Als je het SP-scherm vergelijkt met het DS-scherm lijkt het alsof er een mist over je SP-schermpje ligt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef ironx het volgende:
[..]
De DS heeft een totaal andere soort verlichting dan de GBA SP.
De GBA SP heeft 1 lampje bovenaan en 1 onderaan het scherm zitten.
De DS heeft de verlichting echt *achter* het scherm zitten.
Dit geeft echt een veel beter en rustiger beeld voor je ogen.
Als je eenmaal het scherm van de DS hebt gezien wil je echt niet meer terug...![]()
We zullen het wel zien als de game uitkomt. Op zich zegt het aantal bits niet veel meer, er spelen nog een hoop andere factoren mee die de uiteindelijke prestatie bepalen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zolang er maar geen vergelijking met de DC versie getrokken wordt... SC haalde toch wel het maximale uit de DC...
Klopt... maar het helpt wel. En betere graphics op een zoveel kleiner schermpje leek/lijkt me ook vreemd.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
We zullen het wel zien als de game uitkomt. Op zich zegt het aantal bits niet veel meer, er spelen nog een hoop andere factoren mee die de uiteindelijke prestatie bepalen.
Mario 64quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
oh mooi, dan neem jij hem ook mee naar de meetWelke games heb je?
Been there, done that.quote:
Dus Nintendo moet opschieten met meer games.quote:
van wat ik in het super mario topic las heb je pas 80 van de 150 sterren andersquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus Nintendo moet opschieten met meer games.
Ik heb niet zo'n verzameldrangquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:58 schreef madjacksss het volgende:
[..]
van wat ik in het super mario topic las heb je pas 80 van de 150 sterren anders![]()
je zit pas net over de helft van het spel dus
Zou het? Ik heb zo eens op Ebay zitten kijken, maar daar worden in ieder geval flinke prijzen gevraagd voor DS games... duurder dan Advanced in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom? De games worden waarschijnlijk stukken duurder hier...
En eerst zei je nog dat je met moeite 80 sterren had gehaaldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n verzameldrang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |