Er zit een lampje in, dus het is 100% beter dan de GBA. En nog beter dan de SP ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dus het beste kun je hem bij Lik Sang bestellen? En het scherm is echt zeker weten veel lichter dan de GBA (niet sp)? Dit vraag ik omdat ik toch een beetje de GBA links heb laten liggen vanwege het donkere scherm (alle lampjes gingen ook stuk). En dan ga ik natuurlijk niet nog een sp kopen
alleen mario 64, andere spellen die nu uit zijn, heb ik geen interesse in eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:25 schreef Thomper het volgende:
Welke spellen erbij?
De DS heeft een totaal andere soort verlichting dan de GBA SP.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dus het beste kun je hem bij Lik Sang bestellen? En het scherm is echt zeker weten veel lichter dan de GBA (niet sp)? Dit vraag ik omdat ik toch een beetje de GBA links heb laten liggen vanwege het donkere scherm (alle lampjes gingen ook stuk). En dan ga ik natuurlijk niet nog een sp kopen
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Heb je nog geen DS? Wil je wel een keer kijken hoe het speelt? Klik dan hier om de demo van Feel the Magic XX/XY/ Project Rub online!! (En ja, het is legaal)
Geinig! Al speelt het lekkerder met het touch-screen dan met de muisquote:Op zondag 9 januari 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Heb je nog geen DS? Wil je wel een keer kijken hoe het speelt? Klik dan hier om de demo van Feel the Magic XX/XY/ Project Rub online!! (En ja, het is legaal)
Dat lijkt mij ook, maar ik twijfel er nu ook aan om dat spel te halen, het leek me eigenlijk niks (vraag me neit waarom) en nu heb ik pas gezien hoe cool het spel is.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geinig! Al speelt het lekkerder met het touch-screen dan met de muis
dat wordt een must have voor mijquote:Op zondag 9 januari 2005 16:45 schreef BMH het volgende:
In Jam with the band kun je je eigen muziekstukken componeren door de noten in te spelen met je ds. Je kunt ook complete muziekstukken van bvb Nintendo games downloaden en in het spel zetten!
En dankzij dit programmatje kun je MIDI files omzetten naar muziek-sheets, die je in je Jam with the band game kunt stoppen en samen met 7 andere mensen kunt spelen!
[afbeelding]
Had liever een andere minigame gezien maar het is beter dan niks hehquote:Op zondag 9 januari 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Inside Gamerquote:Volgens het Nintendo Official Magazine uit Latijns-Amerika heeft Namco de ontwikkeling van Soul Calibur DS bevestigd. Een scan uit dit magazine kun je hieronder bekijken.
Het zou volgens Nintendo Power gaan om een remake van de eerste Soul Calibur van de Dreamcast. Deze remake zou grafisch beter zijn en ook het geluid zou zijn verbeterd. Link, het personage dat in de GameCube versie van Soul Calibur 2 zat, zou niet in deze remake verschijnen.
quote:Soul Calibur Remake
We have an excellent piece of news for fans of fighting games; Namco has announced that it is currently developing a remake of the first arcade Soul Calibur, for the recently released Nintendo DS. Among the characteristics that the game will have, it has been commented that it will surpass the original in terms of graphics as well as audio; also, it will include an option where we can perform special moves, with only pressing one button. If you're asking yourself if Link is going to be included in the game, everything seems to be indicating that he won't, this being because Namco does not want the game's story to be altered, so the hero will continue to be a Cube exclusive. As you may have noticed, the Nintendo DS is receiving lots of support, there is no party that is not working in some project for the handheld, and the best thing is that this is only the beginning.
Wel knap dan... Een spel dat uit is gekomen op een 128 bits machine (en er daarop super uitzag) er nog beter uit laten zien op een 64 bits machine.quote:
Toen dit nieuws was (2 maand geleden dus) poste ik al een screenshot van de Soul Calibur Arcade game. Deze arcade game draaide op ongeveer dezelfde hardware als de Nintendo DS (plus texture filtering).quote:Op zondag 9 januari 2005 20:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wel knap dan... Een spel dat uit is gekomen op een 128 bits machine (en er daarop super uitzag) er nog beter uit laten zien op een 64 bits machine.
En.. ook erg lastig mooiere graphics te laten zien op een scherm met een lagere resolutie
quote:System 12
Main CPU : R3000A 32 bit RISC processor, Clock- 48MHz, Operating performance - 30 MIPS, Instruction Cache - 4 KB
BUS : 132 MB/sec.
OS ROM : 512 Kilobytes
Sound CPU : Hitachi H8 3002
Additional Sound Chip : Namco C352 sample playback
Main RAM: 2 Megabytes
Video RAM: 2 Megabyte
Sound RAM : 512 Kilobytes
Graphical Processor : 360,000 polygons/sec, Sprite/BG drawing, Adjustable frame buffer, No line restriction, 4,000 8x8 pixel sprites with individual scaling and rotation, Simultaneous backgrounds (Parallax scrolling)
Sprite Effects : Rotation, Scaling up/down, Warping, Transparency, Fading, Priority, Vertical and horizontal line scroll
Resolution : 256x224 - 740x480
Colours : 16.7 million colors, Unlimited CLUTs (Color Look-Up Tables)
Zolang er maar geen vergelijking met de DC versie getrokken wordt... SC haalde toch wel het maximale uit de DC...quote:Op zondag 9 januari 2005 20:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Toen dit nieuws was (2 maand geleden dus) poste ik al een screenshot van de Soul Calibur Arcade game. Deze arcade game draaide op ongeveer dezelfde hardware als de Nintendo DS (plus texture filtering).
Het is dus goed mogelijk dat Soul Calibur met ongeveer dezelfde graphics als de arcade game op de NDS komt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |