geinig kamertjequote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:34 schreef Blumchen het volgende:Goedemiddag
Hier een foto van mijn nieuwe spulletjes
[afbeelding]
Onder me tafel!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
Kon niet missen natuurlijk!.Een minpuntje is dat pakje op je tafel.
Ach ja wel hoor.. Mag iedereen best weten..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had je er geen rekening mee gehouden dat we er doorheen konden kijken?
lekker.... roze.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:34 schreef Blumchen het volgende:Goedemiddag
Hier een foto van mijn nieuwe spulletjes
[afbeelding]
Mag je nog van geluk spreken dat 'ie het nog doetquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:09 schreef VoreG het volgende:
Shit... Ik wil wat drinken inschenken maar let niet op en schenk zo mn hele toetsenbord vol....
Ach van de restanten tussen mijn toetsen van mijn toetsenbord kan je soms een complete maaltijd samenstellen, inclusief een halve asbak vol,quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:09 schreef VoreG het volgende:
Shit... Ik wil wat drinken inschenken maar let niet op en schenk zo mn hele toetsenbord vol....
Ja hier ook, maar het was niet de bedoeling het allemaal water te geven zodat het gaat groeien....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach van de restanten tussen mijn toetsen van mijn toetsenbord kan je soms een complete maaltijd samenstellen, inclusief een halve asbak vol,
Ja precies laatst bij een kop koffie was het bij Funestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Mag je nog van geluk spreken dat 'ie het nog doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |