Het zal ook eens niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Ik heb net met vreemden zitten spelen - kreeg meteen ruzie
ik won ook 2 keer !quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
er was net geen hools aangemaakt, dus heb ik zelf zitten spelen.
en ik heb gewonnen
Bedankt voor de tip, maar ik ga pitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:58 schreef pascalheister het volgende:
filmtipje
over een uurtje op net 5
[afbeelding]
dat komt omdat wij de enige twee zijnquote:
Ik heb Dione wel eens in het echt gezien, van Ria heb ik geen 3D ervaringen, dus ik vind het niet echt een vergelijkingquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat komt omdat wij de enige twee zijn
wat ik vanmiddag dus al wilde zeggen, maar niet lukte door ditr !@#%* forum, is dat Ria Visser een boezem heeft waar zelfs Dione jaloers op zou zijn. echt huge.
dat viel mij ook op vanmiddag, zou ze bij schumacher langs geweest zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat komt omdat wij de enige twee zijn
wat ik vanmiddag dus al wilde zeggen, maar niet lukte door ditr !@#%* forum, is dat Ria Visser een boezem heeft waar zelfs Dione jaloers op zou zijn. echt huge.
je moet wat als schaatsicoonquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:08 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
dat viel mij ook op vanmiddag, zou ze bij schumacher langs geweest zijn![]()
Trusteh zwangere Bjoro.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:56 schreef Bjoro het volgende:
Mensen prettig weekend...nog ff lekker gesketched met Bluezz en Golfer, maar nu naar bed
Hey lubbeleducky!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
avond hools, 3 keer catan gespeeld en 3 keer verloren
wel lekker bier gedronken en Jägermeistertjes ook
Zal ik even verklappen wat er allemaal gebeurd in DDA ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik even verklappen wat er allemaal gebeurd in DDA ?
mja gaat wel aardig, vandaag weer begonnen met werkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]de achterhoek is ok nog wakker
hoe is je pootje nu?
Golfer al gestemd? De Fok! SPT Awards (stemtopic!)
Morgen ga ik stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:de achterhoek is ok nog wakker
hoe is je pootje nu?
Golfer al gestemd? De Fok! SPT Awards (stemtopic!)
downloaden ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja gaat wel aardig, vandaag weer begonnen met werken
zit nou al meer dan een uur op een film te wachten
nee, ik kijk weer eens een keer een film op tv (net 5) krijg je al meer dan een uur sex reclamesquote:
meer dan een uur sexraclames.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, ik kijk weer eens een keer een film op tv (net 5) krijg je al meer dan een uur sex reclames
zou om 00:50 beginnenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer dan een uur sexraclames.....is de film dan niet al afgelopen?
sentimentele trutquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:
Sanman, k krijg steeds weer kippenvel van je signature
laten we het hopenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee eigenlijk niet...
Verwacht m eigenlijk binnenkort wel weer hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |