
Kusjes,
Tessje
Al langquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:04 schreef Janetje het volgende:
Weet iemand het al?
Gisteren moest ik nog iemand wegbrengen en jij moest werken.....quote:Op zondag 30 januari 2005 15:03 schreef No-One-Special het volgende:
naar aanleiding van het feedbacktopic, dan maar hier.. want 't andere topic van mij is door C...blahblah.. dicht gegooid...
WAAR BLIJF JE NOU?????
En Stinkie, wil je het hier dan ff toelichten?
Ja, maar dan had ik alsnog voor een dichte deur gestaan want je was werkenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:08 schreef No-One-Special het volgende:
Die kon ook met de trein gaan zei je!
Eerst even dit: Voorlopig vermaakte, kan niet.. Voorlopig kan niet in verband met vermaakte, want vermaakte is verleden tijd. Terwijl voorlopig zitten we nu in en tevens is dat ook wat de tijd zal brengen.quote:Soms laten we inderdaad topics open, omdat ze OF heel goed lopen, OF er wordt door de users wat leuks van gemaakt. Voorlopig vermaakte iedereen zich wel in die topics.
Maar nu, in je laatst geopende topic ging het nergens over, althans dat viel nergens uit te halen, dus gooide mijn gewaardeerde collega er een slotje op.
Elk topic word van geval tot geval bekeken. Dus of je volgende open blijft kan ik niet zeggen, maar je mag gewoon hierna gerust er nog 1 openen, maar ik kan niets garanderen. Ook niet van mijn collega's uit.
Ik kreeg op een gegeven moment wel vrij! DUHHHquote:Op zondag 30 januari 2005 15:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik alsnog voor een dichte deur gestaan want je was werken
Echte newbie-opmerking!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:17 schreef No-One-Special het volgende:
Garanties op fok is hetzelfde als een garantie voor de toekomst.
Moeten we nu echt gaan mierenneuken over grammaticale fouten?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:17 schreef No-One-Special het volgende:
tessje dan maar even hier, in de hoop dat je dit leest:
Jij schreef:
[..]
Eerst even dit: Voorlopig vermaakte, kan niet.. Voorlopig kan niet in verband met vermaakte, want vermaakte is verleden tijd. Terwijl voorlopig zitten we nu in en tevens is dat ook wat de tijd zal brengen.
Nu een reactie:
Ja, het topic liep goed, wie zegt dat het gesloten topic niet goed zou lopen. Garanties op fok is hetzelfde als een garantie voor de toekomst.
HA! niet durven. Komende vrijdag kom ik langs, je zorgt maar dat je er benquote:Op zondag 30 januari 2005 15:19 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
Ik kreeg op een gegeven moment wel vrij! DUHHH
Je durfde gewoon niet! En mijn vriendin was niet thuis, die is bij haar ouders blijven plakken en tevens ook daar blijven slapen.
Hoi static.quote:
Nja beetje user weet dat je toen ski lerares had moeten worden...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Trouwens, als newbie zijnde had je dit nooit kunnen weten
Dus maak jezelf bekend, vlegel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |