YP is jeugdpull.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:57 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Mense, sorry dat ik het vraag maat wat is YP...?? en hoe zien jullie hoe de training is verlope... of ze beter zijn geworde of niej...??
Teamnaam: Colmschate B3
Sta 2e met laatste wedstrijd thuis tegen de 1ste plek, win ik.... dan ben ik kampioen en ga ik naar de 6e divisie![]()
![]()
![]()
hier van't zelfdequote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:53 schreef sjakie007 het volgende:
ik heb dus een team overgenomen, in divisie 9, gewonnnen met 5-0 en 6-0, en een keer gelijkgespeeld. Alleen jammer dat mijn voorganger het zo verbruid heeft. Anders had ik makkelijk kunnen promoveren...
Uh, het is de laatste wedstrijd, dus dan moet je zeker motsen! Je teamspirit wordt hierna toch gereset! Alleen als je nog een prom/deg wedstrijd moet spelen, kan je ts nog van belang zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:57 schreef Tim_G het volgende:
1. KFC Hamont '99 13 43 - 17 28
2. FC Gouda 13 42 - 20 27
3. ajax87 13 32 - 21 26
4. Marleen d'r Mannen 13 41 - 19 25
5. FC Hamer-en-Sikkel 13 29 - 35 19
6. FC Velsenoord 13 34 - 41 15
7. de harrie's 13 11 - 36 6
8. *TecA* 13 16 - 59 4
Spannende competitie! Ik stond eigenlijk het hele seizoen 1e maar heb sinds vorige week de plek moeten afstaan aan KFC! Nu moet ik zondag tegen FC Hamer ( die op zeker picced en die ik dus makkelijk win ) en KFC moet uit bij Marleen d'r Mannen die in theorie ook nog kans maakt op het kampioenschap!! Ik ben dus afhankelijk van een vrouw![]()
Is trouwens V.152
Mijn sterrenrecord is maar 29,5 en speel al 3 seizoenen in VI.199.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:12 schreef MrMoon het volgende:
Mijn sterrenrecord is 30,5
Ik degradeer uit V sterren record 38 dus degradeer terechtquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
de meeste hier op fok!hattrick zijn geen echte die-hards, in de zin van dat ze in de IV of nog hoger spelen. meesten zitten rond de VII/VI geloof ik. zelf zit ik in VI, wordt ik 2e, en heb een sterrenrecord van 36 (of 35.5?)
door het gebruik van HAM, echt handigquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:18 schreef One_conundrum het volgende:
spelers hebben toch geen blessure geschiedenis? Hoe kun je dat dan bijhouden
waarom zou ik moeten motsen?? Ik win toch wel en die promotie wedstrijd kan toch wel leuk zijn...... ( wil in principe in V blijven maar als de IV een makkelijke is wil ik die promotiewedstrijd misschien wel winnen, vandaar dat ik niet zomaar blind ga motsen )quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Uh, het is de laatste wedstrijd, dus dan moet je zeker motsen! Je teamspirit wordt hierna toch gereset! Alleen als je nog een prom/deg wedstrijd moet spelen, kan je ts nog van belang zijn
Kan ik fixen iddquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:21 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
door het gebruik van HAM, echt handig
link heb ik vorige pagina al gedropt voor cartman
mijn 30dagen zijn bijna voorbij, ik zal er toch voor betalen denk ik
dat moest toch via JD? (vanwege CC)
you're very welcomequote:Op woensdag 12 januari 2005 19:05 schreef komrad het volgende:
Dapp're Strijders - Vintage fc 2-0
Bij deze wil ik hives feliciteren met de overwinning
[sarcasm mode]
Tevens wil ik hem bedanken dat hij mijn spelers kennis heeft laten maken met het harde spel dat in de VII en VI gespeeld wordt.
[/sarcasm mode]
op zich is 19 geen ramp, als je zijn passing bekijkt is dat al een grote compensatiequote:Op woensdag 12 januari 2005 20:12 schreef JJHelder het volgende:
heb em gebookmarkt, kijken waar de prijs heengaat, hoef em niet ten koste van alles te hebben, maar aangezien ik ook winger trainer ben is dit wel een leuke mogelijkheid, helaas word ie al 19
Een vriend van me heeft een speler met de naam Roel Gordijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:07 schreef ASSpirine het volgende:
De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-Award
Uitleg: De manager met de meest idiote naam in zijn selectie
winnaar:Grumpey
wat is de naam van je speler?
heb mezelf rollo Koenigsegg aangeschaft
goede pass en redelijk vleugel voor 7000
waarom zet je daar dan ook geen andere reserve voor in de plaats? Of was je aanvaller er 2 keer uitgeschopt?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:54 schreef avw1982 het volgende:
Shit, mn middenvelder is gisteren ingevallen voor een aanvaller. Nu verliest hij zn training omdat de positie telt waar een speler het laatst speelde. Hij moest nog 2 weken om tot formidabel te stijgen maar dat duurt nu dus nog 3 weken.
als die speler al 28 is dan is hij niet meer waard dan 7000quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:06 schreef Joralf het volgende:
goed pass redelijk vleugel 7000...... ahum..... een beetje scoren trainee kost al gauw 30000 en dan heb je maar redelijk scoren matig passen van 18 jaar............. waarom zijn aanvallers toch altijd zo duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |