quote:
en me zwarte 200mb schijf wil je nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:43 schreef tong80 het volgende:
Leuk gedurft.Ik koop altijd maar weer zwart
Kan je als je niet lacht en je je weer een tijdje niet geschoren hebt, mooi gecamoufleerd wegduiken in je zwarte kleding.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:43 schreef tong80 het volgende:
Leuk gedurft.Ik koop altijd maar weer zwart
Ja.. Maar ik zit al wel 1.5 jaar op kamers.. Maar ik ben bijna jarig.. dus heb mijn geld alvast uitgegevenquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:47 schreef pascalheister het volgende:
op kamers blumchen ?
Ja.. tof! Als ik groen nie meer leuk vind.. dan koop ik een nieuwe hoesquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:48 schreef Nyluzzz het volgende:
Die bank heb ik ook, maar dan in het blauw![]()
Ja hoor.. Wij hebben hier ook smalle trappen.. maar hij staat hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef du_ke het volgende:
Is zo'n bank een beetje hanteerbaar? Wil ook wel zoiets maar heb wat last van smalle trappen hier.
*blauw oog slaat*quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:44 schreef popolon het volgende:
Maak mij eens blauw, wil even kijken hoe 't staat.
Gegeven, pascal, gegeven....quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef pascalheister het volgende:
Hoeveel smeergeld heb je nu gekregen bluezz?
Gefeliciteerdquote:
Komt eraan. In /Data/Volume/1009/readable[Top]-80Spurmquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:02 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand toevallig het bestand english.ltf van FM2005.
D:\Football Manager 2005\data\languages
Hier zou die ergens moeten staan, als iemand die heeft kan diegene het bestandje naar me sturen?.
Als ik jou toch niet hadquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt eraan. In /Data/Volume/1009/readable[Top]-80Spurm
Ik miste dequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:51 schreef mitt het volgende:
Te weinig getrout Bluezz?
dat hoor ik niet vakerquote:
Ik haat die telemarketeers!quote:
Ik zeg nog tegen hem: Als je me nu doorverbindt met Katja verdubbel ik mijn bedrag maar hij vertikte het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |