Natuurlijk verkeerde topic, maar:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:53 schreef Youp het volgende:
tering...
ik had natuurlijk ook deze bak kunnen kopen ipv mn 02...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]5300 euro
635CSi
dat is de M635CSiquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Natuurlijk verkeerde topic, maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wát een auto.
Mistlamp kan je er redelijk gemakkelijk er in/uit halen. kost 30 EUR ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen naar deze BMW kijken
[afbeelding]
Alleen nu zie ik net dat ie een mistlicht mist![]()
Is het zo dat die dingen er makkelijk uit kunnen flikkeren?
of worden die dingen vaak gejat?
of heeft de auto tot aan de voorstoelen in de puin gelegen?
Ja alleen kan hij die 9000 op zijn buik schrijvenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mistlamp kan je er redelijk gemakkelijk er in/uit halen. kost 30 EUR ofzo.
Goed op de historie letten bij die Duitse deuken + nwe APK erop
Maar dat wist je alSucces
Is dit trouwens die 323 van 9000?
Lelijk gemoderniseerd ding. Xenon verlichting, nieuwe Alpina (replica's).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:53 schreef Youp het volgende:
tering...
ik had natuurlijk ook deze bak kunnen kopen ipv mn 02...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]5300 euro
635CSi
die xenon is er zo uit en daar kan je nog een aardige zakcent mee verdienen en 15er alpina's kan je ook nog aan komen nieuw.. wel voor 2500 euroquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Lelijk gemoderniseerd ding. Xenon verlichting, nieuwe Alpina (replica's).![]()
Thanksquote:
Dat mistlicht zit er al weer in, hij had zelf al een nieuwe besteld, er was een steen door het glas gegaan dus vandaarquote:Op zondag 5 juni 2005 09:08 schreef Hyperdude het volgende:
Goed gedaan.
Begon al te vrezen toen je met dat Lancia verhaal begon
Handig adres voor mistlampen enzo
http://www.dparts.com/ (niet altijd de goedkoopste maar ze hebben wel veel)
Maakt allemaal niet zoveel uit die motoren; alleen een goede 328 moet toch wel een stuk sneller zijn dan een 323/325
Dat klinkt beter als die 328 met al die deukjes in een deur.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat mistlicht zit er al weer in, hij had zelf al een nieuwe besteld, er was een steen door het glas gegaan dus vandaar
]quote:Op zondag 5 juni 2005 09:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat klinkt beter als die 328 met al die deukjes in een deur.
Ken je deze al? http://www.logun.org/e36_info.htm
Veel plaatjes van technuische klussjes die je meestal makkelijk zelf kan doen.
Originele 6-serie velgen zijn nog wel te vinden, alleen die banden die daar omheen moeten schijnen nogal zeldzaam en kostbaar te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:29 schreef Youp het volgende:
[..]
die xenon is er zo uit en daar kan je nog een aardige zakcent mee verdienen en 15er alpina's kan je ook nog aan komen nieuw.. wel voor 2500 euro![]()
Maximaal 500 a 600 euro voor een setje gebruikte replica's. Hoe weet jij dat die alpina's echt zijn?quote:maar voor die 18er alpina's zal je ook wel een aardige cent vangen
die alpina's zijn echt btw
omdat in de advertentie stond dat het alpina's zijn.. en dan ga ik daar van uitquote:Op zondag 5 juni 2005 15:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Originele 6-serie velgen zijn nog wel te vinden, alleen die banden die daar omheen moeten schijnen nogal zeldzaam en kostbaar te zijn.
[..]
Maximaal 500 a 600 euro voor een setje gebruikte replica's. Hoe weet jij dat die alpina's echt zijn?
Edit: Ah, ik zie nu pas een knipoog.
Nondeju wat gaat die gast hard daarquote:Op zondag 5 juni 2005 15:43 schreef Youp het volgende:
http://gamelle71.free.fr/m3_gtr_nurburgring_fastdrive.org.wmv
een BMW M3 GTR op de Nurnburgring
Tuurlijk zijn dat replica's. Enig idee wat authentieke Alpina's kosten? 't Valt ook te controleren dmv het aantal spaken te tellen. Weet alleen even niet hoeveel echte Alpina's hebben en hoeveel de replica's. Ik dacht iets van 21 om 20.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Youp het volgende:
[..]
omdat in de advertentie stond dat het alpina's zijn.. en dan ga ik daar van uit
of het is natuurlijk een oplichter
15" alpina's origineel en nieuw uit de jaren 70 kosten je 2500 euro inclusief bevestigingmateriaal enzo...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn dat replica's. Enig idee wat authentieke Alpina's kosten? 't Valt ook te controleren dmv het aantal spaken te tellen. Weet alleen even niet hoeveel echte Alpina's hebben en hoeveel de replica's. Ik dacht iets van 21 om 20.
Die zijn in Nederland ook wel te krijgen. Ik zweer je dat die dingen onder die 6-serie hartstikke fake zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:41 schreef Youp het volgende:
[..]
15" alpina's origineel en nieuw uit de jaren 70 kosten je 2500 euro inclusief bevestigingmateriaal enzo...
18" alpina's kosten 732USD per stuk nieuw...
Ik zal eens even op onderzoek uit. In de zomervakantie ergens.quote:
Op een zondag en het regende.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Was vorig jaar dacht ik op 27 augustus
Dat zijn de schema's en inbouwinstructies. Ik ken iemand die 't er vrij gemakkelijk inzet voor me, dus dit heb ik niet echt nodig.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien heb je hier wat aan?
http://www.vogtonline.de/index.html
Ja hij moet 't wel compleet doen uiteraard. Nooit geweten dat 't zo ontzettend duur zou zijn. Het zou de auto wel completeren.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
Die computers hebben trouwens allemaal last van pixeluitval na een een paar jaar.
En nieuw staat ie voor 420 ex BTW in de ETK![]()
Dure hobby hoor.
Als ik al die knopjes zie ben ik de komende 6 maanden bezig om uit te zoeken hoe dat ding werktquote:Op zondag 5 juni 2005 19:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat zijn de schema's en inbouwinstructies. Ik ken iemand die 't er vrij gemakkelijk inzet voor me, dus dit heb ik niet echt nodig.
Wat ik nodig heb, is een boordcomputer zelf + alle benodigde accessoires. Die staan daar overigens wel netjes genoemd, maar ik koop dat liever in 1 set bij iemand.
[afbeelding]
Mooie, handige site trouwens. Jammer dat ik geen kluswonder ben.
en de 25ste ben ik jarigquote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
zaterdag 24 september Clubmeeting BMW02 Club Nederland. Festival is openbaar en internationaal.
Wat laat. Vorig jaar was het ergens in juli/augustus.![]()
terwijl er wel een foto van een touring zoals jij hebt op staatquote:Op zondag 5 juni 2005 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Youp, ik heb me trouwens behoorlijk zitten ergeren aan de BMW touringclub
Wilde ik lid worden met me "nieuwe ouwe" 325iX Touring, mag je alleen meedoen met zo'n gare 02 bak
Nou dan maar lekker niet
Wel een aardige site trouwens; kende je die al?
ja ik ken mquote:Op zondag 5 juni 2005 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Youp, ik heb me trouwens behoorlijk zitten ergeren aan de BMW touringclub
Wilde ik lid worden met me "nieuwe ouwe" 325iX Touring, mag je alleen meedoen met zo'n gare 02 bak
Nou dan maar lekker niet
Wel een aardige site trouwens; kende je die al?
Die van mij staat zelfs op die site!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
terwijl er wel een foto van een touring zoals jij hebt op staat
Ja klopt, het voelt allemaal goed die auto dus ik ga het maar gewoon doenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
@ Baracuda; sorry voor mijn wat verlate reactie op je mail; je hebt die 323 toch al gekocht begrijp ik?
er is trouwens ook wel ergens een E30 club in nederland hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die van mij staat zelfs op die site!
Maar ik heb begrepen dat ze wat hebben zitten vergaderen/ruziën of E30 Tourings/Baur cabrio's ook lid mogen worden. En dat is toen afgeblazen, alleen 02 Tourings.
Het leek mij wel aardig, kom zelf uit de Alfa hoek en daar had je altijd aardige clubjes, maar met internet enzo kom je toch wel aan je info
@ Baracuda; sorry voor mijn wat verlate reactie op je mail; je hebt die 323 toch al gekocht begrijp ik?
@Youp; je hebt gelijk, het is vnl een 02 club. Gelukkig is er nog www.e30.de
Dat klopt ja. Als ik 't ook goed begrepen heb.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef CybPraetorian het volgende:
maar als ik het dan goed begrijp betekend het dat er tussen het huidige nieuwe model (de E90) en diegene daarvoor (E46) heeel veel studiemodellen tussen zitten. Meer als daarvoor iig. Ik ben wel eens benieuwd hoe die er dan uitzagen...
Wat zou dat schelen op de premie?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:09 schreef Hyperdude het volgende:
Zonder certificaat krijg je geen korting van de verzekering.
Als je een goedgekeurde installatie in je otoo hebt kan je 'm geloof ik wel laten keuren
en dan alsnog een certificaat aanvragen KLIKHIER
Of je dan korting krijgt van jouw verzekering kan je beter het eerst uitzoeken,
Zo jij hebt nog vertrouwen in de mensheid!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En als ik aan kan tonen dat het systeem altijd op de auto gezeten heeft, kan ik wellicht wat poen van die lui terug krijgen.
Ik zou niet weten waarom niet. Ik ben helemaal niet bekendm met de gang van zaken binnen dat wereldje. Kan het allicht proberen toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo jij hebt nog vertrouwen in de mensheid!
Ben bang dat je gewoon keihard wordt uitgelachen door zo'n verzekeringsclown
Maar nooit geschoeten is altijd mis.
Ik heb vandaag Polis direct gebeld, daar moest ik klasse 3 alarm hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:44 schreef Juggernaut het volgende:
ik zit bij fbto. weet niet precies wat ik betaal maar het was toen wel veruit de goedkoopste. bovendien waren ze 1 van de weinige die me daadwerkelijk willen verzekeren. Laat je niet misleiden door die online kosten uitreken dingen op internet. Die vertellen vaak niet dat ze je niet willen verzekeren vanwege leeftijd / vermogen. Als je ze opbelt weigeren ze je.
24 jaar btw
Die 2 3series zijn/waren dus van jullie en die 5serie reed er tegenaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Zoals beloofd nog wat trieste pics over dat ongeluk met onze auto's.
Hier dus de E36 cabrio
[afbeelding]
[afbeelding]
E46 323Ci
[afbeelding]
En de 5 Serie touring die er tegenaan was gereden..
[afbeelding]
![]()
Allebei dus in 1 ongeluk total loss gereden. Terwijl ze langs de kant geparkeerd stonden reed die 5 touring er dus tegenaan.
Nee Wa + Casco Het heeft echt wel nut om bij verschillende maatschappijen te informeren want de prijzen verschillen heel erg!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Hyperdude het volgende:
74 euro is dat all-risk?
Zou trouwens je 323 sowieso beveiligen met minstens een klasse 1 startblokkering ( 2-300 EUR)
Gewoon voor het veilige gevoel
teringquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Zoals beloofd nog wat trieste pics over dat ongeluk met onze auto's.
Hier dus de E36 cabrio
[afbeelding]
[afbeelding]
E46 323Ci
[afbeelding]
En de 5 Serie touring die er tegenaan was gereden..
[afbeelding]
![]()
Allebei dus in 1 ongeluk total loss gereden. Terwijl ze langs de kant geparkeerd stonden reed die 5 touring er dus tegenaan.
Ah mooi korting op onderdelen bij youpquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef Youp het volgende:
oh trouwens ik ben zojuist "aangenomen" om een half jaar bij BMW stage te gaan lopen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah mooi korting op onderdelen bij youp![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:34 schreef Youp het volgende:
gewoon monteur zijn
begin in augustus... ben dan 3e jaars MTS (niveau 4) motorvoertuigen leerling
en wanneer was dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:35 schreef vlad het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb 3 maanden bij de BMW dealer in Hoogeveen stage gelopen toen ik 3e jaars MTS (niveau 4) motorvoertuigen leerling was![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef Youp het volgende:
[..]
je kan ook preventief onderdelen inkopen
Klopt ja..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Die 2 3series zijn/waren dus van jullie en die 5serie reed er tegenaan?
Wel toevallig dat het een trio is met allemaal bmw's![]()
ik ga het morgen eens terugzoekenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Klopt ja..
Youp:
Waarschijnlijk overheen gelezen
Gefeliciteerd met je baan, niet verkeerd lijkt mij
Je moet ergens beginnen toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga het morgen eens terugzoeken
en t is maar stage heur
he wat is er mis met je armani kleding naar de cocoon gaanquote:
JA maar ChRoNiC moet effe in het LIF topic antwoordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
o_g je bent verdwaalt... dit is een BMW topic
Mooie "scoop'!quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mooie "scoop'!
Maar reed je zelf in een tijdmachine, of bedoel 09-06-2005?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |