Was gewoon onwetendheid. Ik wist niet dat een speler daardoor geen training krijgt. Even het forum van Hattrick doorgelezen en helaas kwam ik er toen achter. Laten we het maar bij een leermoment houden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom zet je daar dan ook geen andere reserve voor in de plaats? Of was je aanvaller er 2 keer uitgeschopt?
met 4 innermids ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:10 schreef sir_dalord het volgende:
of als je per ongeluk 10-0-0 speelt.. heb je helemaal geen training
maar het zijn echt wel lieve spelersquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:49 schreef komrad het volgende:
@JD, je hebt me aangestoken met het blessurevirus: 1x +2 en 3 pleisters
oeh, door alle commotie van gisterenavond op #fokhattrick ben ik het helemaal vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar het zijn echt wel lieve spelers
sirda had je al een oplossing voor ws_ftp?. Dat filezilla werkt nog steeds niet
![]()
ach niks bijzonders eigenlijk. Gisteren liet ik mijn pamfluit kunsten horen aan de fokhattrickers, kwam ik uit voor mijn geaardheid door mijn liefde te verklaren voor het nummer YMCA, heb ik 3 uur lang naar de stem van johan-derksen geluisterd en heb ik met joralf getelefoneerdquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:59 schreef komrad het volgende:
commotie, vertel
en dat heb ik dus gewoon gemistquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach niks bijzonders eigenlijk. Gisteren liet ik mijn pamfluit kunsten horen aan de fokhattrickers, kwam ik uit voor mijn geaardheid door mijn liefde te verklaren voor het nummer YMCA, heb ik 3 uur lang naar de stem van johan-derksen geluisterd en heb ik met joralf getelefoneerd
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en dat heb ik dus gewoon gemist
JD je had me kunnen bellen![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:10 schreef komrad het volgende:
ik heb het ook gemist hives, er zijn ergere dingen denk ik dan
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:10 schreef komrad het volgende:
er zijn ergere dingen denk ik dan
met dat rare accentquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
[..]
En ow jonge, wat heeft jd een zwoele stem
je bent gewoon jaloers omdat jij met die grote zulu lippen van jou niet zijn klemtonen kan nabootsenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers omdat jij met die grote zulu lippen van jou niet zijn klemtonen kan nabootsen
ach, denk maar zo. Als je een blanke was geweest, had ik je nooit gevraagd voor een columnquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon facen: ik zal nooit helemaal een blanke zijn
nee, dit is gewoon slowchat. Maar een eigen slowchat topic mogen we niet. Dus daardoor komt af en toe dit topic heel snel volquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
Is dit een vroege manier om het topic vol te spammen ofzo.
het zal toch niet?quote:heel mss wordt je nog wel ooit voor een echte blanke aangezien
je wilt het leven zien aan de andere kant van de maatschappij?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, denk maar zo. Als je een blanke was geweest, had ik je nooit gevraagd voor een column![]()
en nog leuke pluspuntjes die ik nu pas ontdekquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:06 schreef Joralf het volgende:
goed pass redelijk vleugel 7000...... ahum..... een beetje scoren trainee kost al gauw 30000 en dan heb je maar redelijk scoren matig passen van 18 jaar............. waarom zijn aanvallers toch altijd zo duur
230Kquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef R_B het volgende:
Hoeveel is teveel?
checkquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:35 schreef ASSpirine het volgende:
enne, hives, je speler te koop zetten
juist verhalen uit de getto, dat willen de luisteraars. Hoe je jezelf moet aanbieden aan toeristen voor geld om zo te kunnen hatrricken op de plaatselijke internetzuil. Dat soort verhalenquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:35 schreef The_Hives het volgende:
je wilt het leven zien aan de andere kant van de maatschappij?![]()
HT mail maarquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:38 schreef komrad het volgende:
hives, wanneer verschijnt de eerste, als je inspiratie nodig hebt, ik weet nog wel een paar onderwerpen
Nou zegquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:07 schreef komrad het volgende:
sow, druk avondje. Panfluit en YMCA
doe mij maar een saxofoon en een vet jazzy nummer (zal geen namen noemen voor de waailappige cultuurbarbaren hier)
ik heb ook nog wel ergens een echt emailadres van je waailapquote:
Hans dulfer is maar een middelmatige waailapquote:
dan speelt hij zijn wedstrijd uit, pakt de eerste bus naar zijn nieuwe club en laat zijn spullen ophalen door een verhuis teamquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:47 schreef ASSpirine het volgende:
ik heb het ooit al eens gelezen, maar om dat nu weer te vinden...
als ik een speler op de TL zet, en hij wordt zondag rond 9 uur verkocht tijdens een wedstrijd, wat gebeurt er dan?
de onderhandelingen zijn nog gaande. Ik mail wss naar sirda, hij zegt het opquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:45 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel ergens een echt emailadres van je waailap
BTW wat is de frequentie van je column, en wordt het een geschreven of een gesproken geheel
Bij Haarlem Jazz stad vond ik hem live anders aardig goed!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:48 schreef komrad het volgende:
[..]
Hans dulfer is maar een middelmatige waailap
Kijk eens bij Brantford Marsalis, Michael Brecker, charlie parker, john coltrane![]()
![]()
hahaha, ja maar ik heb niet zoveel geld als de heer Jacksonquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:14 schreef Tim_G het volgende:
Echt leuk dit Hattrick topic ?!
Maar the Hives...... Echt blanke worden?? Bel: 0001523 555 2405 en je krijgt ene meneer Jackson die je wel het 1 en ander kan uitleggen hierover!!![]()
dan ben je de enige in jouw familiequote:Op donderdag 13 januari 2005 13:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hahaha, ja maar ik heb niet zoveel geld als de heer Jackson. Daarnaast ben ik niet bereid tot andere diensten zodat hij dat voor mij betaald
**Oe, krijgt weer idee voor column![]()
dan ben je gedoemd heeeeeeeeel veeel melk te drinken.....quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hahaha, ja maar ik heb niet zoveel geld als de heer Jackson. Daarnaast ben ik niet bereid tot andere diensten zodat hij dat voor mij betaald
welke familiequote:Op donderdag 13 januari 2005 13:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dan ben je de enige in jouw familie
my is tha pimpquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]hodfr, dan ben ik afgezet door dat hoertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |