Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 22:22 schreef Lortnoc het volgende:
Kampioen!!!!!!
M'n hele selectie in de ziekenboeg, including twee keepers, TS op murderous maar het was 't waard. Ben kampioen van VI.329Nu volgende wedstrijd maar Piccen en 10 dokters nemen in de hoop op tijd klaar te zijn voor de kwalificatiegame en die te winnen.
PS MadKow alvast proficiat voor woensdag, had je graag tegenstand geboden maar ja, je ziet 't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef MasterMido het volgende:
[afbeelding]
Wat is de uitslag volgens jullie als jullie dit zien?
Allebij hebben tacktiekenzo op normaalFrits greatestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
AFC Sonnega
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
Dit is wel erg genaaid, jij was gewoon op elk front beter en dan 4-1 verliezen
Цой жив
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef MasterMido het volgende:
[afbeelding]
Wat is de uitslag volgens jullie als jullie dit zien?
Allebij hebben tacktiekenzo op normaalIk heb precies hetzelfde gehad, maar dan met 5-1 verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En daardoor moet ik nu knokken voor 't kampioenschap..
Hoi.
Wat moet ik hier nu weer van denken? Twee teams bij mij in de competitie die het blijkbaar op een akkoordje gooien ofzo?quote:Het hoosde de hele dag, waardoor de 3049 toeschouwers in Stadion Kweekgras een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen. Kweekgras startte in een strategische 0-1-2-opstelling. De opstelling luidde: Sánchez - - Masala - van Oorschot, Mertens.
klorko startte in een strategische 1-2-2-opstelling. In de basis stonden: Kleiker - Otter - Kodde, Gruyters - van Bergen, Horstman.
Beide teams hadden niet genoeg spelers om de wedstrijd te laten doorgaan. De scheidsrechter besloot hierop de wedstrijd af te blazen en een 0 - 0-resultaat te noteren. De eindstand was 0 - 0.
Bij mij ookquote:Op zondag 9 januari 2005 23:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan met 5-1 verloren..
En daardoor moet ik nu knokken voor 't kampioenschap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |