Hebben ze alle andere wedstrijden wel gewoon gespeeld? Zo ja, dan zou ik ze aanmelden voor competitievervalsing.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:40 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van denken? Twee teams bij mij in de competitie die het blijkbaar op een akkoordje gooien ofzo?
Hmm, dit was de eerste wedstrijd voor klorko en het andere team heeft alle wedstrijden in een strategische 0-1-2 opstelling gespeeld. Eikels.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hebben ze alle andere wedstrijden wel gewoon gespeeld? Zo ja, dan zou ik ze aanmelden voor competitievervalsing.
Si señor.quote:Ben jij overigens dit team: Erwin '76 (209667) ?
Ik kan je helaas niet accepten voor de fed, ik ben maar negerquote:Op maandag 10 januari 2005 09:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Hmm, dit was de eerste wedstrijd voor klorko en het andere team heeft alle wedstrijden in een strategische 0-1-2 opstelling gespeeld. Eikels.
[..]
Si señor.
Dat heb ik nou ook weleens gehad. Dan lijkt het dat je het hoogste bod hebt. Is de deadline gepasseerd, jij blij. 10 minuten later kijk je weer of ie al toegevoegd is, heeft een ander toch nog een hoger bod uitgebracht?????quote:Op maandag 10 januari 2005 09:25 schreef Zwoerd het volgende:
Wat is dit nou weer dan![]()
Ik zit op een spelere te bieden, de server loopt wat te haperen. Uiteindelijk heb ik hem, ik zie dat ik het hoogste bod heb en er staat 'Het bieden is geeindigd' , even later zie ik hem nog niet bij mn spelers staan, ga ik kijken en zie ik dat hij toch door een ander team is gekocht![]()
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]in je fotoboek gezet.
Picserver doet het niet, dus ik denk, even kijken waar jij hem opgezet hebt
huhquote:Op maandag 10 januari 2005 09:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk wel wat over je!
Het Fotoboek is een soort van "dit ben ik" site!quote:
-edit-quote:Op maandag 10 januari 2005 09:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Het Fotoboek is een soort van "dit ben ik" site!
Als je dus dit als foto neerzet, dan zegt dat veel over je hobbies!
Ja ik ben weer een stuk verder met denken hoor!
Where have you beenquote:Op maandag 10 januari 2005 10:15 schreef SuperWeber het volgende:
Is het in ofzo om screenshots te maken van de stand in je competitie??
Vroeg het me af...quote:
ja iddquote:Op maandag 10 januari 2005 10:15 schreef SuperWeber het volgende:
Is het in ofzo om screenshots te maken van de stand in je competitie??
Hey dikke waailap, je staat gewoon bovenaanquote:Op maandag 10 januari 2005 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja idd
----------------------
Zie hier mijn spannende competitie. Komende zondag wordt zoals de topictitel al zegt (goed gekozen sirda) huilen van geluk omdat ik dan kampioen ben of huilen van verdriet omdat ik dan 2e ben geworden. iig promoveer ik en speel ik op een mooi tijdstip volgend jaar
.
[afbeelding]
tuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2005 10:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey jonge god, je staat gewoon bovenaan
We doen heel modern (?) vleugelspel met mooie voorzetten van de plaatselijke ster, Frodo Decker.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet accepten voor de fed, ik ben maar neger. Wat train je? Dan kan ik dat er in de OP bijzetten.
Wat houdt dat in?quote:En het lijkt er op dat iedereen meer supporters heeft. Normaal krijg ik er 7, nu 12.
Als jij zo graag verliezen wilt wil ik dat wel ff accepteren...quote:Op maandag 10 januari 2005 10:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tuurlijk, volgend jaar met jou in een divisie? sirda en JD hokken ook samen
Kijk maar eens op: De Club (in HT)quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 10:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als jij zo graag verliezen wilt wil ik dat wel ff accepteren...
ja, ik vind het logisch dat er vanaf VII geen vervanging plaats vind. De wachtlijst is inmiddels weer zo erg opgelopen, dat het geen verkeerde beslissing is imho (zeker niet om mn trainees eindelijk weer kwijt te rakenquote:Op maandag 10 januari 2005 11:58 schreef avw1982 het volgende:
[..]Laat ze eerst al die WO teams vervangen ipv weer een uitbreiding.
terug naar 6...quote:Op maandag 10 januari 2005 12:15 schreef komrad het volgende:
ja conundrum dat gaat niet meer goedkomen
maar dat is nog steeds niet gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |