Tnx. is dicht.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
De feiten van Ali el B. op een rij... ook (NOG zo'n dombo-topic)
Ik gooi hem maar weer even onder de aandacht: Zou dat alsjeblieft, ALSJEBLIEFT kunnen?
V.
Ja toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:40 schreef multatuli het volgende:
Strak plan NorthernStar.
Het gaat nooit over het onderwerp, het gaat over de manier waarop.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:20 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het een prima plan. Al moet je niet bij voorbaat zo subjectief gaan modereden dat je alle posts waar het woord moslim in voorkomt verwijdert, vind ik.
Ja, je kunt het ook anders benaderen. Nu is het voortdurend zoeken naar een compromis tussen de hoeveelheid vrijheid die er is enerzijds en de 'orde' en het respect voor elkaar en elkaars mening anderzijds. Dat blijkt imo een onmogelijke spagaat. Je kunt het beide niet tegelijk naar de zin maken, en dat zie je ook, of het is te streng of het is te vrij.quote:Op zich is het een goed plan. Topics worden te vaak verneukt, en dat begint vrijwel altijd met iemand die zich misdraagt.
Volgens mij heeft Meki of BSB hier een paar maanden geleden al een topic over geopend. Je zou even kunnen zoeken. Het komt me in ieder geval bekend voor.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:08 schreef multatuli het volgende:
Een week of wat geleden wilde ik eigenlijk het topic 'Hoogopgeleide Turken ontvluchten Nederland' openen naar aanleiding van een artikel in de NRC. Een groot maatschappelijk probleem, deze brain drain en een gevaar voor de toekomstige draagkracht van Nederland. On second thought heb ik daar maar van afgezien. Ik had niet zo'n zin om na elke drie posts te moeten roepen 'offtopic', 'turken, geen marokkanen', 'het gaat hier om hoogopgeleiden', 'ja Milagro, jij kent toevallig geen hoogopgeleide Turk, maar er is leven buiten jouw dorp', 'lees de OP godverdomme nou toch', etc.
Ik heb me dus laten 'intimideren' en ik zal niet de enige zijn die plotseling denkt dat hij iets beter te doen heeft in het leven. Zo gaat NWS dus nog verder down the drain.
je had een ban kneusquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het de afgelopen maand rustig gehouden hier op Fok!.
May God have mercy on Fok!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:45 schreef BansheeBoy het volgende:
in de hoop een mod c.q. admin functie te verwerven
Dat was maar een week mijn waarde potloodventerquote:
Misschien was het een reactie op een verwijderd bericht?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:19 schreef zakjapannertje het volgende:
Marokkaans parlementslid licht sociale dienst op
en mijn reactie staat er ook niet meer in, die van mij was iig binnen de policy voor zover ik weet, foutje?
O nou dan weet ik het verder niet. Ik heb niks weggehaald in dat topic.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:00 schreef zakjapannertje het volgende:
nee, ik reageerde op deze niet-verwijderde post: Marokkaans parlementslid licht sociale dienst op
Dit is wel erg veel superieuriteits gevoel voor een normaal mensquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:46 schreef MrX1982 het volgende:
De reden waarom hij het draagt staat toch in de tekst, ivm zijn militairen interesses. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je op die school blijkbaar niet trots mag zijn op je identiteit en afkomst. Dat is toch belachelijk bovendien zwichten ze voor een soort mens wat hier te gast is en zijn plaats zou moeten kennen. Namelijk onderaan de ladder.
Nee maar wel van dwingend advies omdat ze niet meer in zouden staan voor de veiligheid van de leerlingen...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Woede om "verbod" Nederlandse vlag
TT klopt niet, van een verbod is geen sprake.
Zals je kunt zien heb ik posticon van de eerste post aangepast maar blijft hij in de index gewoon staan. Die kan nl. niet veranderd worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:54 schreef Tarak het volgende:
Zou het "duimpje omhoog" bij het Topic De Paus in het ziekenhaus. weggehaald kunnen worden. Niet iedereen is voor de paus, en het is een oude man, maar is toch ongepast (en dat zegt een protestant)
Dezelfde kwaliteit als de Microsoft-producten kenmerkt ook dit forum.quote:Op woensdag 2 februari 2005 05:14 schreef NorthernStar het volgende:
"It's not a bug, it's a feature."
quote:Op woensdag 2 februari 2005 05:14 schreef NorthernStar het volgende:
"It's not a bug, it's a feature."
Omdat jullie niet kunnen normaal reagerenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:33 schreef GewoneMan het volgende:
Moslima's beramen aanslag op Hirsi Ali gesloten waarom???
Per ongeluk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:01 schreef Pracissor het volgende:
Mijn topic is verwijderd? 'Demografie, middel tot onderwerping Westen.'
Why?
en dat terwijl het nieuwsbericht juist zo weinig uitlokt tot stevige klritiek (dat jij als bashen afdoet)quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat jullie niet kunnen normaal reageren
en alleen bashen
Een FA? Feedback Aministrator?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Per ongeluk.
Even een FA vragen om het topic terug te plaatsen of een nieuwe aanmaken .
Forum Adminquote:
Wil je de FP met het forum mergen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:18 schreef Tarak het volgende:
Kunnen de reacties van:
Ontkenning holocaust blijft strafbaar in Slowakije
"gemergt" worden met dit onderwerp: Ontkenning holocaust blijft strafbaar in Slowakije
Het is uberhaupt soms lastig dat er op twee plekken (forum en FP) discussies plaatsvinden over hetzelfde onderwerp.
Is dit zo'n rare gedachte dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wil je de FP met het forum mergen?
Wij vinden dat het best wel meevalt.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:35 schreef Cerbie het volgende:
Vind je nou niet dat daar een beetje teveel gemod is
Ja, en?quote:Probeer het maar in een nieuwe thread op een normale wijze
En desiredbard , kappen met die waanzinnige kinderachtige toevoegingen in je postings , de volgende posting met die afko gaat rechtstreeks naar de zevende fok!hemel toe .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |