Ik heb JP Balkenende 1000 euro geboden als ie ter plekke het ontslag van deze regering wilde indienen.quote:
misschien had je die tomtomgo erbij moeten gevenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb JP Balkenende 1000 euro geboden als ie ter plekke het ontslag van deze regering wilde indienen.
Hij deed het niet.
Je bent je al op het nieuwe land van je aan het voorbereiden waar Bush binnenkort de doodstraf uitvaardigt voor roken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:58 schreef popolon het volgende:
Sinds ik van de verslaving af ben ben ik wel eerder moe
Vrouw Hans Wiegel verongelukt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:10 schreef tong80 het volgende:
Vrouw van Hans Wiegel schijnt verongelukt te zijn.
Hoor het net opMSN hoopnioet dat het klop[t ze was jong en z'n eerste vrouw is zo ook overleden
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:10 schreef tong80 het volgende:
Vrouw van Hans Wiegel schijnt verongelukt te zijn.
Hoor het net opMSN hoopnioet dat het klop[t ze was jong en z'n eerste vrouw is zo ook overleden
Het is gewoon opnieuw opgespoten hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:19 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, wat een naar bericht weer...
Oh, bluezz, gefeliciteerd met je felbegeerde kleurtje, he.
het is echt verschrikkelijk, wat een rare avondquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:39 schreef Nyluzzz het volgende:
tragisch bericht op zo'n mooie avond, de avond van de gemengde gevoelens zullen we maar zeggen
Yups.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:39 schreef Nyluzzz het volgende:
tragisch bericht op zo'n mooie avond, de avond van de gemengde gevoelens zullen we maar zeggen
Heel bizar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Hey, ik was Hools kwijt.
Wiegel overschaduwt alles - ik was eigenlijk wel tevreden over hem na zondag.
Dit is te bizar.
wil je onder of boven op?quote:
Grote veder, je weet het nogquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:55 schreef rubbereend het volgende:
wil je onder of boven op?
shit, k denk iemand vertelt t mij wel, nu moet k toch nog klikken om te weten wet F&F is, aha, daar was je toch al eens mod?
Ik heb me opgeworpenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
Had je gesoliciteerd of is t weer via via geregeld?
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
netjesadel verplicht als je er zoveel post
Xena heeft het zeker net niet gehaald in de selectie?
quote:
via via,visa-kaart ook gehanteerd, meldt zich.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
Had je gesoliciteerd of is t weer via via geregeld?
ja ze is dan ook genomineerd voor het meest naar binnen likken bij de crewquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
via via,visa-kaart ook gehanteerd, meldt zich.
is dat met of zonder smiliequote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
ja ze is dan ook genomineerd voor het meest naar binnen likken bij de crew
geen idee meer, DG en Bjoro nomineerden je zo, dr stond geloof k wel t volgende achter: Letterlijkquote:
quote:
Ik had gisteren al hetzelfde tegen Bluezz gezegd over MSN.quote:
Ik ben er ook hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |