abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24865511
Sorry Marokkaan moet een Nederlander zijn ( Typ fout )
quote:
HEELWEG - Een 20-jarige man uit Doetinchem is dinsdag overleden aan de gevolgen van een mishandeling in Heelweg. Een 18-jarige verdachte uit Doetinchem is inmiddels aangehouden. Hij wordt woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Zutphen.

Het slachtoffer werd zondagmorgen op een parkeerplaats bij een horecazaak in het naburige Heelweg geslagen. Hij kwam ten val en raakte korte tijd buiten bewustzijn. Toen de man weer bij kennis kwam, heeft zijn vader hem naar het ziekenhuis in Doetinchem vervoerd. Daar werd besloten het slachtoffer over te brengen naar het Universitair Medisch Centrum St. Radboud in Nijmegen. Daar is hij overleden
Geenstijl

Met Raun Lensink (20 jaar) uit Doetichem kwam het dus niet meer goed. Vandaag overleed Raun aan de gevolgen van een avondje stappen. Hij werd kortgeleden op zijn hoofd geramd op de parkeerplaats van Dancing de Radstake. De dader sloeg een breuk in zijn schedel van voor tot achter. Wij weten dat zo precies omdat zijn vrienden op een zeer betrokken manier een website bijhielden over de terugval van zijn gezondheid. Een 18-jarige mongool genaamd Richard M. vond het namelijk wel cool om Raun op een parkeerplaats ongezien neer te meppen. Dat heeft het slachtoffer vandaag dus met de dood bekocht. Van een vechtpartij was geen sprake. Wat zijn vrienden ter afsluiting zeggen: "Het laatste wat [Raun] deed toen die auto in stapte was zijn duim opsteken. Zo van jongens, het komt wel goed..." Nou, het kwam dus niet goed. De dader uit Doetichem is aangehouden en wordt morgen voorgeleid.

Foto slachtoffer

niet alle Nederlanders over een kam scheren

Ik hoop dat ie de doodstraf krijgt e
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:48:25 #2
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24865625
Kijk, dit is nu wel een incident.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:50:38 #3
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_24865663
Kan er maar 1 ding van zeggen:

Jemig
Over zinloos gesproken.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:12:01 #4
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_24866008
Aardige actie Meki

Verder een klotebericht. Die dader schijnt al een hele geschiedenis van gewelddadigheden te hebben.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:32:00 #5
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24866324
20 zijn is ook een kut leeftijd, dan ben je nog amper Harig.
Nou is hij daar iniedergeval van af
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24866403
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:32 schreef HarigeKerel het volgende:
20 zijn is ook een kut leeftijd, dan ben je nog amper Harig.
Nou is hij daar iniedergeval van af
3 keer raden naar jouw fetisj.
Ik gok dat het iets met keratine te maken heeft
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24866567
Overigens is Richard Moens een grote mongool en geen 18 maar 20 of 21. Heeft mij ook al eens bedreigd toen ik een keer alleen liep in de stad. Ook heel veel vrienden van me hebben problemen gehad met hem en z'n mede-kampers. Hij heeft een tijdje terug een Brit overhoop gestoken (op vakantie geloof ik) en heeft tot nu toe elk weekend wel íemand uitgedaagd. Bedankt Richard, dat je een jongen met een nierziekte en een stoma, die toch al niet oud zou worden, naar de andere wereld hebt geholpen, wacht maar tot je vrij komt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:56:17 #8
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24866746
Erica, de zus van Richard zegt dat Richard een doodgoede jongen is en geen vlieg kwaad doet.
Het is dus allemaal gelogen wat de pers erover schrijft. Richard kan het dus niet gedaan hebben.
Onze familie wordt in diskrediet gebracht. Wij zullen ons tegen zulke laster teweer stellen.
Volgende week houden we een solidariteitstaking met de VERMEENDE dader.
Let op F. van Jole, er wordt weer gespeculeerd
Ze willen ons in een hoek drukken. Dat is DISCRIMINATIE
Koranfascisme bedankt Islam
pi_24866823
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:56 schreef machteld het volgende:
Erica, de zus van Richard zegt dat Richard een doodgoede jongen is en geen vlieg kwaad doet.
Het is dus allemaal gelogen wat de pers erover schrijft. Richard kan het dus niet gedaan hebben.
Onze familie wordt in diskrediet gebracht. Wij zullen ons tegen zulke laster teweer stellen.
Volgende week houden we een solidariteitstaking met de VERMEENDE dader.
Let op F. van Jole, er wordt weer gespeculeerd
Ze willen ons in een hoek drukken. Dat is DISCRIMINATIE
FLIKKER op kutkloon!!!! Je moet niet dom gaan ouwehoeren over zoiets ja!!! Vrienden van mij hebben die kneus zien uithalen. Die Richard had ruzie met iemand en wachtte die buiten op. Maar hij kwam niet opdagen dus moest hij z'n agressie op een onschuldige kwijt. En die Brit die overhoop werd gestoken, daar weet je zeker ook niks van. Heeft Richard trouwens een zus? Daar weet ik helemaal niks van. Je moet niet zo dom ouwehoeren, flikker gewoon op, kutkloon.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24866825
wat deed zo'n mongool zo laat nog daar?
pi_24866869
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:00 schreef Chadi het volgende:
Mongool? Je gaat zeker nooit naar discotheken of zo? Daar staan wel eens discobussen weet je wel? Als je weer naar huis gaat? Die jongen stond gewoon op de bus te wachten toen Richard Moens hem opeens op de slaap sloeg waardoor hij met het achterhoofd op een stoeprand viel.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:03:24 #12
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24866879
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:00 schreef Chadi het volgende:
Een broodje snipperschaap eten na het uitgaan
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:09:30 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_24867000
Zeker zo'n gerefomeerde die bekeerd is tot moslim.
Dat zijn de ergste
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_24867021
Donder ff op met jullie domme geouwehoer over "Marokkanen". Er is een jongen dood geslagen, die nooit iemand kwaad deed. Ondanks z'n gezondheidsproblemen stond ie positief in het leven, hij had die middag net een vakantie geboekt met 5 vrienden voor in de zomer. 's avonds lekker wezen ouwehoeren in de Radstake en tijdens het wachten op de bussen werd deze jongen zo maar geslagen. Mensen die hier om kunnen lachen hebben zelf geen vrienden volgens mij, het is echt niet relaxt als je je vrienden ziet huilen
pi_24867036
Ben ik nou echt de enige die vindt dat levenslang o.i.d. voor 1 klap totaal geschift is? Het was 1 klap, met de vlakke hand.... Die klap sloeg die jongen bewusteloos en hij is keihard en ongelukkig gevallen. Maar het was maar 1 klap met de blote hand. In de andere zinloos geweld-doden cases was er sprake van een minutenlang vaak met slagwapens inslaan op het slachtoffer.

Het was 1 klap, met de vlakke hand. Onnodig, onterecht, en misschien was de dader inderdaad en stuk tuig. Maar op basis van alleen dit zou ik het vrij grof vinden als de rechten hem hiervoor 10 jaar of meer geeft. Ik heb vrienden die hebben mensen wel meer dan 1 keer onterecht klappen gegeven, ik heb zelf actually wel vaker dan 1 keer onterecht klappen gekregen van wildvreemde mensen.

Ik denk dat de dader alleen mishandeling en dood door schuld ten laste te leggen is. Doodslag is onmogelijk, behalve als de dader een kung-fu meester is misschien en zn chi gefocust had. Maar het lijkt er ook niet op dat het zo'n type was.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_24867042
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
Donder ff op met jullie domme geouwehoer over "Marokkanen". Er is een jongen dood geslagen, die nooit iemand kwaad deed. Ondanks z'n gezondheidsproblemen stond ie positief in het leven, hij had die middag net een vakantie geboekt met 5 vrienden voor in de zomer. 's avonds lekker wezen ouwehoeren in de Radstake en tijdens het wachten op de bussen werd deze jongen zo maar geslagen. Mensen die hier om kunnen lachen hebben zelf geen vrienden volgens mij, het is echt niet relaxt als je je vrienden ziet huilen
Hee veel sterkte toegewenst . Het is inderdaad niet tof.
pi_24867064
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
Dude, laat je niet zo kennen dan.
Dit is alleen maar extra makkelijk om je over de zeik te laten krijgen...
pi_24867068
Hm blijkbaar, zit er niet alleen iets goed fout bij Marokkaanse jongeren. Dus ook bij onze eigen mensen. Ik gok op verveling. Verveling is toch de root of evil tegenwoordig.

Als een man een vrouw vermoord omdat die vrouw vreemdging dan komt het niet zo snel in de krant, op FOK! worden er geen topics over geopend. De man had een reden om het te doen. Mensen zullen hem misschien begrijpen. Zeker als de vrouw in kwestie een rotwijf was, ze gaf haar kinderen elke dag slaag. Opgeruimd staat netjes zullen sommigen denken.

Als je een jongen en andere jongen van het leven beroofd, zonder enige reden, dan vinden wij dat erg. Dan zijn er geen mensen die zeggen: die jongen zal het wel verdiend hebben. Toch is het beiden moord.

Ik zat erover na te denken om iemand te vermoorden. Gewoon, eens kijken wat men zegt. Ik ben geen klootzak in het dagelijkse leven (hier wel, maar dat is bekend) heb het beste met de goede mens voor, geen strafblad, geniet hoge opleiding, ben gezond, ook in het hoofd. Ik zal de moord ook toegeven. Ik zal zeggen dat het me spijt en dat ik het alleen deed om te kijken naar de gevolgen. Welke straf krijg ik? Ik zal het niet weer doen, want dit was een experiment. Ik had geen aanleg, want ik ben een toffe gozer.

Stel je weet dat allemaal, en iemand op FOK! openend een topic. Hoe zouden de reacties zijn?
pi_24867081
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:11 schreef Musketeer het volgende:
Ben ik nou echt de enige die vindt dat levenslang o.i.d. voor 1 klap totaal geschift is? Het was 1 klap, met de vlakke hand.... Die klap sloeg die jongen bewusteloos en hij is keihard en ongelukkig gevallen. Maar het was maar 1 klap met de blote hand. In de andere zinloos geweld-doden cases was er sprake van een minutenlang vaak met slagwapens inslaan op het slachtoffer.

Het was 1 klap, met de vlakke hand. Onnodig, onterecht, en misschien was de dader inderdaad en stuk tuig. Maar op basis van alleen dit zou ik het vrij grof vinden als de rechten hem hiervoor 10 jaar of meer geeft. Ik heb vrienden die hebben mensen wel meer dan 1 keer onterecht klappen gegeven, ik heb zelf actually wel vaker dan 1 keer onterecht klappen gekregen van wildvreemde mensen.

Ik denk dat de dader alleen mishandeling en dood door schuld ten laste te leggen is. Doodslag is onmogelijk, behalve als de dader een kung-fu meester is misschien en zn chi gefocust had. Maar het lijkt er ook niet op dat het zo'n type was.
1 klap? dat was er dan 1 te veel . Handen gewoon thuis houden
pi_24867133
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dude, laat je niet zo kennen dan.
Dit is alleen maar extra makkelijk om je over de zeik te laten krijgen...
Normaal gesproken boeien reacties op fok me helemaal niks. Maar ik kende deze jongen een beetje, maar veel van z'n vrienden supergoed. Die zijn nu allemaal kapot. Gisteren dacht ik van, ik ga naar de sportschool om wat stoom af te blazen. Daar heerste ook een grafstemming. Vandaag naar school gegaan, wel 6 leerlingen in de klas, die zich allemaal kut voelden. We zijn vandaag dan ook vroeger met de les opgehouden omdat 't echt niet op schoot. Waar ik ook kom, nergens gaat het over iets anders (en terecht trouwens, want dit mag nóóit vergeten worden in de Achterhoek).
pi_24867153
beetje suf, Meki, zo'n zogenaamde fout

van een vriendensite , de toedracht :
quote:
Zoals misschien de meeste al wel gelezen hebben staat er in de Gelderlander een bericht die een verkeerd beeld zou geven van de situatie van dit verschikkelijke weekend. Je zou verwachten dat een krant zoals de Gelderlander wel een objectief verslag uit kan brengen met de informatie die er is. Daar zijn ze teleurstellend natuurlijk niet in geslaagd. Dus hierbij heb ik besloten om nog even wat toevoegingen te doen over wat er zaterdag presies gebeurd is.

Volgens wat de recherche tegen de ouders heeft verteld. concludeer ik dat de dader in de radstake wel ruzie heeft gehad met iemand buiten onze groep, sterker nog iemand die wij niet eens kennen. Hij is daarvoor de discotheek uitgezet en heeft gewacht tot dat diegene waar hij mee ruzie heeft gehad naar buiten zou komen. De verdachte heeft die andere jongen niet meer kunnen vinden en heeft daardoor zijn woede gelost op onze lieve Raun.

Ook interpeteer ik dat de vriendengroep waar de verdachte mee omging uit is geweest op ruzie. Het is zelfs zo dat ze daarvoor gesplitst zijn en dat de ene kant van de groep na de Radstake is gegaan en de andere groep naar de Achterhoek Arena.

Ook in de Arena is iemand in elkaar geslagen door nog onbekende reden. Die persoon hebben wij al gesproken en het gaat goed met hem.
Wij schokken van het fijt dat dit ook weer om een ZINLOZE ZIEKE ACTIE zou gaan.

Ik heb al uitvoerig gesproken met de persvoorlichter van de politie en die heeft al bevestigd zeer teleurgesteld te zijn met het fijt over wat er in de Gelderlander vermeld staat. in het persbericht is NIET vermeld dat het om een handgemeen vechtpartij of een confrontatie vooraf zou gaan.

Verder kan er natuurlijk niet veel gezegt worden over het lopende onderzoek. Wel hebben wij alle vertrouwen erin dat de dader rechtvaardig zou moeten boeten voor zijn verschikkelijke daad die hij onze jongen heeft aangedaan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24867174
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:11 schreef Musketeer het volgende:
verhaal
Het was niet gewoon "een klap". Het was wel met de binnenkant van z'n hand ja, maar gericht op z'n slaap. Omdat die jongen dus aan een nierziekte lijdt, was ie meteen van de wereld door die klap, want hij viel achterover en probeerde z'n val niet te breken, zodat z'n achterhoofd op de stoeprand viel. En als hij hier nog geen levenslang voor moet krijgen; Een tijdje terug heeft hij een Brit overhoop gestoken, die nu ook niet meer leeft (Hij vertelde dit lachend aan z'n vrienden en was er helemaal trots op, dus dat zegt wel genoeg).
pi_24867262
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Niet om het een of een ander maare, was het een kamper?
Een jongen van het zogenaamde "Kleintjeskamp". Hun opa's en oma's woonden allemaal in woonwagens, maar dat kamp moest weg, dus werden er kleine arbeiderswoningen bij elkaar gebouwd voor die mensen (Surinameplein, Themanstraat etc.). Dat noemen ze hier het kleintjeskamp, ze wonen wel in huizen, maar leven als kampers.
pi_24867342
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een jongen van het zogenaamde "Kleintjeskamp". Hun opa's en oma's woonden allemaal in woonwagens, maar dat kamp moest weg, dus werden er kleine arbeiderswoningen bij elkaar gebouwd voor die mensen (Surinameplein, Themanstraat etc.). Dat noemen ze hier het kleintjeskamp, ze wonen wel in huizen, maar leven als kampers.
Tjezus..
pi_24867407
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het was niet gewoon "een klap". Het was wel met de binnenkant van z'n hand ja, maar gericht op z'n slaap. Omdat die jongen dus aan een nierziekte lijdt, was ie meteen van de wereld door die klap, want hij viel achterover en probeerde z'n val niet te breken, zodat z'n achterhoofd op de stoeprand viel. En als hij hier nog geen levenslang voor moet krijgen; Een tijdje terug heeft hij een Brit overhoop gestoken, die nu ook niet meer leeft (Hij vertelde dit lachend aan z'n vrienden en was er helemaal trots op, dus dat zegt wel genoeg).
Mee eens is.

Die gozer begon zelf met slaan, er was geen sprake van verdediging voor de dader. Ook was er geen enkele aanleiding om uit te halen. Die gozer nam de gok, en helaas verloren er toen 2 mensen. Alleen kan er 1 niets meer terugwinnen.

En dat die jongen al iets had waardoor hij meteen van de wereld was, dat hoort de straf niet te verlagen, aangezien die gozer gewoon in de 1e plaats niet had moeten slaan.

En als laatste is het gewoonweg superdom, achterlijk, onbeschoft en weet ik wat nog meer om je frustaties maar even af te reageren op een onbekend persoon

Sterkte aan bekenden en familie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')