Preciesquote:Op zondag 23 januari 2005 13:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat blijft dus fijn uit Canada halen dus
Zou kunnen, maar als ik zo naar die gebouwen kijk zal het wel echt zijnquote:Op zondag 23 januari 2005 13:54 schreef Ruzbeh het volgende:
45 Euro is de maximum. PSP Games worden 60 euro maximaal.
Need for Speed Underground op de DS
[afbeelding]
Beter is het niet nep.
Precies. Daar heb ik omgerekend 28 euro betaald voor Mario 64 DS.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat blijft dus fijn uit Canada halen dus
Volgens mij is dit tot nu toe het best uitziende DS spel, maar waar slaat dat Nitro op je touchscreen op, er staat om Nitro te besparen, maar ja hoequote:Op zondag 23 januari 2005 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Ziet er leuk uit, en maakt goed gebruik van de touch screen![]()
Je kan de toevoer tweaken, dus niet volle nitro op het moment dat je het gebruikt, maar bijv eerst een beetje.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tot nu toe het best uitziende DS spel, maar waar slaat dat Nitro op je touchscreen op, er staat om Nitro te besparen, maar ja hoe
Ach ja ik zien het vanzelf wel
Best uitziende?!? Ik vind Mario er eigenlijk beter uitzien.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tot nu toe het best uitziende DS spel, maar waar slaat dat Nitro op je touchscreen op, er staat om Nitro te besparen, maar ja hoe
Ach ja ik zien het vanzelf wel
Zo'n T-shirt wil'k ook wel voor m'n vriendin!!! Bij voorkeur een maatje Smallquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
T-shirts
Het lijkt wel alsof Nintendo reclame leert maken
Yup, lagere prijzen en geen verzendopties. Nadeel is dat ze geen voorraadstatus hebben en ze af en toe erg traag zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:57 schreef kokos het volgende:
dvdboxoffice, is dit een van de goedkopere opties?
quote:In the meantime, however, there's been rumblings at Nintendo that indicate that the company will finally unwrap its DS online plans at very very soon. As it goes, Nintendo left the keys to the WiFi car in the hands of the third-party developers, but the third-party developers didn't want to drive it without Nintendo making the engine. So, as a result, if we've been hearing things correctly, Nintendo will finally and very, very soon, reveal its own "Xbox Live" like service for developers to adopt. And the first game out of Nintendo to use this service will be one of those massively killer Nintendo brands that people have been wanting to play online for years...
--Craig
Okiedokie dan bestel ik hem daarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, lagere prijzen en geen verzendopties. Nadeel is dat ze geen voorraadstatus hebben en ze af en toe erg traag zijn.
Why do birds fly south in winter?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom zou Ign niet betrouwbaar zijn?
Voor games zeker vaak een goedkopere. Zeker aangezien je geen porto betaaldquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:57 schreef kokos het volgende:
dvdboxoffice, is dit een van de goedkopere opties?
Ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:17 schreef kokos het volgende:
Ik doe echt vervelend.
Kan jij mij garanderen dat ik elke regio game op elke regio DS kan spelen:@?
Hier kijk ik naar uit: Mario Kart online via mijn DS!!!quote:And the first game out of Nintendo to use this service will be one of those massively killer Nintendo brands that people have been wanting to play online for years...
Of Pokemon.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:28 schreef krasje het volgende:
[..]
Hier kijk ik naar uit: Mario Kart online via mijn DS!!!
Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.quote:
Waar is dat nou weer voor nodig in hemelsnaam? >_<quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.
en dat slaat waar op?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |