dan zijn ze redelijk gaar jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Altijd
Geen performanceverlies of extreem verbruik ofzo...
hoe hoog is je verbruik? en hoe veel gas geef je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:22 schreef Pharell het volgende:
ik heb ook een 318i en die dingen zijn ook gaar... je hoort ze altijd...
tis bij mij alleen dat ik een onwijs abnormaal hoog verbruik heb...
enig idee youp?
het verbruik staat niet in verhouding tot mijn overmatig gas gevenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef Youp het volgende:
[..]
hoe hoog is je verbruik? en hoe veel gas geef je?
Heeft ie ook performance verlies ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:22 schreef Pharell het volgende:
ik heb ook een 318i en die dingen zijn ook gaar... je hoort ze altijd...
tis bij mij alleen dat ik een onwijs abnormaal hoog verbruik heb...
enig idee youp?
hoe veel heeft dat ding gelopen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef Pharell het volgende:
euhm nou inmiddels vast wel performance verlies... iig trekt ie onregelmatig op... met kleine schokjes zeg maar...
verder loopt ie onregelmatig stationair...
bmw dealert heeft er naar gekeken en die vond lekke slangen... die hebben ze vervangen en ze zeiden dat dat de oplossing moest zijn.. niet dus
weird... misschien toch je klepstoters ook.. ik durf t niet te zeggen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:35 schreef Pharell het volgende:
bijna 2 ton
Heeft een 318i E30 hydraulische kleppenstoters?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef yup het volgende:
Youp hoeveel kosten klepstoters en is het moeilijk om ze te vervangen?
Gaat om M40 blok van BMW E30 318i...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |