Ik zit in Spijkenisse Vogelenzang, hoorde een doffe dreun en voelde een aardige schokgolf. Ruiten trilden behoorlijk. Maat van me uit Zuidland had er ook last van en eentje uit Spijkenisse Akkerhof ook. Vraag me af wat dit geweest is voor iets.
People live to learn things, and I learn to live...
Zal wel weer een F16 geweest zijn, anders was er vast wel iets op het nieuws geweest. Hoorde het hier (Spijkenisse) iig best goed.
Zapte wel voor de zekerheid wel even naar Nederland 1 en zette het geluid van de computer even uit zodat ik de sirenes kon horen mocht er weer een giftig goedje deze kant op drijven, dacht eerst dat er in Shell Pernis weer iets de lucht in was gegaan
Ik zeg maar wat hoor, ik ben niet zo goed in topograffie. Mischien iets van de bevreiding van auswitch (dat kamp, ik weet niet hoe je dat schrijft) Kanonnen mischien.
En net weer (Bergen op Zoom hier op het moment) en nu 2 vlak achter elkaar, zo goed al tegelijk. Ik ben benieuwd wie met welke statement naar buiten gaat treden....
Misschien proberen de heren voor het avondeten thuis te zijn en zijn ze een beetje verdwaald? 'Is het vandaag geen Bami-dag? Shit, even een machje erbovenop gooien!'
F16 hebben daar toch iets tegen, zodat er geen klap komt, als ze door de geluids bariere gaan..? d8 dat ik dat eeens ergens gelezen had in vlissingen trouwens helemaal niks