abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24680529
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:32 schreef Hyperdude het volgende:
E36 serie kende trouwens wel een 4 deurs M3
gelukkig zijn ze daar snel mee opgehouden en zijn er niet veel van verkocht
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24681402
Uhh Youpie boy ik vind dat gewoon de ultieme wolf in schaapskleertjes effect want GEEN ENKELE sjonnie weet dat er een 4deurs versie van bestaat... Zal je heel wat verbaasde blikken opleveren, of als je tegen Volvo V70r's enzo gaat racen...

De E36 M3 321pk is maar een fractie trager dan de E46 versie. Bloedje snel dus
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:23:53 #53
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24681635
Van de E36 zijn alle modellen er, er is ook nog een touring, maar die komt maar heel sporadisch voor, nog een stuk zeldzamer als de sedan.

M3 cabrio is ook een dikke no-go, hij is een stuk zwaarder als een gewone M3, en het chassis is minder stijf. M3 hoort gewoon een coupe te zijn, klaar
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24682052
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:11 schreef yup het volgende:
Uhh Youpie boy ik vind dat gewoon de ultieme wolf in schaapskleertjes effect want GEEN ENKELE sjonnie weet dat er een 4deurs versie van bestaat... Zal je heel wat verbaasde blikken opleveren, of als je tegen Volvo V70r's enzo gaat racen...

De E36 M3 321pk is maar een fractie trager dan de E46 versie. Bloedje snel dus
ik denk dat er genoeg liefhebbers zijn die weten dat de 4 drs M3 bestaat hoor.
2825cc Single Turbo Beast
pi_24682146
Nou ik weet zeker dat de meeste het niet ZO snel verwachten...

Een M5 heeft 4 uitlaatpijpen en daarvan zie je dus dat het een gestoord ding is.

Een M3 heeft gewoon 2 best dikke uitlaatpijpen (de gemiddelde sjonniepijp is dikker ) en je ziet niet gelijk dat het een M3 is als je geen kenner bent... Want er rijden genoeg E36 318i's met M3 bumpers skirts enzo
  zaterdag 22 januari 2005 @ 02:04:40 #56
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24682355
Meestal pik je de fake's er zo uit, is alijtd wel wat dat ze vergeten zijn, en anders kijk naar de remklauwen, die passen net in een 17" velg bij een M3. En dan is er nog het geluid, dat is anders. M3 badging op de stootlijsten in de deur kan je het ook vaak aan zien.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zaterdag 22 januari 2005 @ 03:05:07 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24683157
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:07 schreef Pharell het volgende:
wat bedoel je nou?

er is een 2 deurs...
geen 4 deurs
en ook geen touring...
coupe is 2 deurs, sedan 4 deurs, new to you
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24684043
In dit topic mag deze uber 3 serie natuurlijk niet ontbreken:

Alpina B8 4.6 (V8) met 333pk en 470Nm!

Gebouwd in sedan, coupe, touring en cabrio.





Satan Stole My Teddybear
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:14:29 #59
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24685130
Die is bruut inderdaad

Wat dachten julie hier van, Hartge H50:



M3 met een E39 M5 blok, 400 PK.

E36 is ook een H50 van, met 5.0L V8, 370 PK.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24686050
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:54 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Was me niet eens opgevallen.
Ben ik dan een te grote autogek?
pi_24687021
GODDAMN. Hartge kan ook een E46 sedan leveren...

Met de 400 pk M5 blok
pi_24687068
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 00:20 schreef Youp het volgende:

[..]

gelukkig zijn ze daar snel mee opgehouden en zijn er niet veel van verkocht
Juist daarom is bv een B3 (eventueel in station ) uitermate intressant. Niemand verwacht het en je trekt er alles mee uit.

De nieuwe 3er wordt trouwens ook weer smullen.
pi_24687468
Ik heb nog een filmpje (101mb) waar ze testen met een M3, Alpina B3 en een Hartge H50
pi_24689360
De sedan M3 E36:





pi_24690794
Ik zou best die M3 sedan willen hebben, en dan net zoals op de foto geen M3 op de kofferbak
(en een M3 cabrio vind ik maar een 'kampbak')
pi_24692757
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:05 schreef Catch22- het volgende:

[..]

coupe is 2 deurs, sedan 4 deurs, new to you
ik wist dus niet dat er een 4 deurs m3 was

ja zo leer je nog wat op fok
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_24698230
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:50 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb nog een filmpje (101mb) waar ze testen met een M3, Alpina B3 en een Hartge H50
En waarom zet je die niet online

pi_24705390
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:19 schreef yup het volgende:
GODDAMN. Hartge kan ook een E46 sedan leveren...

Met de 400 pk M5 blok
dat blok hebben ze ook in de 1serie gepompt
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24705455
I know ik heb het gezien te ziek voor woorden

Het zou me niet verbazen als ze de nieuwe M5 V10 blok in de BMW einser zouden pleuren
pi_24705984
quote:
Op zondag 23 januari 2005 13:36 schreef yup het volgende:
I know ik heb het gezien te ziek voor woorden

Het zou me niet verbazen als ze de nieuwe M5 V10 blok in de BMW einser zouden pleuren
is het helaas te krap voor anders hadden ze het al gedaan omdat de V10 eerder uit was als de einser...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24708115
De Hartge H1 5.0 (die 1-serie met gemodificeerde S62 motor) heeft 450 Pk en 510 Nm, ipv van 400 Pk en 500 Nm. Verder geloof ik niet dat Hartge nu al de beschikking zou krijgen over de V10 van de E60 M5 om die in een 1 serie te mogen proppen. Dus is het nooit een issue geweest om te kijken of die er wel inpast. Misschien dat ze bij Hartge over een paar jaartjes het eens mogen proberen.. maar dan komt dat blok denk ik eerst in wat nu de nieuwe 3-serie gaat worden.
V10
  zondag 23 januari 2005 @ 19:03:17 #72
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24710391
Hoezo zou Hartge daar mee moeten wachten? ze bestellen gewoon die motoren en proberen het. De M5 rijd er al mee, dus ze zijn beschikbaar.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24710797
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:11 schreef yup het volgende:
Uhh Youpie boy ik vind dat gewoon de ultieme wolf in schaapskleertjes effect want GEEN ENKELE sjonnie weet dat er een 4deurs versie van bestaat... Zal je heel wat verbaasde blikken opleveren, of als je tegen Volvo V70r's enzo gaat racen...

De E36 M3 321pk is maar een fractie trager dan de E46 versie. Bloedje snel dus
Die zelfde sjonnie in zn E36 4deurs M3 weet ook niet dat zon V70 familie bak hem op 0-100 bijna bijhoudt, en laten we het nog maar niet over tussensprintjes hebben die de V70 dik wint.

Persoonlijk vind ik:
E21 = gewoon super, verder geen commentaar
E30 = supergeile karakterbak (mits origineel), vooral de touring
E36 = saaie niets uitstralende burgerbak, ook bijna alleen in 316i met M3 sticker te krijgen, interieur van een jap
E46 = gelukkig weer een mooie stijlvolle auto, met mooie lijnen en zeer dynamische uitstraling

Edit: een V70 T5 is op 80-120 al sneller dan de M3 Tel er nog even 50pk en 70nm bij op

[ Bericht 5% gewijzigd door j22flyingdownwind op 23-01-2005 19:37:12 ]
'99 MB E320 CDI T-model
  zondag 23 januari 2005 @ 20:00:24 #74
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24711255
Heb je daar in meegerekend dat een M3 80-120 ook in zijn 2 kan doen, ipv 4 welke in een blaadje altijd getest worden? Autoweek racert

Vind trouwens zelf ook een leren interieur mooier op een E36.

Paar plaatjes van vandaag, 5 M3's op een rij


RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24711324
tvp, dit topic ga ik in de gaten houden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24711482
5 op een rij...
pi_24712626
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]

Die zelfde sjonnie in zn E36 4deurs M3 weet ook niet dat zon V70 familie bak hem op 0-100 bijna bijhoudt, en laten we het nog maar niet over tussensprintjes hebben die de V70 dik wint.

Persoonlijk vind ik:
E21 = gewoon super, verder geen commentaar
E30 = supergeile karakterbak (mits origineel), vooral de touring
E36 = saaie niets uitstralende burgerbak, ook bijna alleen in 316i met M3 sticker te krijgen, interieur van een jap
E46 = gelukkig weer een mooie stijlvolle auto, met mooie lijnen en zeer dynamische uitstraling

Edit: een V70 T5 is op 80-120 al sneller dan de M3 Tel er nog even 50pk en 70nm bij op
precieze specs?
en zoals fice_aces al zegt... 80-140 doe je in een M3 in de 2e versnelling
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24712929
is die groene op de foto's niet een speciale uitvoering? met die spoiler enzo? die heeft ook de ultieme kleur interieur combinatie met dat caramel leer


die blauwe is imho gewoon al fout.. erg jammer dat dat zo snel gaat met zo'n prachtige auto

[ Bericht 30% gewijzigd door Ultimora op 23-01-2005 22:38:46 ]
2825cc Single Turbo Beast
  zondag 23 januari 2005 @ 22:38:49 #79
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24713057
Nee, dat is een M3 3.2L SMG, zelfde type en jaar als die van mij. De spoiler is wel een imitatie M3 GT spoiler. De M3 GT heeft een 3.0L 295 PK blok, en is british racing green van kleur. Heeft ook een groen/zwart leren interieur. Die blauwe is in het echt een hele mooie wagen om te zien, heel goed afgewerkt.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24713099
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:33 schreef Ultimora het volgende:
is die groene op de foto's niet een speciale uitvoering? met die spoiler enzo? die heeft ook de ultieme kleur interieur combinatie met dat caramel leer


die blauwe is imho gewoon al fout.. erg jammer dat dat zo snel gaat met zo'n prachtige auto
Ik vind die velgen wel erg strak moet ik zeggen, staan goed bij die auto.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24714867
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:20 schreef Youp het volgende:

[..]

precieze specs?
en zoals fice_aces al zegt... 80-140 doe je in een M3 in de 2e versnelling
80-120 T5 vs M3 was de T5 maar 2 tienden ofzo sneller hoor Maargoed een R is nog een stuk sneller, en bovendien als jij 80 in zn 4e trap rijdt, en je hebt zo'n volvo voor je en die begint te gassen en jij wilt erachteraan, is die volvo allang weg voordat jij terug naar 2 hebt geschakeld

Een M3 zal ongetwijfeld sneller zijn, dat snap ik ook wel, maar ik vind die Volvo-R er wat braver uitzien, en diegene in zijn BMW zal denk ik eerder verbaast zijn over de snelheid van de Volvo dan andersom Bovendien hoef je niet eens aan bochtenwerk te denken want dan gaat die M3 gewoon veel harder
'99 MB E320 CDI T-model
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:10:47 #82
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27213470
Zo, ff een oud topic uit de sloot halen

Dit is mijn laatste aanschaf:
1990 325iX Touring, 300000 km op de teller
Audi Quattro concurent uit de tijd dat iedereen zonodig 4-wiel aandrijving moest verkopen.
nw. prijs 106000 gulden

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_27214225
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zo, ff een oud topic uit de sloot halen

Dit is mijn laatste aanschaf:
1990 325iX Touring, 300000 km op de teller
Audi Quattro concurent uit de tijd dat iedereen zonodig 4-wiel aandrijving moest verkopen.
nw. prijs 106000 gulden

[[url=http://img284.echo.cx/img284/9628/1030372noplates0kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
dit topic verdiende wel een schopje

en toffe auto hyper
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:44:38 #84
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_27214262
ik heb ff een vraagje
de laatste tijd slaat mijn auto 's ochtends zo af en toe wel eens af. Starten gaat prima en hij loopt stationair maar zo ineens gaat ie uit met een beetje een pruttelend geluid
direct na het starten een tikje gas geven lost het wel op, maar 't is wel irri

oh jah.. voor auto, zie daar <--
Heb je nog bloed onder je nagels?
pi_27214776
-edit- verkeerde topic
Nu ook in vanillesmaak
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:24:33 #86
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27215293
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb ff een vraagje
de laatste tijd slaat mijn auto 's ochtends zo af en toe wel eens af. Starten gaat prima en hij loopt stationair maar zo ineens gaat ie uit met een beetje een pruttelend geluid
direct na het starten een tikje gas geven lost het wel op, maar 't is wel irri

oh jah.. voor auto, zie daar <--
ff van Internet geplukt

a: stationair regelaar
b: benzinedrukregelaar
c: valse lucht: lekke slangen
d: lambda sonde

Dus.schoonmaken en testen van de stationairregelaar, vervangen van de benzinedrukregelaar of de benzine druk testen.
Lambda sonde testen door CO test
Eventueel software updaten en stationair toerental aanpassen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:29:17 #87
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_27215411
euhm... naar de garage brengen dus
Heb je nog bloed onder je nagels?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:46:56 #88
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27215870
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:29 schreef Juggernaut het volgende:
euhm... naar de garage brengen dus
Dat doe ik meestal wel ja.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_27256910
Ik ben dus op zoek naar een E36 Coupe een 323 325 of 328 Met airco/climat control en leer.

Als iemand denk een goede gezien te hebben particulier of bij een autozaak laat het even weten

Liefst beetje in het zuiden van nederland.
pi_27259029
Mijn centrale vergendeling is vaag aan het doen met mijn BMW e36 325i coupe.
Hij sluit goed af, alleen het open doen van de bestuurders-deur gaat zeer moeizaam.

Ik moet dan de handgreep open doen, en dan sleutel omdraaien. Als ik dit doe, dan gaat de andere deur (en de achterklep, en benzine tank) niet open.
Ik moet dan nog 1 of 2 keer draaien naar links, aan de bestuurders deur die dus al open is, om de andere deuren open te maken en dus ook het benzine klepje.
Tevens denk het 'systeem' dat de deuren dicht zijn, want soms springt de passagiers deur (en achterklep, benzine tankje) weer opslot. Ook al staat de bestuurders deur open.

Iemand ervaring hiermee?

Wou binnenkort toch C.V. op afstand in laten bouwen, maar wil dit probleem toch nu opgelost hebben.
pi_27259233
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef Jasperaldo het volgende:
Mijn centrale vergendeling is vaag aan het doen met mijn BMW e36 325i coupe.
Hij sluit goed af, alleen het open doen van de bestuurders-deur gaat zeer moeizaam.

Ik moet dan de handgreep open doen, en dan sleutel omdraaien. Als ik dit doe, dan gaat de andere deur (en de achterklep, en benzine tank) niet open.
Ik moet dan nog 1 of 2 keer draaien naar links, aan de bestuurders deur die dus al open is, om de andere deuren open te maken en dus ook het benzine klepje.
Tevens denk het 'systeem' dat de deuren dicht zijn, want soms springt de passagiers deur (en achterklep, benzine tankje) weer opslot. Ook al staat de bestuurders deur open.

Iemand ervaring hiermee?

Wou binnenkort toch C.V. op afstand in laten bouwen, maar wil dit probleem toch nu opgelost hebben.
wij hadden het bij onze E46 320Ci die sloot ook goed (op afstand) maar opende de bestuurderskant op een gegeven moment niet meer.. moest je 2x op t knopje rammen en dan deed ie t meestal wel

beetje vaag
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 22 mei 2005 @ 23:08:59 #92
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27259874
Als er 1 deur is of de kofferklep is waarbij de cv wel goed werkt en bij de andere deuren/kofferklep doet ie wat je beschrijft dan is de deur waarbij eea werkt de boosdoener. meestal is daar de motor vd. cv kapot, of iets met de verbinding cv-motor en slot zit niet goed/ moet eens goed gesmeerd worden.
Als bij alle deuren en kofferklep de fout blijft kan het ook nog de benzineklep zijn maar begint het redelijk te lijken op een storing in de centrale cv module.

Zo duidelijk verhaal hè
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_27265199
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Hyperdude het volgende:
Als er 1 deur is of de kofferklep is waarbij de cv wel goed werkt en bij de andere deuren/kofferklep doet ie wat je beschrijft dan is de deur waarbij eea werkt de boosdoener. meestal is daar de motor vd. cv kapot, of iets met de verbinding cv-motor en slot zit niet goed/ moet eens goed gesmeerd worden.
Als bij alle deuren en kofferklep de fout blijft kan het ook nog de benzineklep zijn maar begint het redelijk te lijken op een storing in de centrale cv module.

Zo duidelijk verhaal hè
juist... oftewel >> ruk de binnenbekledig van de deur, kijk of alles in orde zit en smeer alle scharnierpunten met siliconeshit ofzo
Hopeloos benzine verslaafd
pi_27272841
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Youp het volgende:

[..]

juist... oftewel >> ruk de binnenbekledig van de deur, kijk of alles in orde zit en smeer alle scharnierpunten met siliconeshit ofzo
Juistem, ben vroeg uit van school vandaag dus ga aan de slag.
Ik denk ook dat het niet goed gaat, omdat het te stroef loopt. Ff smeren en hopelijk dan beter!

Bedankt voor de replies
  maandag 23 mei 2005 @ 15:11:25 #95
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_27276489
die binnenkant van de deur heb je d'r zo afgerukt maar dan zit er nog zo'n afdekdeken die met ranzige kitmeuk vast zit

da's echt troep, maar als je het los trekt kun je het er na zo weer vastplakken ben ik al achter. Heb dat een keer losgetrokken omdat m'n raam aan de bestuurderskant niet naar beneden wil
Het werkt nu nog niet zelfs dat mechanisme dat ie een stukje omlaag gaat wanneer je de deur los doet
Heb je nog bloed onder je nagels?
pi_27284318
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Juggernaut het volgende:
die binnenkant van de deur heb je d'r zo afgerukt maar dan zit er nog zo'n afdekdeken die met ranzige kitmeuk vast zit

da's echt troep, maar als je het los trekt kun je het er na zo weer vastplakken ben ik al achter. Heb dat een keer losgetrokken omdat m'n raam aan de bestuurderskant niet naar beneden wil
Het werkt nu nog niet zelfs dat mechanisme dat ie een stukje omlaag gaat wanneer je de deur los doet
Dat pastic MOET zelfs terug anders heb je met de volgende regenbui een laag water in je auto staan
  maandag 23 mei 2005 @ 20:31:00 #97
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_27286964
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Dat pastic MOET zelfs terug anders heb je met de volgende regenbui een laag water in je auto staan
weet je eigenlijk wel waar ik het over heb? Ik weet zeker dat die afdekking _niets_ met inwatering te maken heeft bij een regenbui. daarvoor zit ie namelijk op een totaal verkeerde plek
Heb je nog bloed onder je nagels?
pi_27288015
Toen ik stage liep bij een inbouwbedrijf van audio navigatie en dat soort rommel, werd mij op het hart gedrukt dat dat plastic dat aan de binnenkant van de deur zit terug geplakt moet worden om die reden...
pi_27294502
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef Hyperdude het volgende:
Zo, ff een oud topic uit de sloot halen

Dit is mijn laatste aanschaf:
1990 325iX Touring, 300000 km op de teller
Audi Quattro concurent uit de tijd dat iedereen zonodig 4-wiel aandrijving moest verkopen.
nw. prijs 106000 gulden

[[url=http://img284.echo.cx/img284/9628/1030372noplates0kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Waarom van een E36 naar deze....? Ok hij is geil, maar beetje rare overstap.
There is no other!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:52:42 #100
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27315354
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Waarom van een E36 naar deze....? Ok hij is geil, maar beetje rare overstap.
iX is voor der bij.
En staat ook al voor de 2e keer sinds aanschaf bij de garage.
Beetje problemen met ontsteking/computer/lamdasonde enzo
Dus E36 houden we gewoon voor a-b verkeer, heeft ook nog maar 2 ton gelopen.

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')