Dus er mag geen topic komen over een programma wat nog niet eens bestaat?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Er stonden meer linkjes dan dat. En ook nog in reacties. Zulke topics lokken dat soort reacties nu eenmaal uit.
ja is goedquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:04 schreef QuietGuy het volgende:
Ja zullen we de discussie gewoon stoppen? Topic zit al op slot, beiden jullie zin... ow en het is nog steeds géén spam in mijn ogen.
Dat is het euvel niet en dat weet je best. Als in de openingspost en een paar reacties gelijk met illegale linkjes gestrooid wordt weet jij echt wel dat dat niet de bedoeling is. Het programma kan wat mij betreft rustig besproken worden, open er een topic over, zonder linkjes naar illegale sites, dan vind ik het best.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus er mag geen topic komen over een programma wat nog niet eens bestaat?
Okay,.
ja dat vond ik ook vreemd. die link die geplaatst werd is volgens mij helemaal niet illegaal. het is een overzichtje van de nieuwsgroepadressen van nederlandse providers, dat mag toch gewoon?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat is het euvel niet en dat weet je best. Als in de openingspost en een paar reacties gelijk met illegale linkjes gestrooid wordt weet jij echt wel dat dat niet de bedoeling is. Het programma kan wat mij betreft rustig besproken worden, open er een topic over, zonder linkjes naar illegale sites, dan vind ik het best.
Wel is het zo dat als het de spuigaten uitloopt dit gewoon weer op slot gaat.
Ik begreep het ook wel hoor, vond alleen het slotje zo raar omdat het topic al een week of wat liep.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat is het euvel niet en dat weet je best. Als in de openingspost en een paar reacties gelijk met illegale linkjes gestrooid wordt weet jij echt wel dat dat niet de bedoeling is. Het programma kan wat mij betreft rustig besproken worden, open er een topic over, zonder linkjes naar illegale sites, dan vind ik het best.
Wel is het zo dat als het de spuigaten uitloopt dit gewoon weer op slot gaat.
Op nieuwsgroepen staat nagenoeg alleen illegale shit. Dus of die groepen nu wel of niet legaal zijn is nogal irrelevant aangezien het in 99 van de 100 gevallen om warez gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook vreemd. die link die geplaatst werd is volgens mij helemaal niet illegaal. het is een overzichtje van de nieuwsgroepadressen van nederlandse providers, dat mag toch gewoon?
maar nieuwsgroepen op zich mag je toch gewoon over praten?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op nieuwsgroepen staat nagenoeg alleen illegale shit. Dus of die groepen nu wel of niet legaal zijn is nogal irrelevant aangezien het in 99 van de 100 gevallen om warez gaat.
De edit was dan ook niet meer dan terecht.
Dat iets legaal is wil niet zeggen dat het dan automatisch mag op FOK!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar nieuwsgroepen op zich mag je toch gewoon over praten?
en je zou toch ook een link naar bijv. de site van Kazaa mogen plaatsen?
nee maar niemand vraagt waar ze illegale dingen kunnen downloaden,of hoe dat dan moet, ik wil alleen weten of er goede gratis nieuwsgroepen zijn, gewoon om te pratenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat iets legaal is wil niet zeggen dat het dan automatisch mag op FOK!
En erover praten is niet hetzelfde als het geven van links.. Het is toch ook niet hetzelfde dat je uitlegt hoe je een auto moet jatten of het voor gaan doen. Zit een wezelijk verschil tussen. Maar de policy van DIG is duidelijk genoeg hierover.
Die post ging over een compleet ander euvel... let ff op wil je?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook vreemd. die link die geplaatst werd is volgens mij helemaal niet illegaal. het is een overzichtje van de nieuwsgroepadressen van nederlandse providers, dat mag toch gewoon?
Ik heb niet gezien wat er stond, ik was niet diegene die het weghaalde. Dat was Slarioux, dus wacht ff op zijn reactie...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee maar niemand vraagt waar ze illegale dingen kunnen downloaden,of hoe dat dan moet, ik wil alleen weten of er goede gratis nieuwsgroepen zijn, gewoon om te praten![]()
en die link die weggehaald daar stonden alleen de adressen op, dus news.chello.nl. waarom dat weggehaald wordt snap ik echt niet.![]()
Welkom terugquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:30 schreef Lucille het volgende:
Mag ik hier even zeggen dat een aantal mensen vreselijk zitten te zeiken om niets? Standpunten van alle partijen zijn duidelijk, de mening/toelichting van QuietGuy ook. Dat moet voldoende zijn.
Ach, jij wil alleen pratenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee maar niemand vraagt waar ze illegale dingen kunnen downloaden,of hoe dat dan moet, ik wil alleen weten of er goede gratis nieuwsgroepen zijn, gewoon om te praten![]()
en die link die weggehaald daar stonden alleen de adressen op, dus news.chello.nl. waarom dat weggehaald wordt snap ik echt niet.![]()
hmm..had hij nog meer links gepost dan? de enige die ik zag was binaries4all.nl en daar zie ik geen warez staan.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ach, jij wil alleen praten, en er stonden heus echt niet hoor geen warez op die sites
![]()
.
donequote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:39 schreef DjDev het volgende:
foutje in TT
PC gaat niet in slaapstand
een a teveel
Zou je dat ff kunnen fixen?
bron? link?quote:Op maandag 17 januari 2005 13:48 schreef TC03 het volgende:
Zeg modjes, horen topics over mobiele telefoon's niet thuis in GAD?
quote:
Hij staat in de FAQ, dat een centraal topic niet vaak gebruikt wordt is jammer, maar geen reden voor een stickyquote:Op maandag 17 januari 2005 15:34 schreef whoops het volgende:
Ik kom steeds topics tegen met dezelfde linuxgerelateerde vragen, zoals welke distributie moet ik kiezen, etcetera... Nu is er een topic Het Grote Unix-Guru's helpen Unix-Newbies [deel 4] , is het niet slim om dat topic sticky te maken en daar dan alle linuxgerelateerde dingen te bespreken? Mensen weten niet dat het topic er is, vandaar dat het nauwelijks gebruikt wordt en mensen een eigen topic openen...
Het is maar een ideetje...
Hij staat anders niet in de FAQ die ik hier zie staan... Maar opzich begrijpelijk dat hij niet sticky wordt, veel mensen lezen toch niet een heel topic door om hun antwoord te krijgen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij staat in de FAQ, dat een centraal topic niet vaak gebruikt wordt is jammer, maar geen reden voor een sticky
en als je 1 centraal topic sticky maakt, moet je de andere centrale topics ook sticky maken ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij staat anders niet in de FAQ die ik hier zie staan... Maar opzich begrijpelijk dat hij niet sticky wordt, veel mensen lezen toch niet een heel topic door om hun antwoord te krijgen...
Goeie oplossing (+beloftequote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:35 schreef Slarioux het volgende:
Wat dacht je van deze nieuwe centrale topiclijst:
[DIG] De Frequently Asked Questions.
En de belofte dat elke mod daar mensen heen gaat schoppen?
Ik wil geen ruzie met mijn ONZ collega's als ik dit over de schutting ga gooien.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
Lucille! Ik eis op zijn minst een slinger naar het juiste subforum!
Probleem met helpdesk.
Doe toch maar, ik neem alle verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie met mijn ONZ collega's als ik dit over de schutting ga gooien.
Ik hou ze graag te vriend.
Omdat je een oeroud topic kickt en geen reet toevoegt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:01 schreef Meki het volgende:
zeg waarom is dat een klotekick ??
weer terug van vakantie lucille?? (of heb ik wat gemist, ben niet zo actief geweest..)quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie met mijn ONZ collega's als ik dit over de schutting ga gooien.
Ik hou ze graag te vriend.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef Troel het volgende:
ja hallo?
Ik wilde nog even zeggen dat ik al een hele tijd niet meer gezegd heb dat ik vind dat jullie het heel goed doen, maar dat ik dat wel nog steeds zo vind!Lucille, Slar en QG
Ja, al 2 wekenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
weer terug van vakantie lucille?? (of heb ik wat gemist, ben niet zo actief geweest..)
Ik heb er weer de bezem doorgehaald.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:44 schreef Chandler het volgende:
Sla of andere modjes, zouden jullie me topic willen opruimen oftewel alle niet toepasselijke postings verwijderen? ik wordt helaas beetje zat van al dat geslowchat (al doe ik er soms ook aan mee, ik geef het toe)
AutoPatcher XP, jullie ervaringen?
Deze post is verwijderd omdat het blijkbaar vrij normaal is om een nazistisch regime in DIG uit te oefenen á la Tweakers.quote:Serieus, elke keer als ik de naam van dit topic in MyAT voorbij zie komen denk ik aan een gigantische smiley op een bioscoopscherm.
Ik houd er niet van om geridiculiseerd te worden in een serieus Feedback forum zoals DIG.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:53 schreef Slarioux het volgende:
"Je gaf in het topic een klein commentaar vanwege het feit dat het topic een verkeerde associatie opriep."
Typecasting is ook een bitch ansich...quote:Kom op Xebro. Ik haalde die opmerking terecht weg, want het had geen reet met het onderwerp te maken. Als je de TT echt zo vervelend vind, plaats je maar een topicreport. Bovendien zijn de "bevestigingen" (je woordkeuze is echt geniaal) die je noemt, niets meer of minder dan een stel onzin-users, die achter jouw posthistory aanhuppelen en hun bestaan willen meedelen.
"Och, laat ik Xebro maar even bitchslappen met de standaard crew opmerking" hoor ik je denken.quote:En als je dat nazistisch vind, dan tief je toch lekker op? Als het vergelijken met nazi's het beste is dat je uit de kast kan trekken, dan ben je volgens mij niet bijster geshockeerd van mijn optreden met de deleteknop. Dan had je wel een "zwaan"-verhaal getikt zoals je ooit deed nav het schouderklopje van nikky.
Nou ja, ik ga weer lekker de Tweakermod uithangen en lekker de DIG-nazi "doen". Tot nooit meer ziens, huilie
Ik duld het normaal gesproken wel. Je had wel een punt, de topictitel is niet tactisch. Feit is dat je een hele stroom offtopic reacties dreigde los te maken en dat duld ik weer niet. De volgende keer edit ik je wel weg ipv te verwijderen, want daar trap ik je duidelijk mee op je pik.quote:Ik post enkel een associatie met een topic naam, jij duldt dat niet en delete hem.
Verder dan een partijtje bowlen ben ik nog niet gegaan met Slar hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je DIG bilmaatje beschermen is inderdaad ook erg cultureel verantwoord.
Niet slowchatten hier, ik delete je posts hoor!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Verder dan een partijtje bowlen ben ik nog niet gegaan met Slar hoor.Nog niet athans
Ik wil heus wel erkennen dat ik een dramaqueen ben mits jij openlijk toegeeft te geilen op een dictoriaal regime en je aftrekt op foto's van Stalin en Pol pot.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:33 schreef Slarioux het volgende:
Loop niet de dramaqueen uit te hangen Xebro. Ik filter even de enige relevante zin uit je post:
Dus al deze moeite had je bespaard kunnen worden door simpelweg de naam van het topic te veranderen.quote:Ik duld het normaal gesproken wel. Je had wel een punt, de topictitel is niet tactisch. Feit is dat je een hele stroom offtopic reacties dreigde los te maken en dat duld ik weer niet. De volgende keer edit ik je wel weg ipv te verwijderen, want daar trap ik je duidelijk mee op je pik.
Bovendien is er nog steeds de nsb knop, en dit feedback topic. Als je dus een volgende keer weer commentaar hebt op een topictitel, gebruik een van die twee.
En consequent zijn hó maar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Niet slowchatten hier, ik delete je posts hoor!
En ik quote:quote:
Dat plaatje is overbodig, zorgt voor meer data verkeer en kan als schokkend ervaren worden door ONZ users die mijn posthistorie volgen.quote:Kom op Xebro. Ik haalde die opmerking terecht weg, want het had geen reet met het onderwerp te maken.
Ook buiten ONZ is een klein beetje humor soms handig om de aandacht te vestigen op een probleem. Maar ga eens inhoudelijk in op de vraag om te reageren op het deleten van die offtopic opmerking. En laat dus de rest van je (offtopic) getoog over de crew er buiten. De kern van de zaak, daar wil ik het over hebben. Het wissen van een offtopic postquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En ik quote:
[..]
Dat plaatje is overbodig, zorgt voor meer data verkeer en kan als schokkend ervaren worden door ONZ users die mijn posthistorie volgen.
Als Slarioux het hoofd van de grootste Westerse wereldmacht was die ruim voldoende beschikking had over kernwapens hij ze zonder nadenken zou lanceren.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ook buiten ONZ is een klein beetje humor soms handig om de aandacht te vestigen op een probleem. Maar ga eens inhoudelijk in op de vraag om te reageren op het deleten van die offtopic opmerking. En laat dus de rest van je (offtopic) getoog over de crew er buiten. De kern van de zaak, daar wil ik het over hebben. Het wissen van een offtopic post
Gut, is het een complot? Blijf vooral doordrammen Xebro, ik neem je steeds serieuzer.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:52 schreef Xebrozius het volgende:
In dit topic: Stout geweest IP gelogd werden posts niet verwijderd terwijl Slarioux het makkelijk had kunnen doen.
Ruimschoots op tijd zelfs... Maar nee hoor, Xebrozius is een uitzondering. Zijn humor hoort thuis op zwakzinnigenforum.nl en niet in DIG dus hop, wis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |