quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:37 schreef Pharell het volgende:
*meld zich met een e30
quote:333i M30 6 cylinder 197 HP 250 km/h 1985 - 1987
ik wist niet dat die bestonden? zeker zeldzaam?
Het was het antwoord op van BMW op een snelle versie van de Mercedes 190e. Van deze 333i is oa een versie geweest van 450 PK. Met turbo.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De BMW 333i schijnt een Zuid-Afrikaanse versie geweest te zijn. En een productiemodel inderdaad.
[afbeelding]
[afbeelding]
BMW e30 333i
Ik heb 2 hobbyisten, die het onderhoud doen aan de BMW. Rekenen ongeveer 15 euro p/u. En de onderdelen voorradig. Handig adresje.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:39 schreef Juggernaut het volgende:
de mijne moet aankomende dinsdag op de bezoek bij de bmw dealer voor apk + beurt
moeten wel redelijk wat dingen aan gebeuren dus ik tape de brievenbus alvast dicht
Jammer dat zo'n pauperkind als Rafael van der Vaart in zo'n fenomenale bak rondrijdt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:08 schreef Five_Aces het volgende:
Trouwens je bent de Uber-E46 vergeten, M3 CSL![]()
Jawel. En dat weet je wel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:54 schreef Youp het volgende:
ik heb de voorganger van de E21 3seriedat telt zeker niet
whahahahahahhaquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:57 schreef Hyperdude het volgende:
meldt
1992 325 Coupé
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
zie dikke tietenquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:01 schreef Five_Aces het volgende:
'97 E36 M3 SMG....
-Hartge 3way adjustable spoiler ligt atm bij de spuiter
-Komen gele koni's + H&R Race veren onder, omdat mijn schokbrekers af zijn. Ook worden dan meteen alle rubbers en bussen etc aan de ophanging vervangen, omdat dat een zwak punt is bij de E36, en ze sooner or later toch komen.
-Over een maand of 3 Inspection II, tegelijk X-Brace install.
[afbeelding]
Overigens heb ik laatst een E46 Alpina B3 sedan gezien, om te kwijlen wat een mooie wagens zijn dat![]()
Je bent ook de 46328464e op een paar verschillende messageboards die dat opmerktquote:
Maakt niks uitquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:55 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Je bent ook de 46328464e op een paar verschillende messageboards die dat opmerkt
Was me niet eens opgevallen.quote:
OMG wat een geile bak.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:01 schreef Five_Aces het volgende:
'97 E36 M3 SMG....
-Hartge 3way adjustable spoiler ligt atm bij de spuiter
-Komen gele koni's + H&R Race veren onder, omdat mijn schokbrekers af zijn. Ook worden dan meteen alle rubbers en bussen etc aan de ophanging vervangen, omdat dat een zwak punt is bij de E36, en ze sooner or later toch komen.
-Over een maand of 3 Inspection II, tegelijk X-Brace install.
[afbeelding]
Overigens heb ik laatst een E46 Alpina B3 sedan gezien, om te kwijlen wat een mooie wagens zijn dat![]()
hele geile auto five_acesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:26 schreef Five_Aces het volgende:
Updatepics van vandaag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Probeer Marktplaats, of ebay. Ebay duitsland kan je ook een hoop spullen krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:30 schreef Juggernaut het volgende:
nice
ik moet ook eigenlijk nog steeds van dat soort achterlichten halen. die met oranje zijn lelijk. maar ik vind ze nog wel redelijk aan de prijs. laatst al wel de blinkers voor vervangen
zit ik ff op marktplaats te kijken, kom ik een advertentie tegen. is die van skg carstyling. da's hier een stukje verderop. heb ik m'n blinkers ook gehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:34 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Probeer Marktplaats, of ebay. Ebay duitsland kan je ook een hoop spullen krijgen.
erg hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:54 schreef Five_Aces het volgende:
Looks van de B3 zijn heel erg stijlvol voor een sedan. E46 M3 straalt gewoon brute kracht uit, als die in je achteruitkijkspiegel komt weet je wel dat het een lost cause is om tegen op te gaan 8) Vor het high-speed cruise werk is een Alpina geschikter, voor het speelwerk is een M3 leuker
Die M3 GTR is trouwens nooit officieel in productie geweest, er zijn er 10 gemaakt of zo, die allemaal naar wat arabische soepjurken met veel te veel poen gegaan zijn. Reden hier achter was dat de GTR racewagen niet meer mee mocht doen in zijn toenmalige vorm. Porche had geklaagd dat ze te snel waren en niet aan een aantal regels voldeden, waarop ALMS besloten heeft dat er 100 KG of zo extra gewicht in moest. Daarop heeft BMW besloten om de GT klasse te verlaten, waardoor ook het nut van de GTR straatversie wegviel. Qua prestaties zit een CSL bijna op gelijke hoogte als de GTR (misschien zelfs beter, straat-GTR was gedowntuned naar 350 PK tegen 360 van de CSL), terwijl de GTR het dubelle zou gaan kosten. (250.000 euro per stuk)
[afbeelding]
Er zijn trouwens nog wat speciale edities, zoals de E36 M3 GT, en de E36 M3 LTW voor de amerikaanse markt. Van de E30 M3 zijn ook verschillende edities, M3 Evo, Evo II en Sportevo (evo III ook wel genoemd) en en de Johnny Cecotto edition (en nog een reeks andere, te veel om op te noemen)
wat bedoel je nou?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:22 schreef Catch22- het volgende:
is er eigenlijk een m3 sedan?
Heitinga rijd X5.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n pauperkind als Rafael van der Vaart in zo'n fenomenale bak rondrijdt.![]()
nee... alleen coupe en cabrio.. en zo hoort hetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:22 schreef Catch22- het volgende:
is er eigenlijk een m3 sedan?
gelukkig zijn ze daar snel mee opgehouden en zijn er niet veel van verkochtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:32 schreef Hyperdude het volgende:
E36 serie kende trouwens wel een 4 deurs M3![]()
ik denk dat er genoeg liefhebbers zijn die weten dat de 4 drs M3 bestaat hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:11 schreef yup het volgende:
Uhh Youpie boy ik vind dat gewoon de ultieme wolf in schaapskleertjes effect want GEEN ENKELE sjonnie weet dat er een 4deurs versie van bestaat... Zal je heel wat verbaasde blikken opleveren, of als je tegen Volvo V70r's enzo gaat racen...
De E36 M3 321pk is maar een fractie trager dan de E46 versie. Bloedje snel dus
coupe is 2 deurs, sedan 4 deurs, new to youquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:07 schreef Pharell het volgende:
wat bedoel je nou?
er is een 2 deurs...
geen 4 deurs
en ook geen touring...
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:54 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen.
Ben ik dan een te grote autogek?![]()
Juist daarom is bv een B3 (eventueel in stationquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:20 schreef Youp het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze daar snel mee opgehouden en zijn er niet veel van verkocht
ik wist dus niet dat er een 4 deurs m3 wasquote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
coupe is 2 deurs, sedan 4 deurs, new to you
En waarom zet je die niet onlinequote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:50 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb nog een filmpje (101mb) waar ze testen met een M3, Alpina B3 en een Hartge H50![]()
dat blok hebben ze ook in de 1serie gepomptquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:19 schreef yup het volgende:
GODDAMN. Hartge kan ook een E46 sedan leveren...
Met de 400 pk M5 blok
is het helaas te krap voor anders hadden ze het al gedaanquote:Op zondag 23 januari 2005 13:36 schreef yup het volgende:
I know ik heb het gezien te ziek voor woorden
Het zou me niet verbazen als ze de nieuwe M5 V10 blok in de BMW einser zouden pleuren
Die zelfde sjonnie in zn E36 4deurs M3 weet ook niet dat zon V70 familie bak hem op 0-100 bijna bijhoudt, en laten we het nog maar niet over tussensprintjes hebben die de V70 dik wint.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:11 schreef yup het volgende:
Uhh Youpie boy ik vind dat gewoon de ultieme wolf in schaapskleertjes effect want GEEN ENKELE sjonnie weet dat er een 4deurs versie van bestaat... Zal je heel wat verbaasde blikken opleveren, of als je tegen Volvo V70r's enzo gaat racen...
De E36 M3 321pk is maar een fractie trager dan de E46 versie. Bloedje snel dus
precieze specs?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Die zelfde sjonnie in zn E36 4deurs M3 weet ook niet dat zon V70 familie bak hem op 0-100 bijna bijhoudt, en laten we het nog maar niet over tussensprintjes hebben die de V70 dik wint.
Persoonlijk vind ik:
E21 = gewoon super, verder geen commentaar
E30 = supergeile karakterbak (mits origineel), vooral de touring
E36 = saaie niets uitstralende burgerbak, ook bijna alleen in 316i met M3 sticker te krijgen, interieur van een jap
E46 = gelukkig weer een mooie stijlvolle auto, met mooie lijnen en zeer dynamische uitstraling
Edit: een V70 T5 is op 80-120 al sneller dan de M3Tel er nog even 50pk en 70nm bij op
Ik vind die velgen wel erg strak moet ik zeggen, staan goed bij die auto.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:33 schreef Ultimora het volgende:
is die groene op de foto's niet een speciale uitvoering? met die spoiler enzo? die heeft ook de ultieme kleur interieur combinatie met dat caramel leer![]()
die blauwe is imho gewoon al fout.. erg jammer dat dat zo snel gaat met zo'n prachtige auto
80-120 T5 vs M3 was de T5 maar 2 tienden ofzo sneller hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 22:20 schreef Youp het volgende:
[..]
precieze specs?
en zoals fice_aces al zegt... 80-140 doe je in een M3 in de 2e versnelling
dit topic verdiende wel een schopjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zo, ff een oud topic uit de sloot halen
Dit is mijn laatste aanschaf:
1990 325iX Touring, 300000 km op de teller
Audi Quattro concurent uit de tijd dat iedereen zonodig 4-wiel aandrijving moest verkopen.
nw. prijs 106000 gulden
[[url=http://img284.echo.cx/img284/9628/1030372noplates0kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
ff van Internet gepluktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb ff een vraagje
de laatste tijd slaat mijn auto 's ochtends zo af en toe wel eens af. Starten gaat prima en hij loopt stationair maar zo ineens gaat ie uit met een beetje een pruttelend geluid
direct na het starten een tikje gas geven lost het wel op, maar 't is wel irri
oh jah.. voor auto, zie daar <--
Dat doe ik meestal wel ja.quote:
wij hadden het bij onze E46 320Ciquote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef Jasperaldo het volgende:
Mijn centrale vergendeling is vaag aan het doen met mijn BMW e36 325i coupe.
Hij sluit goed af, alleen het open doen van de bestuurders-deur gaat zeer moeizaam.
Ik moet dan de handgreep open doen, en dan sleutel omdraaien. Als ik dit doe, dan gaat de andere deur (en de achterklep, en benzine tank) niet open.
Ik moet dan nog 1 of 2 keer draaien naar links, aan de bestuurders deur die dus al open is, om de andere deuren open te maken en dus ook het benzine klepje.
Tevens denk het 'systeem' dat de deuren dicht zijn, want soms springt de passagiers deur (en achterklep, benzine tankje) weer opslot. Ook al staat de bestuurders deur open.
Iemand ervaring hiermee?
Wou binnenkort toch C.V. op afstand in laten bouwen, maar wil dit probleem toch nu opgelost hebben.
juist... oftewel >> ruk de binnenbekledig van de deur, kijk of alles in orde zit en smeer alle scharnierpunten met siliconeshit ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Hyperdude het volgende:
Als er 1 deur is of de kofferklep is waarbij de cv wel goed werkt en bij de andere deuren/kofferklep doet ie wat je beschrijft dan is de deur waarbij eea werkt de boosdoener. meestal is daar de motor vd. cv kapot, of iets met de verbinding cv-motor en slot zit niet goed/ moet eens goed gesmeerd worden.
Als bij alle deuren en kofferklep de fout blijft kan het ook nog de benzineklep zijn maar begint het redelijk te lijken op een storing in de centrale cv module.
Zo duidelijk verhaal hè
Juistem, ben vroeg uit van school vandaag dus ga aan de slag.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Youp het volgende:
[..]
juist... oftewel >> ruk de binnenbekledig van de deur, kijk of alles in orde zit en smeer alle scharnierpunten met siliconeshit ofzo
Dat pastic MOET zelfs terug anders heb je met de volgende regenbui een laag water in je auto staanquote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Juggernaut het volgende:
die binnenkant van de deur heb je d'r zo afgerukt maar dan zit er nog zo'n afdekdeken die met ranzige kitmeuk vast zit
da's echt troep, maar als je het los trekt kun je het er na zo weer vastplakken ben ik al achter. Heb dat een keer losgetrokken omdat m'n raam aan de bestuurderskant niet naar beneden wil
Het werkt nu nog nietzelfs dat mechanisme dat ie een stukje omlaag gaat wanneer je de deur los doet
![]()
weet je eigenlijk wel waar ik het over heb? Ik weet zeker dat die afdekking _niets_ met inwatering te maken heeft bij een regenbui. daarvoor zit ie namelijk op een totaal verkeerde plekquote:Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat pastic MOET zelfs terug anders heb je met de volgende regenbui een laag water in je auto staan
Waarom van een E36 naar deze....? Ok hij is geil, maar beetje rare overstap.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zo, ff een oud topic uit de sloot halen
Dit is mijn laatste aanschaf:
1990 325iX Touring, 300000 km op de teller
Audi Quattro concurent uit de tijd dat iedereen zonodig 4-wiel aandrijving moest verkopen.
nw. prijs 106000 gulden
[[url=http://img284.echo.cx/img284/9628/1030372noplates0kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
iX is voor der bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Waarom van een E36 naar deze....? Ok hij is geil, maar beetje rare overstap.
Ik wil die van mij wel kwijt, mits iemand er een mooi bedrag voor over heeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een E36 Coupe een 323 325 of 328 Met airco/climat control en leer.
Als iemand denk een goede gezien te hebben particulier of bij een autozaak laat het even weten
Liefst beetje in het zuiden van nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |