http://www.hottrick.orgquote:Op maandag 10 januari 2005 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
ik ga mijn stadion uitbreiden: naar 30.001
volgend weekend klaar
gisteren wo, maar mijn competitie boeit niet meer want alles is beslist.
Waar kan je ook al weer dat tooltje voor keepers vinden?
30.013 hierquote:Op maandag 10 januari 2005 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
ik ga mijn stadion uitbreiden: naar 30.001
volgend weekend klaar
gisteren wo, maar mijn competitie boeit niet meer want alles is beslist.
Waar kan je ook al weer dat tooltje voor keepers vinden?
Gewoon voor de lolquote:Op maandag 10 januari 2005 13:37 schreef komrad het volgende:
en waarom die 13 extra, voor je HT supporters
zie de OP --> MadKow-Toolsquote:Op maandag 10 januari 2005 13:38 schreef Robar het volgende:
He, mensen wat is de beste dag om een speler op de TL te zetten?
yepquote:Op maandag 10 januari 2005 14:59 schreef Robar het volgende:
Zondag levert een speler het meeste op.
Dat houdt dus in dat ik op donderdagmiddag een speler te koop moet zetten!toch
He damn, ik heb wel een Goed Scor, Goed Pas voor je!!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 15:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 uitstekend spitsen met passing bijstats...
De andere def van me is niet verkocht...
Maar dat proberen we nog een keer... Daar koop ik trainees van en breid ik mn stadion van uit
alleen alstie heel goed shopt, der is denk ik trouwens wel een te groot aanbod aan spitsen dus het is wel mogelijk maar dan zijn ze niet 18 of 19quote:Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef komrad het volgende:
JD kan je daar 2x excellent + passne voor kopen voor 700k?
Edit:quote:Op maandag 10 januari 2005 15:24 schreef Robar het volgende:
[..]
He damn, ik heb wel een Goed Scor, Goed Pas voor je!!!!
Eigenlijk niet te koop, maar als je mij kan overtuigen!!!!
Heb je je wel ingelezen hoe je het beste kan starten?quote:Op maandag 10 januari 2005 16:43 schreef Cart_man het volgende:
Ik vind het niet meer leuk...
Na vorige week met 4-1 verloren te hebben, gister verloren met 5-1.
Mijn elftal zuigt echt, vooral het middenveld...
ik bedoelde dat ik 2 keer een melding kreeg van 1 speler, met 2 keer een ander bedrag.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:38 schreef komrad het volgende:
elke euri is er een, maar dit schiet toch wat harder op:
Je wilde toch 2 spitsen, kan je de broertjes niet herenigen?quote:Op maandag 10 januari 2005 18:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
De broer van Kenneth, trouwens
Als je veel kaarten pakt moet je eens HT ratings gaan gebruiken, daar zit een tooltje in dat aangeeft in hoeverre je in de gevarenzone zit qua kaarten als je een bepaalde opstelling gebruiktquote:Op maandag 10 januari 2005 18:55 schreef ASSpirine het volgende:
dat temperamentvol is niet zo leuk
zal een verwoed verzamelaar zijn van kaarten
ik kan het weten, denk dat ik nog altijd onderaan sta als we het over fair play hebben
ow, jij kent het spel beter dan ikquote:Op maandag 10 januari 2005 18:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik dacht dat dat meer afhing van het feit of ie eerlijk was...
Dat is tenminste mijn ervaring...
Die komt zodra Pontani verkocht isquote:Op maandag 10 januari 2005 18:59 schreef komrad het volgende:
[..]
Je wilde toch 2 spitsen, kan je de broertjes niet herenigen?
heb je al een optie op kenneth?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die komt zodra Pontani verkocht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |