quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Nog steeds dronken?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:24 schreef The_Hives het volgende:
Ik hem mijn eigen topic
het zou voor iedereen een zegen zijn als je daar ook zou blijvenquote:Op zondag 9 januari 2005 11:24 schreef The_Hives het volgende:
Ik hem mijn eigen topic
nee 2kquote:
hoop minstens 2 sterrenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:38 schreef komrad het volgende:
Volgende week raffie, assperine, als ik jou was zou ik snel proberen die MF van hives te kopen want die kan je best gebruiken
@hives, 2* zal ie toch wel halen of niet?
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:44 schreef komrad het volgende:
wat train je asspirine? wingers ?
jij snapt hem heel goedquote:Op zondag 9 januari 2005 17:06 schreef JJHelder het volgende:
Meld![]()
Owja, ik sta nu in de lijst, maar ik train vleugelspel, kzag dat er nu alleen een puntje stond, als dit de bedoeling is heb ik nix gezegd en bestaan deze 2 regels niet![]()
quote:Carlo Dolman (45382357)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 529 ¤/week
Eigenaar: Bavianen vooruit!
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 9
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 9
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
niet veel, met die TSIquote:Op zondag 9 januari 2005 18:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Door m'n YP is er een huidige speler bij mij overbodig, maar hoe veel kan ik er voor krijgen?
[..]
Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 22:22 schreef Lortnoc het volgende:
Kampioen!!!!!!
M'n hele selectie in de ziekenboeg, including twee keepers, TS op murderous maar het was 't waard. Ben kampioen van VI.329Nu volgende wedstrijd maar Piccen en 10 dokters nemen in de hoop op tijd klaar te zijn voor de kwalificatiegame en die te winnen.
PS MadKow alvast proficiat voor woensdag, had je graag tegenstand geboden maar ja, je ziet 't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef MasterMido het volgende:
[afbeelding]
Wat is de uitslag volgens jullie als jullie dit zien?
Allebij hebben tacktiekenzo op normaalFrits greatestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
AFC Sonnega
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
Dit is wel erg genaaid, jij was gewoon op elk front beter en dan 4-1 verliezen
Цой жив
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef MasterMido het volgende:
[afbeelding]
Wat is de uitslag volgens jullie als jullie dit zien?
Allebij hebben tacktiekenzo op normaalIk heb precies hetzelfde gehad, maar dan met 5-1 verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En daardoor moet ik nu knokken voor 't kampioenschap..
Hoi.
Wat moet ik hier nu weer van denken? Twee teams bij mij in de competitie die het blijkbaar op een akkoordje gooien ofzo?quote:Het hoosde de hele dag, waardoor de 3049 toeschouwers in Stadion Kweekgras een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen. Kweekgras startte in een strategische 0-1-2-opstelling. De opstelling luidde: Sánchez - - Masala - van Oorschot, Mertens.
klorko startte in een strategische 1-2-2-opstelling. In de basis stonden: Kleiker - Otter - Kodde, Gruyters - van Bergen, Horstman.
Beide teams hadden niet genoeg spelers om de wedstrijd te laten doorgaan. De scheidsrechter besloot hierop de wedstrijd af te blazen en een 0 - 0-resultaat te noteren. De eindstand was 0 - 0.
Bij mij ookquote:Op zondag 9 januari 2005 23:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan met 5-1 verloren..
En daardoor moet ik nu knokken voor 't kampioenschap..
Hebben ze alle andere wedstrijden wel gewoon gespeeld? Zo ja, dan zou ik ze aanmelden voor competitievervalsing.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:40 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van denken? Twee teams bij mij in de competitie die het blijkbaar op een akkoordje gooien ofzo?
Hmm, dit was de eerste wedstrijd voor klorko en het andere team heeft alle wedstrijden in een strategische 0-1-2 opstelling gespeeld. Eikels.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hebben ze alle andere wedstrijden wel gewoon gespeeld? Zo ja, dan zou ik ze aanmelden voor competitievervalsing.
Si señor.quote:Ben jij overigens dit team: Erwin '76 (209667) ?
Ik kan je helaas niet accepten voor de fed, ik ben maar negerquote:Op maandag 10 januari 2005 09:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Hmm, dit was de eerste wedstrijd voor klorko en het andere team heeft alle wedstrijden in een strategische 0-1-2 opstelling gespeeld. Eikels.
[..]
Si señor.
Dat heb ik nou ook weleens gehad. Dan lijkt het dat je het hoogste bod hebt. Is de deadline gepasseerd, jij blij. 10 minuten later kijk je weer of ie al toegevoegd is, heeft een ander toch nog een hoger bod uitgebracht?????quote:Op maandag 10 januari 2005 09:25 schreef Zwoerd het volgende:
Wat is dit nou weer dan![]()
Ik zit op een spelere te bieden, de server loopt wat te haperen. Uiteindelijk heb ik hem, ik zie dat ik het hoogste bod heb en er staat 'Het bieden is geeindigd' , even later zie ik hem nog niet bij mn spelers staan, ga ik kijken en zie ik dat hij toch door een ander team is gekocht![]()
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]in je fotoboek gezet.
Picserver doet het niet, dus ik denk, even kijken waar jij hem opgezet hebt
huhquote:Op maandag 10 januari 2005 09:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk wel wat over je!
Het Fotoboek is een soort van "dit ben ik" site!quote:
-edit-quote:Op maandag 10 januari 2005 09:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Het Fotoboek is een soort van "dit ben ik" site!
Als je dus dit als foto neerzet, dan zegt dat veel over je hobbies!
Ja ik ben weer een stuk verder met denken hoor!
Where have you beenquote:Op maandag 10 januari 2005 10:15 schreef SuperWeber het volgende:
Is het in ofzo om screenshots te maken van de stand in je competitie??
Vroeg het me af...quote:
ja iddquote:Op maandag 10 januari 2005 10:15 schreef SuperWeber het volgende:
Is het in ofzo om screenshots te maken van de stand in je competitie??
Hey dikke waailap, je staat gewoon bovenaanquote:Op maandag 10 januari 2005 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja idd
----------------------
Zie hier mijn spannende competitie. Komende zondag wordt zoals de topictitel al zegt (goed gekozen sirda) huilen van geluk omdat ik dan kampioen ben of huilen van verdriet omdat ik dan 2e ben geworden. iig promoveer ik en speel ik op een mooi tijdstip volgend jaar
.
[afbeelding]
tuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2005 10:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey jonge god, je staat gewoon bovenaan
We doen heel modern (?) vleugelspel met mooie voorzetten van de plaatselijke ster, Frodo Decker.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet accepten voor de fed, ik ben maar neger. Wat train je? Dan kan ik dat er in de OP bijzetten.
Wat houdt dat in?quote:En het lijkt er op dat iedereen meer supporters heeft. Normaal krijg ik er 7, nu 12.
Als jij zo graag verliezen wilt wil ik dat wel ff accepteren...quote:Op maandag 10 januari 2005 10:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tuurlijk, volgend jaar met jou in een divisie? sirda en JD hokken ook samen
Kijk maar eens op: De Club (in HT)quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 10:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als jij zo graag verliezen wilt wil ik dat wel ff accepteren...
ja, ik vind het logisch dat er vanaf VII geen vervanging plaats vind. De wachtlijst is inmiddels weer zo erg opgelopen, dat het geen verkeerde beslissing is imho (zeker niet om mn trainees eindelijk weer kwijt te rakenquote:Op maandag 10 januari 2005 11:58 schreef avw1982 het volgende:
[..]Laat ze eerst al die WO teams vervangen ipv weer een uitbreiding.
terug naar 6...quote:Op maandag 10 januari 2005 12:15 schreef komrad het volgende:
ja conundrum dat gaat niet meer goedkomen
maar dat is nog steeds niet gek.quote:
http://www.hottrick.orgquote:Op maandag 10 januari 2005 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
ik ga mijn stadion uitbreiden: naar 30.001
volgend weekend klaar
gisteren wo, maar mijn competitie boeit niet meer want alles is beslist.
Waar kan je ook al weer dat tooltje voor keepers vinden?
30.013 hierquote:Op maandag 10 januari 2005 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
ik ga mijn stadion uitbreiden: naar 30.001
volgend weekend klaar
gisteren wo, maar mijn competitie boeit niet meer want alles is beslist.
Waar kan je ook al weer dat tooltje voor keepers vinden?
Gewoon voor de lolquote:Op maandag 10 januari 2005 13:37 schreef komrad het volgende:
en waarom die 13 extra, voor je HT supporters
zie de OP --> MadKow-Toolsquote:Op maandag 10 januari 2005 13:38 schreef Robar het volgende:
He, mensen wat is de beste dag om een speler op de TL te zetten?
yepquote:Op maandag 10 januari 2005 14:59 schreef Robar het volgende:
Zondag levert een speler het meeste op.
Dat houdt dus in dat ik op donderdagmiddag een speler te koop moet zetten!toch
He damn, ik heb wel een Goed Scor, Goed Pas voor je!!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 15:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 uitstekend spitsen met passing bijstats...
De andere def van me is niet verkocht...
Maar dat proberen we nog een keer... Daar koop ik trainees van en breid ik mn stadion van uit
alleen alstie heel goed shopt, der is denk ik trouwens wel een te groot aanbod aan spitsen dus het is wel mogelijk maar dan zijn ze niet 18 of 19quote:Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef komrad het volgende:
JD kan je daar 2x excellent + passne voor kopen voor 700k?
Edit:quote:Op maandag 10 januari 2005 15:24 schreef Robar het volgende:
[..]
He damn, ik heb wel een Goed Scor, Goed Pas voor je!!!!
Eigenlijk niet te koop, maar als je mij kan overtuigen!!!!
Heb je je wel ingelezen hoe je het beste kan starten?quote:Op maandag 10 januari 2005 16:43 schreef Cart_man het volgende:
Ik vind het niet meer leuk...
Na vorige week met 4-1 verloren te hebben, gister verloren met 5-1.
Mijn elftal zuigt echt, vooral het middenveld...
ik bedoelde dat ik 2 keer een melding kreeg van 1 speler, met 2 keer een ander bedrag.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:38 schreef komrad het volgende:
elke euri is er een, maar dit schiet toch wat harder op:
Je wilde toch 2 spitsen, kan je de broertjes niet herenigen?quote:Op maandag 10 januari 2005 18:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
De broer van Kenneth, trouwens
Als je veel kaarten pakt moet je eens HT ratings gaan gebruiken, daar zit een tooltje in dat aangeeft in hoeverre je in de gevarenzone zit qua kaarten als je een bepaalde opstelling gebruiktquote:Op maandag 10 januari 2005 18:55 schreef ASSpirine het volgende:
dat temperamentvol is niet zo leuk
zal een verwoed verzamelaar zijn van kaarten
ik kan het weten, denk dat ik nog altijd onderaan sta als we het over fair play hebben
ow, jij kent het spel beter dan ikquote:Op maandag 10 januari 2005 18:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik dacht dat dat meer afhing van het feit of ie eerlijk was...
Dat is tenminste mijn ervaring...
Die komt zodra Pontani verkocht isquote:Op maandag 10 januari 2005 18:59 schreef komrad het volgende:
[..]
Je wilde toch 2 spitsen, kan je de broertjes niet herenigen?
heb je al een optie op kenneth?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die komt zodra Pontani verkocht is
YP is jeugdpull.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:57 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Mense, sorry dat ik het vraag maat wat is YP...?? en hoe zien jullie hoe de training is verlope... of ze beter zijn geworde of niej...??
Teamnaam: Colmschate B3
Sta 2e met laatste wedstrijd thuis tegen de 1ste plek, win ik.... dan ben ik kampioen en ga ik naar de 6e divisie![]()
![]()
![]()
hier van't zelfdequote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:53 schreef sjakie007 het volgende:
ik heb dus een team overgenomen, in divisie 9, gewonnnen met 5-0 en 6-0, en een keer gelijkgespeeld. Alleen jammer dat mijn voorganger het zo verbruid heeft. Anders had ik makkelijk kunnen promoveren...
Uh, het is de laatste wedstrijd, dus dan moet je zeker motsen! Je teamspirit wordt hierna toch gereset! Alleen als je nog een prom/deg wedstrijd moet spelen, kan je ts nog van belang zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:57 schreef Tim_G het volgende:
1. KFC Hamont '99 13 43 - 17 28
2. FC Gouda 13 42 - 20 27
3. ajax87 13 32 - 21 26
4. Marleen d'r Mannen 13 41 - 19 25
5. FC Hamer-en-Sikkel 13 29 - 35 19
6. FC Velsenoord 13 34 - 41 15
7. de harrie's 13 11 - 36 6
8. *TecA* 13 16 - 59 4
Spannende competitie! Ik stond eigenlijk het hele seizoen 1e maar heb sinds vorige week de plek moeten afstaan aan KFC! Nu moet ik zondag tegen FC Hamer ( die op zeker picced en die ik dus makkelijk win ) en KFC moet uit bij Marleen d'r Mannen die in theorie ook nog kans maakt op het kampioenschap!! Ik ben dus afhankelijk van een vrouw![]()
Is trouwens V.152
Mijn sterrenrecord is maar 29,5 en speel al 3 seizoenen in VI.199.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:12 schreef MrMoon het volgende:
Mijn sterrenrecord is 30,5
Ik degradeer uit V sterren record 38 dus degradeer terechtquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
de meeste hier op fok!hattrick zijn geen echte die-hards, in de zin van dat ze in de IV of nog hoger spelen. meesten zitten rond de VII/VI geloof ik. zelf zit ik in VI, wordt ik 2e, en heb een sterrenrecord van 36 (of 35.5?)
door het gebruik van HAM, echt handigquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:18 schreef One_conundrum het volgende:
spelers hebben toch geen blessure geschiedenis? Hoe kun je dat dan bijhouden
waarom zou ik moeten motsen?? Ik win toch wel en die promotie wedstrijd kan toch wel leuk zijn...... ( wil in principe in V blijven maar als de IV een makkelijke is wil ik die promotiewedstrijd misschien wel winnen, vandaar dat ik niet zomaar blind ga motsen )quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Uh, het is de laatste wedstrijd, dus dan moet je zeker motsen! Je teamspirit wordt hierna toch gereset! Alleen als je nog een prom/deg wedstrijd moet spelen, kan je ts nog van belang zijn
Kan ik fixen iddquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:21 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
door het gebruik van HAM, echt handig
link heb ik vorige pagina al gedropt voor cartman
mijn 30dagen zijn bijna voorbij, ik zal er toch voor betalen denk ik
dat moest toch via JD? (vanwege CC)
you're very welcomequote:Op woensdag 12 januari 2005 19:05 schreef komrad het volgende:
Dapp're Strijders - Vintage fc 2-0
Bij deze wil ik hives feliciteren met de overwinning
[sarcasm mode]
Tevens wil ik hem bedanken dat hij mijn spelers kennis heeft laten maken met het harde spel dat in de VII en VI gespeeld wordt.
[/sarcasm mode]
op zich is 19 geen ramp, als je zijn passing bekijkt is dat al een grote compensatiequote:Op woensdag 12 januari 2005 20:12 schreef JJHelder het volgende:
heb em gebookmarkt, kijken waar de prijs heengaat, hoef em niet ten koste van alles te hebben, maar aangezien ik ook winger trainer ben is dit wel een leuke mogelijkheid, helaas word ie al 19
Een vriend van me heeft een speler met de naam Roel Gordijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:07 schreef ASSpirine het volgende:
De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-Award
Uitleg: De manager met de meest idiote naam in zijn selectie
winnaar:Grumpey
wat is de naam van je speler?
heb mezelf rollo Koenigsegg aangeschaft
goede pass en redelijk vleugel voor 7000
waarom zet je daar dan ook geen andere reserve voor in de plaats? Of was je aanvaller er 2 keer uitgeschopt?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:54 schreef avw1982 het volgende:
Shit, mn middenvelder is gisteren ingevallen voor een aanvaller. Nu verliest hij zn training omdat de positie telt waar een speler het laatst speelde. Hij moest nog 2 weken om tot formidabel te stijgen maar dat duurt nu dus nog 3 weken.
als die speler al 28 is dan is hij niet meer waard dan 7000quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:06 schreef Joralf het volgende:
goed pass redelijk vleugel 7000...... ahum..... een beetje scoren trainee kost al gauw 30000 en dan heb je maar redelijk scoren matig passen van 18 jaar............. waarom zijn aanvallers toch altijd zo duur
Was gewoon onwetendheid. Ik wist niet dat een speler daardoor geen training krijgt. Even het forum van Hattrick doorgelezen en helaas kwam ik er toen achter. Laten we het maar bij een leermoment houden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom zet je daar dan ook geen andere reserve voor in de plaats? Of was je aanvaller er 2 keer uitgeschopt?
met 4 innermids ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:10 schreef sir_dalord het volgende:
of als je per ongeluk 10-0-0 speelt.. heb je helemaal geen training
maar het zijn echt wel lieve spelersquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:49 schreef komrad het volgende:
@JD, je hebt me aangestoken met het blessurevirus: 1x +2 en 3 pleisters
oeh, door alle commotie van gisterenavond op #fokhattrick ben ik het helemaal vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar het zijn echt wel lieve spelers
sirda had je al een oplossing voor ws_ftp?. Dat filezilla werkt nog steeds niet
![]()
ach niks bijzonders eigenlijk. Gisteren liet ik mijn pamfluit kunsten horen aan de fokhattrickers, kwam ik uit voor mijn geaardheid door mijn liefde te verklaren voor het nummer YMCA, heb ik 3 uur lang naar de stem van johan-derksen geluisterd en heb ik met joralf getelefoneerdquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:59 schreef komrad het volgende:
commotie, vertel
en dat heb ik dus gewoon gemistquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach niks bijzonders eigenlijk. Gisteren liet ik mijn pamfluit kunsten horen aan de fokhattrickers, kwam ik uit voor mijn geaardheid door mijn liefde te verklaren voor het nummer YMCA, heb ik 3 uur lang naar de stem van johan-derksen geluisterd en heb ik met joralf getelefoneerd
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en dat heb ik dus gewoon gemist
JD je had me kunnen bellen![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:10 schreef komrad het volgende:
ik heb het ook gemist hives, er zijn ergere dingen denk ik dan
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:10 schreef komrad het volgende:
er zijn ergere dingen denk ik dan
met dat rare accentquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
[..]
En ow jonge, wat heeft jd een zwoele stem
je bent gewoon jaloers omdat jij met die grote zulu lippen van jou niet zijn klemtonen kan nabootsenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers omdat jij met die grote zulu lippen van jou niet zijn klemtonen kan nabootsen
ach, denk maar zo. Als je een blanke was geweest, had ik je nooit gevraagd voor een columnquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon facen: ik zal nooit helemaal een blanke zijn
nee, dit is gewoon slowchat. Maar een eigen slowchat topic mogen we niet. Dus daardoor komt af en toe dit topic heel snel volquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
Is dit een vroege manier om het topic vol te spammen ofzo.
het zal toch niet?quote:heel mss wordt je nog wel ooit voor een echte blanke aangezien
je wilt het leven zien aan de andere kant van de maatschappij?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, denk maar zo. Als je een blanke was geweest, had ik je nooit gevraagd voor een column![]()
en nog leuke pluspuntjes die ik nu pas ontdekquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:06 schreef Joralf het volgende:
goed pass redelijk vleugel 7000...... ahum..... een beetje scoren trainee kost al gauw 30000 en dan heb je maar redelijk scoren matig passen van 18 jaar............. waarom zijn aanvallers toch altijd zo duur
230Kquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef R_B het volgende:
Hoeveel is teveel?
checkquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:35 schreef ASSpirine het volgende:
enne, hives, je speler te koop zetten
juist verhalen uit de getto, dat willen de luisteraars. Hoe je jezelf moet aanbieden aan toeristen voor geld om zo te kunnen hatrricken op de plaatselijke internetzuil. Dat soort verhalenquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:35 schreef The_Hives het volgende:
je wilt het leven zien aan de andere kant van de maatschappij?![]()
HT mail maarquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:38 schreef komrad het volgende:
hives, wanneer verschijnt de eerste, als je inspiratie nodig hebt, ik weet nog wel een paar onderwerpen
Nou zegquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:07 schreef komrad het volgende:
sow, druk avondje. Panfluit en YMCA
doe mij maar een saxofoon en een vet jazzy nummer (zal geen namen noemen voor de waailappige cultuurbarbaren hier)
ik heb ook nog wel ergens een echt emailadres van je waailapquote:
Hans dulfer is maar een middelmatige waailapquote:
dan speelt hij zijn wedstrijd uit, pakt de eerste bus naar zijn nieuwe club en laat zijn spullen ophalen door een verhuis teamquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:47 schreef ASSpirine het volgende:
ik heb het ooit al eens gelezen, maar om dat nu weer te vinden...
als ik een speler op de TL zet, en hij wordt zondag rond 9 uur verkocht tijdens een wedstrijd, wat gebeurt er dan?
de onderhandelingen zijn nog gaande. Ik mail wss naar sirda, hij zegt het opquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:45 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel ergens een echt emailadres van je waailap
BTW wat is de frequentie van je column, en wordt het een geschreven of een gesproken geheel
Bij Haarlem Jazz stad vond ik hem live anders aardig goed!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:48 schreef komrad het volgende:
[..]
Hans dulfer is maar een middelmatige waailap
Kijk eens bij Brantford Marsalis, Michael Brecker, charlie parker, john coltrane![]()
![]()
hahaha, ja maar ik heb niet zoveel geld als de heer Jacksonquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:14 schreef Tim_G het volgende:
Echt leuk dit Hattrick topic ?!
Maar the Hives...... Echt blanke worden?? Bel: 0001523 555 2405 en je krijgt ene meneer Jackson die je wel het 1 en ander kan uitleggen hierover!!![]()
dan ben je de enige in jouw familiequote:Op donderdag 13 januari 2005 13:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hahaha, ja maar ik heb niet zoveel geld als de heer Jackson. Daarnaast ben ik niet bereid tot andere diensten zodat hij dat voor mij betaald
**Oe, krijgt weer idee voor column![]()
dan ben je gedoemd heeeeeeeeel veeel melk te drinken.....quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hahaha, ja maar ik heb niet zoveel geld als de heer Jackson. Daarnaast ben ik niet bereid tot andere diensten zodat hij dat voor mij betaald
welke familiequote:Op donderdag 13 januari 2005 13:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dan ben je de enige in jouw familie
my is tha pimpquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]hodfr, dan ben ik afgezet door dat hoertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |