Wat zou dat schelen op de premie?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:09 schreef Hyperdude het volgende:
Zonder certificaat krijg je geen korting van de verzekering.
Als je een goedgekeurde installatie in je otoo hebt kan je 'm geloof ik wel laten keuren
en dan alsnog een certificaat aanvragen KLIKHIER
Of je dan korting krijgt van jouw verzekering kan je beter het eerst uitzoeken,
Zo jij hebt nog vertrouwen in de mensheid!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En als ik aan kan tonen dat het systeem altijd op de auto gezeten heeft, kan ik wellicht wat poen van die lui terug krijgen.
Ik zou niet weten waarom niet. Ik ben helemaal niet bekendm met de gang van zaken binnen dat wereldje. Kan het allicht proberen toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo jij hebt nog vertrouwen in de mensheid!
Ben bang dat je gewoon keihard wordt uitgelachen door zo'n verzekeringsclown
Maar nooit geschoeten is altijd mis.
Ik heb vandaag Polis direct gebeld, daar moest ik klasse 3 alarm hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:44 schreef Juggernaut het volgende:
ik zit bij fbto. weet niet precies wat ik betaal maar het was toen wel veruit de goedkoopste. bovendien waren ze 1 van de weinige die me daadwerkelijk willen verzekeren. Laat je niet misleiden door die online kosten uitreken dingen op internet. Die vertellen vaak niet dat ze je niet willen verzekeren vanwege leeftijd / vermogen. Als je ze opbelt weigeren ze je.
24 jaar btw
Die 2 3series zijn/waren dus van jullie en die 5serie reed er tegenaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Zoals beloofd nog wat trieste pics over dat ongeluk met onze auto's.
Hier dus de E36 cabrio
[afbeelding]
[afbeelding]
E46 323Ci
[afbeelding]
En de 5 Serie touring die er tegenaan was gereden..
[afbeelding]
![]()
Allebei dus in 1 ongeluk total loss gereden. Terwijl ze langs de kant geparkeerd stonden reed die 5 touring er dus tegenaan.
Nee Wa + Casco Het heeft echt wel nut om bij verschillende maatschappijen te informeren want de prijzen verschillen heel erg!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Hyperdude het volgende:
74 euro is dat all-risk?
Zou trouwens je 323 sowieso beveiligen met minstens een klasse 1 startblokkering ( 2-300 EUR)
Gewoon voor het veilige gevoel
teringquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Zoals beloofd nog wat trieste pics over dat ongeluk met onze auto's.
Hier dus de E36 cabrio
[afbeelding]
[afbeelding]
E46 323Ci
[afbeelding]
En de 5 Serie touring die er tegenaan was gereden..
[afbeelding]
![]()
Allebei dus in 1 ongeluk total loss gereden. Terwijl ze langs de kant geparkeerd stonden reed die 5 touring er dus tegenaan.
Ah mooi korting op onderdelen bij youpquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef Youp het volgende:
oh trouwens ik ben zojuist "aangenomen" om een half jaar bij BMW stage te gaan lopen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah mooi korting op onderdelen bij youp![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:34 schreef Youp het volgende:
gewoon monteur zijn
begin in augustus... ben dan 3e jaars MTS (niveau 4) motorvoertuigen leerling
en wanneer was dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:35 schreef vlad het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb 3 maanden bij de BMW dealer in Hoogeveen stage gelopen toen ik 3e jaars MTS (niveau 4) motorvoertuigen leerling was![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef Youp het volgende:
[..]
je kan ook preventief onderdelen inkopen
Klopt ja..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Die 2 3series zijn/waren dus van jullie en die 5serie reed er tegenaan?
Wel toevallig dat het een trio is met allemaal bmw's![]()
ik ga het morgen eens terugzoekenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Klopt ja..
Youp:
Waarschijnlijk overheen gelezen
Gefeliciteerd met je baan, niet verkeerd lijkt mij
Je moet ergens beginnen toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga het morgen eens terugzoeken
en t is maar stage heur
he wat is er mis met je armani kleding naar de cocoon gaanquote:
JA maar ChRoNiC moet effe in het LIF topic antwoordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
o_g je bent verdwaalt... dit is een BMW topic
Mooie "scoop'!quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mooie "scoop'!
Maar reed je zelf in een tijdmachine, of bedoel 09-06-2005?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |