Mijn voorstellen zijn netjes van aardquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef Dagonet het volgende:
Da's dan ook het enige dat ik zal bevredigen.
Onoirbare voorstellen zo laat op de avond. Bah, zo had ik je niet ingeschat.
Maar goed, Cabernet? Mwach. Vooruit dan maar, het zal maar moeten, hoewel mijn huidige favoriet eigenlijk toch wel een simpele Springbok Chenin Blanc is. Niet te gecompliceerd doen.
Maar goed, natuurlijk maakt de taalkunstenaar BSB meer kans, hij is eigenlijk toch wel de waardigste opvolger nadat ik stopte. Vooral als je z'n flexibiliteit meerekent waardoor hij ook mee zou kunnen helpen in POL en NWS.
Ik persoonlijk raak vermoeider van het lezen van cijfers als letters. Cijfers & Letters was een leuk spelletje maar dit is overdreven.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef B4CO het volgende:
Worden jullie nou niet een beetje moe van Conflict ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
Ik hoorde dat er iemand liefde zocht?
Stel je vraag, man. Stel je vraag.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:13 schreef Conflict het volgende:
ik heb een vraag over een topic.
Waarom is íe dicht?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Stel je vraag, man. Stel je vraag.
kutreden, dat weet jij ookquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Omdat God's toorn anders op mij neer zal dalen.
Hitler???Hitler???quote:Op zondag 30 januari 2005 03:10 schreef Maanvis het volgende:
Zeg jongens doe dat slowchatten ergens anders!
By the way, wat doet die hitler in jouw Icoon, Crouwpouwqwe?
Er schuilt een hitler in iedereen. Dat zou jij als cultuurdeskundige toch moeten weten.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hitler???Hitler???
Jij vergelijkt Hercule Poirot met Hitler???
Wat je nu zegt is één en al quatsch!! En IK kan het weten, want ik ben dé oppercultuurdeskundige...ein Volch, ein FOK!, ein cultuurdeskundige!!!!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 03:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er schuilt een hitler in iedereen. Dat zou jij als cultuurdeskundige toch moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |