*blauw oog slaat*quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:44 schreef popolon het volgende:
Maak mij eens blauw, wil even kijken hoe 't staat.
Gegeven, pascal, gegeven....quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef pascalheister het volgende:
Hoeveel smeergeld heb je nu gekregen bluezz?
Gefeliciteerdquote:
Komt eraan. In /Data/Volume/1009/readable[Top]-80Spurmquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:02 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand toevallig het bestand english.ltf van FM2005.
D:\Football Manager 2005\data\languages
Hier zou die ergens moeten staan, als iemand die heeft kan diegene het bestandje naar me sturen?.
Als ik jou toch niet hadquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt eraan. In /Data/Volume/1009/readable[Top]-80Spurm
Ik miste dequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:51 schreef mitt het volgende:
Te weinig getrout Bluezz?
dat hoor ik niet vakerquote:
Ik haat die telemarketeers!quote:
Ik zeg nog tegen hem: Als je me nu doorverbindt met Katja verdubbel ik mijn bedrag maar hij vertikte het!quote:
Ik heb JP Balkenende 1000 euro geboden als ie ter plekke het ontslag van deze regering wilde indienen.quote:
misschien had je die tomtomgo erbij moeten gevenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb JP Balkenende 1000 euro geboden als ie ter plekke het ontslag van deze regering wilde indienen.
Hij deed het niet.
Je bent je al op het nieuwe land van je aan het voorbereiden waar Bush binnenkort de doodstraf uitvaardigt voor roken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:58 schreef popolon het volgende:
Sinds ik van de verslaving af ben ben ik wel eerder moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |