geen idee meer, DG en Bjoro nomineerden je zo, dr stond geloof k wel t volgende achter: Letterlijkquote:
quote:
Ik had gisteren al hetzelfde tegen Bluezz gezegd over MSN.quote:
Ik ben er ook hoorquote:
* Legolas_Greenleaf zet een glas, nee, een fles, nah, ook dat is te weinig, een gallon-fles vol met water neer voor pfaf.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:54 schreef pfaf het volgende:
Water.....
* just me duwt pfaf weg..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
* Legolas_Greenleaf zet een glas, nee, een fles, nah, ook dat is te weinig, een gallon-fles vol met water neer voor pfaf.
Jij had laatst toch ook Oldboy downgeload? Goeie film zeg, echt zeer indrukwekkend.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:29 schreef pascalheister het volgende:
mogge
vreselijk voor wiegel
vanavond Dog Day Afternoon op tv, toch maar weer een keer film op tv kijken
heb oldboy gekochtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jij had laatst toch ook Oldboy downgeload? Goeie film zeg, echt zeer indrukwekkend.
ps. ik heb al een andere hd weten te bemachtigen
Goede zaak!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:27 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug van de verloskundige. Alles gaat voorspoedig
Koffie graag
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
Dit weekend schaatsen en darten - wat een feest
kan half Nederland weer rustig voor de tv onderuit zakken en genieten, dat zijn tenminste sporten waar we kunnen winnenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
Dit weekend schaatsen en darten - wat een feest
Dubbel (fris)quote:
Yep, want er is die dag natuurlijk ook weer een nieuwe competitieronde in de Serie A, B en C, alsmede de FA cupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |