Tsja, de prijs in Amerika voor een GameCube spel exlusief tax is 50 dollar, met tax is dat 57 dollar. Toen de euro en dollar nog ongeveer gelijk waren scheelde dat dus haast niks, maar nu merk je toch echt dat verschil. En als MS voor 60 euro verkoopt, dan doet Sony dat ook, en Nintendo dat ook. Waarom goedkoper maken als iedereen het toch wel koopt?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Misschien een erg domme vraag, maar waarom is nou precies de DS zoveel duurder dan in de VS. Nou de prijs is nog niet bevestigd, maar zoiezo is alles in de VS (qua games) goedkoper. Waarom is dat zo?
Ik begrijp hoe je je voeltquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:06 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
ik dacht al idd.
Wie weet hoe lang dvdboxoffice er tegenwoordig over doet om een game te versturen? In the old days was dat 8 dagen of zo. Ik wil mario 64 DS spelen en hij is pas een paar dagen geleden verzonden.
bron: Inside gamerquote:Nintendo heeft bevestigd volgende week enkele Nintendo Dual Screen demosystemen in de Europese winkels te leggen. Een plaatje van dit demosysteem kun je hier bekijken.
Op deze demosystemen kun je de Nintendo Dual Screen uitproberen. Of er meerdere Dual Screen demosystemen in één winkel komen te staan, zodat er een lokaal netwerk ontstaat, is nog niet bevestigd.
ooooooohquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je je voeltZe zijn afgelopen donderdag verzonden als het goed is dus ik had gehoopt 'm eigenlijk vandaag te ontvangen... Misschien morgen en anders vast maandag
![]()
En bedenk maar, jij hebt tenminste nog Metroid om te spelen, ik zit steeds maar met mezelf te pictochatten en das nou ook niet echt gezellig![]()
Dat klopt idd. Maargoed, ik zit niet lang in de trein/tram/bus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké dan is het een minpunt, maar het is niet cool. Een handheld moet je gewoon niet op discjes laten draaien..... De batterij van de handheld is toch wel erg belangrijk.....
Does the phrase "3RD Party" ring a bell?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe groot is de kans dat Sony in volgende versies van de PSP een betere accu stopt?
1 op 1 denk ik he? Dan wachten we nog even
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:38 schreef Platina het volgende:
Denk je?
Ik zit persoonlijk niet te wachten op een geupgrade Tamagotchi.
Nou, i heb 2 echte honden zeg maar, en volgens mij is dat toch net ff wat leuker dan Puppy Times. Maar goed, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Mensen gaan helemaal versteld staan.
maar het voltage ligt hoger waarschijnlijk.......quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:14 schreef Ruzbeh het volgende:
1800mAh is wel erg veel. De batterij van de DS is maar 800mAh...
Snufs mogen in de trein... hebben ze zelfs hondenkaartjes voorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Die 2 echte honden kan je niet in je zak en in de trein meenemen.
Anders heb je hele grote zakken en een diervriendelijk trein!
Dollar tegenover de Euro?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Misschien een erg domme vraag, maar waarom is nou precies de DS zoveel duurder dan in de VS. Nou de prijs is nog niet bevestigd, maar zoiezo is alles in de VS (qua games) goedkoper. Waarom is dat zo?
Terugbladeren in dit topic en zij zult vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:23 schreef kokos het volgende:
Ja, ik durf het echt te vragen:
Waar kan ik een lijst vinden met de games voor de DS?
No way. Onderaan een promo plaatje voor het originele spel, en bovenin de N64 Goldeneye? 100% zeker niet. Zoiezo heeft EA al gezegd dat het geen port van de N64 is.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:13 schreef Xrenity het volgende:
Dit zou de eerste Bond-DS screen zijn:
[afbeelding]
Mja vond ik ook. De enige bron is ook deze... Verder nog nergens gezien.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
No way. Onderaan een promo plaatje voor het originele spel, en bovenin de N64 Goldeneye? 100% zeker niet. Zoiezo heeft EA al gezegd dat het geen port van de N64 is.
Zoiezo vind ik DSTopGames steeds onbetrouwbaarder worden, steeds als eerste met nieuws, terwijl het grotendeels verzonnnen lijkt. Die DS box die ze nu hebben is met totaal verkeerde proporties en geen goede dimensies, en daarna een filmpje wat ook al flut is. En dan zeggen: 'ja, dit is waarschijnlijk de echte box want dit keer hebben we een filmpje'. Een beetje alsof ze hun eigen nieuws willen creeren.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:18 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja vond ik ook. De enige bron is ook deze... Verder nog nergens gezien.
Mja ik zit er ook bij atm, maar ik vond het sowieso al nogal dom dat ze een mannetje of 20 wilden hebben. Nogal een overload. Denk dat ik het er eens met die gast over ga hebben.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:23 schreef Thomper het volgende:
[..]
Zoiezo vind ik DSTopGames steeds onbetrouwbaarder worden, steeds als eerste met nieuws, terwijl het grotendeels verzonnnen lijkt. Die DS box die ze nu hebben is met totaal verkeerde proporties en geen goede dimensies, en daarna een filmpje wat ook al flut is. En dan zeggen: 'ja, dit is waarschijnlijk de echte box want dit keer hebben we een filmpje'. Een beetje alsof ze hun eigen nieuws willen creeren.
Bovenste plaatje is 100% zeker geen Goldeneye 64. Check de HUD, wapen en de skins. Het is volgens mij een screenshot van the World of not Enough.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
No way. Onderaan een promo plaatje voor het originele spel, en bovenin de N64 Goldeneye? 100% zeker niet. Zoiezo heeft EA al gezegd dat het geen port van de N64 is.
Wow, ds-gamer.nl kon ik nog niet, ziet er goed uitquote:Op zondag 23 januari 2005 11:32 schreef Thomper het volgende:
Persoonlijk heb ik genoeg aan ds-gamer.nl en dsparty.nl, professioneel, goede artikelen, en mooie lay-out.
Ja dat vind ik ook, hij is echt heel anders kwa layout dan de ''normale'' gamesitequote:Op zondag 23 januari 2005 11:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wow, ds-gamer.nl kon ik nog niet, ziet er goed uit
quote:DJ DAIMY .nl | Weekend!! gvd saai op msn iemand nog wat te lulle dan? zegt:
haha, dat james bond screenshots heb ik gister gemaakt dmv paint even kijken of ik het op andere sites terug ga zien komen
4 foto's met wat hippe flasheffectjes in mpg-formaat is nog geen filmpje hoor. Als ik zie hoe er wordt geknoeid met verhoudingen en lettertypes kan ik alleen maar dit zeggen:quote:Op zondag 23 januari 2005 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Dat zou dus de DS doos hier moeten zijn, en er zit ook een filmpje bij:
filmpje
Maar ik vind het toch een beetje nep hoor.......
precies en dat ''beleef'' nintendo DS staat er ook wel erg vreemd in. Ook zag je een paar weken nog de zelfde doos, maar dan met andere verhoudingenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
4 foto's met wat hippe flasheffectjes in mpg-formaat is nog geen filmpje hoor. Als ik zie hoe er wordt geknoeid met verhoudingen en lettertypes kan ik alleen maar dit zeggen:![]()
![]()
![]()
.
nou daar heb je wat aanquote:
Eerste DS demo pod gesignaleerd!
Gepost door dsmaster op 22-01-05 18:50:53
De eerste DS demo pod is gesignaleerd in Nederland namelijk in Zoetermeer.
Je kunt hem vinden bij de Bart Smit in het stads centrum.
De enigste 2 nadelen zijn dat de DS vast zit en dat het een dummy is.
Je kunt er dus niet op spelen maar alleen vasthouden.
Dat blijft dus fijn uit Canada halen dusquote:
Preciesquote:Op zondag 23 januari 2005 13:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat blijft dus fijn uit Canada halen dus
Zou kunnen, maar als ik zo naar die gebouwen kijk zal het wel echt zijnquote:Op zondag 23 januari 2005 13:54 schreef Ruzbeh het volgende:
45 Euro is de maximum. PSP Games worden 60 euro maximaal.
Need for Speed Underground op de DS
[afbeelding]
Beter is het niet nep.
Precies. Daar heb ik omgerekend 28 euro betaald voor Mario 64 DS.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat blijft dus fijn uit Canada halen dus
Volgens mij is dit tot nu toe het best uitziende DS spel, maar waar slaat dat Nitro op je touchscreen op, er staat om Nitro te besparen, maar ja hoequote:Op zondag 23 januari 2005 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Ziet er leuk uit, en maakt goed gebruik van de touch screen![]()
Je kan de toevoer tweaken, dus niet volle nitro op het moment dat je het gebruikt, maar bijv eerst een beetje.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tot nu toe het best uitziende DS spel, maar waar slaat dat Nitro op je touchscreen op, er staat om Nitro te besparen, maar ja hoe
Ach ja ik zien het vanzelf wel
Best uitziende?!? Ik vind Mario er eigenlijk beter uitzien.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tot nu toe het best uitziende DS spel, maar waar slaat dat Nitro op je touchscreen op, er staat om Nitro te besparen, maar ja hoe
Ach ja ik zien het vanzelf wel
Zo'n T-shirt wil'k ook wel voor m'n vriendin!!! Bij voorkeur een maatje Smallquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
T-shirts
Het lijkt wel alsof Nintendo reclame leert maken
Yup, lagere prijzen en geen verzendopties. Nadeel is dat ze geen voorraadstatus hebben en ze af en toe erg traag zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:57 schreef kokos het volgende:
dvdboxoffice, is dit een van de goedkopere opties?
quote:In the meantime, however, there's been rumblings at Nintendo that indicate that the company will finally unwrap its DS online plans at very very soon. As it goes, Nintendo left the keys to the WiFi car in the hands of the third-party developers, but the third-party developers didn't want to drive it without Nintendo making the engine. So, as a result, if we've been hearing things correctly, Nintendo will finally and very, very soon, reveal its own "Xbox Live" like service for developers to adopt. And the first game out of Nintendo to use this service will be one of those massively killer Nintendo brands that people have been wanting to play online for years...
--Craig
Okiedokie dan bestel ik hem daarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, lagere prijzen en geen verzendopties. Nadeel is dat ze geen voorraadstatus hebben en ze af en toe erg traag zijn.
Why do birds fly south in winter?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom zou Ign niet betrouwbaar zijn?
Voor games zeker vaak een goedkopere. Zeker aangezien je geen porto betaaldquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:57 schreef kokos het volgende:
dvdboxoffice, is dit een van de goedkopere opties?
Ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:17 schreef kokos het volgende:
Ik doe echt vervelend.
Kan jij mij garanderen dat ik elke regio game op elke regio DS kan spelen:@?
Hier kijk ik naar uit: Mario Kart online via mijn DS!!!quote:And the first game out of Nintendo to use this service will be one of those massively killer Nintendo brands that people have been wanting to play online for years...
Of Pokemon.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:28 schreef krasje het volgende:
[..]
Hier kijk ik naar uit: Mario Kart online via mijn DS!!!
Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.quote:
Waar is dat nou weer voor nodig in hemelsnaam? >_<quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.
en dat slaat waar op?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |