No way. Onderaan een promo plaatje voor het originele spel, en bovenin de N64 Goldeneye? 100% zeker niet. Zoiezo heeft EA al gezegd dat het geen port van de N64 is.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:13 schreef Xrenity het volgende:
Dit zou de eerste Bond-DS screen zijn:
[afbeelding]
Mja vond ik ook. De enige bron is ook deze... Verder nog nergens gezien.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
No way. Onderaan een promo plaatje voor het originele spel, en bovenin de N64 Goldeneye? 100% zeker niet. Zoiezo heeft EA al gezegd dat het geen port van de N64 is.
Zoiezo vind ik DSTopGames steeds onbetrouwbaarder worden, steeds als eerste met nieuws, terwijl het grotendeels verzonnnen lijkt. Die DS box die ze nu hebben is met totaal verkeerde proporties en geen goede dimensies, en daarna een filmpje wat ook al flut is. En dan zeggen: 'ja, dit is waarschijnlijk de echte box want dit keer hebben we een filmpje'. Een beetje alsof ze hun eigen nieuws willen creeren.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:18 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja vond ik ook. De enige bron is ook deze... Verder nog nergens gezien.
Mja ik zit er ook bij atm, maar ik vond het sowieso al nogal dom dat ze een mannetje of 20 wilden hebben. Nogal een overload. Denk dat ik het er eens met die gast over ga hebben.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:23 schreef Thomper het volgende:
[..]
Zoiezo vind ik DSTopGames steeds onbetrouwbaarder worden, steeds als eerste met nieuws, terwijl het grotendeels verzonnnen lijkt. Die DS box die ze nu hebben is met totaal verkeerde proporties en geen goede dimensies, en daarna een filmpje wat ook al flut is. En dan zeggen: 'ja, dit is waarschijnlijk de echte box want dit keer hebben we een filmpje'. Een beetje alsof ze hun eigen nieuws willen creeren.
Bovenste plaatje is 100% zeker geen Goldeneye 64. Check de HUD, wapen en de skins. Het is volgens mij een screenshot van the World of not Enough.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
No way. Onderaan een promo plaatje voor het originele spel, en bovenin de N64 Goldeneye? 100% zeker niet. Zoiezo heeft EA al gezegd dat het geen port van de N64 is.
Wow, ds-gamer.nl kon ik nog niet, ziet er goed uitquote:Op zondag 23 januari 2005 11:32 schreef Thomper het volgende:
Persoonlijk heb ik genoeg aan ds-gamer.nl en dsparty.nl, professioneel, goede artikelen, en mooie lay-out.
Ja dat vind ik ook, hij is echt heel anders kwa layout dan de ''normale'' gamesitequote:Op zondag 23 januari 2005 11:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wow, ds-gamer.nl kon ik nog niet, ziet er goed uit
quote:DJ DAIMY .nl | Weekend!! gvd saai op msn iemand nog wat te lulle dan? zegt:
haha, dat james bond screenshots heb ik gister gemaakt dmv paint even kijken of ik het op andere sites terug ga zien komen
4 foto's met wat hippe flasheffectjes in mpg-formaat is nog geen filmpje hoor. Als ik zie hoe er wordt geknoeid met verhoudingen en lettertypes kan ik alleen maar dit zeggen:quote:Op zondag 23 januari 2005 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Dat zou dus de DS doos hier moeten zijn, en er zit ook een filmpje bij:
filmpje
Maar ik vind het toch een beetje nep hoor.......
precies en dat ''beleef'' nintendo DS staat er ook wel erg vreemd in. Ook zag je een paar weken nog de zelfde doos, maar dan met andere verhoudingenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
4 foto's met wat hippe flasheffectjes in mpg-formaat is nog geen filmpje hoor. Als ik zie hoe er wordt geknoeid met verhoudingen en lettertypes kan ik alleen maar dit zeggen:![]()
![]()
![]()
.
nou daar heb je wat aanquote:
Eerste DS demo pod gesignaleerd!
Gepost door dsmaster op 22-01-05 18:50:53
De eerste DS demo pod is gesignaleerd in Nederland namelijk in Zoetermeer.
Je kunt hem vinden bij de Bart Smit in het stads centrum.
De enigste 2 nadelen zijn dat de DS vast zit en dat het een dummy is.
Je kunt er dus niet op spelen maar alleen vasthouden.
Dat blijft dus fijn uit Canada halen dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |