precieze specs?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Die zelfde sjonnie in zn E36 4deurs M3 weet ook niet dat zon V70 familie bak hem op 0-100 bijna bijhoudt, en laten we het nog maar niet over tussensprintjes hebben die de V70 dik wint.
Persoonlijk vind ik:
E21 = gewoon super, verder geen commentaar
E30 = supergeile karakterbak (mits origineel), vooral de touring
E36 = saaie niets uitstralende burgerbak, ook bijna alleen in 316i met M3 sticker te krijgen, interieur van een jap
E46 = gelukkig weer een mooie stijlvolle auto, met mooie lijnen en zeer dynamische uitstraling
Edit: een V70 T5 is op 80-120 al sneller dan de M3Tel er nog even 50pk en 70nm bij op
Ik vind die velgen wel erg strak moet ik zeggen, staan goed bij die auto.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:33 schreef Ultimora het volgende:
is die groene op de foto's niet een speciale uitvoering? met die spoiler enzo? die heeft ook de ultieme kleur interieur combinatie met dat caramel leer![]()
die blauwe is imho gewoon al fout.. erg jammer dat dat zo snel gaat met zo'n prachtige auto
80-120 T5 vs M3 was de T5 maar 2 tienden ofzo sneller hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 22:20 schreef Youp het volgende:
[..]
precieze specs?
en zoals fice_aces al zegt... 80-140 doe je in een M3 in de 2e versnelling
dit topic verdiende wel een schopjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zo, ff een oud topic uit de sloot halen
Dit is mijn laatste aanschaf:
1990 325iX Touring, 300000 km op de teller
Audi Quattro concurent uit de tijd dat iedereen zonodig 4-wiel aandrijving moest verkopen.
nw. prijs 106000 gulden
[[url=http://img284.echo.cx/img284/9628/1030372noplates0kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
ff van Internet gepluktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb ff een vraagje
de laatste tijd slaat mijn auto 's ochtends zo af en toe wel eens af. Starten gaat prima en hij loopt stationair maar zo ineens gaat ie uit met een beetje een pruttelend geluid
direct na het starten een tikje gas geven lost het wel op, maar 't is wel irri
oh jah.. voor auto, zie daar <--
Dat doe ik meestal wel ja.quote:
wij hadden het bij onze E46 320Ciquote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef Jasperaldo het volgende:
Mijn centrale vergendeling is vaag aan het doen met mijn BMW e36 325i coupe.
Hij sluit goed af, alleen het open doen van de bestuurders-deur gaat zeer moeizaam.
Ik moet dan de handgreep open doen, en dan sleutel omdraaien. Als ik dit doe, dan gaat de andere deur (en de achterklep, en benzine tank) niet open.
Ik moet dan nog 1 of 2 keer draaien naar links, aan de bestuurders deur die dus al open is, om de andere deuren open te maken en dus ook het benzine klepje.
Tevens denk het 'systeem' dat de deuren dicht zijn, want soms springt de passagiers deur (en achterklep, benzine tankje) weer opslot. Ook al staat de bestuurders deur open.
Iemand ervaring hiermee?
Wou binnenkort toch C.V. op afstand in laten bouwen, maar wil dit probleem toch nu opgelost hebben.
juist... oftewel >> ruk de binnenbekledig van de deur, kijk of alles in orde zit en smeer alle scharnierpunten met siliconeshit ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Hyperdude het volgende:
Als er 1 deur is of de kofferklep is waarbij de cv wel goed werkt en bij de andere deuren/kofferklep doet ie wat je beschrijft dan is de deur waarbij eea werkt de boosdoener. meestal is daar de motor vd. cv kapot, of iets met de verbinding cv-motor en slot zit niet goed/ moet eens goed gesmeerd worden.
Als bij alle deuren en kofferklep de fout blijft kan het ook nog de benzineklep zijn maar begint het redelijk te lijken op een storing in de centrale cv module.
Zo duidelijk verhaal hè
Juistem, ben vroeg uit van school vandaag dus ga aan de slag.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Youp het volgende:
[..]
juist... oftewel >> ruk de binnenbekledig van de deur, kijk of alles in orde zit en smeer alle scharnierpunten met siliconeshit ofzo
Dat pastic MOET zelfs terug anders heb je met de volgende regenbui een laag water in je auto staanquote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Juggernaut het volgende:
die binnenkant van de deur heb je d'r zo afgerukt maar dan zit er nog zo'n afdekdeken die met ranzige kitmeuk vast zit
da's echt troep, maar als je het los trekt kun je het er na zo weer vastplakken ben ik al achter. Heb dat een keer losgetrokken omdat m'n raam aan de bestuurderskant niet naar beneden wil
Het werkt nu nog nietzelfs dat mechanisme dat ie een stukje omlaag gaat wanneer je de deur los doet
![]()
weet je eigenlijk wel waar ik het over heb? Ik weet zeker dat die afdekking _niets_ met inwatering te maken heeft bij een regenbui. daarvoor zit ie namelijk op een totaal verkeerde plekquote:Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat pastic MOET zelfs terug anders heb je met de volgende regenbui een laag water in je auto staan
Waarom van een E36 naar deze....? Ok hij is geil, maar beetje rare overstap.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zo, ff een oud topic uit de sloot halen
Dit is mijn laatste aanschaf:
1990 325iX Touring, 300000 km op de teller
Audi Quattro concurent uit de tijd dat iedereen zonodig 4-wiel aandrijving moest verkopen.
nw. prijs 106000 gulden
[[url=http://img284.echo.cx/img284/9628/1030372noplates0kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
iX is voor der bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Waarom van een E36 naar deze....? Ok hij is geil, maar beetje rare overstap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |