Pfft, dit is van dusdanige kwaliteit dat C. dit nooit zou durven te registreren!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:30 schreef The_Langolier het volgende:
Croupouque, of moet ik honingdropje zeggen.![]()
Doe het voor mijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:37 schreef Pool het volgende:
Alleen interessante klonen zijn leuk om te ontmaskeren.
Deze valt daar duidelijk buiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:37 schreef Pool het volgende:
Alleen interessante klonen zijn leuk om te ontmaskeren.
Neem mij eens niet in de malingquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:39 schreef The_Langolier het volgende:
Ohh, ik snap het al!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie grap Buup
Dat zou ik toch nooit durven.quote:
Leg es uit hoe je kan sms'en op onmogelijke tijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:18 schreef No-One-Special het volgende:
Mijn facts:
- Ik woon samen met mijn vriendin, samen met 2 cavia's en 3 konijnen.
- Ik heb al 4 jaar een relatie met haar, waarvan we nu 1 1/2 jaar bij elkaar wonen.
- Ik ben inderdaad een newbie, zoals BE het al zei.
- Ik sms niet echt veel, maar als ik sms doe ik dat op onmogelijke tijden, met daarbij nog eens de "pech" dat ik daarmee mensen stoor.
- Ik ben niet lesbisch, ik ben BI.
En zoals ik al zei, gooi je vragen in 1 post.. Dan antwoord ik ze!
groetjes,
N-O-S
Geef een hint of ik haal je TTT wegquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit durven.
Ik herinnerde me toevallig een voorvalletje dat de zaak voor mij klip en klaar maakte, maar ik zeg verder niets. My lipps are sealed.![]()
Dat moet ik eerst even met een zekere onbekende persoon overleggen. Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:48 schreef Tessje het volgende:
Geef een hint of ik haal je TTT weg
Mail het me maar anders
WTF??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:39 schreef The_Langolier het volgende:
Ohh, ik snap het al!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie grap Buup
- Ze belt ook regelmatig en langquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:18 schreef No-One-Special het volgende:
Mijn facts:
- Ik woon samen met mijn vriendin, samen met 2 cavia's en 3 konijnen.
- Ik heb al 4 jaar een relatie met haar, waarvan we nu 1 1/2 jaar bij elkaar wonen.
- Ik ben inderdaad een newbie, zoals BE het al zei.
- Ik sms niet echt veel, maar als ik sms doe ik dat op onmogelijke tijden, met daarbij nog eens de "pech" dat ik daarmee mensen stoor.
- Ik ben niet lesbisch, ik ben BI.
En zoals ik al zei, gooi je vragen in 1 post.. Dan antwoord ik ze!
groetjes,
N-O-S
Ja, bakt hij ze? Koken? Stomen?quote:
Tuurlijk niet, ik zei toch dat ze lekkere tieten heeft, Heatwave HEEFT niet eens tietenquote:
Wie heeft jou gesmst tijdens de sex?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik zei toch dat ze lekkere tieten heeft, Heatwave HEEFT niet eens tieten
Ik ben toch niet Biquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En nou is N-O-S off-line, dat is vrij ondoorzichtig.

Zie nou wel, Langeslurfquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef No-One-Special het volgende:
Nee, ik ben niemands kloon, ik ben gewoon ik.
Tessje, vanwaar die vragen?
Is dit een theorie examen voor de politieschool?
Ik ga hier geestelijk aan onderdoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef No-One-Special het volgende:
Nee, ik ben niemands kloon, ik ben gewoon ik.
Tessje, vanwaar die vragen?
Oh ja, potjandikkie. Tja dan houdt het op.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben toch niet Bi [afbeelding]
En ik heb een schurfthekel aan cavia's [afbeelding]
En ik heb geen mobiel [afbeelding]
En euh..Me, Myself and Irene ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Oh ja, potjandikkie. Tja dan houdt het op.
Maaruh Dr. Jeckyl en Mr. Hyde waren toch ook heel verschillend.

Wat nou caviaMAN???? Even goed in mijn profiel kijken MEVROUW!quote:
Aha! The plot thickens!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:14 schreef Bupatih het volgende:
En ik vind dit een toffe smiley [afbeelding]
Oké? [afbeelding]
Trouwens, als newbie zijnde had je dit nooit kunnen wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef No-One-Special het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |