quote:
en me zwarte 200mb schijf wil je nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:43 schreef tong80 het volgende:
Leuk gedurft.Ik koop altijd maar weer zwart
Kan je als je niet lacht en je je weer een tijdje niet geschoren hebt, mooi gecamoufleerd wegduiken in je zwarte kleding.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:43 schreef tong80 het volgende:
Leuk gedurft.Ik koop altijd maar weer zwart
Ja.. Maar ik zit al wel 1.5 jaar op kamers.. Maar ik ben bijna jarig.. dus heb mijn geld alvast uitgegevenquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:47 schreef pascalheister het volgende:
op kamers blumchen ?
Ja.. tof! Als ik groen nie meer leuk vind.. dan koop ik een nieuwe hoesquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:48 schreef Nyluzzz het volgende:
Die bank heb ik ook, maar dan in het blauw![]()
Ja hoor.. Wij hebben hier ook smalle trappen.. maar hij staat hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef du_ke het volgende:
Is zo'n bank een beetje hanteerbaar? Wil ook wel zoiets maar heb wat last van smalle trappen hier.
*blauw oog slaat*quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:44 schreef popolon het volgende:
Maak mij eens blauw, wil even kijken hoe 't staat.
Gegeven, pascal, gegeven....quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef pascalheister het volgende:
Hoeveel smeergeld heb je nu gekregen bluezz?
Gefeliciteerdquote:
Komt eraan. In /Data/Volume/1009/readable[Top]-80Spurmquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:02 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand toevallig het bestand english.ltf van FM2005.
D:\Football Manager 2005\data\languages
Hier zou die ergens moeten staan, als iemand die heeft kan diegene het bestandje naar me sturen?.
Als ik jou toch niet hadquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt eraan. In /Data/Volume/1009/readable[Top]-80Spurm
Ik miste dequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:51 schreef mitt het volgende:
Te weinig getrout Bluezz?
dat hoor ik niet vakerquote:
Ik haat die telemarketeers!quote:
Ik zeg nog tegen hem: Als je me nu doorverbindt met Katja verdubbel ik mijn bedrag maar hij vertikte het!quote:
Ik heb JP Balkenende 1000 euro geboden als ie ter plekke het ontslag van deze regering wilde indienen.quote:
misschien had je die tomtomgo erbij moeten gevenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb JP Balkenende 1000 euro geboden als ie ter plekke het ontslag van deze regering wilde indienen.
Hij deed het niet.
Je bent je al op het nieuwe land van je aan het voorbereiden waar Bush binnenkort de doodstraf uitvaardigt voor roken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:58 schreef popolon het volgende:
Sinds ik van de verslaving af ben ben ik wel eerder moe
Vrouw Hans Wiegel verongelukt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:10 schreef tong80 het volgende:
Vrouw van Hans Wiegel schijnt verongelukt te zijn.
Hoor het net opMSN hoopnioet dat het klop[t ze was jong en z'n eerste vrouw is zo ook overleden
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:10 schreef tong80 het volgende:
Vrouw van Hans Wiegel schijnt verongelukt te zijn.
Hoor het net opMSN hoopnioet dat het klop[t ze was jong en z'n eerste vrouw is zo ook overleden
Het is gewoon opnieuw opgespoten hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:19 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, wat een naar bericht weer...
Oh, bluezz, gefeliciteerd met je felbegeerde kleurtje, he.
het is echt verschrikkelijk, wat een rare avondquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:39 schreef Nyluzzz het volgende:
tragisch bericht op zo'n mooie avond, de avond van de gemengde gevoelens zullen we maar zeggen
Yups.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:39 schreef Nyluzzz het volgende:
tragisch bericht op zo'n mooie avond, de avond van de gemengde gevoelens zullen we maar zeggen
Heel bizar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Hey, ik was Hools kwijt.
Wiegel overschaduwt alles - ik was eigenlijk wel tevreden over hem na zondag.
Dit is te bizar.
wil je onder of boven op?quote:
Grote veder, je weet het nogquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:55 schreef rubbereend het volgende:
wil je onder of boven op?
shit, k denk iemand vertelt t mij wel, nu moet k toch nog klikken om te weten wet F&F is, aha, daar was je toch al eens mod?
Ik heb me opgeworpenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
Had je gesoliciteerd of is t weer via via geregeld?
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
netjesadel verplicht als je er zoveel post
Xena heeft het zeker net niet gehaald in de selectie?
quote:
via via,visa-kaart ook gehanteerd, meldt zich.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
Had je gesoliciteerd of is t weer via via geregeld?
ja ze is dan ook genomineerd voor het meest naar binnen likken bij de crewquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
via via,visa-kaart ook gehanteerd, meldt zich.
is dat met of zonder smiliequote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
ja ze is dan ook genomineerd voor het meest naar binnen likken bij de crew
geen idee meer, DG en Bjoro nomineerden je zo, dr stond geloof k wel t volgende achter: Letterlijkquote:
quote:
Ik had gisteren al hetzelfde tegen Bluezz gezegd over MSN.quote:
Ik ben er ook hoorquote:
* Legolas_Greenleaf zet een glas, nee, een fles, nah, ook dat is te weinig, een gallon-fles vol met water neer voor pfaf.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:54 schreef pfaf het volgende:
Water.....
* just me duwt pfaf weg..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
* Legolas_Greenleaf zet een glas, nee, een fles, nah, ook dat is te weinig, een gallon-fles vol met water neer voor pfaf.
Jij had laatst toch ook Oldboy downgeload? Goeie film zeg, echt zeer indrukwekkend.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:29 schreef pascalheister het volgende:
mogge
vreselijk voor wiegel
vanavond Dog Day Afternoon op tv, toch maar weer een keer film op tv kijken
heb oldboy gekochtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jij had laatst toch ook Oldboy downgeload? Goeie film zeg, echt zeer indrukwekkend.
ps. ik heb al een andere hd weten te bemachtigen
Goede zaak!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:27 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug van de verloskundige. Alles gaat voorspoedig
Koffie graag
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
Dit weekend schaatsen en darten - wat een feest
kan half Nederland weer rustig voor de tv onderuit zakken en genieten, dat zijn tenminste sporten waar we kunnen winnenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
Dit weekend schaatsen en darten - wat een feest
Dubbel (fris)quote:
Yep, want er is die dag natuurlijk ook weer een nieuwe competitieronde in de Serie A, B en C, alsmede de FA cupquote:
Ik heb wel een bloem prullenbakquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had meer bloemetjes verwacht, wel leuk hoekje.
En een bloem wasmandquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had meer bloemetjes verwacht, wel leuk hoekje.
geinig kamertjequote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:34 schreef Blumchen het volgende:Goedemiddag
Hier een foto van mijn nieuwe spulletjes
[afbeelding]
Onder me tafel!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
Kon niet missen natuurlijk!.Een minpuntje is dat pakje op je tafel.
Ach ja wel hoor.. Mag iedereen best weten..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had je er geen rekening mee gehouden dat we er doorheen konden kijken?
lekker.... roze.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:34 schreef Blumchen het volgende:Goedemiddag
Hier een foto van mijn nieuwe spulletjes
[afbeelding]
Mag je nog van geluk spreken dat 'ie het nog doetquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:09 schreef VoreG het volgende:
Shit... Ik wil wat drinken inschenken maar let niet op en schenk zo mn hele toetsenbord vol....
Ach van de restanten tussen mijn toetsen van mijn toetsenbord kan je soms een complete maaltijd samenstellen, inclusief een halve asbak vol,quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:09 schreef VoreG het volgende:
Shit... Ik wil wat drinken inschenken maar let niet op en schenk zo mn hele toetsenbord vol....
Ja hier ook, maar het was niet de bedoeling het allemaal water te geven zodat het gaat groeien....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach van de restanten tussen mijn toetsen van mijn toetsenbord kan je soms een complete maaltijd samenstellen, inclusief een halve asbak vol,
Ja precies laatst bij een kop koffie was het bij Funestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Mag je nog van geluk spreken dat 'ie het nog doet![]()
Ja, het is heel vreemd rood, erg mooi, het mooiste aan het kantoor hier: het uitzichtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:57 schreef tong80 het volgende:
Hier ook Againzender. Schitterende rode gloed, heel apart.
En zitten we al klaar met de warme chocomelk voor de tv ?
Dat krijg je als je continu moffen op je strand krijgtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah hallo jah, wie gethst?
Ja dat was bij mijn vorige post ook zoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij doet het eindelijk weer. En snel!
't Is maar matig inderdaad vandaag.quote:
Je mist ons, geef het nou maar toe.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel prettig, even zonder jullie
Ja.quote:
Wat zijn ikels?quote:
Nope, zometeen even filmpje op Canvas kijken gaat.quote:
Het zal ook eens niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Ik heb net met vreemden zitten spelen - kreeg meteen ruzie
ik won ook 2 keer !quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
er was net geen hools aangemaakt, dus heb ik zelf zitten spelen.
en ik heb gewonnen
Bedankt voor de tip, maar ik ga pitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:58 schreef pascalheister het volgende:
filmtipje
over een uurtje op net 5
[afbeelding]
dat komt omdat wij de enige twee zijnquote:
Ik heb Dione wel eens in het echt gezien, van Ria heb ik geen 3D ervaringen, dus ik vind het niet echt een vergelijkingquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat komt omdat wij de enige twee zijn
wat ik vanmiddag dus al wilde zeggen, maar niet lukte door ditr !@#%* forum, is dat Ria Visser een boezem heeft waar zelfs Dione jaloers op zou zijn. echt huge.
dat viel mij ook op vanmiddag, zou ze bij schumacher langs geweest zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat komt omdat wij de enige twee zijn
wat ik vanmiddag dus al wilde zeggen, maar niet lukte door ditr !@#%* forum, is dat Ria Visser een boezem heeft waar zelfs Dione jaloers op zou zijn. echt huge.
je moet wat als schaatsicoonquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:08 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
dat viel mij ook op vanmiddag, zou ze bij schumacher langs geweest zijn![]()
Trusteh zwangere Bjoro.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:56 schreef Bjoro het volgende:
Mensen prettig weekend...nog ff lekker gesketched met Bluezz en Golfer, maar nu naar bed
Hey lubbeleducky!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
avond hools, 3 keer catan gespeeld en 3 keer verloren
wel lekker bier gedronken en Jägermeistertjes ook
Zal ik even verklappen wat er allemaal gebeurd in DDA ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik even verklappen wat er allemaal gebeurd in DDA ?
mja gaat wel aardig, vandaag weer begonnen met werkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]de achterhoek is ok nog wakker
hoe is je pootje nu?
Golfer al gestemd? De Fok! SPT Awards (stemtopic!)
Morgen ga ik stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:de achterhoek is ok nog wakker
hoe is je pootje nu?
Golfer al gestemd? De Fok! SPT Awards (stemtopic!)
downloaden ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja gaat wel aardig, vandaag weer begonnen met werken
zit nou al meer dan een uur op een film te wachten
nee, ik kijk weer eens een keer een film op tv (net 5) krijg je al meer dan een uur sex reclamesquote:
meer dan een uur sexraclames.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, ik kijk weer eens een keer een film op tv (net 5) krijg je al meer dan een uur sex reclames
zou om 00:50 beginnenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer dan een uur sexraclames.....is de film dan niet al afgelopen?
sentimentele trutquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:
Sanman, k krijg steeds weer kippenvel van je signature
laten we het hopenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee eigenlijk niet...
Verwacht m eigenlijk binnenkort wel weer hier...
quote:
kan k zeker inkomen, vind flight 643 nog net iets mooier maar Southern Sun is zoooooo moooooooi en k ehb t zo vaak op bijzondere momenten op feesten mogen horen dat t een speciaal plekje bij me heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien wel het beste trance nummer ever...
Maar dat is mijn nederige opinie
Nu begin ik echt te twijfelenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:25 schreef rubbereend het volgende:
en k ehb t zo vaak op bijzondere momenten op feesten mogen horen dat t een speciaal plekje bij me heeft
quote:
Hoe je een party noemt interesseert me geen kut maar "een speciaal plekje bij me heeft" *rilquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]klinkt houseparty al beter dan feest?
ach zolang jij aan de Pasoa zit kan k me dit makkelijk veroorloven. Maar tis gewoon als k op een bijzondergoed feest sta en deze plaat komt dan nog eens langs dat maakt t helemaal super. Southern Sun is gewoon een plaat die iets bijzonders heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe je een party noemt interesseert me geen kut maar "een speciaal plekje bij me heeft" *ril
Hallo,tis geen BrEeZaHquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach zolang jij aan de Pasoa zit kan k me dit makkelijk veroorloven
effe kort danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:42 schreef rubbereend het volgende:
Maar DG staat er nog een tripje naar Engeland in de agenda?
veel plezier?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:42 schreef rubbereend het volgende:weltrusten DG dan
en veel pezier in Bodegraven
oke, maar dat is dus in iedergeval zeker.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe kort dan
Dinsdag 1 Feb Arsenal v manyoo
Zaterdag 2 April Arsenal v Norwich
en wie weet wat ik er nog tussendoor mik
klopt kan wel iets heel treurugs zijn. Maar k hoop dat t niet zo is en dat je er plezier aan kan hebben. MAn k weet niet eens wat je voor n werk doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
veel plezier?
Jij weet helemaal niet wat ik ga doen daar...
Eendjequote:
* Blumchen doet een dansje..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:58 schreef rubbereend het volgende:
kwak
wordt de paal ook weer eens gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt de paal ook weer eens gebruikt
Spannend!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:25 schreef PyTh het volgende:
Vriendin heeft weeen, straks richting ziekenhuis dus....
Strakkies ben jij papa.. Leuk hoor.. Zijn ze al erg?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:33 schreef PyTh het volgende:
Yep zekers
Zenuwen beginnen aardig door mijn lijf te gieren nu
Komen nu al een half uur om de 3 tot 4 minuten en zijn vrij heftig ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Strakkies ben jij papa.. Leuk hoor.. Zijn ze al erg?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Komen nu al een half uur om de 3 tot 4 minuten en zijn vrij heftig ja.
Over 1,5 uur de verloskundige eerst bellen.
Ga nu ff roken beneden.
Bedankt trouwens eendje
Succes jongenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:25 schreef PyTh het volgende:
Vriendin heeft weeen, straks richting ziekenhuis dus....
Succes!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Komen nu al een half uur om de 3 tot 4 minuten en zijn vrij heftig ja.
Over 1,5 uur de verloskundige eerst bellen.
Ga nu ff roken beneden.
Bedankt trouwens eendje
Op zulke momenten besef je hoe relaxt 't kan zijn om soms nuchter te blijven met stappen, dan ga je er niet als een zombie uit zien of zoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:44 schreef rubbereend het volgende:
hhahahahahaahaha t leven is heel mooi Cultheld, PyTh heeft zelfs nieuw leven gemaakt en nu mag zn vriendin/vrouw mag t nu op de wereld zetten. Hoe Mooi
Idd dat bleek deze week wel weer, maar ja, gelukkig is 't relatief goed af gelopen, maar tering, dat zijn van die dingen die je met je vrienden mee maakt, die vergeet je echt nooit meer, maar ja, deze avond was echt superquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:58 schreef rubbereend het volgende:
om er maar eens een cliché tussendoor te gooien, zo dicht kunnen die dingen bij elkaar liggen. Maar dat is wel een klote streek zeg, dan weet je ook niet wat je overkomt ineens
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 04:00 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen kruipt in bed...
Slaap zacht eendje
En slaap zacht cultheld.. En erg veel succes pyth!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |