* Legolas_Greenleaf zet een glas, nee, een fles, nah, ook dat is te weinig, een gallon-fles vol met water neer voor pfaf.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:54 schreef pfaf het volgende:
Water.....
* just me duwt pfaf weg..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
* Legolas_Greenleaf zet een glas, nee, een fles, nah, ook dat is te weinig, een gallon-fles vol met water neer voor pfaf.
Jij had laatst toch ook Oldboy downgeload? Goeie film zeg, echt zeer indrukwekkend.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:29 schreef pascalheister het volgende:
mogge
vreselijk voor wiegel
vanavond Dog Day Afternoon op tv, toch maar weer een keer film op tv kijken
heb oldboy gekochtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jij had laatst toch ook Oldboy downgeload? Goeie film zeg, echt zeer indrukwekkend.
ps. ik heb al een andere hd weten te bemachtigen
Goede zaak!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:27 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug van de verloskundige. Alles gaat voorspoedig
Koffie graag
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
Dit weekend schaatsen en darten - wat een feest
kan half Nederland weer rustig voor de tv onderuit zakken en genieten, dat zijn tenminste sporten waar we kunnen winnenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
Dit weekend schaatsen en darten - wat een feest
Dubbel (fris)quote:
Yep, want er is die dag natuurlijk ook weer een nieuwe competitieronde in de Serie A, B en C, alsmede de FA cupquote:
Ik heb wel een bloem prullenbakquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had meer bloemetjes verwacht, wel leuk hoekje.
En een bloem wasmandquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had meer bloemetjes verwacht, wel leuk hoekje.
geinig kamertjequote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:34 schreef Blumchen het volgende:Goedemiddag
Hier een foto van mijn nieuwe spulletjes
[afbeelding]
Onder me tafel!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
Kon niet missen natuurlijk!.Een minpuntje is dat pakje op je tafel.
Ach ja wel hoor.. Mag iedereen best weten..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had je er geen rekening mee gehouden dat we er doorheen konden kijken?
lekker.... roze.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:34 schreef Blumchen het volgende:Goedemiddag
Hier een foto van mijn nieuwe spulletjes
[afbeelding]
Mag je nog van geluk spreken dat 'ie het nog doetquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:09 schreef VoreG het volgende:
Shit... Ik wil wat drinken inschenken maar let niet op en schenk zo mn hele toetsenbord vol....
Ach van de restanten tussen mijn toetsen van mijn toetsenbord kan je soms een complete maaltijd samenstellen, inclusief een halve asbak vol,quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:09 schreef VoreG het volgende:
Shit... Ik wil wat drinken inschenken maar let niet op en schenk zo mn hele toetsenbord vol....
Ja hier ook, maar het was niet de bedoeling het allemaal water te geven zodat het gaat groeien....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach van de restanten tussen mijn toetsen van mijn toetsenbord kan je soms een complete maaltijd samenstellen, inclusief een halve asbak vol,
Ja precies laatst bij een kop koffie was het bij Funestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Mag je nog van geluk spreken dat 'ie het nog doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |