Er zit een lampje in, dus het is 100% beter dan de GBA. En nog beter dan de SP ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dus het beste kun je hem bij Lik Sang bestellen? En het scherm is echt zeker weten veel lichter dan de GBA (niet sp)? Dit vraag ik omdat ik toch een beetje de GBA links heb laten liggen vanwege het donkere scherm (alle lampjes gingen ook stuk). En dan ga ik natuurlijk niet nog een sp kopen
alleen mario 64, andere spellen die nu uit zijn, heb ik geen interesse in eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:25 schreef Thomper het volgende:
Welke spellen erbij?
De DS heeft een totaal andere soort verlichting dan de GBA SP.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dus het beste kun je hem bij Lik Sang bestellen? En het scherm is echt zeker weten veel lichter dan de GBA (niet sp)? Dit vraag ik omdat ik toch een beetje de GBA links heb laten liggen vanwege het donkere scherm (alle lampjes gingen ook stuk). En dan ga ik natuurlijk niet nog een sp kopen
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Heb je nog geen DS? Wil je wel een keer kijken hoe het speelt? Klik dan hier om de demo van Feel the Magic XX/XY/ Project Rub online!! (En ja, het is legaal)
Geinig! Al speelt het lekkerder met het touch-screen dan met de muisquote:Op zondag 9 januari 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Heb je nog geen DS? Wil je wel een keer kijken hoe het speelt? Klik dan hier om de demo van Feel the Magic XX/XY/ Project Rub online!! (En ja, het is legaal)
Dat lijkt mij ook, maar ik twijfel er nu ook aan om dat spel te halen, het leek me eigenlijk niks (vraag me neit waarom) en nu heb ik pas gezien hoe cool het spel is.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geinig! Al speelt het lekkerder met het touch-screen dan met de muis
dat wordt een must have voor mijquote:Op zondag 9 januari 2005 16:45 schreef BMH het volgende:
In Jam with the band kun je je eigen muziekstukken componeren door de noten in te spelen met je ds. Je kunt ook complete muziekstukken van bvb Nintendo games downloaden en in het spel zetten!
En dankzij dit programmatje kun je MIDI files omzetten naar muziek-sheets, die je in je Jam with the band game kunt stoppen en samen met 7 andere mensen kunt spelen!
[afbeelding]
Had liever een andere minigame gezien maar het is beter dan niks hehquote:Op zondag 9 januari 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Inside Gamerquote:Volgens het Nintendo Official Magazine uit Latijns-Amerika heeft Namco de ontwikkeling van Soul Calibur DS bevestigd. Een scan uit dit magazine kun je hieronder bekijken.
Het zou volgens Nintendo Power gaan om een remake van de eerste Soul Calibur van de Dreamcast. Deze remake zou grafisch beter zijn en ook het geluid zou zijn verbeterd. Link, het personage dat in de GameCube versie van Soul Calibur 2 zat, zou niet in deze remake verschijnen.
quote:Soul Calibur Remake
We have an excellent piece of news for fans of fighting games; Namco has announced that it is currently developing a remake of the first arcade Soul Calibur, for the recently released Nintendo DS. Among the characteristics that the game will have, it has been commented that it will surpass the original in terms of graphics as well as audio; also, it will include an option where we can perform special moves, with only pressing one button. If you're asking yourself if Link is going to be included in the game, everything seems to be indicating that he won't, this being because Namco does not want the game's story to be altered, so the hero will continue to be a Cube exclusive. As you may have noticed, the Nintendo DS is receiving lots of support, there is no party that is not working in some project for the handheld, and the best thing is that this is only the beginning.
Wel knap dan... Een spel dat uit is gekomen op een 128 bits machine (en er daarop super uitzag) er nog beter uit laten zien op een 64 bits machine.quote:
Toen dit nieuws was (2 maand geleden dus) poste ik al een screenshot van de Soul Calibur Arcade game. Deze arcade game draaide op ongeveer dezelfde hardware als de Nintendo DS (plus texture filtering).quote:Op zondag 9 januari 2005 20:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wel knap dan... Een spel dat uit is gekomen op een 128 bits machine (en er daarop super uitzag) er nog beter uit laten zien op een 64 bits machine.
En.. ook erg lastig mooiere graphics te laten zien op een scherm met een lagere resolutie
quote:System 12
Main CPU : R3000A 32 bit RISC processor, Clock- 48MHz, Operating performance - 30 MIPS, Instruction Cache - 4 KB
BUS : 132 MB/sec.
OS ROM : 512 Kilobytes
Sound CPU : Hitachi H8 3002
Additional Sound Chip : Namco C352 sample playback
Main RAM: 2 Megabytes
Video RAM: 2 Megabyte
Sound RAM : 512 Kilobytes
Graphical Processor : 360,000 polygons/sec, Sprite/BG drawing, Adjustable frame buffer, No line restriction, 4,000 8x8 pixel sprites with individual scaling and rotation, Simultaneous backgrounds (Parallax scrolling)
Sprite Effects : Rotation, Scaling up/down, Warping, Transparency, Fading, Priority, Vertical and horizontal line scroll
Resolution : 256x224 - 740x480
Colours : 16.7 million colors, Unlimited CLUTs (Color Look-Up Tables)
Zolang er maar geen vergelijking met de DC versie getrokken wordt... SC haalde toch wel het maximale uit de DC...quote:Op zondag 9 januari 2005 20:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Toen dit nieuws was (2 maand geleden dus) poste ik al een screenshot van de Soul Calibur Arcade game. Deze arcade game draaide op ongeveer dezelfde hardware als de Nintendo DS (plus texture filtering).
Het is dus goed mogelijk dat Soul Calibur met ongeveer dezelfde graphics als de arcade game op de NDS komt.
[..]
Als je het SP-scherm vergelijkt met het DS-scherm lijkt het alsof er een mist over je SP-schermpje ligt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef ironx het volgende:
[..]
De DS heeft een totaal andere soort verlichting dan de GBA SP.
De GBA SP heeft 1 lampje bovenaan en 1 onderaan het scherm zitten.
De DS heeft de verlichting echt *achter* het scherm zitten.
Dit geeft echt een veel beter en rustiger beeld voor je ogen.
Als je eenmaal het scherm van de DS hebt gezien wil je echt niet meer terug...![]()
We zullen het wel zien als de game uitkomt. Op zich zegt het aantal bits niet veel meer, er spelen nog een hoop andere factoren mee die de uiteindelijke prestatie bepalen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zolang er maar geen vergelijking met de DC versie getrokken wordt... SC haalde toch wel het maximale uit de DC...
Klopt... maar het helpt wel. En betere graphics op een zoveel kleiner schermpje leek/lijkt me ook vreemd.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
We zullen het wel zien als de game uitkomt. Op zich zegt het aantal bits niet veel meer, er spelen nog een hoop andere factoren mee die de uiteindelijke prestatie bepalen.
Mario 64quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
oh mooi, dan neem jij hem ook mee naar de meetWelke games heb je?
Been there, done that.quote:
Dus Nintendo moet opschieten met meer games.quote:
van wat ik in het super mario topic las heb je pas 80 van de 150 sterren andersquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus Nintendo moet opschieten met meer games.
Ik heb niet zo'n verzameldrangquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:58 schreef madjacksss het volgende:
[..]
van wat ik in het super mario topic las heb je pas 80 van de 150 sterren anders![]()
je zit pas net over de helft van het spel dus
Zou het? Ik heb zo eens op Ebay zitten kijken, maar daar worden in ieder geval flinke prijzen gevraagd voor DS games... duurder dan Advanced in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom? De games worden waarschijnlijk stukken duurder hier...
En eerst zei je nog dat je met moeite 80 sterren had gehaaldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n verzameldrang
Volgens mij schat je wat je hooptquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:09 schreef gamecube_master het volgende:
180 is me toch wel duur
nu australie ook een lage prijs heeft gekregen schat ik hier de prijs van de DS tussen de 115/130
Ik schat hem hier op zo'n 150-160 euro.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:09 schreef gamecube_master het volgende:
180 is me toch wel duur
nu australie ook een lage prijs heeft gekregen schat ik hier de prijs van de DS tussen de 115/130
dat ook wel maar nintendo zou om hun markt te kunnen versterken beter ook in europa de DS goedkoop maken om sterk te concureren met de PSP. Als er namelijk een erg groot verschil tussen beide apparaten zitten is de keuze bij veel mensen al gemaaktquote:
Precies, de douanekosten ben ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik schat hem hier op zo'n 150-160 euro.
En de games... zo'n 35 euro gok ik.
Maarja, ik heb m'n DSje lekker al![]()
Dies oud!quote:
Weet ik maar ik wilde deze topic bij mn Active Topics hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dies oud!
Je heb IMG tags! GEBRUIK ZE!!!!!!!!!!!
Net gezien, echt geweldig filmpjequote:Op woensdag 12 januari 2005 19:46 schreef Roi het volgende:
[..]
!
Engels Wario Ware filmpje:
http://media.ds.ign.com/m(...)_011105_01_wmvds.wmv
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Eventuele europese box
[afbeelding]
quote:Order Summary / Shipping Details:
1 x Feel the Magic: XY-XX
1 x Mr. Driller
1 x Shipping and Handling (Free Global)
quote:Games
1 PS2 Gran Turismo 4 SCE 145,027 779,766
2 GBA Tales of the World: Narikiri Dungeon 3 Namco 81,045 new
3 DS Sawaru Made in Wario Nintendo 63,214 480,532
4 DS Super Mario 64 DS Nintendo 46,098 571,160
5 PS2 METAL GEAR SOLID 3 SNAKE EATER Konami 42,005 772,352
6 PS2 Dragon Quest VIII: Sora to Umi to Daichi to Norowareshi Himegimi Square Enix 37,507 3,212,003
7 GBA Rockman EXE 5 Team of Blues Capcom 35,100 N/A
8 PS2 Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Special Square Enix 32,903 274,725
9 GC Mario Party 6 Nintendo 30,626 499,555
10 DS Pokemon Dash Pokemon 29,813 N/A
Consoles
1 PlayStation 2 - 124,401 - 207,108
2 Nintendo DS - 108,561 - 209,522
3 GameBoy Advance SP - 70,851 - 116,801
4 PSP - 62,052 - 129,957
5 GameCube - 19,703 - 29,802
6 Gameboy Advance - 1,719 - 2,653
7 Xbox - 1,179 - 899
PSP verkopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:09 schreef Xrenity het volgende:
Ik wil Chokan Hifotude eigenlijk wel bestellenNog even afwachten maar.
Japanse verkopenDS verkoopt nog steeds 2x zo veel dan de PSP.
[..]
Tuurlijk wel. En dan krijgen we ook GBA cartridges i.p.v. die mooie DS cartridges.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:19 schreef Roi het volgende:
Ik hoop echt dat wij niet doosjes krijgen voor onze DS spellen![]()
Zie je nou? Ik heb altijd volgehouden dat de Nintendo DS een ongelofelijke potential heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:32 schreef Roi het volgende:
Yoshi, Touch! and Go commercial:
http://www.nintendo.co.jp/ds/ayij/cm.wmv Blaaazuh!
Die game wordt ZO briljantquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:32 schreef Roi het volgende:
Ik nomineer deze post als beste eerste post op FOK! ooit!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:00 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Ik weet niet of jullie deze al hadden gezien, maar er zijn nog meer video's van Yoshi, Touch! and Go:
http://www.nintendo.co.jp/ds/ayij/movie/movie01_1.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ds/ayij/movie/movie01_2.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ds/ayij/movie/movie02_1.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ds/ayij/movie/movie02_2.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ds/ayij/movie/movie03.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ds/ayij/movie/movie04.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ds/ayij/movie/movie05.wmv
Echt vette gameplay
Je bent pas een jaar lid... Fok bestaat al 5+ jaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik nomineer deze post als beste eerste post op FOK! ooit!![]()
Hij is inderdaad mooi.. coole kleuren, en dat groen..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AAAAARGH! Moooi,....... Stil..... Zet op site........
*flipt*
Heb je je DS al?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Je bent pas een jaar lid... Fok bestaat al 5+ jaar.
Ik zie me al helemaal zitten in de treinquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:32 schreef Roi het volgende:
Nee echt hoor, anders ga ik de games wel importeren. Gezeik met die kartonnen doosjes.
Rayman boxart is trouwens best wel vet!
[afbeelding]
quote:Revolution and DS
Hi Matt,
Great job with the site and the recent letter from the editor. I hate to be a fly in your, er, ointment, but here goes...
I have to ask: Are you at all terrified of what this so-called revolution is going to be? The handheld revolution Nintendo unleashed is a gimmicky two-screen device with (as of this month) no games I'm interested in playing. (Best launch title: Mario64 now updated with unrefined controls! Brilliant!)
If the DS is the model for what's going to be happening with the console, I worry about the future of Nintendo. The biggest revolution Nintendo could make would be if they'd stop bucking every single popular trend in videogaming that has worked for the PS2 and the Xbox.
Instead we're getting The Revolution, and what's the big buzz so far? Apparently the Revolution doesn't have to be televised - hook it up to a computer monitor or a TV. (Who cares). Abandon the "complicated" controller. (that a 6-year-old can figure out how to use). And just what nobody asked for, connectivity with the DS (cuz that wasn't at all gimmicky and lame with the Cube/GBA).
I'm all for innovation and creating an exciting new paradigm, but given Nintendo's recent history, I'm just not confident they're capable of producing a revolution that the masses are going to want to be a part of.
Even if you can't discuss it right now, I'm really hoping you know something that the rest of us don't know, something that gives you confidence that Nintendo has some freakin' clue about what they're unleashing in 2006.
Matt responds: Not a lot to say at this point. There is definitely stuff happening. I've talked to some studios and I get the impression that early technical specs are finally being made available, but as far as I know nobody outside of Nintendo understands what the machine is all about. Nor does anybody possess any real development hardware.
To answer your question, I'm excited and simultaneously freaked out by the idea of Revolution. Same as everyone else, I imagine. I can't help but draw parallels to Nintendo's recently released handheld, especially since NCL president Satoru Iwata has hinted that it may offer a hint of what Revolution is meant to be. And frankly, that's where I find myself becoming the skeptic. The DS is a unique handheld, but I'm not yet convinced that it's an example of evolution, or even of grand innovation. I like Feel the Magic. It's a fun game. I like Band Brothers. Also pretty fun. However, both are also fairly shallow. And Mario 64 DS without an analog stick feels like a step backward; so far controlling games with the touch screen for me is not so much an innovation as it is an alternative. To be sure, sometimes touch-screen manipulation is comparatively clumsier than using a plain old D-pad.
This is bound to piss off some of the DS hardcore, but I'm not going to lie: I've been messing around with the PSP for a few weeks now and so far I'm inclined to believe that the handheld is superior to Nintendo's in just about every way where design and technology are concerned. The quality of the screen is leaps and bounds above the two that DS features. The visual and audio abilities of the handheld are far greater. And surprisingly, it's a lot more comfortable to both hold and to use. Meanwhile, as interesting as the gameplay mechanics are in titles like Feel the Magic, I have up to this point enjoyed the formulaic Ridge Racers more than any DS offering.
Nintendo seems to be under the impression that games as they exist today are broken. It wants to reinvent the way people play these games. But so far as I can tell, the DS hasn't fixed anything. Rather, I'd say it's potentially worsened the gameplay experience. I think Metroid Prime Hunters is perhaps the purest example of how this has happened, at least in my estimate. I can't play the game for more than 15 minutes before my hands start to hurt. How is that an improvement for portable gaming?
To be fair, the DS has sold incredibly well for Nintendo and there may yet be a large and growing audience for the handheld. Also, some of the future releases, including Wario Ware Touched!, Yoshi's Touch & Go, Final Fantasy Crystal Chronicles and Castlevania look to be a lot of fun and may better spotlight the unique attributes of the system.
Still, if Revolution brings similarly untested new control mechanics to the market and asks users to fall in love with them simply because they are different, Nintendo might have an epic uphill battle on its hands. However, I'm hoping that Revolution will be more than that. I'm hoping that Nintendo is not overselling the console when it calls it revolutionary. And unless Nintendo has discovered how to harness magic in order to create realistic videogame environments, I'm desperately hoping that it hasn't abandoned technology as an integral ingredient for Revolution. Really, despite my concerns, and some previous letdowns by the company, I still have faith that it's going to deliver this time around.
I'll be learning more about the nature of the console in the next couple of months. So if I'm in a cheery mood and promising that E3 will be fine and dandy, you can probably guess that anything I've discovered is good news. If, on the other hand, I'm a real bastard and you notice that I'm writing more and more Xbox-related articles, you can assume that Revolution is, in fact, a physical board game with a microphone attached.
Als je eerlijk bent heeft ie gewoon toch een beetje gelijk. De PSP heeft ook veel fouten enzo, maar die drift van Nintendo om alsmaar te vernieuwen kan ze ook wel eens de kop gaan kosten ooit. Misschien niet nu, maar toch. Ik vind het prima, maar goed, verkopen doe je er misschien niet mee. Laatst zo'n survey gelezen van Famitsu en die was ook wel wat raar om te lezen..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aan de ene kant heeft ie ook zeker wel gelijk, maaaaaaaaaaaaaar ook weer niet
Die dus. Net gevonden. De Revolution is dus wel redelijk populair onder klanten en verkopers, maar game-developers moeten er maar weinig van hebben.quote:This week's survey focused on next generation systems. Famitsu asked retailers, readers and game makers for answers to questions regarding the PS3, Xbox 2 and Revolution. In all, 50 game makers, 118 stores and 301 Famitsu.com readers replied to the survey.
First, expected release periods for the systems. All three parties favor a year 2006 PS3. Only 20.8% of game makers, 18.5% of retailers and 14.3% of users responded that the PS3 would arrive in 2005. Xbox 2 got stronger opinions for an early release, with 75% of game makers, 45.2% of retailers and 45.3% of users feeling that the system would see release in 2005. Amongst retailers, the Revolution also seems destined for an early release, with 52.3% expecting a release in 2005. In contrast, only 25% of game makers and 33.9% of users feel the same way.
Ignoring release dates, the magazine had the three parties list which system has them most excited. For game developers, 50% listed PS3, with 17.9% listing Revolution and 32.1% listing Xbox 2. Retailers give the PS3 a huge edge, with 73.8% looking forward to it the most, followed by 21.3% Revolution and 4.9% Xbox 2. Users also favor the PS3 at 53.8%, compared to Revolution's 39.5% and Xbox 2's 6.7%.
Aangezien de DS geweldig verkoopt ga ik er wel vanuit dat de Revo ook wat wordt. Een hoop mensen zullen misschien wel denken in de trant van Nintendo DS, zien een nintendo revolution en leggen de link 'goed'quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:25 schreef Thomper het volgende:
[..]
Die dus. Net gevonden. De Revolution is dus wel redelijk populair onder klanten en verkopers, maar game-developers moeten er maar weinig van hebben.
Ach laten we eerst maar even naar de DS toeleven, dan komt die E3 nog welquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Aangezien de DS geweldig verkoopt ga ik er wel vanuit dat de Revo ook wat wordt. Een hoop mensen zullen misschien wel denken in de trant van Nintendo DS, zien een nintendo revolution en leggen de link 'goed'
Ik heb er vertrouwen in dat de revolution erg goed wordt. Wanneer de controls echt zo geweldig blijken te zijn en de console gaat goed verkopen, dan komen die devs echt wel. Want daar is natuurlijk vreselijk veel geld mee te verdienen
Ik kan echt niet wachten op de E3, maar het duurt nog zooo ontzettend lang!
Bronquote:Ben je ook zo benieuwd naar de eventuele prijs van games en de datum dat je de DS kan halen? Dan moet je zeker dit bericht even bekijken.
Volgens onze grote vriend én winkeleigenaar hebben we exclusieve, nieuwe en hele betrouwbare informatie over de Nintendo DS launch binnen. Hier houden we natuurlijk van, maar of het ook écht waar is moeten we afwachten tot het "persfeestje" op 27 januari.
Dan onthullen we nu de details. De Nintendo Dual-Screen zou 18 maart in de winkel moeten liggen, volgens de leverancier. De prijs van het apparaat zelf is nog niet uitgelekt, een eventuele prijs van de games is al wel bekend. Het prijskaartje voor een game wordt 44,95 euro. Natuurlijk zijn er altijd winkels die onder de adviesprijs gaan.
Dit is natuurlijk weer een bericht die we in een "geruchtenbak" kunnen gooien, hoewel de leverancier voor 95% betrouwbaar is, zóu Nintendo de details pas 27 januari bekend maken.
Ja het ziet er echt cool uit, maar daar middenin staat een spel met kaarten, met mario figuurtjes er bij, wat is dat voor spel?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:49 schreef Thomper het volgende:
Die Kirby game lijkt me nog interessant.
die had ik eerder gepostquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:38 schreef RaymanNL het volgende:
Check dit filmpje, hier zie je hoe een PSP aandiggelen word geslagen
DS Fanboy Filmpje
Twee keer de zelfde onzin dus. Ik weet nu weer zeker dat ik geen fanboy ben.quote:
Mahjongquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:06 schreef Thomper het volgende:
Yakuman DS, dat is Mahjong, populair in Japan, maar komt hier toch nooit heen.
Inderdaad. Ik vind het maar grappig dat mensen nog steeds niet echt warm worden van die Nintendo DS.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aan de ene kant heeft ie ook zeker wel gelijk, maaaaaaaaaaaaaar ook weer niet
Ik denk toch dat het ontbreken van een killer-ap de voornamelijkste reden is.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het maar grappig dat mensen nog steeds niet echt warm worden van die Nintendo DS.
Kom op zeg, hij is al zo lang uit. Gebruik je fantastie is. Nintendo is niet bezig met innovatie, just for the sake of innovatie. Ze doen het omdat het lekker is. En ik vind die nieuwe mogelijkheden echt fantastisch (vooral met die 2D games). Loop je er niet warm van, nou, dat kan. Dan is een Nintendo DS gewoon niet iets voor jou.![]()
Ja man! FREDDIE FISH DSquote:Op zondag 16 januari 2005 12:46 schreef LostFormat het volgende:
Ik zit nu net fotootjes te bekijken van Another Code. Lijkt me een cool spel. Ik hoop dat met de komst van de DS de point-and-click adventure genre weer nieuw leven wordt ingeblazen. De DS leent zich er perfect voor.
Een rayman fan die kwa point & click nooit verder is gekomen als Feddy Fishquote:Op zondag 16 januari 2005 12:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja man! FREDDIE FISH DS![]()
Zou heel goed werken!!! Another Code is wel een interessante titel, maar ik denk dat ik het op ten duur niet zo heel leuk meer ga vinden, te ingewikkeld enzow, mijn point and click kennis zit op freddie fish niveau!
Nou Matt, dat betekent dat je noob bent en het spel niet goed kunt spelen, ik kan de game namelijk wel 5 uur spelen zonder last te krijgen van m'n hand.quote:I can't play the game for more than 15 minutes before my hands start to hurt.
Trouwens die een-na laatste game lijkt me wel vet, die op tetris lijkt!quote:IGN Employee 1: What the hells is this, we've been doing everything we can to stop the DS from selling but its not working.
IGN Employee 2: I know I know, alright it's time for our secret weapon.
IGN Employee 1: Alright I'll call up the boss and see if its alright with him.ials in phone number*
Clay Aiken: Like gosh hello
IGN Employee 1: Oh hey Clay, is boss there?
Clay Aiken: Like yeah he's here, like oh my gosh the other day he was wearing these jeans and I was all....
IGN Employee 1: Shutup
Clay Aiken: Fine be that way...here's the boss
Lucifer: What is it now
IGN Employee 1: Our plans to stop the DS has failed, were thinking about using the secret weapon
Lucifer: You mean Matt? Good thinking, all those Nintendo supporters love that guy. When he admits that he's biased, the Nintendo empire is sure to fall
IGN Employee: Hopefully this plan will work. Last time, tricking Shiggy into thinking two screens on a handheld was good actually helped Nintendo out.
Lucifer: I love shiggy that guy will listen to frickin anything
IGN Employee 1: Will do, Matt's making an article about how cool the PSP is as we speak.
Clay Aiken: You love shiggy!! I thought you only loved me!?!?!?
Lucifer: Thats only when I thought you were a woman
Meteos.quote:[b]Op zondag 16 januari 2005 13:22
Trouwens die een-na laatste game lijkt me wel vet, die op tetris lijkt!
DIE IS IN ONT-WIK-UH-LING.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het ontbreken van een killer-ap de voornamelijkste reden is.
Inderdaad. Dus waarom zullen mensen, die mario 64 DS niet genoeg vinden, nu al een DS kopen?quote:
Ik zeg ook niet dat mensen nu een DS zouden moeten kopen. Als ie hier uitkomt, koop ik hem ook niet gelijk. Ik vind het gewoon raar dat er mensen zijn die nog steeds niet begrijpen dat de DS zoveel bied (kijk eens naar de previews). "DS is een gimmick bla bla". Als we alleen maar ports kregen wel ja. Maar we krijgen niet alleen ports en oude zooi, zo blijkt uit previews (zie de scans).quote:Op zondag 16 januari 2005 13:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus waarom zullen mensen, die mario 64 DS niet genoeg vinden, nu al een DS kopen?
Je moet gewoon altijd een middelvinger in de lucht steken als je langs zulke mensen loopt. Stop gewoon je stylussen in je oor en ga gamen.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mensen nu een DS zouden moeten kopen. Als ie hier uitkomt, koop ik hem ook niet gelijk. Ik vind het gewoon raar dat er mensen zijn die nog steeds niet begrijpen dat de DS zoveel bied (kijk eens naar de previews). "DS is een gimmick bla bla". Als we alleen maar ports kregen wel ja. Maar we krijgen niet alleen ports en oude zooi, zo blijkt uit previews (zie de scans).![]()
OUCH!!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 13:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Stop gewoon je stylussen in je oor [...]
Vooral Yoshi's Touch and Go lijkt me gaafquote:Op zondag 16 januari 2005 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Kirby Ds gaat echt een vette game worden, dat weet ik zekerIk heb een beetje het gevoel dat het stukje bij beetje weer beter gaat met Nintendo. Ik zie steeds meer coole exclusive games ( nieuwe sonic ), en extra's in games ( Super Punch Out in Fight Night R2 ), en meer van dat soort leuke dingen. Ook ziet Fire Emblem voor de cube er vet uit
.
Ik vind oo kdat Kirby DS en YOshy's touch en go neit met elkaar te vergelijken zijn. In kirby DS zit veel meer snelheid, en is het als het ware een veel ''coolere'' game.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Kirby Ds gaat echt een vette game worden, dat weet ik zekerIk heb een beetje het gevoel dat het stukje bij beetje weer beter gaat met Nintendo. Ik zie steeds meer coole exclusive games ( nieuwe sonic ), en extra's in games ( Super Punch Out in Fight Night R2 ), en meer van dat soort leuke dingen. Ook ziet Fire Emblem voor de cube er vet uit
.
Ik had geen zin om de hele titel te typen, blijkbaar wist je zo ook al om wel spel het ging.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is trouwens niet Kirby DS, maar Touch! Kirby's Magic(al) Paintbrush.
Die game was alang bekend en screens waren er al sinds november 2004 ofzo, en was al mijn favoriet.
Second that!quote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Trouwens, ik blijf er bij, er MOET een worms DS komen!
Oi! Das mijn ideequote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, ik blijf er bij, er MOET een worms DS komen!
Onderste scherm wapen selectie & chat schermquote:Op zondag 16 januari 2005 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oi! Das mijn idee
Desnoods een poort van Worms 2Ik heb dat erg vaak over LAN gespeeld in mijn studentenhuis, zo gelachen. Stel je voor om dat nu te doen via wireless
Onderste scherm zoals op de PC, bovenste scherm close-up van de worm in actie. Incl gekke bekken
![]()
Neej, misschien handig voor het schieten!, of het localiseren van een bananenbomquote:Op zondag 16 januari 2005 14:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Onderste scherm wapen selectie & chat scherm![]()
damn it.. dubbelpost... waar is de flood-controlquote:Op zondag 16 januari 2005 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
hey BMH, heb je nou je Ds al binnen, of is dat toch allemaal niet doorgegaan?
Vroeg ik ook al.. maar hij negeert deze vraag...quote:Op zondag 16 januari 2005 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
hey BMH, heb je nou je Ds al binnen, of is dat toch allemaal niet doorgegaan?
Nou neem je precies het meest crappy spel qua graphics, waarvan je de screen like 10x uitrekt...quote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef matthijst het volgende:
Hmm, ik vind het tot nu toe echt een vaag ding die DS: graphics zijn zwaar kut vergeleken met de PSP:
Fuckin joke:
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
Da's voorlopig afwachten, ik zit nu nog steeds te wachten op de "kwaliteit" titels van de N64quote:Wij kiezen toch kwaliteit boven kwantiteit.
Ridge Racer is van de games die ik reeds heb voor de DS grafisch wel het minst. De graphics van Mario 64 DS en Metroid zijn bv. veel mooier. Het ligt imho dus niet aan de DS maar aan de producent die er niet veel werk van wilde maken, maar de game gewoon 'geport' heeft.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef matthijst het volgende:
Hmm, ik vind het tot nu toe echt een vaag ding die DS: graphics zijn zwaar kut vergeleken met de PSP:
Fuckin joke:
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
DS heeft een lagere res als de PSP (dus de verhouding kwa grote van deze screens klopt al niet). DS is veel minder krachtig kwa graphics. De PSP moet het hebben van de graphics. DS niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef matthijst het volgende:
Fuckin joke:
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
je hebt in ieder geval het gevoel dat je het hele spel hebt uitgespeeldquote:Op zondag 16 januari 2005 19:50 schreef Xrenity het volgende:
Hebk alle 150 sterren van Mario 64 gehaald, kan ik het dak op. Liggen 3 1up mushrooms (waar ik nu toch niks meer aan heb) en zo'n vlieg-powerup, waarmee je leuk rondjes kunt vliegen ofzo, zonder doel.
Ook nog een minigame van luigi. Die is helemaal geweldig... Super Mario Slot
Al met al leuk om alle 150 sterren te halen, maar de beloning is maar karig
gadverdamme wat lelijk, dat vind ik nu echt verneuking van je DSquote:Op maandag 17 januari 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
http://www.vinzdecals.com/nintendods.html
Best leuk om zoiets te (laten) doen, op zich.
Een sticker set ala, maar doe er dan in godsnaam geen 'chrome' achtige stickerset op. Het is een handheld, en wat krijg je nou juist extra met een handheld? Juist , vingerafdrukken. En die zie je vreselijk goed op zo'n chrome stickerset.quote:Op maandag 17 januari 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
http://www.vinzdecals.com/nintendods.html
Best leuk om zoiets te (laten) doen, op zich.
Het zou al een stuk mooier zijn als het geverfd wordt, zodat alles wat DS wit is ook meegenomen wordt.quote:Op maandag 17 januari 2005 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwah, ik vind een DS in babyblauw wel een stuk mooier dan de standaard kleur. Deze oplossing is niet de beste, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die het doen.
Ja! omfgwetfbbq!111 ik heb liever dat me bronnen anoniem blijven enzo.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zou helpen als je die lijst van games hier post of iig de url naar waar die lijst te vinden is
Loze kreten als "er komen 174 games" hebben we niets aan.
quote:Op maandag 17 januari 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Hehe, ik zit vandaag in de trein lekker te gamen komt de conducteur aan. Hij controleert mijn OV en ziet mijn DS. "Is dat.. is dat die nieuwe Nintendo?Wacht, ik kom zo bij je!" Hij moest even weg want we kwamen net bij een station aan. Daarna kwam hij weer snel aangesprint en bij me zitten want hij vond het zo'n cool ding. Hij was helemaal onder de indruk
.
Was i9k die conducteur maar!!!!! Ik wil ook iemand tegen komen met een DS! Die conducteur is zeker coolquote:Op maandag 17 januari 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Hehe, ik zit vandaag in de trein lekker te gamen komt de conducteur aan. Hij controleert mijn OV en ziet mijn DS. "Is dat.. is dat die nieuwe Nintendo?Wacht, ik kom zo bij je!" Hij moest even weg want we kwamen net bij een station aan. Daarna kwam hij weer snel aangesprint en bij me zitten want hij vond het zo'n cool ding. Hij was helemaal onder de indruk
.
Nee. Uit het 'grote waargebeurde Lexie verhalen'.quote:Op maandag 17 januari 2005 20:00 schreef Tain het volgende:
En dat komt uit het 'grote Lexie fantasieverhalen' boek?
Nee, echt gebeurdquote:Op maandag 17 januari 2005 20:00 schreef Tain het volgende:
En dat komt uit het 'grote Lexie fantasieverhalen' boek?
Oh my god. Vandaag een persconferentie, dat wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:53 schreef Roi het volgende:
Vandaag persconferentie! Wacht met spanning op het eerste nieuws!
Ondertussen 14MB filmpje van Nintendo's Another Code!
http://www.nintendo.co.jp/ds/anoj/
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
De prijs zo ook al uitgeleket zijn van de DS, een promotie man van NIntendo sprak iemand en liet het één en het ander los: De prijs van de DS zal ¤159-¤179 worden
bron
Je moet zelf weten of je het gelooft.....
Iemand van het GQ-forum spreekt een 'promotieman' die GELOOFT dat dat de prijs wordt? Klinkt erg waarschijnlijkquote:Op het GameQube Forum meld een persoon dat hij met een 'promotie man', zoals hij het zelf zegt, heeft gesproken en er kwamen een aantal dingetjes uit het gesprek. Zo zei de man volgens hem dat de DS in Europa minimaal ¤159,- gaat kosten, en maximaal ¤179,-. Ze weten nog niet precies hoeveel dus.
Ga um dan halen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:Mr Driller en Feel the Magic zijn binnen
Mijn DS ligt bij mijn ouders
Catch! Touch! Yoshi! Jezus wat een hoge score!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:06 schreef Thomper het volgende:
Edge:
Mr. Driller (NDS, Namco): 6
Famitsu:
Catch! Touch! Yoshi! (NDS, Nintendo): 8 / 9 / 9 / 9 - (35/40)
Dat weten ze echt allang denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
De prijs zo ook al uitgeleket zijn van de DS, een promotie man van NIntendo sprak iemand en liet het één en het ander los: De prijs van de DS zal ¤159-¤179 worden
bron
Je moet zelf weten of je het gelooft.....
En dat van de Edgequote:Op woensdag 19 januari 2005 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Catch! Touch! Yoshi! Jezus wat een hoge score!!!!![]()
![]()
![]()
Famitsuquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
En dat van de Edge.
Komt er eigenlijk een Four Swords uit voor de DS? Dat zou nu een prima geschikte game zijn, dat het bovenste scherm zeg maar als tv-scherm wordt gebruikt en het onderste als gameboyscherm.
Als je veel reist is af en toe een serie (film duurt te langquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat Play-Yan is eigelijk best onzin. Wie wil er nou films of muziek luisteren als je relaxte video games kan spelen. Ik vind het jammer dat er geen speciale DS versie is.
Maar als ik er goed over nadenk, zou ik um toch willen. Ik heb echt geen zin om elke keer me computer op te starten om me mp3s te luisteren of om me pr0n te checken.
Wat gaat het worden jongens!?quote:Konami announcement on Jan. 27th
Konami are planning to announce something of significance to gamers who 'love games' (obviously) on the 27th of this month (January). Our cards are placed firmly on the company announcing a line up of games, put then again; I misplaced those cards a while ago. Stay tuned for the announcement.
Source: Konami Posted at 0:25 pm by Sim
quote:Actually, based on things I've heard, the paths of the DS and GBE have intersected already. Sources claim that the idea for the next Game Boy took flight right about the same time GameCube launched. The device was merely supposed to be a portable GameCube. Nintendo was hoping to create a synergy between the two platforms. However, for whatever reason -- probably an inability to miniaturize the GameCube at a consumer-friendly price -- the Game Boy successor was abandoned. Instead, Nintendo opted to use an old piece of tech: a hardware dubbed Nitro that was originally developed to be an update to the Game Boy line during the PS1 era. At former NCL president Hiroshi Yamauchi's suggestion, the tech was enhanced with a second screen and later a touch-sensitive interface. Thus, the DS was born.
What's interesting is that work on Game Boy Evolution is allegedly further along than most of us would probably guess. And more intriguing still, sources claim that Nintendo is once again trying to make the machine a portable GameCube.
If that comes to fruition, I will likely be singing the praises of Game Boy Evolution from the very start. It would be an amazing accomplishment. The machine would have a potential library of 500 games from launch. Imagine being able to play Wind Waker, Metroid Prime, Resident Evil 4, Wave Race, and Pikmin on the go. It's a Nintendo fan's dream come true.
En dan zal die ook wel weer een slechte batterij hebben, omdat er een motertje moet draaien om de discjes te laten draaien, het zelfde wat de PSP ook al probleem heeft....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja leuk, maaaaaaaaaaaar een portable GameCube betekent dezelfde discs, en dat zie ik niet zitten op een handheldNo way dat ie dan schokvrij is.
Probleem? Hoezo? Het apparaat functioneerd verder toch goed? Ik zie het als een minpunt, niet als een probleem....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En dan zal die ook wel weer een slechte batterij hebben, omdat er een motertje moet draaien om de discjes te laten draaien, het zelfde wat de PSP ook al probleem heeft....
Onzin, MS Duo is niet veel groter dan een DS gamecard......quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, en die memory cards zijn te groot![]()
link?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:51 schreef OnaNia het volgende:
Interessant stuk van IGN over de DS en de opvolger van de SP:
[..]
Hoezow fanboy gedrag, fanboy van welke kant? Als je met discjes werkt kost het meer stroom, meer dan met een cardridgequote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:26 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Probleem? Hoezo? Het apparaat functioneerd verder toch goed? Ik zie het als een minpunt, niet als een probleem....
Ik ga er vanuit dat je het niet zo lekker verwoord hebt, anders lijkt het me op fanboy gedrag.
Maar dat is mijn opinie.
Ik heb het niet over de PSP, ik heb het over een evt Cube handheld.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:27 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Onzin, MS Duo is niet veel groter dan een DS gamecard......
Niet dat ik anti-DS ben, in tegendeel...ik heb er gisteren op mogen spelen en het is een prima apparaat.
Maar alsjeblieft, ga niet zulke lullige opmerkingen maken. Ok, de UMD is wel een bakbeest als het aankomt op portable media, maar de MS Duo is van nabij postzegel formaat.
Daarbij moet gezegd worden dat de DS wel aan het langste end trekt door gebruik van die kleine kaartjes, het scheelt idd een hoop gewicht en accu.
Maar ik ga toch voor de PSP
Dat is een minpunt, geen probleem.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoezow fanboy gedrag, fanboy van welke kant? Als je met discjes werkt kost het meer stroom, meer dan met een cardridge
ik dacht al idd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de PSP, ik heb het over een evt Cube handheld.
Oké dan is het een minpunt, maar het is niet cool. Een handheld moet je gewoon niet op discjes laten draaien..... De batterij van de handheld is toch wel erg belangrijk.....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:03 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Dat is een minpunt, geen probleem.
Een probleem heb je in dit geval als het apparaat niet naar behoren functioneerd.
Q: Waar heb je die besteld, als ik zo vrij mag zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:54 schreef Platina het volgende:
Owh jawel, morgen eindelijk een europese lader binnen + mario 64 + beschermdingetjes van Hori en 3th party hoesje voor DS. Eindelijk ultiem genot \o/
Tsja, de prijs in Amerika voor een GameCube spel exlusief tax is 50 dollar, met tax is dat 57 dollar. Toen de euro en dollar nog ongeveer gelijk waren scheelde dat dus haast niks, maar nu merk je toch echt dat verschil. En als MS voor 60 euro verkoopt, dan doet Sony dat ook, en Nintendo dat ook. Waarom goedkoper maken als iedereen het toch wel koopt?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Misschien een erg domme vraag, maar waarom is nou precies de DS zoveel duurder dan in de VS. Nou de prijs is nog niet bevestigd, maar zoiezo is alles in de VS (qua games) goedkoper. Waarom is dat zo?
Ik begrijp hoe je je voeltquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:06 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
ik dacht al idd.
Wie weet hoe lang dvdboxoffice er tegenwoordig over doet om een game te versturen? In the old days was dat 8 dagen of zo. Ik wil mario 64 DS spelen en hij is pas een paar dagen geleden verzonden.
bron: Inside gamerquote:Nintendo heeft bevestigd volgende week enkele Nintendo Dual Screen demosystemen in de Europese winkels te leggen. Een plaatje van dit demosysteem kun je hier bekijken.
Op deze demosystemen kun je de Nintendo Dual Screen uitproberen. Of er meerdere Dual Screen demosystemen in één winkel komen te staan, zodat er een lokaal netwerk ontstaat, is nog niet bevestigd.
ooooooohquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je je voeltZe zijn afgelopen donderdag verzonden als het goed is dus ik had gehoopt 'm eigenlijk vandaag te ontvangen... Misschien morgen en anders vast maandag
![]()
En bedenk maar, jij hebt tenminste nog Metroid om te spelen, ik zit steeds maar met mezelf te pictochatten en das nou ook niet echt gezellig![]()
Dat klopt idd. Maargoed, ik zit niet lang in de trein/tram/bus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké dan is het een minpunt, maar het is niet cool. Een handheld moet je gewoon niet op discjes laten draaien..... De batterij van de handheld is toch wel erg belangrijk.....
Does the phrase "3RD Party" ring a bell?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe groot is de kans dat Sony in volgende versies van de PSP een betere accu stopt?
1 op 1 denk ik he? Dan wachten we nog even
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:38 schreef Platina het volgende:
Denk je?
Ik zit persoonlijk niet te wachten op een geupgrade Tamagotchi.
Nou, i heb 2 echte honden zeg maar, en volgens mij is dat toch net ff wat leuker dan Puppy Times. Maar goed, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Mensen gaan helemaal versteld staan.
maar het voltage ligt hoger waarschijnlijk.......quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:14 schreef Ruzbeh het volgende:
1800mAh is wel erg veel. De batterij van de DS is maar 800mAh...
Snufs mogen in de trein... hebben ze zelfs hondenkaartjes voorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Die 2 echte honden kan je niet in je zak en in de trein meenemen.
Anders heb je hele grote zakken en een diervriendelijk trein!
Dollar tegenover de Euro?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Misschien een erg domme vraag, maar waarom is nou precies de DS zoveel duurder dan in de VS. Nou de prijs is nog niet bevestigd, maar zoiezo is alles in de VS (qua games) goedkoper. Waarom is dat zo?
Terugbladeren in dit topic en zij zult vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:23 schreef kokos het volgende:
Ja, ik durf het echt te vragen:
Waar kan ik een lijst vinden met de games voor de DS?
No way. Onderaan een promo plaatje voor het originele spel, en bovenin de N64 Goldeneye? 100% zeker niet. Zoiezo heeft EA al gezegd dat het geen port van de N64 is.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:13 schreef Xrenity het volgende:
Dit zou de eerste Bond-DS screen zijn:
[afbeelding]
Mja vond ik ook. De enige bron is ook deze... Verder nog nergens gezien.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
No way. Onderaan een promo plaatje voor het originele spel, en bovenin de N64 Goldeneye? 100% zeker niet. Zoiezo heeft EA al gezegd dat het geen port van de N64 is.
Zoiezo vind ik DSTopGames steeds onbetrouwbaarder worden, steeds als eerste met nieuws, terwijl het grotendeels verzonnnen lijkt. Die DS box die ze nu hebben is met totaal verkeerde proporties en geen goede dimensies, en daarna een filmpje wat ook al flut is. En dan zeggen: 'ja, dit is waarschijnlijk de echte box want dit keer hebben we een filmpje'. Een beetje alsof ze hun eigen nieuws willen creeren.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:18 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja vond ik ook. De enige bron is ook deze... Verder nog nergens gezien.
Mja ik zit er ook bij atm, maar ik vond het sowieso al nogal dom dat ze een mannetje of 20 wilden hebben. Nogal een overload. Denk dat ik het er eens met die gast over ga hebben.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:23 schreef Thomper het volgende:
[..]
Zoiezo vind ik DSTopGames steeds onbetrouwbaarder worden, steeds als eerste met nieuws, terwijl het grotendeels verzonnnen lijkt. Die DS box die ze nu hebben is met totaal verkeerde proporties en geen goede dimensies, en daarna een filmpje wat ook al flut is. En dan zeggen: 'ja, dit is waarschijnlijk de echte box want dit keer hebben we een filmpje'. Een beetje alsof ze hun eigen nieuws willen creeren.
Bovenste plaatje is 100% zeker geen Goldeneye 64. Check de HUD, wapen en de skins. Het is volgens mij een screenshot van the World of not Enough.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
No way. Onderaan een promo plaatje voor het originele spel, en bovenin de N64 Goldeneye? 100% zeker niet. Zoiezo heeft EA al gezegd dat het geen port van de N64 is.
Wow, ds-gamer.nl kon ik nog niet, ziet er goed uitquote:Op zondag 23 januari 2005 11:32 schreef Thomper het volgende:
Persoonlijk heb ik genoeg aan ds-gamer.nl en dsparty.nl, professioneel, goede artikelen, en mooie lay-out.
Ja dat vind ik ook, hij is echt heel anders kwa layout dan de ''normale'' gamesitequote:Op zondag 23 januari 2005 11:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wow, ds-gamer.nl kon ik nog niet, ziet er goed uit
quote:DJ DAIMY .nl | Weekend!! gvd saai op msn iemand nog wat te lulle dan? zegt:
haha, dat james bond screenshots heb ik gister gemaakt dmv paint even kijken of ik het op andere sites terug ga zien komen
4 foto's met wat hippe flasheffectjes in mpg-formaat is nog geen filmpje hoor. Als ik zie hoe er wordt geknoeid met verhoudingen en lettertypes kan ik alleen maar dit zeggen:quote:Op zondag 23 januari 2005 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Dat zou dus de DS doos hier moeten zijn, en er zit ook een filmpje bij:
filmpje
Maar ik vind het toch een beetje nep hoor.......
precies en dat ''beleef'' nintendo DS staat er ook wel erg vreemd in. Ook zag je een paar weken nog de zelfde doos, maar dan met andere verhoudingenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
4 foto's met wat hippe flasheffectjes in mpg-formaat is nog geen filmpje hoor. Als ik zie hoe er wordt geknoeid met verhoudingen en lettertypes kan ik alleen maar dit zeggen:![]()
![]()
![]()
.
nou daar heb je wat aanquote:
Eerste DS demo pod gesignaleerd!
Gepost door dsmaster op 22-01-05 18:50:53
De eerste DS demo pod is gesignaleerd in Nederland namelijk in Zoetermeer.
Je kunt hem vinden bij de Bart Smit in het stads centrum.
De enigste 2 nadelen zijn dat de DS vast zit en dat het een dummy is.
Je kunt er dus niet op spelen maar alleen vasthouden.
Dat blijft dus fijn uit Canada halen dusquote:
Preciesquote:Op zondag 23 januari 2005 13:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat blijft dus fijn uit Canada halen dus
Zou kunnen, maar als ik zo naar die gebouwen kijk zal het wel echt zijnquote:Op zondag 23 januari 2005 13:54 schreef Ruzbeh het volgende:
45 Euro is de maximum. PSP Games worden 60 euro maximaal.
Need for Speed Underground op de DS
[afbeelding]
Beter is het niet nep.
Precies. Daar heb ik omgerekend 28 euro betaald voor Mario 64 DS.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat blijft dus fijn uit Canada halen dus
Volgens mij is dit tot nu toe het best uitziende DS spel, maar waar slaat dat Nitro op je touchscreen op, er staat om Nitro te besparen, maar ja hoequote:Op zondag 23 januari 2005 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Ziet er leuk uit, en maakt goed gebruik van de touch screen![]()
Je kan de toevoer tweaken, dus niet volle nitro op het moment dat je het gebruikt, maar bijv eerst een beetje.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tot nu toe het best uitziende DS spel, maar waar slaat dat Nitro op je touchscreen op, er staat om Nitro te besparen, maar ja hoe
Ach ja ik zien het vanzelf wel
Best uitziende?!? Ik vind Mario er eigenlijk beter uitzien.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tot nu toe het best uitziende DS spel, maar waar slaat dat Nitro op je touchscreen op, er staat om Nitro te besparen, maar ja hoe
Ach ja ik zien het vanzelf wel
Zo'n T-shirt wil'k ook wel voor m'n vriendin!!! Bij voorkeur een maatje Smallquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
T-shirts
Het lijkt wel alsof Nintendo reclame leert maken
Yup, lagere prijzen en geen verzendopties. Nadeel is dat ze geen voorraadstatus hebben en ze af en toe erg traag zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:57 schreef kokos het volgende:
dvdboxoffice, is dit een van de goedkopere opties?
quote:In the meantime, however, there's been rumblings at Nintendo that indicate that the company will finally unwrap its DS online plans at very very soon. As it goes, Nintendo left the keys to the WiFi car in the hands of the third-party developers, but the third-party developers didn't want to drive it without Nintendo making the engine. So, as a result, if we've been hearing things correctly, Nintendo will finally and very, very soon, reveal its own "Xbox Live" like service for developers to adopt. And the first game out of Nintendo to use this service will be one of those massively killer Nintendo brands that people have been wanting to play online for years...
--Craig
Okiedokie dan bestel ik hem daarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, lagere prijzen en geen verzendopties. Nadeel is dat ze geen voorraadstatus hebben en ze af en toe erg traag zijn.
Why do birds fly south in winter?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom zou Ign niet betrouwbaar zijn?
Voor games zeker vaak een goedkopere. Zeker aangezien je geen porto betaaldquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:57 schreef kokos het volgende:
dvdboxoffice, is dit een van de goedkopere opties?
Ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:17 schreef kokos het volgende:
Ik doe echt vervelend.
Kan jij mij garanderen dat ik elke regio game op elke regio DS kan spelen:@?
Hier kijk ik naar uit: Mario Kart online via mijn DS!!!quote:And the first game out of Nintendo to use this service will be one of those massively killer Nintendo brands that people have been wanting to play online for years...
Of Pokemon.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:28 schreef krasje het volgende:
[..]
Hier kijk ik naar uit: Mario Kart online via mijn DS!!!
Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.quote:
Waar is dat nou weer voor nodig in hemelsnaam? >_<quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.
en dat slaat waar op?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.
Diep van binnen ziet Ruzbeh Pokemon als een kiddy-game waardoor hij denkt dat iedereen die het woord in de mond neemt een stiekeme flamende fanboy isquote:
Hehe... niks mis met Pokemon, ik kan niet wachten op een PokeMMORPGquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Diep van binnen ziet Ruzbeh Pokemon als een kiddy-game waardoor hij denkt dat iedereen die het woord in de mond neemt een stiekeme flamende fanboy is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |