abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23856518
Wat vinden jullie van Samsung D500

Ik wil hem gaan halen, en wil graag ervaringen horen van mensen die 'em hebben, of redenen waarom ik 'em wel/niet zou moeten aanschaffen?

ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_23856724
=> GAD

?
pi_23856932
zit er nou ook een 'grote' knop aan de zijkant of lijkt dat maar zo? ( op sommige plaatjes zie je dat als hij is uitgeschoven)
[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
  donderdag 9 december 2004 @ 16:27:59 #5
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23857003
ok, zoals bij elke samsung kan die telefoon ook weer niet en tegelijk trillen en een melodie afspelen. Ik heb zelf een samsung T100 en ik heb welgeteld 2 ringtones die ook trillen als hij overgaat Elke telefoon kan dat, behalve die achterlijke samsung. Ook heb ik gemerkt dat samsung niet echt goed trilt, een nokia trilt van de tafel als ie overgaat terwijl een samsung erg zacht trilt waardoor je hem bijv. bijna niet voelt in je tas of broekzak. Heel vreemd. Maar dat van die ringtones is het meest vervelende...

Samsung, mooie modellen die eigenlijk de nokia-functies moeten hebben en het nokia-menu. Want het samsung menu zuigt echt als je iets anders gewend bent
De camera is wel beter als bij andere mobieltjes overigens.
To infinity…and beyond!
  donderdag 9 december 2004 @ 18:27:36 #6
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_23859727
koele telefoon...
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  donderdag 9 december 2004 @ 22:15:46 #7
21059 leonard_jaag
Van mij mag het lente worden!!
pi_23865308
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:27 schreef ivetje het volgende:
ok, zoals bij elke samsung kan die telefoon ook weer niet en tegelijk trillen en een melodie afspelen. Ik heb zelf een samsung T100 en ik heb welgeteld 2 ringtones die ook trillen als hij overgaat Elke telefoon kan dat, behalve die achterlijke samsung. Ook heb ik gemerkt dat samsung niet echt goed trilt, een nokia trilt van de tafel als ie overgaat terwijl een samsung erg zacht trilt waardoor je hem bijv. bijna niet voelt in je tas of broekzak. Heel vreemd. Maar dat van die ringtones is het meest vervelende...

Samsung, mooie modellen die eigenlijk de nokia-functies moeten hebben en het nokia-menu. Want het samsung menu zuigt echt als je iets anders gewend bent
De camera is wel beter als bij andere mobieltjes overigens.
Waarom kan de d500 geen ringtone en trilfunctie tegelijk hebben dan?? Mijn mmf 'jes trillen en rinkelen tegelijk hoor.
De d500 trilt als een idioot..trust me, hij ligt hier naast me
Het is een toppie toestel en de camera is

goed geluid mooi beeldscherm en vele opties en EINDELIJK bleutooth.

Ik kan maar een ding zeggen

1 ding is jammer.. alleen java games kunnen niet zo 1 2 3 worden overgebracht
Leef nu!! Waarom doet iedereen toch zo moeilijk?!?!?
Ajax kampioen 2003-2004
pi_23871781
Ik weet het niet zeker maar ik schat dat die grote knop aan de zijkant voor in de auto is (als bevestiging voor handsfree set) maar dat is maar een gok. Zit die bluetooth handsfree oorset er eigenlijk standaard bij?
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:50:15 #9
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23877406
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:15 schreef leonard_jaag het volgende:

[..]

Waarom kan de d500 geen ringtone en trilfunctie tegelijk hebben dan?? Mijn mmf 'jes trillen en rinkelen tegelijk hoor.
De d500 trilt als een idioot..trust me, hij ligt hier naast me
Het is een toppie toestel en de camera is

goed geluid mooi beeldscherm en vele opties en EINDELIJK bleutooth.

Ik kan maar een ding zeggen

1 ding is jammer.. alleen java games kunnen niet zo 1 2 3 worden overgebracht
Overal staat dat de d500 bij het gebeld worden niet tegelijk trilt en rinkeld. Dat doet de t100 nl ook niet en de e700 ook al niet. Er zijn in elke telefoon maar ongeveer 2 deuntjes die ook tegelijk kunnen trillen. Die functie is gewoon heel vaag bij samsung.
To infinity…and beyond!
pi_23910909
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 07:42 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik weet het niet zeker maar ik schat dat die grote knop aan de zijkant voor in de auto is (als bevestiging voor handsfree set) maar dat is maar een gok. Zit die bluetooth handsfree oorset er eigenlijk standaard bij?
Die knop die je soms aan de zijkant ziet (zou hem niet groot willen noemen) is een handsfree speaker plugje. Best handig op zich alleen vaag dat dat dan weer met zo'n plugje moet. Bluetooth handsfree setje zit er niet standaard bij.
pi_24610605
Ik zit ook te dubben tussen de D500 of de Siemens S65.

Ik vind de D500 erg mooi in de versie van Orange: met zwart en grijs. Kun je die ook ergens anders krijgen of alleen bij Orange? Ik wil hem liever met Hi van KPN want alle mooie verhalen ten spijt bel en sms je daar toch het goedkoopst volgens mij. En als je een abo neemt dat een beetje bij je past dan geeft het ook niet dat beltegoed maar één maand meegenomen kan worden.

De D500 van Orange:

Leave it to me. We're checking out.
pi_24610956
Ik vind het jammer dattie niet in het jasje zit van de E800. Die is mooier qua vormgeving en bovendien schuift ie een stuk beter/soepeler
  dinsdag 18 januari 2005 @ 10:29:30 #13
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_24622982
Ja lekker

NOG een D500 topic

Samsung D500 die was er al daar verder dus maar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: