quote:
kan k zeker inkomen, vind flight 643 nog net iets mooier maar Southern Sun is zoooooo moooooooi en k ehb t zo vaak op bijzondere momenten op feesten mogen horen dat t een speciaal plekje bij me heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien wel het beste trance nummer ever...
Maar dat is mijn nederige opinie
Nu begin ik echt te twijfelenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:25 schreef rubbereend het volgende:
en k ehb t zo vaak op bijzondere momenten op feesten mogen horen dat t een speciaal plekje bij me heeft
quote:
Hoe je een party noemt interesseert me geen kut maar "een speciaal plekje bij me heeft" *rilquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]klinkt houseparty al beter dan feest?
ach zolang jij aan de Pasoa zit kan k me dit makkelijk veroorloven. Maar tis gewoon als k op een bijzondergoed feest sta en deze plaat komt dan nog eens langs dat maakt t helemaal super. Southern Sun is gewoon een plaat die iets bijzonders heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe je een party noemt interesseert me geen kut maar "een speciaal plekje bij me heeft" *ril
Hallo,tis geen BrEeZaHquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach zolang jij aan de Pasoa zit kan k me dit makkelijk veroorloven
effe kort danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:42 schreef rubbereend het volgende:
Maar DG staat er nog een tripje naar Engeland in de agenda?
veel plezier?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:42 schreef rubbereend het volgende:weltrusten DG dan
en veel pezier in Bodegraven
oke, maar dat is dus in iedergeval zeker.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe kort dan
Dinsdag 1 Feb Arsenal v manyoo
Zaterdag 2 April Arsenal v Norwich
en wie weet wat ik er nog tussendoor mik
klopt kan wel iets heel treurugs zijn. Maar k hoop dat t niet zo is en dat je er plezier aan kan hebben. MAn k weet niet eens wat je voor n werk doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
veel plezier?
Jij weet helemaal niet wat ik ga doen daar...
Eendjequote:
* Blumchen doet een dansje..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:58 schreef rubbereend het volgende:
kwak
wordt de paal ook weer eens gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt de paal ook weer eens gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |