Waarom kan de d500 geen ringtone en trilfunctie tegelijk hebben dan?? Mijn mmf 'jes trillen en rinkelen tegelijk hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:27 schreef ivetje het volgende:
ok, zoals bij elke samsung kan die telefoon ook weer niet en tegelijk trillen en een melodie afspelen. Ik heb zelf een samsung T100 en ik heb welgeteld 2 ringtones die ook trillen als hij overgaatElke telefoon kan dat, behalve die achterlijke samsung. Ook heb ik gemerkt dat samsung niet echt goed trilt, een nokia trilt van de tafel als ie overgaat terwijl een samsung erg zacht trilt waardoor je hem bijv. bijna niet voelt in je tas of broekzak. Heel vreemd. Maar dat van die ringtones is het meest vervelende...
Samsung, mooie modellen die eigenlijk de nokia-functies moeten hebben en het nokia-menu. Want het samsung menu zuigt echt als je iets anders gewend bent![]()
De camera is wel beter als bij andere mobieltjes overigens.
Overal staat dat de d500 bij het gebeld worden niet tegelijk trilt en rinkeld. Dat doet de t100 nl ook niet en de e700 ook al niet. Er zijn in elke telefoon maar ongeveer 2 deuntjes die ook tegelijk kunnen trillen. Die functie is gewoon heel vaag bij samsung.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:15 schreef leonard_jaag het volgende:
[..]
Waarom kan de d500 geen ringtone en trilfunctie tegelijk hebben dan?? Mijn mmf 'jes trillen en rinkelen tegelijk hoor.
De d500 trilt als een idioot..trust me, hij ligt hier naast me![]()
Het is een toppie toestel en de camera is![]()
goed geluid mooi beeldscherm en vele opties en EINDELIJK bleutooth.
Ik kan maar een ding zeggen![]()
1 ding is jammer.. alleen java games kunnen niet zo 1 2 3 worden overgebracht
Die knop die je soms aan de zijkant ziet (zou hem niet groot willen noemen) is een handsfree speaker plugje. Best handig op zich alleen vaag dat dat dan weer met zo'n plugje moet. Bluetooth handsfree setje zit er niet standaard bij.quote:Op vrijdag 10 december 2004 07:42 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik weet het niet zeker maar ik schat dat die grote knop aan de zijkant voor in de auto is (als bevestiging voor handsfree set) maar dat is maar een gok. Zit die bluetooth handsfree oorset er eigenlijk standaard bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |