Ja! omfgwetfbbq!111 ik heb liever dat me bronnen anoniem blijven enzo.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zou helpen als je die lijst van games hier post of iig de url naar waar die lijst te vinden is
Loze kreten als "er komen 174 games" hebben we niets aan.
quote:Op maandag 17 januari 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Hehe, ik zit vandaag in de trein lekker te gamen komt de conducteur aan. Hij controleert mijn OV en ziet mijn DS. "Is dat.. is dat die nieuwe Nintendo?Wacht, ik kom zo bij je!" Hij moest even weg want we kwamen net bij een station aan. Daarna kwam hij weer snel aangesprint en bij me zitten want hij vond het zo'n cool ding. Hij was helemaal onder de indruk
.
Was i9k die conducteur maar!!!!! Ik wil ook iemand tegen komen met een DS! Die conducteur is zeker coolquote:Op maandag 17 januari 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Hehe, ik zit vandaag in de trein lekker te gamen komt de conducteur aan. Hij controleert mijn OV en ziet mijn DS. "Is dat.. is dat die nieuwe Nintendo?Wacht, ik kom zo bij je!" Hij moest even weg want we kwamen net bij een station aan. Daarna kwam hij weer snel aangesprint en bij me zitten want hij vond het zo'n cool ding. Hij was helemaal onder de indruk
.
Nee. Uit het 'grote waargebeurde Lexie verhalen'.quote:Op maandag 17 januari 2005 20:00 schreef Tain het volgende:
En dat komt uit het 'grote Lexie fantasieverhalen' boek?
Nee, echt gebeurdquote:Op maandag 17 januari 2005 20:00 schreef Tain het volgende:
En dat komt uit het 'grote Lexie fantasieverhalen' boek?
Oh my god. Vandaag een persconferentie, dat wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:53 schreef Roi het volgende:
Vandaag persconferentie! Wacht met spanning op het eerste nieuws!
Ondertussen 14MB filmpje van Nintendo's Another Code!
http://www.nintendo.co.jp/ds/anoj/
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
De prijs zo ook al uitgeleket zijn van de DS, een promotie man van NIntendo sprak iemand en liet het één en het ander los: De prijs van de DS zal ¤159-¤179 worden
bron
Je moet zelf weten of je het gelooft.....
Iemand van het GQ-forum spreekt een 'promotieman' die GELOOFT dat dat de prijs wordt? Klinkt erg waarschijnlijkquote:Op het GameQube Forum meld een persoon dat hij met een 'promotie man', zoals hij het zelf zegt, heeft gesproken en er kwamen een aantal dingetjes uit het gesprek. Zo zei de man volgens hem dat de DS in Europa minimaal ¤159,- gaat kosten, en maximaal ¤179,-. Ze weten nog niet precies hoeveel dus.
Ga um dan halen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:Mr Driller en Feel the Magic zijn binnen
Mijn DS ligt bij mijn ouders
Catch! Touch! Yoshi! Jezus wat een hoge score!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:06 schreef Thomper het volgende:
Edge:
Mr. Driller (NDS, Namco): 6
Famitsu:
Catch! Touch! Yoshi! (NDS, Nintendo): 8 / 9 / 9 / 9 - (35/40)
Dat weten ze echt allang denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
De prijs zo ook al uitgeleket zijn van de DS, een promotie man van NIntendo sprak iemand en liet het één en het ander los: De prijs van de DS zal ¤159-¤179 worden
bron
Je moet zelf weten of je het gelooft.....
En dat van de Edgequote:Op woensdag 19 januari 2005 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Catch! Touch! Yoshi! Jezus wat een hoge score!!!!![]()
![]()
![]()
Famitsuquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
En dat van de Edge.
Komt er eigenlijk een Four Swords uit voor de DS? Dat zou nu een prima geschikte game zijn, dat het bovenste scherm zeg maar als tv-scherm wordt gebruikt en het onderste als gameboyscherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |