quote:
kan k zeker inkomen, vind flight 643 nog net iets mooier maar Southern Sun is zoooooo moooooooi en k ehb t zo vaak op bijzondere momenten op feesten mogen horen dat t een speciaal plekje bij me heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien wel het beste trance nummer ever...
Maar dat is mijn nederige opinie
Nu begin ik echt te twijfelenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:25 schreef rubbereend het volgende:
en k ehb t zo vaak op bijzondere momenten op feesten mogen horen dat t een speciaal plekje bij me heeft
quote:
Hoe je een party noemt interesseert me geen kut maar "een speciaal plekje bij me heeft" *rilquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]klinkt houseparty al beter dan feest?
ach zolang jij aan de Pasoa zit kan k me dit makkelijk veroorloven. Maar tis gewoon als k op een bijzondergoed feest sta en deze plaat komt dan nog eens langs dat maakt t helemaal super. Southern Sun is gewoon een plaat die iets bijzonders heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe je een party noemt interesseert me geen kut maar "een speciaal plekje bij me heeft" *ril
Hallo,tis geen BrEeZaHquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach zolang jij aan de Pasoa zit kan k me dit makkelijk veroorloven
effe kort danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:42 schreef rubbereend het volgende:
Maar DG staat er nog een tripje naar Engeland in de agenda?
veel plezier?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:42 schreef rubbereend het volgende:weltrusten DG dan
en veel pezier in Bodegraven
oke, maar dat is dus in iedergeval zeker.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe kort dan
Dinsdag 1 Feb Arsenal v manyoo
Zaterdag 2 April Arsenal v Norwich
en wie weet wat ik er nog tussendoor mik
klopt kan wel iets heel treurugs zijn. Maar k hoop dat t niet zo is en dat je er plezier aan kan hebben. MAn k weet niet eens wat je voor n werk doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
veel plezier?
Jij weet helemaal niet wat ik ga doen daar...
Eendjequote:
* Blumchen doet een dansje..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:58 schreef rubbereend het volgende:
kwak
wordt de paal ook weer eens gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt de paal ook weer eens gebruikt
Spannend!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:25 schreef PyTh het volgende:
Vriendin heeft weeen, straks richting ziekenhuis dus....
Strakkies ben jij papa.. Leuk hoor.. Zijn ze al erg?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:33 schreef PyTh het volgende:
Yep zekers
Zenuwen beginnen aardig door mijn lijf te gieren nu
Komen nu al een half uur om de 3 tot 4 minuten en zijn vrij heftig ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Strakkies ben jij papa.. Leuk hoor.. Zijn ze al erg?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Komen nu al een half uur om de 3 tot 4 minuten en zijn vrij heftig ja.
Over 1,5 uur de verloskundige eerst bellen.
Ga nu ff roken beneden.
Bedankt trouwens eendje
Succes jongenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:25 schreef PyTh het volgende:
Vriendin heeft weeen, straks richting ziekenhuis dus....
Succes!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Komen nu al een half uur om de 3 tot 4 minuten en zijn vrij heftig ja.
Over 1,5 uur de verloskundige eerst bellen.
Ga nu ff roken beneden.
Bedankt trouwens eendje
Op zulke momenten besef je hoe relaxt 't kan zijn om soms nuchter te blijven met stappen, dan ga je er niet als een zombie uit zien of zoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:44 schreef rubbereend het volgende:
hhahahahahaahaha t leven is heel mooi Cultheld, PyTh heeft zelfs nieuw leven gemaakt en nu mag zn vriendin/vrouw mag t nu op de wereld zetten. Hoe Mooi
Idd dat bleek deze week wel weer, maar ja, gelukkig is 't relatief goed af gelopen, maar tering, dat zijn van die dingen die je met je vrienden mee maakt, die vergeet je echt nooit meer, maar ja, deze avond was echt superquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:58 schreef rubbereend het volgende:
om er maar eens een cliché tussendoor te gooien, zo dicht kunnen die dingen bij elkaar liggen. Maar dat is wel een klote streek zeg, dan weet je ook niet wat je overkomt ineens
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 04:00 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen kruipt in bed...
Slaap zacht eendje
En slaap zacht cultheld.. En erg veel succes pyth!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |