abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24931666

Dames, dames...

Kunnen ze dit niet gewoon ergens in de buurt van de evenaar gaan uitknokken, stelletje zandnegerinnen.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zaterdag 5 februari 2005 @ 08:55:39 #2
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24931823
Ach die vrouwen doen gewoon álles om ook eens mee te mogen doen met de mannen. Na eeuwen van onderdrukking en te zijn opgegroeid met de gedachte dat je de man moet * dienen * kijk ik daar echt niet van op hoor. Het is óf mee huilen met de wolven in het bos óf nog minder mee tellen dan je al doet nietwaar ? Dus die dames gaan voor zo'n glansrol !!!
ik ben ook wel een beetje benieuwd wat vrouwen verwachten in de hemel te krijgen ? Als ik een moslimvrouw was zou ik hopen op een absoluut ontbreken van manvolk, dus idd doe mij dan die maagden maar ,ik hoef er tenslotte niet mee naar bed of zou dat wel moeten van Allah ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24932173
Het is nog waar ook.
pi_24932228
Moeten ze vooral doen als ze het in Nederland voor hun zogenaamde geloofsgenoten echt voorgoed willen verpesten.
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen die denken zoals zij en hen die sympathiseren met lieden die denken zoals zij, hier in Nederland, of überhaupt het Westen willen wonen.
Rot lekker op naar de woestijn, daar wordt die Mohammed, dood en verderf zijn blijkbaar met hem, niet beledigd en kun je fijn je achterlijke levenswijze ver weg van de moderniteit voortzetten zonder geconfronteerd te worden met de realiteit.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24932511
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:14 schreef milagro het volgende:
Moeten ze vooral doen als ze het in Nederland voor hun zogenaamde geloofsgenoten echt voorgoed willen verpesten.
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen die denken zoals zij en hen die sympathiseren met lieden die denken zoals zij, hier in Nederland, of überhaupt het Westen willen wonen.
Rot lekker op naar de woestijn, daar wordt die Mohammed, dood en verderf zijn blijkbaar met hem, niet beledigd en kun je fijn je achterlijke levenswijze ver weg van de moderniteit voortzetten zonder geconfronteerd te worden met de realiteit.
Yep. Als er nu weer een moord door zo'n debiel wordt gepleegd dan gaan er helemaal 20 ipv 2 moskeen in de fik. Heel veel mensen hebben al spul ingeslagen en zo, weet ik uit de 1e hand.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24932573
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:43 schreef Luger het volgende:

[..]

Yep. Als er nu weer een moord door zo'n debiel wordt gepleegd dan gaan er helemaal 20 ipv 2 moskeen in de fik. Heel veel mensen hebben al spul ingeslagen en zo, weet ik uit de 1e hand.
Ah, Den Haag zal branden als een kerstverlichting.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:12:52 #7
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24932891
maar ali was toch VOOR moslima';s? tegen besnijdenis en zo?
lijkt me dan toch dat je als zandvrouwtje die ali gaat steunen?
willen ze dan iedere dag in elkaar gemept worden door achmed en onderdrukt worden?
WTF doen ze dan hier?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:32:51 #8
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24933168
Dat verhaal heb ik een paar weken geleden al eens ergens gelezen
pi_24933221
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:32 schreef Darklight het volgende:
Dat verhaal heb ik een paar weken geleden al eens ergens gelezen
klopt, alleen zijn er nu wat meer details bij gekomen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:04:57 #10
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24933685
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lijkt me ook een beetje onzin, alleen onderschatten zou de boel alleen erger kunnen maken natuurlijk, ik vraag me alleen af hoe het komt dat ze zo hersengespoeld raken
Hun religie is van het type * hersenspoeling* en dan gaat de rest vanzelf denk ik. En 't is natuurlijk helemaal niet leuk om te horen dat je een zielig onderdrukt persoontje bent. Als het nou niet waar was was viel er mee te leven maar 't is wél waar en dan kweekt het * haat uit onmacht * Ze durven zich niet tegen hun man/familie te verzetten en dus moet degene die hun de realiteit opdringt er maar aan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24933972
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hun religie is van het type * hersenspoeling* en dan gaat de rest vanzelf denk ik. En 't is natuurlijk helemaal niet leuk om te horen dat je een zielig onderdrukt persoontje bent. Als het nou niet waar was was viel er mee te leven maar 't is wél waar en dan kweekt het * haat uit onmacht * Ze durven zich niet tegen hun man/familie te verzetten en dus moet degene die hun de realiteit opdringt er maar aan.
Onderbouw je argumenten eens, aangezien "hun" religie ook mijn religie is. Dat ze zich niet tegen hun man/famillie durven te verzetten? Nou je moet mijn zussen eens zien, rammen ze me inelkaar f als ik ze iets zou doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2005 12:26:53 (Slechte imago...) ]
pi_24934200
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 08:26 schreef Youssef het volgende:

Ik dacht dat Hirshi Ali altijd voor de moslima's opkwam? Wat heb ik gemist?

Ja, en Moslims doen elkaar nooit wat aan, de verschillende islamitische stromingen hebben zoveel respect voor elkaar Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Mohammedaanse vrouwen moslima`s genoemd worden, het is een woord wat niet eens bestaat...
eeeh
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:34:53 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24934234
Ja, erg grappig allemaal.

Gewoon oppakken die troela's en laat de AIVD 1 keertje doen waar ze voor betaald worden. Dan hebben dat ook weer gehad.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24934297
Tuurlijk, elke indoctrinatie is toch eigenlijk een soort van hersenspoeling is het niet?
eeeh
pi_24934314
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, wanneer jij ruzie hebt met een broer/zus ga jij naar de politie

Nou lekkere famillieband..
Jouw zus knalt je hoofd eraf. Ik zou niet met je willen ruilen hoor.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:38:45 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24934318
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:38 schreef DaveHarris het volgende:
Tuurlijk, elke indoctrinatie is toch eigenlijk een soort van hersenspoeling is het niet?
TV kijken ook .
pi_24934345
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:38 schreef Toeps het volgende:

[..]

Jouw zus knalt je hoofd eraf. Ik zou niet met je willen ruilen hoor.
girl, tis een figure of speech..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2005 12:42:19 (eigenlijk heeft ze een shotgun onder haar matras,) ]
pi_24934388
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:12 schreef speedfreakssj het volgende:
maar ali was toch VOOR moslima';s? tegen besnijdenis en zo?
lijkt me dan toch dat je als zandvrouwtje die ali gaat steunen?
willen ze dan iedere dag in elkaar gemept worden door achmed en onderdrukt worden?
WTF doen ze dan hier?
ze beledigt ze
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:42:49 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24934403
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:43 schreef Luger het volgende:

[..]

Zozo.
pi_24934413
He meki ben je er weer.
pi_24934415
Kan ik me ook aanmelden?
pi_24934417
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

girl, tis een figure of speech..
Ik dacht dat Moslims altijd alles letterlijk namen?

pi_24934458
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:43 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik dacht dat Moslims altijd alles letterlijk namen?

Dat nam je dus al te letterlijk!
pi_24934535
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:42 schreef Meki het volgende:

[..]

ze beledigt ze
Hoe dan? Als ik zeg dat Mohammed een karavaan rovende pedofiel was dan beledig ik helemaal niemand.
eeeh
pi_24934554
[quote]Op zaterdag 5 februari 2005 12:49 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Hoe dan? Als ik zeg dat Mohammed een karavaan rovende pedofiel was dan beledig ik helemaal niemand.
[/quote

Here we go again,

Nee je laat je overduidelijk met respect over de Mohammed. NOT!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')