Ik heb Dione wel eens in het echt gezien, van Ria heb ik geen 3D ervaringen, dus ik vind het niet echt een vergelijkingquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat komt omdat wij de enige twee zijn
wat ik vanmiddag dus al wilde zeggen, maar niet lukte door ditr !@#%* forum, is dat Ria Visser een boezem heeft waar zelfs Dione jaloers op zou zijn. echt huge.
dat viel mij ook op vanmiddag, zou ze bij schumacher langs geweest zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat komt omdat wij de enige twee zijn
wat ik vanmiddag dus al wilde zeggen, maar niet lukte door ditr !@#%* forum, is dat Ria Visser een boezem heeft waar zelfs Dione jaloers op zou zijn. echt huge.
je moet wat als schaatsicoonquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:08 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
dat viel mij ook op vanmiddag, zou ze bij schumacher langs geweest zijn![]()
Trusteh zwangere Bjoro.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:56 schreef Bjoro het volgende:
Mensen prettig weekend...nog ff lekker gesketched met Bluezz en Golfer, maar nu naar bed
Hey lubbeleducky!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
avond hools, 3 keer catan gespeeld en 3 keer verloren
wel lekker bier gedronken en Jägermeistertjes ook
Zal ik even verklappen wat er allemaal gebeurd in DDA ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik even verklappen wat er allemaal gebeurd in DDA ?
mja gaat wel aardig, vandaag weer begonnen met werkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]de achterhoek is ok nog wakker
hoe is je pootje nu?
Golfer al gestemd? De Fok! SPT Awards (stemtopic!)
Morgen ga ik stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:de achterhoek is ok nog wakker
hoe is je pootje nu?
Golfer al gestemd? De Fok! SPT Awards (stemtopic!)
downloaden ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja gaat wel aardig, vandaag weer begonnen met werken
zit nou al meer dan een uur op een film te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |