quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:37 schreef Pharell het volgende:
*meld zich met een e30
quote:333i M30 6 cylinder 197 HP 250 km/h 1985 - 1987
ik wist niet dat die bestonden? zeker zeldzaam?
Het was het antwoord op van BMW op een snelle versie van de Mercedes 190e. Van deze 333i is oa een versie geweest van 450 PK. Met turbo.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De BMW 333i schijnt een Zuid-Afrikaanse versie geweest te zijn. En een productiemodel inderdaad.
[afbeelding]
[afbeelding]
BMW e30 333i
Ik heb 2 hobbyisten, die het onderhoud doen aan de BMW. Rekenen ongeveer 15 euro p/u. En de onderdelen voorradig. Handig adresje.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:39 schreef Juggernaut het volgende:
de mijne moet aankomende dinsdag op de bezoek bij de bmw dealer voor apk + beurt
moeten wel redelijk wat dingen aan gebeuren dus ik tape de brievenbus alvast dicht
Jammer dat zo'n pauperkind als Rafael van der Vaart in zo'n fenomenale bak rondrijdt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:08 schreef Five_Aces het volgende:
Trouwens je bent de Uber-E46 vergeten, M3 CSL![]()
Jawel. En dat weet je wel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:54 schreef Youp het volgende:
ik heb de voorganger van de E21 3seriedat telt zeker niet
whahahahahahhaquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:57 schreef Hyperdude het volgende:
meldt
1992 325 Coupé
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
zie dikke tietenquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:01 schreef Five_Aces het volgende:
'97 E36 M3 SMG....
-Hartge 3way adjustable spoiler ligt atm bij de spuiter
-Komen gele koni's + H&R Race veren onder, omdat mijn schokbrekers af zijn. Ook worden dan meteen alle rubbers en bussen etc aan de ophanging vervangen, omdat dat een zwak punt is bij de E36, en ze sooner or later toch komen.
-Over een maand of 3 Inspection II, tegelijk X-Brace install.
[afbeelding]
Overigens heb ik laatst een E46 Alpina B3 sedan gezien, om te kwijlen wat een mooie wagens zijn dat![]()
Je bent ook de 46328464e op een paar verschillende messageboards die dat opmerktquote:
Maakt niks uitquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:55 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Je bent ook de 46328464e op een paar verschillende messageboards die dat opmerkt
Was me niet eens opgevallen.quote:
OMG wat een geile bak.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:01 schreef Five_Aces het volgende:
'97 E36 M3 SMG....
-Hartge 3way adjustable spoiler ligt atm bij de spuiter
-Komen gele koni's + H&R Race veren onder, omdat mijn schokbrekers af zijn. Ook worden dan meteen alle rubbers en bussen etc aan de ophanging vervangen, omdat dat een zwak punt is bij de E36, en ze sooner or later toch komen.
-Over een maand of 3 Inspection II, tegelijk X-Brace install.
[afbeelding]
Overigens heb ik laatst een E46 Alpina B3 sedan gezien, om te kwijlen wat een mooie wagens zijn dat![]()
hele geile auto five_acesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:26 schreef Five_Aces het volgende:
Updatepics van vandaag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Probeer Marktplaats, of ebay. Ebay duitsland kan je ook een hoop spullen krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:30 schreef Juggernaut het volgende:
nice
ik moet ook eigenlijk nog steeds van dat soort achterlichten halen. die met oranje zijn lelijk. maar ik vind ze nog wel redelijk aan de prijs. laatst al wel de blinkers voor vervangen
zit ik ff op marktplaats te kijken, kom ik een advertentie tegen. is die van skg carstyling. da's hier een stukje verderop. heb ik m'n blinkers ook gehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:34 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Probeer Marktplaats, of ebay. Ebay duitsland kan je ook een hoop spullen krijgen.
erg hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:54 schreef Five_Aces het volgende:
Looks van de B3 zijn heel erg stijlvol voor een sedan. E46 M3 straalt gewoon brute kracht uit, als die in je achteruitkijkspiegel komt weet je wel dat het een lost cause is om tegen op te gaan 8) Vor het high-speed cruise werk is een Alpina geschikter, voor het speelwerk is een M3 leuker
Die M3 GTR is trouwens nooit officieel in productie geweest, er zijn er 10 gemaakt of zo, die allemaal naar wat arabische soepjurken met veel te veel poen gegaan zijn. Reden hier achter was dat de GTR racewagen niet meer mee mocht doen in zijn toenmalige vorm. Porche had geklaagd dat ze te snel waren en niet aan een aantal regels voldeden, waarop ALMS besloten heeft dat er 100 KG of zo extra gewicht in moest. Daarop heeft BMW besloten om de GT klasse te verlaten, waardoor ook het nut van de GTR straatversie wegviel. Qua prestaties zit een CSL bijna op gelijke hoogte als de GTR (misschien zelfs beter, straat-GTR was gedowntuned naar 350 PK tegen 360 van de CSL), terwijl de GTR het dubelle zou gaan kosten. (250.000 euro per stuk)
[afbeelding]
Er zijn trouwens nog wat speciale edities, zoals de E36 M3 GT, en de E36 M3 LTW voor de amerikaanse markt. Van de E30 M3 zijn ook verschillende edities, M3 Evo, Evo II en Sportevo (evo III ook wel genoemd) en en de Johnny Cecotto edition (en nog een reeks andere, te veel om op te noemen)
wat bedoel je nou?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:22 schreef Catch22- het volgende:
is er eigenlijk een m3 sedan?
Heitinga rijd X5.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n pauperkind als Rafael van der Vaart in zo'n fenomenale bak rondrijdt.![]()
nee... alleen coupe en cabrio.. en zo hoort hetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:22 schreef Catch22- het volgende:
is er eigenlijk een m3 sedan?
gelukkig zijn ze daar snel mee opgehouden en zijn er niet veel van verkochtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:32 schreef Hyperdude het volgende:
E36 serie kende trouwens wel een 4 deurs M3![]()
ik denk dat er genoeg liefhebbers zijn die weten dat de 4 drs M3 bestaat hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:11 schreef yup het volgende:
Uhh Youpie boy ik vind dat gewoon de ultieme wolf in schaapskleertjes effect want GEEN ENKELE sjonnie weet dat er een 4deurs versie van bestaat... Zal je heel wat verbaasde blikken opleveren, of als je tegen Volvo V70r's enzo gaat racen...
De E36 M3 321pk is maar een fractie trager dan de E46 versie. Bloedje snel dus
coupe is 2 deurs, sedan 4 deurs, new to youquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:07 schreef Pharell het volgende:
wat bedoel je nou?
er is een 2 deurs...
geen 4 deurs
en ook geen touring...
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:54 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen.
Ben ik dan een te grote autogek?![]()
Juist daarom is bv een B3 (eventueel in stationquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:20 schreef Youp het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze daar snel mee opgehouden en zijn er niet veel van verkocht
ik wist dus niet dat er een 4 deurs m3 wasquote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
coupe is 2 deurs, sedan 4 deurs, new to you
En waarom zet je die niet onlinequote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:50 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb nog een filmpje (101mb) waar ze testen met een M3, Alpina B3 en een Hartge H50![]()
dat blok hebben ze ook in de 1serie gepomptquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:19 schreef yup het volgende:
GODDAMN. Hartge kan ook een E46 sedan leveren...
Met de 400 pk M5 blok
is het helaas te krap voor anders hadden ze het al gedaanquote:Op zondag 23 januari 2005 13:36 schreef yup het volgende:
I know ik heb het gezien te ziek voor woorden
Het zou me niet verbazen als ze de nieuwe M5 V10 blok in de BMW einser zouden pleuren
Die zelfde sjonnie in zn E36 4deurs M3 weet ook niet dat zon V70 familie bak hem op 0-100 bijna bijhoudt, en laten we het nog maar niet over tussensprintjes hebben die de V70 dik wint.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:11 schreef yup het volgende:
Uhh Youpie boy ik vind dat gewoon de ultieme wolf in schaapskleertjes effect want GEEN ENKELE sjonnie weet dat er een 4deurs versie van bestaat... Zal je heel wat verbaasde blikken opleveren, of als je tegen Volvo V70r's enzo gaat racen...
De E36 M3 321pk is maar een fractie trager dan de E46 versie. Bloedje snel dus
precieze specs?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Die zelfde sjonnie in zn E36 4deurs M3 weet ook niet dat zon V70 familie bak hem op 0-100 bijna bijhoudt, en laten we het nog maar niet over tussensprintjes hebben die de V70 dik wint.
Persoonlijk vind ik:
E21 = gewoon super, verder geen commentaar
E30 = supergeile karakterbak (mits origineel), vooral de touring
E36 = saaie niets uitstralende burgerbak, ook bijna alleen in 316i met M3 sticker te krijgen, interieur van een jap
E46 = gelukkig weer een mooie stijlvolle auto, met mooie lijnen en zeer dynamische uitstraling
Edit: een V70 T5 is op 80-120 al sneller dan de M3Tel er nog even 50pk en 70nm bij op
Ik vind die velgen wel erg strak moet ik zeggen, staan goed bij die auto.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:33 schreef Ultimora het volgende:
is die groene op de foto's niet een speciale uitvoering? met die spoiler enzo? die heeft ook de ultieme kleur interieur combinatie met dat caramel leer![]()
die blauwe is imho gewoon al fout.. erg jammer dat dat zo snel gaat met zo'n prachtige auto
80-120 T5 vs M3 was de T5 maar 2 tienden ofzo sneller hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 22:20 schreef Youp het volgende:
[..]
precieze specs?
en zoals fice_aces al zegt... 80-140 doe je in een M3 in de 2e versnelling
dit topic verdiende wel een schopjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zo, ff een oud topic uit de sloot halen
Dit is mijn laatste aanschaf:
1990 325iX Touring, 300000 km op de teller
Audi Quattro concurent uit de tijd dat iedereen zonodig 4-wiel aandrijving moest verkopen.
nw. prijs 106000 gulden
[[url=http://img284.echo.cx/img284/9628/1030372noplates0kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
ff van Internet gepluktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb ff een vraagje
de laatste tijd slaat mijn auto 's ochtends zo af en toe wel eens af. Starten gaat prima en hij loopt stationair maar zo ineens gaat ie uit met een beetje een pruttelend geluid
direct na het starten een tikje gas geven lost het wel op, maar 't is wel irri
oh jah.. voor auto, zie daar <--
Dat doe ik meestal wel ja.quote:
wij hadden het bij onze E46 320Ciquote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef Jasperaldo het volgende:
Mijn centrale vergendeling is vaag aan het doen met mijn BMW e36 325i coupe.
Hij sluit goed af, alleen het open doen van de bestuurders-deur gaat zeer moeizaam.
Ik moet dan de handgreep open doen, en dan sleutel omdraaien. Als ik dit doe, dan gaat de andere deur (en de achterklep, en benzine tank) niet open.
Ik moet dan nog 1 of 2 keer draaien naar links, aan de bestuurders deur die dus al open is, om de andere deuren open te maken en dus ook het benzine klepje.
Tevens denk het 'systeem' dat de deuren dicht zijn, want soms springt de passagiers deur (en achterklep, benzine tankje) weer opslot. Ook al staat de bestuurders deur open.
Iemand ervaring hiermee?
Wou binnenkort toch C.V. op afstand in laten bouwen, maar wil dit probleem toch nu opgelost hebben.
juist... oftewel >> ruk de binnenbekledig van de deur, kijk of alles in orde zit en smeer alle scharnierpunten met siliconeshit ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Hyperdude het volgende:
Als er 1 deur is of de kofferklep is waarbij de cv wel goed werkt en bij de andere deuren/kofferklep doet ie wat je beschrijft dan is de deur waarbij eea werkt de boosdoener. meestal is daar de motor vd. cv kapot, of iets met de verbinding cv-motor en slot zit niet goed/ moet eens goed gesmeerd worden.
Als bij alle deuren en kofferklep de fout blijft kan het ook nog de benzineklep zijn maar begint het redelijk te lijken op een storing in de centrale cv module.
Zo duidelijk verhaal hè
Juistem, ben vroeg uit van school vandaag dus ga aan de slag.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Youp het volgende:
[..]
juist... oftewel >> ruk de binnenbekledig van de deur, kijk of alles in orde zit en smeer alle scharnierpunten met siliconeshit ofzo
Dat pastic MOET zelfs terug anders heb je met de volgende regenbui een laag water in je auto staanquote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Juggernaut het volgende:
die binnenkant van de deur heb je d'r zo afgerukt maar dan zit er nog zo'n afdekdeken die met ranzige kitmeuk vast zit
da's echt troep, maar als je het los trekt kun je het er na zo weer vastplakken ben ik al achter. Heb dat een keer losgetrokken omdat m'n raam aan de bestuurderskant niet naar beneden wil
Het werkt nu nog nietzelfs dat mechanisme dat ie een stukje omlaag gaat wanneer je de deur los doet
![]()
weet je eigenlijk wel waar ik het over heb? Ik weet zeker dat die afdekking _niets_ met inwatering te maken heeft bij een regenbui. daarvoor zit ie namelijk op een totaal verkeerde plekquote:Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat pastic MOET zelfs terug anders heb je met de volgende regenbui een laag water in je auto staan
Waarom van een E36 naar deze....? Ok hij is geil, maar beetje rare overstap.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zo, ff een oud topic uit de sloot halen
Dit is mijn laatste aanschaf:
1990 325iX Touring, 300000 km op de teller
Audi Quattro concurent uit de tijd dat iedereen zonodig 4-wiel aandrijving moest verkopen.
nw. prijs 106000 gulden
[[url=http://img284.echo.cx/img284/9628/1030372noplates0kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
iX is voor der bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Waarom van een E36 naar deze....? Ok hij is geil, maar beetje rare overstap.
Ik wil die van mij wel kwijt, mits iemand er een mooi bedrag voor over heeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een E36 Coupe een 323 325 of 328 Met airco/climat control en leer.
Als iemand denk een goede gezien te hebben particulier of bij een autozaak laat het even weten
Liefst beetje in het zuiden van nederland.
ehm ik heb een bedrijf die dat dus doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
Klinkt aantrekkelijk maar ik ben echt opzoek naar een 2.5 6 cil.
+die airco is eigenlijk ook een must![]()
Ben je ook bereid voor die prijs er een ander blok in te leggen?![]()
![]()
Thanks voor het aanbod in iedergeval.
Heeft iemand ervaring met Gav´s Cars in Nijkerk Gelderland? Daar staat deze auto te koop:
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=4863372&class=cars&pos=12&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=7a447bb30e52f077087644567d87b50b
Weet je wat dat kost om airco later in te bouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:31 schreef Youp het volgende:
[..]
ehm ik heb een bedrijf die dat dus doenvoor weinig.... ff opzoeken
heb je gelijk in, moet je niet aan gaan lopen kloten aan zo'n auto... maar het kan welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost om airco later in te bouwen![]()
motor wisselen is nog mogelijk, maar is bijvoorbeeld het remsysteem hetzelfde of is dat bij een 325 weer zwaarder?
En daarbij zo'n auto moet je gewoon orgineel houden en niet aan gaan lopen kutten:)
edit: die prijzen vallen me trouwens heel erg mee?
nee ik bedoelde ook geen M50 motor in jouw auto... maar gewoon.. een E30je kopen, strippen M50 blok er in en een streetlegal "circuit auto" er van maken... dat wil ik nl altijd nog eens doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
He Youp,
Touring staat nu bij de garage; lijkt toch nog wel mee te vallen, qua revisie, maar ben nog niet gebeld door de boys.
Anyway M50 in iX past geloof ik niet echt gemakkelijk, qua carter enzo.
Maar eigenlijk wil ik het gewoon origineel en vooral niet zwaarder maken/houden, misschien iets uitboren tot 327i(of een M335iX)
Voor allerlei E30 motoren opties erg goede site: www.e30.de zie onder motoren.
Misschien pas5t er zelfs nog wel wat in een ouwe tii![]()
Ja zonder leer is best een optie opzich, maar ook dan zijn nette bmw's zeldzaamquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
@ cuda
Otoo ziet er wel aardig uit, goeie kleur enzo.
Bedrijf lijkt mij van de mindere soort, en ten opzichte van die 328 met deuken lijkt ie mij ook wel een beetje duurder.
Anders koop je er eentje zonder lederen bekleding.
Er is van alles op Ebay te koop
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53954&item=7976654393&rd=1#ebayphotohosting
Leeluk!!
114 octaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
Maar waarom lopen die gasten nou met LPG te klooien!?![]()
mooie wagen tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/bmw/117608.htm Deze man had ik gemailt en hij vertelde me dat er geen onderhoudshistory bij zat van zijn hele leven, maar wel rekeningen van afgelopen jaren.
Het is een import uit duitsland, nu is natuurlijk de vraag is dat verstandig
Kijken kan natuurlijk altijd, je merkt snel genoeg of een auto lekker rijd ja of nee....
Edit: ja er zitten beetje baggervelgen op maar dat kan natuurlijk vervangen worden.
Ja hij ziet er goed uit, en ik denk dat ik wel zoveel weet van auto's dat ik merk ofdat er iets mis is met zo'n auto. Dus ik denk dat ik maar fijn ga kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:53 schreef Youp het volgende:
[..]
mooie wagen toch
BMW (M) of Alpina's onder gooien en verder vanaf blijven
Ja die waterpomp heb ik al vanalles over gelezen idd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:59 schreef Hyperdude het volgende:
Onderhoud van jaren terug is leuk maar zegt niet veel.
Goed onderhoud de laatste paar jaar is veel belangrijker.
Mijn kosten de laatse 2 jaar
airco condensor+ ombouw R34: 600 EUR oid
remschijven voor 200 EUR
nwe waterpomp+ radiator: 450 EUR
nwe koppeling : 600 EUR
Dat komt er allemaal wel aan bij 150 tot 200 K
Als er niet recent een nwe waterpomp is gemonteerd, altijd uit voorzorg een nwe monteren.
Kost iets van 100-200 EUR en voorkomt erg veel ellende.
een van de eerste gecrashte 6seriesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
kei veilig trouwens zo'n BMW ( ook al is het niet zo'n toffe 3-serie
[[url=http://img240.echo.cx/img240/7752/albumpic2pn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wauw die chicksquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
kei veilig trouwens zo'n BMW ( ook al is het niet zo'n toffe 3-serie
[[url=http://img240.echo.cx/img240/7752/albumpic2pn.th.jpg]afbeelding][/URL]
klepstoters? heeft dat blok een onderliggende nokkenas dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef yup het volgende:
Youp hoeveel kosten klepstoters en is het moeilijk om ze te vervangen?
Gaat om M40 blok van BMW E30 318i...
Hydraulische klepstoters zitten op dat ding hoor... Je weet wel, die dingen heten zelfstellende kleppen enzo...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef Youp het volgende:
[..]
klepstoters? heeft dat blok een onderliggende nokkenas dan?mijn oude Tii heeft iig een bovenliggende.. stoters vervangen is super simpel maar die heeft ie niet volgensmij hoor
dan zijn ze redelijk gaar jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Altijd
Geen performanceverlies of extreem verbruik ofzo...
hoe hoog is je verbruik? en hoe veel gas geef je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:22 schreef Pharell het volgende:
ik heb ook een 318i en die dingen zijn ook gaar... je hoort ze altijd...
tis bij mij alleen dat ik een onwijs abnormaal hoog verbruik heb...
enig idee youp?
het verbruik staat niet in verhouding tot mijn overmatig gas gevenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef Youp het volgende:
[..]
hoe hoog is je verbruik? en hoe veel gas geef je?
Heeft ie ook performance verlies ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:22 schreef Pharell het volgende:
ik heb ook een 318i en die dingen zijn ook gaar... je hoort ze altijd...
tis bij mij alleen dat ik een onwijs abnormaal hoog verbruik heb...
enig idee youp?
hoe veel heeft dat ding gelopen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef Pharell het volgende:
euhm nou inmiddels vast wel performance verlies... iig trekt ie onregelmatig op... met kleine schokjes zeg maar...
verder loopt ie onregelmatig stationair...
bmw dealert heeft er naar gekeken en die vond lekke slangen... die hebben ze vervangen en ze zeiden dat dat de oplossing moest zijn.. niet dus
weird... misschien toch je klepstoters ook.. ik durf t niet te zeggen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:35 schreef Pharell het volgende:
bijna 2 ton
Heeft een 318i E30 hydraulische kleppenstoters?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef yup het volgende:
Youp hoeveel kosten klepstoters en is het moeilijk om ze te vervangen?
Gaat om M40 blok van BMW E30 318i...
Over mijn vader is idd echt erg mensen..... van hem kan ik niet meer genieten, van zijn auto des te meer. Ik zal asap een foto plaatsen want ik vind het 1 van de mooiere compacts. gewoon lekker strak.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:20 schreef yup het volgende:
Erg om dat over pa te horen
Maar compact (de oude E36 type) vind ik een behoorlijk leuk uitziende wagen... Rijdt ook erg lekker, de 323 (of 325?) ti word zelfs een mini M3 genoemd!
echt niet, dikke wijfe hebben een kont en een dikke bimmer is een compact !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:54 schreef Juggernaut het volgende:
leuke wagen maar een bmw moet een kont hebben
Bedoel je zoiets?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:42 schreef Hyperdude het volgende:
.........
ieuw, E46 voorkanten op een E36 zijn zoooo lelijk. (verder wel nicequote:
Bij die laatste auto stonden nog stuk of 5 e36's sedan's coupe's de hele rambam. En 4 van de 5 hadden precies op dezelfde plek roest. Jaartal varieerde van 1992 tot 1994.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:10 schreef Hyperdude het volgende:
@bara
Een goede niet gecrashte/verbouwde/gespoilerde E36 roest niet/nauwlijks. Tenminste niet die van mij
Steenslag kan wel plekjes op randen van wielkasten veroorzaken, dingen zijn wel 10-13 jaar oud zo langzamerhand, maar meer zou je eigenlijk niet mogen zien.
Bij mij alleen wel eens heel miniem iets gezien onder de handgreep vd. achterklep.
E34 misschien iests beter want minder aan omgekloot, maar ook al snel 15 jaar oud.
Bij allemaal bij wielkasten achter het ergste.... kleine blaasjes onder de lak.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:31 schreef Hyperdude het volgende:
o dan moet ik bij die van mij ook maar eens gaan checken.
Welke plek bedoel je precies?
Het is gewoon stom dat BMW die auto's niet verzonken heeft. Audi en Alfa geven bijvoorbeeld op hun huidige auto's 12 jaar garantie op carroserie. BMW maar 6 jaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:38 schreef Hyperdude het volgende:
dan is die van mij dus nog meer waard geworden
Die wielkastranden kan je wel verwachten (volgens mij) bij oudere otoos, die achterklep is niet goed idd.
Roest een kleine koste post? Als je wielkasten beginnen te roesten dan moet volgends mij de halve auto gespoten worden om kleurverschil tegen te gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:11 schreef Hyperdude het volgende:
Geheel verzinken heeft ook nadelen; kosten, gewicht en moeilijker reparaties.
Bij Porsches 911 (ook geheel verzonken ) van 20-25 jaar zie je ook al plekjes komen.
Uiteindelijk heb je altijd corrrosie. En steenslag zorgt ook bij Audi's uiteindelijk voor roestige randen van wielkasten.
Totale verzinking lijkt mij wat overkill (doen ze volgens mij bv. bij Alfa en Volkswagen ook niet meer) maar roest is natuurlkijk altijd vervelend. Mijn oude Alfa 75 roestte trouwens ook al nauwlijks
Je moet niet vergeten dat je voor 10% van de aanschafprijs een 10-15 jaar oude otoo wilt kopen,
een beetje roest is dan waarschijnlijk de kleinste kostenpost.
Ander gebrekkig onderhoud (hoort ook het bijwerken van kleine plekjes voordat ze groot worden bij) levert je zeer waarschijnlijk veel hogere kosten op..
Als het kleine plekjes zijn is het simpel te maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Roest een kleine koste post? Als je wielkasten beginnen te roesten dan moet volgends mij de halve auto gespoten worden om kleurverschil tegen te gaan
Maar ik ben nu dus weer bij af en weet niet meer wat ik wil
http://www.meulenbroekcarcenter.nl/quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als het kleine plekjes zijn is het simpel te maken.
Als het grote plekken zijn is dat gewoon een teken van slecht onderhoud door de vorige eigenaar; niet kopen dus. Nogmaals het zijn geen nieuwe ortoos; verwacht dus probleempjes en kosten.
Anders moet je een nieuwe kopen
Even gekeken bij de mijne; ding stond eindelijk in de schaduw.
Geen roest onder rubber tussen de achterlichten.
1 plek die ik bij moet werken aan 1 van de wielkastranden.
Die randen zijn trouwens een klein beetje hobbelig/ruw, dat is geen roest maar een onderlaag tegen roest ( zgn Schutz, zit ook onder voorbumpers enzo). 09-1992, 205000 km.
Heb je kennelijk toch niet de beste exemplaren gezien (en ja er is heel veel E36 bagger, helaas)
Waar ben je geweest als ik vragen mag !?
Dat is wel weer een echte handelaar, itt. tot een garage/dealer.Die lui doen er niets aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.meulenbroekcarcenter.nl/
4 van de 5 hadden echt blaasjes op de lak.
Oké, dan ben ik toch prima ingelicht. Ben trouwens ook op zoek naar een "uitgebreide boordcomputer", als vervanging voor de check control.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:12 schreef Hyperdude het volgende:
Is prima olie voor een M50
Ik doe altijd Mobil Super S half synth 10W40 in mijn E36 325 M50
Echt serieus waar die blaasjes, als je daar beetje hard op drukt valt de lak er zo vanaf.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:38 schreef WHOPPA het volgende:
[quote]Op zaterdag 28 mei 2005 18:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.meulenbroekcarcenter.nl/
4 van de 5 hadden echt blaasjes op de lak.
/quote]
Heb toevallig bij meulenbroek carcenter ondertussen al 3 BMW's gekocht.
En ik ben er nog steeds dik tevreden over.
Ik heb van te voren ook lang gezocht.
Maar ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik bij hun mijn auto's gekocht heb.
Maar ja, aan een BMW van '92 (13jr oud) is altijd wel iets te vinden.
Heb er zelf een van 2000 en die heb ik ook al bij moeten tippen.
En blaasjes op de lak zal wel mee vallen,want bij hun zien ze er meestal wel goed uit.
Roest hou je altijd pekel steenslag,etc.
Dan moet je gewoon een nieuwe kopen (en als je pech hebt roest die binnen een paar jaar ook).
Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten lukt toch niet
Hij had wel pas 105000 gelopen, of dat aantoonbaar is weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:08 schreef yup het volgende:
Duur vriend. Serieus duur...
Een 1998 model E36 323i is in mijn ogen ongeveer 9000 waard...
Kom die van mij dan bekijken (staat nog niet officieel te koop). Ik heb zo ongeveer de mooiste 320i coupé van het land. Alleen als je van volledig originele auto's houdt, heeft 't zin. Hij is namelijk volledig fabrieks-origineel én bijna de helft van de prijs.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
Komende week nog een poging doen om een E36 te kijken
Dit keer een zwarte 323 uit 96 Exe
Alle opties op leer na, maar dat kan altijd nog.
Hij vraagt er 9000 voor dat is wel erg veel, maar misschien dat ik dat een keer een goed exemplaar tegen kom
Ik heb in allemaal gereden en maakt allemaal vrij weinig uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:22 schreef yup het volgende:
Ik zou verder ook nooit van me leven voor een 323i gaan...
Is een gecastreerde 325i...
Haal liever een 328i serieus...
Je hebt wel gelijk dat die vent te duur is, maar ik heb ook gemerkt dat goedkoop is duurkoop bij deze auto's.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nooit meer dan 6/7000 betalen voor een e36.
Ja ik ben student, het moet dus van ver komen, maar ik voer alle onderhoudsbeurten keurig uit. Daarnaast poets ik m'n auto zowel van binnen, als buiten ongeveer om de 3 à 4 weken.
Ja hoor in ieder geval bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mocht de cilinderinhoud iets kleiner zijn, dan weet je me te vinden.![]()
Natuurlijk verkeerde topic, maar:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:53 schreef Youp het volgende:
tering...
ik had natuurlijk ook deze bak kunnen kopen ipv mn 02...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]5300 euro
635CSi
dat is de M635CSiquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Natuurlijk verkeerde topic, maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wát een auto.
Mistlamp kan je er redelijk gemakkelijk er in/uit halen. kost 30 EUR ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen naar deze BMW kijken
[afbeelding]
Alleen nu zie ik net dat ie een mistlicht mist![]()
Is het zo dat die dingen er makkelijk uit kunnen flikkeren?
of worden die dingen vaak gejat?
of heeft de auto tot aan de voorstoelen in de puin gelegen?
Ja alleen kan hij die 9000 op zijn buik schrijvenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mistlamp kan je er redelijk gemakkelijk er in/uit halen. kost 30 EUR ofzo.
Goed op de historie letten bij die Duitse deuken + nwe APK erop
Maar dat wist je alSucces
Is dit trouwens die 323 van 9000?
Lelijk gemoderniseerd ding. Xenon verlichting, nieuwe Alpina (replica's).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:53 schreef Youp het volgende:
tering...
ik had natuurlijk ook deze bak kunnen kopen ipv mn 02...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]5300 euro
635CSi
die xenon is er zo uit en daar kan je nog een aardige zakcent mee verdienen en 15er alpina's kan je ook nog aan komen nieuw.. wel voor 2500 euroquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Lelijk gemoderniseerd ding. Xenon verlichting, nieuwe Alpina (replica's).![]()
Thanksquote:
Dat mistlicht zit er al weer in, hij had zelf al een nieuwe besteld, er was een steen door het glas gegaan dus vandaarquote:Op zondag 5 juni 2005 09:08 schreef Hyperdude het volgende:
Goed gedaan.
Begon al te vrezen toen je met dat Lancia verhaal begon
Handig adres voor mistlampen enzo
http://www.dparts.com/ (niet altijd de goedkoopste maar ze hebben wel veel)
Maakt allemaal niet zoveel uit die motoren; alleen een goede 328 moet toch wel een stuk sneller zijn dan een 323/325
Dat klinkt beter als die 328 met al die deukjes in een deur.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat mistlicht zit er al weer in, hij had zelf al een nieuwe besteld, er was een steen door het glas gegaan dus vandaar
]quote:Op zondag 5 juni 2005 09:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat klinkt beter als die 328 met al die deukjes in een deur.
Ken je deze al? http://www.logun.org/e36_info.htm
Veel plaatjes van technuische klussjes die je meestal makkelijk zelf kan doen.
Originele 6-serie velgen zijn nog wel te vinden, alleen die banden die daar omheen moeten schijnen nogal zeldzaam en kostbaar te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:29 schreef Youp het volgende:
[..]
die xenon is er zo uit en daar kan je nog een aardige zakcent mee verdienen en 15er alpina's kan je ook nog aan komen nieuw.. wel voor 2500 euro![]()
Maximaal 500 a 600 euro voor een setje gebruikte replica's. Hoe weet jij dat die alpina's echt zijn?quote:maar voor die 18er alpina's zal je ook wel een aardige cent vangen
die alpina's zijn echt btw
omdat in de advertentie stond dat het alpina's zijn.. en dan ga ik daar van uitquote:Op zondag 5 juni 2005 15:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Originele 6-serie velgen zijn nog wel te vinden, alleen die banden die daar omheen moeten schijnen nogal zeldzaam en kostbaar te zijn.
[..]
Maximaal 500 a 600 euro voor een setje gebruikte replica's. Hoe weet jij dat die alpina's echt zijn?
Edit: Ah, ik zie nu pas een knipoog.
Nondeju wat gaat die gast hard daarquote:Op zondag 5 juni 2005 15:43 schreef Youp het volgende:
http://gamelle71.free.fr/m3_gtr_nurburgring_fastdrive.org.wmv
een BMW M3 GTR op de Nurnburgring
Tuurlijk zijn dat replica's. Enig idee wat authentieke Alpina's kosten? 't Valt ook te controleren dmv het aantal spaken te tellen. Weet alleen even niet hoeveel echte Alpina's hebben en hoeveel de replica's. Ik dacht iets van 21 om 20.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Youp het volgende:
[..]
omdat in de advertentie stond dat het alpina's zijn.. en dan ga ik daar van uit
of het is natuurlijk een oplichter
15" alpina's origineel en nieuw uit de jaren 70 kosten je 2500 euro inclusief bevestigingmateriaal enzo...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn dat replica's. Enig idee wat authentieke Alpina's kosten? 't Valt ook te controleren dmv het aantal spaken te tellen. Weet alleen even niet hoeveel echte Alpina's hebben en hoeveel de replica's. Ik dacht iets van 21 om 20.
Die zijn in Nederland ook wel te krijgen. Ik zweer je dat die dingen onder die 6-serie hartstikke fake zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:41 schreef Youp het volgende:
[..]
15" alpina's origineel en nieuw uit de jaren 70 kosten je 2500 euro inclusief bevestigingmateriaal enzo...
18" alpina's kosten 732USD per stuk nieuw...
Ik zal eens even op onderzoek uit. In de zomervakantie ergens.quote:
Op een zondag en het regende.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Was vorig jaar dacht ik op 27 augustus
Dat zijn de schema's en inbouwinstructies. Ik ken iemand die 't er vrij gemakkelijk inzet voor me, dus dit heb ik niet echt nodig.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien heb je hier wat aan?
http://www.vogtonline.de/index.html
Ja hij moet 't wel compleet doen uiteraard. Nooit geweten dat 't zo ontzettend duur zou zijn. Het zou de auto wel completeren.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
Die computers hebben trouwens allemaal last van pixeluitval na een een paar jaar.
En nieuw staat ie voor 420 ex BTW in de ETK![]()
Dure hobby hoor.
Als ik al die knopjes zie ben ik de komende 6 maanden bezig om uit te zoeken hoe dat ding werktquote:Op zondag 5 juni 2005 19:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat zijn de schema's en inbouwinstructies. Ik ken iemand die 't er vrij gemakkelijk inzet voor me, dus dit heb ik niet echt nodig.
Wat ik nodig heb, is een boordcomputer zelf + alle benodigde accessoires. Die staan daar overigens wel netjes genoemd, maar ik koop dat liever in 1 set bij iemand.
[afbeelding]
Mooie, handige site trouwens. Jammer dat ik geen kluswonder ben.
en de 25ste ben ik jarigquote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
zaterdag 24 september Clubmeeting BMW02 Club Nederland. Festival is openbaar en internationaal.
Wat laat. Vorig jaar was het ergens in juli/augustus.![]()
terwijl er wel een foto van een touring zoals jij hebt op staatquote:Op zondag 5 juni 2005 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Youp, ik heb me trouwens behoorlijk zitten ergeren aan de BMW touringclub
Wilde ik lid worden met me "nieuwe ouwe" 325iX Touring, mag je alleen meedoen met zo'n gare 02 bak
Nou dan maar lekker niet
Wel een aardige site trouwens; kende je die al?
ja ik ken mquote:Op zondag 5 juni 2005 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Youp, ik heb me trouwens behoorlijk zitten ergeren aan de BMW touringclub
Wilde ik lid worden met me "nieuwe ouwe" 325iX Touring, mag je alleen meedoen met zo'n gare 02 bak
Nou dan maar lekker niet
Wel een aardige site trouwens; kende je die al?
Die van mij staat zelfs op die site!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
terwijl er wel een foto van een touring zoals jij hebt op staat
Ja klopt, het voelt allemaal goed die auto dus ik ga het maar gewoon doenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
@ Baracuda; sorry voor mijn wat verlate reactie op je mail; je hebt die 323 toch al gekocht begrijp ik?
er is trouwens ook wel ergens een E30 club in nederland hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die van mij staat zelfs op die site!
Maar ik heb begrepen dat ze wat hebben zitten vergaderen/ruziën of E30 Tourings/Baur cabrio's ook lid mogen worden. En dat is toen afgeblazen, alleen 02 Tourings.
Het leek mij wel aardig, kom zelf uit de Alfa hoek en daar had je altijd aardige clubjes, maar met internet enzo kom je toch wel aan je info
@ Baracuda; sorry voor mijn wat verlate reactie op je mail; je hebt die 323 toch al gekocht begrijp ik?
@Youp; je hebt gelijk, het is vnl een 02 club. Gelukkig is er nog www.e30.de
Dat klopt ja. Als ik 't ook goed begrepen heb.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef CybPraetorian het volgende:
maar als ik het dan goed begrijp betekend het dat er tussen het huidige nieuwe model (de E90) en diegene daarvoor (E46) heeel veel studiemodellen tussen zitten. Meer als daarvoor iig. Ik ben wel eens benieuwd hoe die er dan uitzagen...
Wat zou dat schelen op de premie?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:09 schreef Hyperdude het volgende:
Zonder certificaat krijg je geen korting van de verzekering.
Als je een goedgekeurde installatie in je otoo hebt kan je 'm geloof ik wel laten keuren
en dan alsnog een certificaat aanvragen KLIKHIER
Of je dan korting krijgt van jouw verzekering kan je beter het eerst uitzoeken,
Zo jij hebt nog vertrouwen in de mensheid!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En als ik aan kan tonen dat het systeem altijd op de auto gezeten heeft, kan ik wellicht wat poen van die lui terug krijgen.
Ik zou niet weten waarom niet. Ik ben helemaal niet bekendm met de gang van zaken binnen dat wereldje. Kan het allicht proberen toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo jij hebt nog vertrouwen in de mensheid!
Ben bang dat je gewoon keihard wordt uitgelachen door zo'n verzekeringsclown
Maar nooit geschoeten is altijd mis.
Ik heb vandaag Polis direct gebeld, daar moest ik klasse 3 alarm hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:44 schreef Juggernaut het volgende:
ik zit bij fbto. weet niet precies wat ik betaal maar het was toen wel veruit de goedkoopste. bovendien waren ze 1 van de weinige die me daadwerkelijk willen verzekeren. Laat je niet misleiden door die online kosten uitreken dingen op internet. Die vertellen vaak niet dat ze je niet willen verzekeren vanwege leeftijd / vermogen. Als je ze opbelt weigeren ze je.
24 jaar btw
Die 2 3series zijn/waren dus van jullie en die 5serie reed er tegenaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Zoals beloofd nog wat trieste pics over dat ongeluk met onze auto's.
Hier dus de E36 cabrio
[afbeelding]
[afbeelding]
E46 323Ci
[afbeelding]
En de 5 Serie touring die er tegenaan was gereden..
[afbeelding]
![]()
Allebei dus in 1 ongeluk total loss gereden. Terwijl ze langs de kant geparkeerd stonden reed die 5 touring er dus tegenaan.
Nee Wa + Casco Het heeft echt wel nut om bij verschillende maatschappijen te informeren want de prijzen verschillen heel erg!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Hyperdude het volgende:
74 euro is dat all-risk?
Zou trouwens je 323 sowieso beveiligen met minstens een klasse 1 startblokkering ( 2-300 EUR)
Gewoon voor het veilige gevoel
teringquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Zoals beloofd nog wat trieste pics over dat ongeluk met onze auto's.
Hier dus de E36 cabrio
[afbeelding]
[afbeelding]
E46 323Ci
[afbeelding]
En de 5 Serie touring die er tegenaan was gereden..
[afbeelding]
![]()
Allebei dus in 1 ongeluk total loss gereden. Terwijl ze langs de kant geparkeerd stonden reed die 5 touring er dus tegenaan.
Ah mooi korting op onderdelen bij youpquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef Youp het volgende:
oh trouwens ik ben zojuist "aangenomen" om een half jaar bij BMW stage te gaan lopen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah mooi korting op onderdelen bij youp![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:34 schreef Youp het volgende:
gewoon monteur zijn
begin in augustus... ben dan 3e jaars MTS (niveau 4) motorvoertuigen leerling
en wanneer was dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:35 schreef vlad het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb 3 maanden bij de BMW dealer in Hoogeveen stage gelopen toen ik 3e jaars MTS (niveau 4) motorvoertuigen leerling was![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef Youp het volgende:
[..]
je kan ook preventief onderdelen inkopen
Klopt ja..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Die 2 3series zijn/waren dus van jullie en die 5serie reed er tegenaan?
Wel toevallig dat het een trio is met allemaal bmw's![]()
ik ga het morgen eens terugzoekenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Klopt ja..
Youp:
Waarschijnlijk overheen gelezen
Gefeliciteerd met je baan, niet verkeerd lijkt mij
Je moet ergens beginnen toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga het morgen eens terugzoeken
en t is maar stage heur
he wat is er mis met je armani kleding naar de cocoon gaanquote:
JA maar ChRoNiC moet effe in het LIF topic antwoordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
o_g je bent verdwaalt... dit is een BMW topic
Mooie "scoop'!quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mooie "scoop'!
Maar reed je zelf in een tijdmachine, of bedoel 09-06-2005?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |