Geenstijlquote:HEELWEG - Een 20-jarige man uit Doetinchem is dinsdag overleden aan de gevolgen van een mishandeling in Heelweg. Een 18-jarige verdachte uit Doetinchem is inmiddels aangehouden. Hij wordt woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Zutphen.
Het slachtoffer werd zondagmorgen op een parkeerplaats bij een horecazaak in het naburige Heelweg geslagen. Hij kwam ten val en raakte korte tijd buiten bewustzijn. Toen de man weer bij kennis kwam, heeft zijn vader hem naar het ziekenhuis in Doetinchem vervoerd. Daar werd besloten het slachtoffer over te brengen naar het Universitair Medisch Centrum St. Radboud in Nijmegen. Daar is hij overleden
3 keer raden naar jouw fetisj.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:32 schreef HarigeKerel het volgende:
20 zijn is ook een kut leeftijd, dan ben je nog amper Harig.
Nou is hij daar iniedergeval van af![]()
FLIKKER op kutkloon!!!! Je moet niet dom gaan ouwehoeren over zoiets ja!!! Vrienden van mij hebben die kneus zien uithalen. Die Richard had ruzie met iemand en wachtte die buiten op. Maar hij kwam niet opdagen dus moest hij z'n agressie op een onschuldige kwijt. En die Brit die overhoop werd gestoken, daar weet je zeker ook niks van. Heeft Richard trouwens een zus? Daar weet ik helemaal niks van. Je moet niet zo dom ouwehoeren, flikker gewoon op, kutkloon.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:56 schreef machteld het volgende:
Erica, de zus van Richard zegt dat Richard een doodgoede jongen is en geen vlieg kwaad doet.
Het is dus allemaal gelogen wat de pers erover schrijft. Richard kan het dus niet gedaan hebben.
Onze familie wordt in diskrediet gebracht. Wij zullen ons tegen zulke laster teweer stellen.
Volgende week houden we een solidariteitstaking met de VERMEENDE dader.
Let op F. van Jole, er wordt weer gespeculeerd
Ze willen ons in een hoek drukken. Dat is DISCRIMINATIE
Mongool? Je gaat zeker nooit naar discotheken of zo? Daar staan wel eens discobussen weet je wel? Als je weer naar huis gaat? Die jongen stond gewoon op de bus te wachten toen Richard Moens hem opeens op de slaap sloeg waardoor hij met het achterhoofd op een stoeprand viel.quote:
Een broodje snipperschaap eten na het uitgaanquote:
Hee veel sterkte toegewenst . Het is inderdaad niet tof.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
Donder ff op met jullie domme geouwehoer over "Marokkanen". Er is een jongen dood geslagen, die nooit iemand kwaad deed. Ondanks z'n gezondheidsproblemen stond ie positief in het leven, hij had die middag net een vakantie geboekt met 5 vrienden voor in de zomer. 's avonds lekker wezen ouwehoeren in de Radstake en tijdens het wachten op de bussen werd deze jongen zo maar geslagen. Mensen die hier om kunnen lachen hebben zelf geen vrienden volgens mij, het is echt niet relaxt als je je vrienden ziet huilen
Dude, laat je niet zo kennen dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
Donder ff op met jullie domme geouwehoer over "Marokkanen". Er is een jongen dood geslagen, die nooit iemand kwaad deed. Ondanks z'n gezondheidsproblemen stond ie positief in het leven, hij had die middag net een vakantie geboekt met 5 vrienden voor in de zomer. 's avonds lekker wezen ouwehoeren in de Radstake en tijdens het wachten op de bussen werd deze jongen zo maar geslagen. Mensen die hier om kunnen lachen hebben zelf geen vrienden volgens mij, het is echt niet relaxt als je je vrienden ziet huilen
1 klap? dat was er dan 1 te veel . Handen gewoon thuis houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:11 schreef Musketeer het volgende:
Ben ik nou echt de enige die vindt dat levenslang o.i.d. voor 1 klap totaal geschift is? Het was 1 klap, met de vlakke hand.... Die klap sloeg die jongen bewusteloos en hij is keihard en ongelukkig gevallen. Maar het was maar 1 klap met de blote hand. In de andere zinloos geweld-doden cases was er sprake van een minutenlang vaak met slagwapens inslaan op het slachtoffer.
Het was 1 klap, met de vlakke hand. Onnodig, onterecht, en misschien was de dader inderdaad en stuk tuig. Maar op basis van alleen dit zou ik het vrij grof vinden als de rechten hem hiervoor 10 jaar of meer geeft. Ik heb vrienden die hebben mensen wel meer dan 1 keer onterecht klappen gegeven, ik heb zelf actually wel vaker dan 1 keer onterecht klappen gekregen van wildvreemde mensen.
Ik denk dat de dader alleen mishandeling en dood door schuld ten laste te leggen is. Doodslag is onmogelijk, behalve als de dader een kung-fu meester is misschien en zn chi gefocust had. Maar het lijkt er ook niet op dat het zo'n type was.![]()
Normaal gesproken boeien reacties op fok me helemaal niks. Maar ik kende deze jongen een beetje, maar veel van z'n vrienden supergoed. Die zijn nu allemaal kapot. Gisteren dacht ik van, ik ga naar de sportschool om wat stoom af te blazen. Daar heerste ook een grafstemming. Vandaag naar school gegaan, wel 6 leerlingen in de klas, die zich allemaal kut voelden. We zijn vandaag dan ook vroeger met de les opgehouden omdat 't echt niet op schoot. Waar ik ook kom, nergens gaat het over iets anders (en terecht trouwens, want dit mag nóóit vergeten worden in de Achterhoek).quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dude, laat je niet zo kennen dan.
Dit is alleen maar extra makkelijk om je over de zeik te laten krijgen...
quote:Zoals misschien de meeste al wel gelezen hebben staat er in de Gelderlander een bericht die een verkeerd beeld zou geven van de situatie van dit verschikkelijke weekend. Je zou verwachten dat een krant zoals de Gelderlander wel een objectief verslag uit kan brengen met de informatie die er is. Daar zijn ze teleurstellend natuurlijk niet in geslaagd. Dus hierbij heb ik besloten om nog even wat toevoegingen te doen over wat er zaterdag presies gebeurd is.
Volgens wat de recherche tegen de ouders heeft verteld. concludeer ik dat de dader in de radstake wel ruzie heeft gehad met iemand buiten onze groep, sterker nog iemand die wij niet eens kennen. Hij is daarvoor de discotheek uitgezet en heeft gewacht tot dat diegene waar hij mee ruzie heeft gehad naar buiten zou komen. De verdachte heeft die andere jongen niet meer kunnen vinden en heeft daardoor zijn woede gelost op onze lieve Raun.
Ook interpeteer ik dat de vriendengroep waar de verdachte mee omging uit is geweest op ruzie. Het is zelfs zo dat ze daarvoor gesplitst zijn en dat de ene kant van de groep na de Radstake is gegaan en de andere groep naar de Achterhoek Arena.
Ook in de Arena is iemand in elkaar geslagen door nog onbekende reden. Die persoon hebben wij al gesproken en het gaat goed met hem.
Wij schokken van het fijt dat dit ook weer om een ZINLOZE ZIEKE ACTIE zou gaan.
Ik heb al uitvoerig gesproken met de persvoorlichter van de politie en die heeft al bevestigd zeer teleurgesteld te zijn met het fijt over wat er in de Gelderlander vermeld staat. in het persbericht is NIET vermeld dat het om een handgemeen vechtpartij of een confrontatie vooraf zou gaan.
Verder kan er natuurlijk niet veel gezegt worden over het lopende onderzoek. Wel hebben wij alle vertrouwen erin dat de dader rechtvaardig zou moeten boeten voor zijn verschikkelijke daad die hij onze jongen heeft aangedaan.
Het was niet gewoon "een klap". Het was wel met de binnenkant van z'n hand ja, maar gericht op z'n slaap. Omdat die jongen dus aan een nierziekte lijdt, was ie meteen van de wereld door die klap, want hij viel achterover en probeerde z'n val niet te breken, zodat z'n achterhoofd op de stoeprand viel. En als hij hier nog geen levenslang voor moet krijgen; Een tijdje terug heeft hij een Brit overhoop gestoken, die nu ook niet meer leeft (Hij vertelde dit lachend aan z'n vrienden en was er helemaal trots op, dus dat zegt wel genoeg).quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:11 schreef Musketeer het volgende:
verhaal
Een jongen van het zogenaamde "Kleintjeskamp". Hun opa's en oma's woonden allemaal in woonwagens, maar dat kamp moest weg, dus werden er kleine arbeiderswoningen bij elkaar gebouwd voor die mensen (Surinameplein, Themanstraat etc.). Dat noemen ze hier het kleintjeskamp, ze wonen wel in huizen, maar leven als kampers.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Niet om het een of een ander maare, was het een kamper?
Tjezus..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een jongen van het zogenaamde "Kleintjeskamp". Hun opa's en oma's woonden allemaal in woonwagens, maar dat kamp moest weg, dus werden er kleine arbeiderswoningen bij elkaar gebouwd voor die mensen (Surinameplein, Themanstraat etc.). Dat noemen ze hier het kleintjeskamp, ze wonen wel in huizen, maar leven als kampers.
Mee eens is.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het was niet gewoon "een klap". Het was wel met de binnenkant van z'n hand ja, maar gericht op z'n slaap. Omdat die jongen dus aan een nierziekte lijdt, was ie meteen van de wereld door die klap, want hij viel achterover en probeerde z'n val niet te breken, zodat z'n achterhoofd op de stoeprand viel. En als hij hier nog geen levenslang voor moet krijgen; Een tijdje terug heeft hij een Brit overhoop gestoken, die nu ook niet meer leeft (Hij vertelde dit lachend aan z'n vrienden en was er helemaal trots op, dus dat zegt wel genoeg).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |