Daar zijn ze! Eindelijk!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:48 schreef Lithion het volgende:
De Illuminati!
quote:Paus naar ziekenhuis
Uitgegeven: 1 februari 2005 23:43
Laatst gewijzigd: 1 februari 2005 23:44
VATICAANSTAD - Paus Johannes Paulus II is dinsdagavond naar een ziekenhuis in Rome gebracht. Dat hebben Italiaanse media gemeld. De 84-jarige toch al broze kerkvorst had alle afspraken voor de komende dagen al afgezegd omdat hij sinds het weekeinde griep heeft.
Volgens het persbureau ANSA is de paus "uit voorzorg" opgenomen in het Gemelli-ziekenhuis. Hij zou door de griep last hebben van zijn luchtwegen. Functionarissen van het Vaticaan zeiden eerder dinsdag nog dat de paus geen koorts meer had.
* shmoopy doet stiekem meequote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:50 schreef Arcee het volgende:
* Arcee pleit voor acute euthanasie van deze relifanaat.
aan de andere kant, een hevig kwijlende, extrapyramidaal bewegende, aan delirium lijdende hoopje vlees op TV doet het ook goed hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:50 schreef Arcee het volgende:
* Arcee pleit voor acute euthanasie van deze relifanaat.
En met het andere op een bananenschil.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:52 schreef Steve-O het volgende:
die zombie staat met 1 been in in het graf.
Georgina Verbaan dus, maar wat heeft dat met de paus te maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:53 schreef Re het volgende:
aan de andere kant, een hevig kwijlende, extrapyramidaal bewegende, aan delirium lijdende hoopje vlees op TV doet het ook goed hoor
Niet alleen die van God Lithion.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:55 schreef Lithion het volgende:
Gods wil?
je bedoeld met ze kruk op een bananenschilquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
En met het andere op een bananenschil.
De pest is dat ze er dan gelijk weer een nieuwe oelewapper neerzetten.quote:
Psies.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:55 schreef Lithion het volgende:
Waarom wordt die pipo eigenlijk opgenomen? Als hij ziek wordt en als hij aan een fikse longontsteking overlijdt lijkt me dat dan toch Gods wil?
Precies, en hij komt in de hemel, neem ik aan, hij heeft tenslotte altijd netjes zonder condoom geneukt, dus waarom langer wachten?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:55 schreef Lithion het volgende:
Waarom wordt die pipo eigenlijk opgenomen? Als hij ziek wordt en als hij aan een fikse longontsteking overlijdt lijkt me dat dan toch Gods wil?
shit, toch maar mijn bril gaan zoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:56 schreef Lithion het volgende:
[..]
Georgina Verbaan dus, maar wat heeft dat met de paus te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |